29-10-2017, 18:33 | #31 |
Reputacja: 1 | Przepraszam towarzyszu. Fakt, chyba nas trochę poniosło...
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
29-10-2017, 18:39 | #32 |
Reputacja: 1 | @Clutterbane to i tak w sumie niezbyt ważne, bo chyba większość kapłanów Rondry to są wojownicy. Po prostu wymagająca bogini. Ja chyba zostanę przy swoim elfie, myślę nad postacią z włócznią. Jeśli mechanika ran jest podobna do tej w Drakensangach, to szybko wrogowie będą schodzić, jedynie umiejętności społeczne ucierpią. |
29-10-2017, 19:38 | #33 |
Reputacja: 1 | A ta cała Dwunastka jest czczona przez wszystkie kultury ludzkie i przez wszystkie inne rasy, czy istnieją jeszcze inne bóstwa?
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
29-10-2017, 20:48 | #34 |
Reputacja: 1 | Wiara w Dwunastkę jest z tego co kojarzę oficjalnym wierzeniem w Middenrealm. Tutaj trzeba Ardela się dopytać. Chyba ludy pustynne czczą innych bogów, ale jako rzekłem, pewien nie jestem. |
29-10-2017, 22:28 | #35 |
Reputacja: 1 | Kilka odpowiedzi, jutro pewnie przejrzę dokładniej: - Dwunastka jest najczęstszą religią w większości ludzkich społeczności, są jednak ludy czczące inne bóstwa (elfy mają swoją dobrą i złą naturę, krasnoludy Angrosha, Maraskan dwuboga i inne). Ale w drużynie wolałbym nie mieć kapłana - jak ktoś chce czarami miotać, prosiłbym o wybór maga. Jak bardzo duże będzie parcie na duchownych, to pomyślimy. - Mechanika ran na szczęście zniknęła w piątej edycji (na szczęście, bo w poprzedniej edycji można było dostać od tego szału - tyle liczenia i myślenia). Zastąpiła ją przyjemna mechanika stanów, o tym jutro. I spokojnie. Jak dowiecie się więcej o kulturach i innych, będzie wam łatwiej sprecyzować swoje pomysły.
__________________ |
30-10-2017, 08:40 | #36 |
Reputacja: 1 | Jak będzie można grać kapłanem, to wezmę kapłana Rondry. A jak nie to raczej coś zupełnie niemagicznego. Krasnoludzki wojownik, błędny rycerz z Middenrealm albo Thorwalski najemnik.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
30-10-2017, 14:58 | #37 |
Reputacja: 1 | Wrzucony został wstęp ([Warsztaty DSA] Warsztaty mechaniki) do atrybutów i testów. Przeczytajcie na spokojnie i pytajcie. O stanach, punktach przeznaczenia i innych statystykach otrzymacie informacje za kilka dni, jak wyczerpię Waszą ciekawość na ten temat.
__________________ |
30-10-2017, 15:26 | #38 |
Reputacja: 1 | A, tak to działa... Pytanie, jaki są modyfikatory do testu? Znaczy się z czego wynikają tak ogólnie? Tego fragmentu mechaniki tak po prostu nie ogarniam
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
30-10-2017, 16:09 | #39 |
Reputacja: 1 | Jak w każdym systemie modyfikatory wynikają z trudności danej czynności - czyli od MG i jego wizji scenariusza i świata. Przejście przez suchą, chropowatą kładkę - łatwy albo bardzo łatwy test. Przejście przez śliską, gładką kładkę w deszczu - trudny albo bardzo trudny. Postaci mogą także mieć bonusy i kary wynikające z wad i zalet i specjalnych zdolności.
__________________ |
30-10-2017, 16:25 | #40 |
Reputacja: 1 | Co z Atrybutami? Prawdę mówiąc myślałem, że test zdany jest przy wyniku na kości równemu lub mniejszemu wartości Atrybutu? Ogólnie wartość (wysoka, lub niska) ma wpływ na test, czy bierze się ją po uwagę tylko w testach Atrybutu?
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |