Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-12-2015, 22:56   #31
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Tak tylko do wiadomości - te edycje w moim poście to efekty nieudanej próby wstawienia obrazu w post.
Bbyć może jakoś to ogarnę i jeszcze wrzucę tę fotkę ;p
 
Avitto jest offline  
Stary 04-12-2015, 18:37   #32
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
No to mamy trzy koncepcje.

1. Podążanie za śladami krwi [Orla]
2. Brnięcie do celu [Franz]
3. Zastawianie pułapki [Hurgar]

Doc jest wasz, temat sesji również. Ustalcie wspólne zeznania
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 04-12-2015, 19:42   #33
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Brnięcie do celu z wilkiem na plecach mija się z celem.
W razie impasu popieram podążanie za tropami.
 
kymil jest offline  
Stary 04-12-2015, 20:03   #34
Konto usunięte
 
Kenshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputację
Podążanie za śladami krwi nie wyklucza wilka na plecach, kymilu . Myślę, że powinniśmy poruszać się po prostu do przodu. Tak, czy inaczej, wilk pewnie i tak będzie chciał nas zeżreć - ma ktoś czerwoną pelerynkę i kapturek?
 
__________________
[i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i]
Kenshi jest offline  
Stary 05-12-2015, 17:42   #35
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Orla ma robić za przynętę w tym stroju? to ja chcę być babcią, nie widziałem jeszcze żołądka od środka. Ślady krwi mogą nas zaprowadzić jedynie "prosto do pyska", tak mi się wydaje. Zgodnie z opowieścią Johima były już facet bardzo chciał wioskową dziewuszkę więc nasza drużynowa też jest potencjalną ofiarą.

Nawet jeśli znajdziemy dogodne miejsce to uważam, że przyczajenie się na wilka w warunkach obozowych tylko uświadomi przeciwnikowi, że się go spodziewamy - a las to jego nisza, na pewno lepiej obserwuje nas niż my jego. Proponuję wymyślić taką pułapkę, która zadziała w warunkach powolnego, ale jednak marszu do celu. Coś w stylu Hurgara ukrytego pod zadaszeniem wozu i zarzucającego sieć na stwora dodać fajerwerki, kilka wybuchów...

Chyba, że faktycznie - jak księżnicznki i smoki to bajka. Doprowadźmy do konfrontacji, gdzie wilka "osłabimy", a potem jak będzie spał zaszyjmy mu w brzuchu kamienie.
 
Avitto jest offline  
Stary 05-12-2015, 18:04   #36
Konto usunięte
 
Kenshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputację
Moim zdaniem nie musimy się przyczajać w obozie, po prostu można być czujnym i mieć broń na podorędziu. Jeśli będzie chciał zaatakować, to i tak to zrobi. No i najlepiej znaleźć miejsce, gdzie będzie w miarę otwarty teren (w lasach zdarzają się przecież niewielkie "polanki"), wtedy nie damy się zaskoczyć . Tak, czy siak, Orla nie będzie się wykłócać, jeśli Hurgar i Franz zadecydują inaczej, jednogłośnie .
 
__________________
[i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i]
Kenshi jest offline  
Stary 05-12-2015, 19:41   #37
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Nie upieram się przy obozie. Raczej na zasadzce. Dla mnie może być zasadzka w ruchu. Pomysły na tę zasadzkę?
 
kymil jest offline  
Stary 05-12-2015, 22:07   #38
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Jestem z wozem mniej mobilny niż Wy dwoje, do tego mniej zwyczajny do podróży w ostępach.

Wiemy, że poprzednio jak wilczek był głodny, to i wóz wywrócił. Więc jak chcemy go dopaść to muszę razem z wozem stanowić przynętę.

Proponuję, by Hurgar z Orlą poruszali się bocznymi ścieżkami na dystansie, jako główni myśliwi. Waszą obroną będą umiejętności tropienia i przetrwania, a wóz zabezpieczymy przed "bezpośrednim uderzeniem" zaostrzonymi kołkami z młodych drzew ukrytymi pod naciągniętym zadaszeniem. Mogę też spróbować konstrukcji linowej, która po zwolnieniu naciągu na głównej linie wysunie o jakieś 50 cm na zewnątrz plandeki te kołki, robiąc z wozu jeża. Jak spróbuje wóz przewrócić inaczej, niż go podnosząc do góry, to się nadzieje. A zanim dotrzecie do zwracia ja mam szansę schować się we wnętrzu wozu, do którego trzeba się jakoś przecięż dostać, by mnie (mięsko) wyłuskać.

Ten plan zakłada, że wyśmienicie się kryjecie i to uważam za jego słaby punkt.
 
Avitto jest offline  
Stary 05-12-2015, 22:32   #39
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Hurgar świetnie się kryje . Jest barbarzyńcą. Da radę albo zginie.
Pomysł jest fajny.
 
kymil jest offline  
Stary 06-12-2015, 10:42   #40
Konto usunięte
 
Kenshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputacjęKenshi ma wspaniałą reputację
Mi też się pomysł podoba, więc zrobimy, jak napisałeś, Avitto .
 
__________________
[i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i]
Kenshi jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172