Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-02-2008, 15:23   #1
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Talking [Komentarze] Kryształy Czasu - długa kampania

Witam. Zaczynam już pracę, żeby później koncentrować się na właściwej przygodzie. Trochę zasad, reszta wyjdzie z czasem, przykład postu:

Tan Amor podszedł do stolika, przyjrzał się zgromadzonym i powiedział.

- Witajcie nieznajomi jak leci??

Dziwni są ci przybysze, trochę tacy zarozumiali” – zamyślił się na chwilę

Dobra, teraz następna kwestia, za krótkie posty będę karał ostrzeżeniami, podobnie jak długą nieusprawiedliwioną nieobecność. Trzy p[przewinienia i gracz zostaje zawieszony lub wypadnie zupełnie. W ciągu 1 miesiąca gry bez ostrzeżeń, będę eliminował jedno, jeśli jakieś wpadnie.
Jeśli nie macie co napisać na aktualny post, to odnoście się do historii, wspomnień, skupcie się na podziwianiu okolicy itd.

Jedynie mocno przeszkadzające lub nie zgadzające się z fabułą założenia będą przeze mnie eliminowane, tak to możecie sobie niemal dowoli opisywać świat i reakcję prostego ludu .

Proszę o szybkie uzupełnienie kart postaci – to mi ułatwi na przyszłość.
Tu będę lub na karcie informował o kosztach, doświadczeniu itp., żeby nie psuć w przygodzie klimatu , podobnie obrażenia będą znane tylko mi z punktów, Wy zaś dostaniecie barwny opis, będę pilnował waszego zdrowienia, więc się o to nie martwcie.

Będę czasem stosował wiadomości ukryte, wy tez możecie tak mówić do siebie, ale i mnie o takich rozmowach informujcie, jesli ktos nie wie jak to zrobić odsyłam do kontaktu na moje gg. ( 4119451 )

Pytania/wnioski/zastrzeżenia są ?



Obrazki, ze stroni KC, oraz z przygód umiezczonych w Magii i Mieczu, pierwsza sesja - na podstawie i z użyciem większości tekstu Artura Marciniaka "Pułapki w pułapkach"
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 08-02-2008 o 16:31.
Eliasz jest offline  
Stary 08-02-2008, 22:55   #2
 
Smoqu's Avatar
 
Reputacja: 1 Smoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodze
Z nicości wynurzyła się wysoka postać półorka ubrana w kirys, z przypasaną do boku długą szablą oraz zarzuconą na plecy tarczą, na szyi wisiał mu wisior w kształcie czaszki.

- Witajcie, komradzi. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna. - powiedział uśmiechając się lekko i taksując wzrokiem każdego z obecnych, jakby chciał sprawdzić, co sobą reprezentują.

"Przede wszystkim dla mnie" - pomyślał.

Witam wszystkich współgraczy. Mam nadzieję, że rozgrywka przejdzie bez specjalnych zgrzytów i pamiętajmy - to jest zabawa
 

Ostatnio edytowane przez Smoqu : 09-02-2008 o 17:12.
Smoqu jest offline  
Stary 08-02-2008, 23:40   #3
Patronaty i PR
 
Redone's Avatar
 
Reputacja: 1 Redone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputację
- Owocna współpraca i warzywna zabawa, to wszystko czego nam trzeba. Zatem witam was i ja.

Powiedziała elfka opierając się o ścianę.

Tak, zapowiada się ciekawie.
 
__________________
Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher

Ostatnio edytowane przez Redone : 08-02-2008 o 23:45.
Redone jest offline  
Stary 09-02-2008, 00:23   #4
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Myśli proszę wrzucać w cudzysłów.

"Jeśli im powtórze to może zapamiętają"

Jak do tej pory mam:

kapłąna-gwardzistę
wojownika-kupca
czarnego rycerza
maga-złodzieja
( nie mylić z mega złodzieja )

z osób które się zgłosiły dam szansę każdemu, ale jak w trakcie sesji okaże się, że ktoś nie spełnia wymogów podanych w rekrutacji to wszyscy wiemy co się z taką osobą stanie No ale przedewszystkim zabawa, więc nie będę się czepiał czy ktoś pisze głupio czy madrze, ma pisac dużo i starać się chociaz ciekawie. Warto pomyśleć co może się ogólnie spodobać w poście który wrzucacie, spodobać wszystkim - kawał, zabawne zachowanie itp. wówczas jest prawdziwa zabawa. Dla osób które przesłały karty już mam przygotowany wstęp, czekam na dalsze prace.



