Livia się doigrała. Jest ciężko ranna. Co rundę traci 1 HP, ale śmierć na razie jej nie grozi - ma jeszcze tak około 15 rund życia. Chyba, że Osam zdecyduje się ją dobić. Nie może walczyć, ale po wykonaniu udanego testu CON (12% szans na powodzenie) może wstać i coś tam zdziałać. Torstig miał krytyczny sukces przeciw partactwu! parowania. Jego przeciwnik leży na ziemi i się pewnie wykrwawi. Ten drugi ma broń w lewej ręce, więc też nie jest jakiś szczególnie groźny ;) Ianus jest kilka kroków od jaskini i może, jeśli szybko ogarnie małpoluda wrócić w miarę bezpiecznie. Rami i dwaj co się na niego rzucili zniknęli w ciemności. Już po strażniku. Pozostali w jaskini widzą co się dzieje i mogą działać. |
Av..it to...rattuuuj...Ja się wykrwawiam khe khe. Próbuje go zagadać. Jak zobaczę że się przymierza do ciosu próbuje uniknąć turlajac się w któraś stronę. Jak uda mi się kupić czas to czekam na Avitto |
Druga tura w której komplet odpisów mamy przed upłynieciem 24h, może jakiś bonus do przeżycia mistrzu? Taka mała nagroda za zaangażowanie:-D |
Cytat:
|
Cytat:
|
Mistrzu, opowiedz no o obrażeniach co nieco. Na "żywym" przykładzie. Skoro Torstig najpierw zarobił za 3 w ramię (później wybierzemy, które) to czytając KP dochodzę do wniosku, że kolejne trafienie za 5 sprawi, że... Co, właściwie? Nie będę mógł używać ręki Torstiga, ale jako całokształt biorąc będzie mógł wesoło pląsać jeszcze jakiś czas? Ile tego czasu, zanim "wyłączona" ręka zacznie doskwierać na tyle, by zaważyć na wyniku starcia? |
Używając przykładu ręki Torstiga, który ma 8 HP na tej lokacji: dopóki ma dodatnią wartość HP, jest OK. Nic poważnego się nie dzieje. W momencie, w którym zejdzie do 0 lub poniżej, ale nie więcej niż dwukrotność HP (czyli -8) to kończyna jest bezużyteczna (testy z użyciem tej kończyny trudne lub niemożliwe, wg widzimisię MG); wypuszcza wszystko co ma w ręce. A to wytyczne dla wszystkich lokacji: - noga: postać upada, testy związane z nogami trudne lub niemożliwe - ręka: postać upuszcza przedmioty, testy związane z rękami trudne lub niemożliwe - klatka piersiowa: postać upada, nie może walczyć, co rundę test CON x5 - utrata 1 HP na skutek krwawienia - brzuch: postać upada, co rundę test CON x5 - utrata 1 HP - głowa: postać upada nieprzytomna na k10+10 rund, co rundę test CON x5 - utrata 1 HP Jeżeli HP spadną poniżej dwukrotnej wartości HP dla danej lokacji wówczas: - głowa, brzuch, klatka piersiowa: postać nieprzytomna przez k10+10 rund, traci 1 HP na rundę - kończyna: odcięta lub zmiażdżona, postać w szoku nie może wykonywać żadnych akcji, postać tarci 1HP na rundę HP są równocześnie odejmowane od wartości na danej lokacji i od całkowitej HP, np. Torstig został trafiony w rękę i ma na niej 5/8 HP, a równocześnie ma 27/30 HP. A tak a propo, Torstig został też trafiony w nogę i ma na niej 1 HP. Wspominałem o tym? |
W poście, ale nie mechanicznie. Starałem się odegrać bez dokładnej wiedzy. Dzięki za objaśnienie. Cenna wiedza. |
Moja poprzednia deklaracja całkowicie pozostaje w mocy. Jeden dzwon toporkiem i po zabawie. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:33. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0