Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-10-2016, 13:43   #1
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
[Materiały] Wildstar



Charles La Monde
Bandyta, któremu udało się wrócić z Pustki, gdzie wyprawili go członkowie Kompanii Handlowej. Wizyta w przeklętej krainie sprawiła, że jego prawa ręka posługuje się bronią w sposób więcej niż mistrzowski. Jednocześnie nie posiada on nad nią kontroli, co czyni kończynę bardzo groźnym i nieprzewidywalnym narzędziem. Selma przetrzymuje Charlesa w podziemiach pod meteorytem jako "broń ostateczną". To jego poszukuje Led Rain, którą liczne poszlaki doprowadziły do miasta. Mężczyzna ostatecznie staje do walki ze wspomnianą, podczas której giną obydwoje.


Edgar
Po strzelaninie w której ginie trzech ludzi Selmy, wkrótce na miejscu pojawia się lokalny grabarz. To kościsty, milczący mężczyzna w cylindrze i fraku. Kiedy wrzuca ciała na swój wózek, Aryi udaje się odczytać część jego aury. Po nocnej podróży za miasto rewolwerowiec i tarocistka spotykają go ponownie. Zdaje im się być przychylny. Mimo tego Iskra używa karty Głupca, aby opowiedział o Wildstar i Selmie.
Po wyzwoleniu miasta spotyka się z Rafaelem i rozpoczyna "sprzątanie" otoczenia z ciał poległych.


Kultysta
W czasie jak dwójka bohaterów idzie do Selmy omówić warunki przyszłej misji, natrafiają oni na osobliwą procesję. Składa się z okaleczonych ludzi, jacy hołdują poprzedniemu szeryfowi. Na przedzie kroczy mężczyzna w średnim wieku z przepaską na oczach. Po nawołującej do zmian przemowie, kieruje grupę na zewnątrz miasta. Pojawia się ze swoimi ludźmi raz jeszcze, kiedy Arya chce wysadzić meteoryt. Ma do niej pretensje, mówiąc że to do niego należy prawo odwetu. W końcu jednak ustępuje, następnie on i jego grupa opuszczają okolicę.


Led Rain
Ubrana w czerń postać. Przeczesuje marchie w poszukiwaniu ludzi, którzy są odpowiedzialni za to, co stało się dwa lata temu w Rain Town. Dowiaduje się, że herszt grupy czemuś trafił do Pustki na wschodzie. Tam jednak Led natrafia na odcinający granicę mur. Jadąc wzdłuż niego odnajduje budynek w rodzaju świątyni. Wewnątrz tkwi ogromna brama oraz jej trzech strażników. Ten, zwany Klucznikiem wymienia nazwę miasta dzikiej gwiazdy.
Na miejscu dowiaduje się, że La Monde - człowiek którego szuka, jest u szeryf Selmy. Nie potrafi jednak wejść na teren meteorytu będącego jej domem. Kiedy tylko się doń zbliża, czuje przejmujący ból głowy. Rusza na obchód pozostałej części miasta.
W ulicy za pracownią kowala ktoś zastawia na nią pułapkę. Zabija wszystkich prowodyrów z przypadkową pomocą dwóch nieznajomych. Chwilę potem w jej stronę rusza grupa odwetowa. Drużyna zostaje zmuszona zawrócić chwilę później. Na miejsce zbliża się bowiem magus, któremu Rain postanawia wyjść na spotkanie, które ostatecznie przerywa ojciec Rafael.
Po wizycie w kościele postanawia dołączyć do Ahaba i Aryi. Udaje się jej spotkać z La Monde. Podczas strzelaniny wykrwawia się, jednak co ważniejsze, najpierw ginie jej przeciwnik. Tym samym zadanie Zemsty kończy się.


Magus
Do społeczności przybywa owiana legendami istota. To magus, jeden z enigmatycznych podróżników, którzy wędrują pomiędzy Otchłanią - z zachodu na wschód. Na drodze osobnika staje Ahab, Arya oraz Zemsta. Magus nagle łapie tę ostatnią i mówi o niemożliwości przedostania się dokądś. Odchodzi dopiero na żądanie wielebnego.
Gdy bohaterowie ruszają dalej w drogę, mężczyzna śledzi ich z pewnej odległości, lecz ostatecznie podejmuje inny kierunek.