W poście poniżej nie widzę cudzysłowa przy myślach "", jest to o tyle ważne, że nie chcę aby myliło się z tekstem rozmowy - najczęściej zwykły przechylony tekst stosowany jest przy dialogach, cudzysłów ma zapobiedz takiemu odczytywaniu.
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 10-02-2008 o 01:25.
Eliasz jest offline  
Stary 09-02-2008, 10:36   #5
 
Dhagar's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputację
- Współpraca, zapewne. Czy zabawa - zobaczymy. - rzekł człowiek spoglądając na pozostałych z lekką wyższością

"- Hah, zabawa. Cóż to, za dzieci nas bierze ta elfka ? Życie nigdy nie jest takie jakie sobie wymarzymy." - lekki grymas przemknął mu przez twarz i obrazy z przeszłości na chwilę wypełniły jego umysł.
"- Czas jednak pokaże jaka to będzie współpraca i jakie będą owoce naszych czynów."
 
__________________
"Nie pytaj, w jaki sposób możesz poświęcić życie w służbie Imperatora. Zapytaj, jak możesz poświęcić swoją śmierć."

Ostatnio edytowane przez Dhagar : 10-02-2008 o 13:00.
Dhagar jest offline  
Stary 10-02-2008, 01:44   #6
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Zmiana systemowa jaką wprowadzam dotyczy sposobu trafienia i obrony. Żeby zracjonalizować i nie dopuścić do przesadzonych sytuacji będę stosował odpowiednie modyfikatory. To czy Wam się uda cokolwiek wykonać możecie znacząco zwiększyć szansę na powodzenie jeśli dokładnie opiszecie podejmowane akcje. Im dokładniej tym większa szansa na powodzenie. Długość i jakość postów będzie głównym !!! czynnikiem decydującym o przeyznanych punktach doświadczenia. Oczywiście za różne akcje też dostaniecie, ale zabicie goblina czy orka, nie wymaga od gracza większego wysiłku nad rzutem kostką - a stworzenie posta w ktorym opisuje jak walczy, co czuje itp to już wyższa szkoła jazdy i tą będę nagradzał najmocniej.
 
Eliasz jest offline  
Stary 10-02-2008, 07:40   #7
 
Smoqu's Avatar
 
Reputacja: 1 Smoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodzeSmoqu jest na bardzo dobrej drodze
Storytelling na bazie Kryształów Czasu. To będzie bardzo interesujące
 
Smoqu jest offline  
Stary 10-02-2008, 10:14   #8
 
Dhagar's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputację
I nowoczesne . Jak widzę każdy chyba prócz mnie wziął dwuklasowca. Nie wiem czemu, ale mnie nigdy nie pociągały mieszanki takie :P
 
__________________
"Nie pytaj, w jaki sposób możesz poświęcić życie w służbie Imperatora. Zapytaj, jak możesz poświęcić swoją śmierć."
Dhagar jest offline  
Stary 10-02-2008, 16:47   #9
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Rozgorzała się prawdziwa dyskusja pomiędzy mną a Cedrykiem dotycząca TR i OB

Uważam, nie tylko ja zresztą, bo nawet autor strony o KC, że system walki jest tu skopany i to bardzo.

Wszystko wygląda pięknie jak rycerz ma 120 TR i 90 OB a przeciwnik żołnierz ma 110 TR i 70 obrony - wtedy wygląda to niemal jak w warhamerze. Rycerz trafia na wyrzut do 50-ciu, a żołnierz na wynik do 20.

Gorzej jak w to miejsce wchodzi zwykły mag z mieczem ( 0 poziomowy) którego ani rycerz, ani żołnierz trafić nie mogą. Nie mają żadnych szans.

