To z przykładem może :) Gracz atakuje przeciwnika. rzuca kością i wypada 43, a jego umiejętność bojowa wynosi 45. Trafia. Trafia w odwrotność- czyli 34 czyli lewa ręka. stalowy miecz 2k10+1k10 - po rzucie dajmy na to wypada 7,8,10. łacznie npc zgarnia na klatę 25 punktów obrażeń. Jeżeli jednak mia l pancerz i udał mu się test to wtedy npc dostanie za połowę obrażeń :) Je żeli będzie miał krytyk na obronie to odejmujemy 10, wtedy otrzyma połowę z 15-nastu obrażeń. W magii analogicznie- deklarujemy ie many inwestujemy, ile chcemy jej wydać jaką moc ma zaklęcie i testujemy naszą umiejętność. Na przykład gracz deklaruje Poparzenie, ktore jest zaklęciem dotykowym. wydaje 20 punktów many + kolejne 40 punktów za 20 obrażeń, które zaklęcie ma wynieść. Zaklęcie wyszło po przetestowaniu Zniszczenia i cel otrzymuje 20 punktów obrażeń. Jeżeli wypadnie krytyk przy teście umiejętności (czyli podczas testowania umiejętności Zniszczenia już po deklaracjach) cel ortrzyma dodatkowe +4k10 obrażeń od krytyku, bo wydane zostało 40 punktów many na obrażenia :) Jeżeli ktoś chce się zamaskować - używa zaklęcia kameleona i podnosi swoje umiejętności skradania to tak samo i analogicznie 20 punktów many na dzień dobry, moc zaklęcia to 35 punktów (dla przykładu) więc? 70 punktów many! Testujemy umiejętność Iluzja i okazuje się, że się udało- nasze umiejętności skradania wzrastają o 35% + 7k10 przy krytyku- czyli jesteśmy osobami, które mają automatyczny sukces podczas próby skradania :) Co do receptur alchemicznych- działają jak w morrowindzie tzn. w materiałach jest lista która roślina/skaładnik co robi i możecie je łaczyć dla uzyskania efektu. Specjalne rzeczy jak pędzenie skoomy czy np. griefu będę rozsyłał na PW :) |
No to wygląda na to że załapałem jak to działa. Dzięks. ;) Jedno pytanko. W materiałach jest napisane: "Miecze długie/topory/buławy: 2k10, krytyczne 2k10", a tu w przykładnie dodałeś 1k10. Coś pomieszałem czy wkradł się jakiś błędzik? Jakbym miał obstawiać to bym powiedział że w materiałach niechcący dodała się jedna kostka. |
Cytat:
|
Też pytanko jak szybko się taka mana regeneruje? |
mana regenracja to 10 punktów na godzinę, chyba, że powiem inaczej (do tego dojdziemy w trakcie sesji- nie chcę spoilerować fabły ;)) Przepraszam za brak postu - w ten weekend to ostateczny termin! Aha i był jak najbardziej błąd ale w komentarzach z przykładem- wyznacznikiem jest to co w materiałach :) I wszystko zalezy od siły zaklęcia- ale spokojnie, zobaczycie, że wraz z rozwojem postaci, zdobywaniem nowych artefaktów, rzucanie zaklęć nie bedzie już takie kosztowne. Chyba, że naprawdę potężnych ;) |
Panowie, mam pytanko czy tylko ja jestem ślepy, że nie mogę postu znaleźć czy coś się zrypało z sesją? |
MGa nam wcięło i tyle. :( |
Przepraszam, ale życie mnie dopadło :x kończę pisać posta i myślę, że o ile nie nastąpi jakiś armageddon to dzisiaj startujemy z sesją! Przepraszam raz jeszcze za obsuwy, ale koniec roku w robocie się przedłużył i zamiast wredny zakończyć się w grudniu zakończył się dopiero dziś :) |
Ano bywa i tak. Ale przynajmniej będziesz miał powtórkę z sylwka? :D |
No i takie informacje sprawiają, że cieszy mi się micha :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:36. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0