Malcolm
Podeszły właściciel saloonu. Terroryzują go ludzie pracujący dla szeryf Selmy. Ahab zabija ich, lecz Malcolm jest niepocieszony. Uważa że akt tylko zaogni sytuację. Podczas rozmowy częstuje swoim najlepszym trunkiem, pod wpływem którego wykazuje huśtawkę nastrojów. Ma syna, którego dwójka słyszy podczas rozmowy przy barze.
Malcolm radzi, aby uciekać z miasta. Ahab mu odmawia, co zostaje uznane za akt szaleństwa. Ostatecznie gospodarz daje za wygraną i pozwala przybyszom spać w swojej stajni. Wkrótce potem Selma zmusza go siłą, aby wyjawił gdzie nocleguje gości.
Kiedy Zemsta przybywa do miasta, odwiedza saloon Malcolma. Następuje strzelanina. Prawdopodobnie ktoś od szeryf postanawia zemścić się na właścicielu iż do tego dopuścił, po czym zabija jego syna.
Po ucieczce Selmy, Malcolm prosi Ahaba i Aryę, aby pomogli w wyborze nowego szeryfa. Kiedy mu odmawiają, rusza do kanionu. Tam rozmawia z Oliverem, chcąc go nominować z powrotem na swoje stanowisko. Tamten nie zgadza się, lecz Malcolm cierpliwie stoi przed jego domem i czeka na zmianę zdania.


Ottis
Człowiek Selmy. Sądząc po prymitywnym obyciu, nie zajmuje się bynajmniej sprawami podatkowymi. Posiada trzy ogary: Razora, Dingo oraz Bone'a. Jest częścią obławy urządzoną na Ahaba oraz Aryę. Nie chce pertraktować z dwójką, skłaniając się do natychmiastowych rozwiązań siłowych. Kiedy puszczają mu nerwy, ignoruje polecenie i wypuszcza psy na ściganych. Zwierzęta zabija Coogan, a szeryf wymierza podkomendnemu bolesną karę za swoją niesubordynację.
Następnego ranka wraz z kilkoma ludźmi, Ottis szykuje zasadzkę w stajni. Chce zabić Dzikusa i Dianę - konie przybyszów. Ich właściciele ostatecznie rozbrajają grupę.


Oliver
Bohaterowie spotykają go w Czerwonym Kanionie. Jest pustelnikiem i od półtorej roku żyje wewnątrz wydrążonej skały. Ma poparzoną, zdeformowaną twarz. To on informuje przybyszy dokąd trafili. Odradza podróż do Wildstar, które nazywa złym miejscem. Kiedy Arya używa na nim karty Diabła, Oliver denerwuje się i atakuje dwójkę. Widząc iż nie może z nimi wygrać, opuszcza na jakiś czas swoją jaskinię. Następnego dnia zdaje się obserwować wędrowców, ukryty gdzieś w kanionie. Dopiero wizyta w Wildstar wyjawia, iż był niegdyś szeryfem, którego miejsce przemocą zajęła Selma.
Po wydarzeniach w mieście, odwiedza go Malcolm. Chce, aby Oliver znów był szeryfem, jednak ten wciąż nie chce wybaczyć mieszkańcom, że pozwolili go niegdyś zrzucić ze stołka.


Pracownik Kompanii Handlowej
Rudowłosy właściciel sklepu. Jako członek kompanii ma prawo spotykać się z karawanami w ściśle sprecyzowanych miejscach. Tam dokonuje wymiany towarów. Potem sprzedaje nabyte fanty na terenie swojego przybytku. Zwykli mieszkańcy mogą za pomocą tego kanału prowadzić pośledni handel ze światem zewnętrznym.


Ojciec Rafael
Miejscowy kaznodzieja. Podchodzi do spraw wiary z najwyższym pietyzmem. Ratuje przybyszy z rąk magusa i zabiera ich do świątyni. Tam proponuje im układ polegający na wspólnej walce z Selmą. Problemem staje się jego podejście do tarota. Uznaje magię Aryi za przeciwną jego bogu. To zmusza pozostałych do rozbrojenia kapłana.
Po ucieczce Selmy z miasta, ludzie szeryf atakują kościół, chcąc wywołać kapłana. Ahab ratuje sytuację, każąc mu iść ze sobą. Meteoryt wkrótce eksploduje, a Rafael oddala się z miejsca zdarzenia. Wkrótce potem zdradza Edgarowi, że kochał Selmę, jednak wojna ją odmieniła, czyniąc podatną na wpływ meteorytu. Szykuje się do na odbudowy kościoła, który został spalony przez ostatnich ludzi dawnej szeryf.


Selma
Szeryf miasta. Posiadaczka nieco męskiej urody. Miała brać udział w wojnie z Indianami. Podpity Malcolm nazywa ją katem i wyraźnie obawia się kobiety. Bohaterowie napotykają Selmę po zabiciu jej ludzi. Tamta lakonicznie pyta o zajście. Po obejrzeniu trupów, odchodzi bez słowa. Kiedy Ahab i Arya zaczynają ją śledzić, okazuje się że kobieta mieszka wewnątrz meteorytu.
Jej kolejnym krokiem jest skrzyknięcie kilkunastu ludzi i otoczenie stajni, w której przebywają strzelec oraz tarocistka. Mając już pewność z kim ma do czynienia, bierze ich na prywatną rozmowę do magazynu. Tam opowiada o tym, jak w obliczu trudnej sytuacji każdy mieszkaniec ma obowiązek pracować dla Wildstar. Według jej słów Malcolm nie tylko unika zobowiązywań, ale podburza tym samym porządek w mieście.
Selma żąda zadośćuczynienia za jej martwych ludzi. Chce, aby Arya i Ahab sprawdzili co dzieje się w nieodległym gaju. Tamci ostatecznie przystają na układ, wcześniej jednak zechcą odwiedzić sklep oraz aptekę. Kiedy wyruszają, społeczność odwiedza Zemsta. Chce wejść do meteorytu, lecz blokuje ją atak silnej migreny.
Po pewnym czasie cała trójka zawiązuje pozorną drużynę. Są zgodni, że Selma stanowi zagrożenie i należy ją zgładzić. Ta już wcześniej wyczuwa intencje i wysyła do nich grupę milczących strzelców w maskach z kości, a następnie Charlesa La Monde. Wszyscy ponoszą klęskę, zaś kobieta ucieka z miasta. Potem spotyka raz jeszcze bohaterów. Jej umysł jest wreszcie wolny i chce sprawiedliwego procesu. Obydwoje uznają, że powinna żyć i naprawić swoje przewiny.


Wakhan
Indianin. Mieszka w gaju na południe od miasta. Jego dom znajduje się w samym środku lasu porośniętego roślinami o halucynogennych zarodnikach. We wnętrzu jego chaty na cienkich linkach wisi grupa martwych zwiadowców. Wbrew temu obrazowi, nie jest agresywny. Pozostaje antypatyczny wobec tarota i ani myśli bronić dwójki przed innymi zagrożeniami z lasu. Ostatecznie pozwala obcym opuścić las.
Pełni rolę kogoś w rodzaju strażnika. Nikt nie wie ile naprawdę ma lat, istnieje jednak prawdopodobieństwo, że jest starszy niż samo miasto.


Wikary
Młody pomocnik księdza stara się nadrabiać brak doświadczenia hartem swojego ducha. To on bije na alarm, gdy w mieście pojawia się magus. Próbuje powstrzymać bohaterów przed spotkaniem z nim, ostatecznie jednak daje za wygraną.
Zabijają go ludzie Selmy, którzy chcą odegrać na ojcu Rafaelu.


Zielarka
Młoda dziewczyna zajmująca się apteką. Arya zauważa że jest jeszcze niedoświadczona, co może poznać po kilku błędach w przechowywaniu medykamentów. Niewiasta panicznie boi się tarocistki, bazując na obiegowych informacjach przedstawiających ją jako czarownicę.


Kot
Najważniejsze zwierzę w Wildstar. Kot należący do Aryi (lub ona do niego, zależy jak na to patrzeć).
 

Ostatnio edytowane przez Caleb : 03-10-2017 o 08:13.
Caleb jest offline  
Stary 09-01-2017, 12:10   #2
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Poszło trochę aktualizacji, więc pozwolę sobie podbić temat.
 
Caleb jest offline  
Stary 07-06-2017, 14:29   #3
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Następny, większy update oraz garść poprawek.
 

Ostatnio edytowane przez Caleb : 07-06-2017 o 16:11.
Caleb jest offline  
Stary 02-10-2017, 09:20   #4
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Sesja skończona, toteż edytuję całość po raz ostatni, kończąc wątki poszczególnych postaci.
 
Caleb jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172