Teraz przykład na arenie - mag mający z samej swej zręczności 130 obrony ( wystarczy 180 zręczności) nie może być trafiony w żadnym wypadku, nawet gdyby rycerz z żołnierzem ( wyszkoleni juz ) wspólnie atakowali maga.

Ja rozumiem, że kilka razy można uniknąć ciosu, ale takie totalne pozbawienie szans trafienia w odniesieniu do ludzi którzy zawodowo zajmują się walka i to w starciu z kimś w niej nie obeznanym nie jest realne a jako takie nie będzie przeze mnie akceptowalne.

W życiu, na zewnątrz w moim mieście nie wyobrażam sobie, aby kilku chłopa z drągami nie mogło trafić nawet najzręczniejszego człowieka w Polsce. Ćwiczyłem Aikido i uważam, że mój sensej poradziłby sobie z grupką bandytów uzbrojoną w pałki - ale poradziłby sobie jedynie wtedy gdyby wyrządzał im krzywdę. Gdyby zaś miał unikać ciosów choćby przez kwadrans, ale tylko unikać, to nie dałby im rady. Natomiast tu mag o wysokiej ZR i bez żadnego bojowego przeszkolenia może grać na nosie rycerza godzinami.

To jest zaburzenie, które będę leczył bieżącymi modyfikatorami urealniającymi starcia i fabułę, przy czym w głębokim poważaniu mam modyfikatory dotyczące walki proponowane przez autorów, bo w opisanej powyżej sytuacji totalnie nic nie zmieniają. Tylko bez niczyjej obrazy, bo KC uważam za najlepszy lub przynajmniej jeden z najlepszych systemów z jakimi miałem do czynienia – a miałem chyba z każdym co się tylko po polsku ukazało.

Chciałbym, aby gracze wyrazili swą opinię, która pozwoli mi właściwie dopasować zakres zmian mechanicznych tyczących się walki. Zapytam krótko czy jesteście za tym, aby pozostawić wszystko po staremu ( i tak się tak nie stanie ale ograniczy moje modyfikację do minimum), czy tez przedkładacie większą wagę do normalności, fabuły i storyelingu - żeby nie naginać prostych sytuacji ( gracze uwalniają księżniczkę z rąk złego rycerza - już nie możliwe, bo przyjedzie mag i go w pojedynku zachlasta, chmmm nie to musi być rycerz-czarnoksiężnik, żeby miał choć szanse czarem załatwić skubanie zręcznego magusa 0 ponieważ jest to jednak sesja dla Was to Wasze zdanie będzie się liczyć dla mnie najbardziej. Wolałbym abyście do tak opisanych możliwości doszli z czasem , abyście poczuli trud zdobywania takich umiejętności, a nie żeby od początku na widok goblina zataczał was pusty śmiech bo co to za wróg??

I jeszcze jedno, nie mówiłem że będzie to czysty storyeling – nie wymuszałbym od was tworzenia kart, rzucania itp. Dla mnie to tez ważne bo rzuty wprowadzają element losowy, którego efekty ani gracz ani MG nie są w stanie nawet przewidzieć. Jednak tam gdzie mechanika ma psuć fabułę lub racjonalność świata w którym gra się toczy, tam jej albo wcale nie będę stosował, albo będzie ona na moich, zgodnych z wizją świata zasadach 
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 10-02-2008 o 17:01.
Eliasz jest offline  
Stary 10-02-2008, 19:01   #10
 
Dhagar's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputację
Moje zdanie jest takie - więcej normalności niż statystyki. Mag nie jest po to by walczyć wręcz z każdym przeciwnikiem tylko od wspierania drużyny czarami wszelakimi typu magiczny pocisk, tarcza, burza ognia itp. Walka normalna w ostateczności jak mu się skończy arsenał magiczny.
Zatem w absurdalnych wypadkach mniej mechaniki, więcej logiki.
 
__________________
"Nie pytaj, w jaki sposób możesz poświęcić życie w służbie Imperatora. Zapytaj, jak możesz poświęcić swoją śmierć."
Dhagar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172