Nie jestem pewny czy rozumiem... Ranga Umiejętności walki jest max 12. ...a Atak jest jest równy +1 za każde 3 powyżej 8 w cesze powiązanej. Czyli jeśli mamy 12 w Łukach, a Zręczność 14, to atak wynosi 14? ...i pytanie dodatkowe, gdzie słać konspekty/szkice postaci? |
Lista wad i zalet fajna, aż mi od razu wskoczyła koncepcja ślepego, głuchego i niemego wojownika z krasnoludzkim nosem. :D |
Ja niestety muszę zrezygnować z rekrutacji, tak więc jednego chętngo człenia mniej :) Powodzenia, będę czytać :) |
@Dhratlach - jest dokładnie tak, jak mówisz. W tym wypadku gracz będzie wspaniale szył z łuku. Koncepty postaci możecie mi wysłać tutaj, albo na pw. @Komtur - zdradzę Wam, że będziecie mieli jednego ślepego w drużynie (bohatera niezależnego), więc więcej wad tego typu może was zabić. |
Cytat:
Cytat:
|
Mogę się mylić, ale to chyba wychodzi z modyfikatora przy Rasie, który to modyfikuje maksymalną wartość atrybutu. Chyba... Przynajmniej tak dedykuje po wpisie w temacie z mechaniką. Z mojej strony człowiek który widzi siebie jako największego pechowca na świecie. Jest to myśliwy z ambicjami alchemicznymi. Jego marzeniem jest dorobić się kawałka ziemi i zapewnić sobie spokojną starość wśród ziół i aparatury alchemicznej. Do tego jednak wiedzie długa droga, bo to dość cichy i skryty człowiek który bardziej się czuje na uboczu w lasach niż w ośrodkach cywilizacji. |
Modyfikator rasowy jest chyba dodawany po rozdzieleniu punktów na atrybuty. |
Poniżej tworzenia postaci macie opis ras. Każda z ras ma jakiś bonus do atrybutu (przykładowo człowiek ma +1 do wybranego). Oznacza to, że maksymalna wartość jest zwiększona o 1 w trakcie tworzenia postaci. @góra - rasę wybiera się przed wykupieniem atrybutów. |
Cytat:
|
Dokladnie tak. Jak juz bedziemy tworzyc mechaniczne postaci, bede to po kolei tlumaczyl. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0