Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-01-2009, 18:26   #1
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 2266 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
[komentarze] Nim zetrą się światy.

No dobra, udało się

Witam wszystkich na mej sesji i zapraszam do komentowania.

Ten post będzie mi służył jako tzw. ogłoszenia parafialne, więc od czasu do czasu warto tu zagnądnąć, żeby sprawdzić czy nie ma czegoś nowego. Zresztą o takich nowościach będę się starał informować.

Na napisanie posta macie czas do 11 stycznia do północy, czyli do przyszłej niedzieli.

Na chwilę obecną palce mi się już plączą, więc może to wszystko dziwnie brzmieć:

1. Plan Miasta



2. Wpis o magii

Cytat:
To jakimi czarodziejami są postaci w sesji?
Magia w świecie w którym przyjdzie wam grać nie jest jakoś szczególnie utrudniona. Zaznaczam też (z naciskiem) że jeśli będzie więcej niż jedna klasa magiczna, będą one miały taką samą moc, tyle że w różnych dziedzinach (o ile je wybiorą).

To jak działa rzucanie czarów?
Każdy czarodziej jest swojego rodzaju pojemnikiem na magię (każdy w sesji o takiej samej objętości :P ), który można napełniać i opróżniać wedle woli czarującego. Przez napełnianie rozumiem oczywiście wchłonięcie energii z jakiegoś źródła (o nich nieco dalej), a przez opróżnianie - rzucanie czarów.

O pojemniku nieco więcej.
Każda taka czynność (ładuj, opróżniaj) męczy postać - od rana do wieczora (czytaj - od stanu sporego wypoczęcia) mag może się "napełnić" mniej więcej pięć razy i tyle samo "opróżnić".

To jak można rzucać czary?
Nie chcę Was w tej dziedzinie zbytnio ograniczać, bo wg. mnie połączone czynności ruchów ręką, mowy i Bóg jeszcze wie czego są conajmniej dziwne i mnie się nie podobają.
Umówmy się więc w ten sposób - napiszecie mi w KP w jaki sposób postać rzuca czary i będziecie się tego trzymać w czasie sesji.

Domeny? A cóż to panie?
Jak to co to domena? Magia żywiołów, magia umysłu, magia śmierci, magia życia. Takie cztery domeny magii będziemy używać na sesji. Jeśli czarodziej zdecyduje się mieć jakąś dziedzinę magii (np. śmierć) za dominującą, to zaklęcia z dziedziny przeciwnej będzie rzucał w bardzo słabej formie, jednak po normalnej cenie energii.



Proste, prawda?

Praktyka, czyli zaklęcia w sesji.
Zaklęcia podzieliłem sobie na dwie kategorie: łatwe i trudne.

Zaklęcia łatwe są banalne i o małej mocy, toteż wasze postaci mogą deklarować ich rzucanie zakładając z góry że czar się powiódł.
Przykłady takich czarów z różnych domen:

- Żywioły: Zapalenie świecy lub ogniska polowego; oblanie wodą z jeziora osoby przy nim stojącej (do 100litrów); zmiana energii potencjalnej kamienia o 200 Dżuli (dla niewtajemniczonych - podniesienie kamienia o wadze 1kg o 20metrów; o wadze 2kg o 10metrów; o wadze 5kg o 4metry itd.);

- Umysł: Przekonanie kogoś, kto ma spory dylemat do podjęcia określonej decyzji (np. Zmuszenie do napicia się mleka zamiast wody jeśli ktoś się waha); Pchnięcie dowolnego przedmiotu w dowolnym kierunku o masie 1kg na odległość 20metrów (patrz wyżej przykład z kamieniem) itp.; wytworzenie halucynacji widocznej dla jednej osoby (obraz i dźwięk - bez dotyku u zapachu).

- Śmierć: Wywołanie u kogoś strachu przed rzucającym; wyssanie niewielkiej ilości energii życiowej przez dotyk (rzucający będzie się czuł jakby dopiero co wstał z łóżka, a ofiara będzie bardzo zmęczona); kontrolowanie martwej tkanki niedużej istoty (np. psa, wilka) przez kilka godzin.

- Życie: Uleczenie rany (można maks. w ten sposób zagoić cięcie mieczem, popażenie itp. - ale już nie np. złamanie); podniesienie morali (cel doznaje nagle totalnej zmiany nastroju - z dotychczasowego na bardzo dobry); niewielki egzorcyzm (wysłanie duszy do zaświatów, zranienie demona/nieumarłego w sposób analogiczny do uderzenia bronią przez wprawnego wojownika).

Zaznaczam że powyższe przykłady są (jak sama nazwa wskazuje) jedynie przykładamy, a w praktyce takich łatwych czarów może być nieskończenie wiele. W razie takich dylematów proszę się mnie na PW zapytać czy dany czar jest łatwy czy trudny.

Czary trudne to oczywiście takie, których rzucanie deklarujecie w poście a ja opisuję skutki. Im trudniejszy czar tym większa szansa na efekty uboczne.

Czego NIE powinien robić mag?

Mag, a raczej gracz, nie powinien pisać że deklaruje rzucanie czaru aż do skutku.

TO JEST DOBROWOLNY WYROK ŚMIERCI NA POSTAĆ.

Przykłady takich zakazanych wiadomości:

Cytat:
Czarodziej stanął przed drzwiami i rzucał czar otwarcia tak długo aż mu się powiedzie.
Cytat:
Czarodziej trzymał ofiarę w powietrzu do czasu aż wyzna, że brała udział w spisku.
Cytat:
Czarodziej tak długo podsycał ogień aż z domu nie została garstka popiołu.
Ale... co się stanie jeśli wyczerpię zapas energii magicznej i dalej będę rzucał czary?

Zginiesz. To proste.

ZGINĘ?! To w jaki sposób mogę kontrolować poziom energii w ciele?

Czarodzieje nie będą mieli żadnego licznika mówiącego im "Masz wystarczająco dużo energii żeby rzucić błyskawicę". Trzeba zdać się na rozsądek i muszą wam wystarczyć wskazówki ode Mnie w postach typu:

Cytat:
Po odczytaniu myśli i intencji jego rozmówcy, czarodziej poczuł że jego moce zostały nieco osłabione, jednak miał jeszcze spore zapasy.
Cytat:
Po wchłonięciu energii czarodziej wykrzywił twarz w grymasie. Mógłby jej nosić w sobie znacznie więcej, jednak źródło już było wyczerpane.
Cytat:
Rzucając ognistą kulę mag poczuł jak znaczna część pozostałych mu sił magicznych odchodzi. Poczuł się niemal pusty.
Wchłanianie energii... źródła... Ale czym one są?

Czarodziej wyczuwa źródło niczym mysz ser. Może to być księga, kryształ, szklana butelka - wszystko! Dobrym przykładem źródła jest tajemnicza księga o której napisałem w pierwszym poście.
Jak widzieliście energia źródła nie jest stała - zwiększa się i zmniejsza pod pewnymi czynnikami, więc jeśli nawet jakieś źródło wyda wam się już puste to niezawsze musi być prawdą i na odwrót - źródło pełne może nagle bez powodu się opróźnić.
3. Wpis o nastawieniu ludzi do czarodziei

Cytat:
Magowie są kimś w rodzaju elity - szlachty średniowiecznej, można by powiedzieć.
Przez jednych są szanowani, przez innych znienawidzeni, lecz wszyscy czują do nich jedno - strach.

Czarodzieje są bowiem kimś innym, odmiennym. Mają nadprzyrodzone moce, mogą człowieka zabić jednym ruchem ręki - tak myśli większość (ta "ciemna") społeczeństwa. Dla zwykłego człowieka mag jest prawie że bóstwem - może spełnić jego marzenia jeśli jest mu przychylny, lub obrócić go w proch.
Jednak strach wyzwala agresję i prowadzi do buntu. Dlatego też inna część społeczeństwa stara się wyniszczyć czarodzieji twierdząc że są czymś przeciwnym naturze, szydząc z nich przy każdej możliwej okazji.

Z drugiej strony są też ludzie inteligentni, którzy nieco lepiej znają możliwości czarodziejów. Dla nich owa elita magiczna jest grupą ludzi światłych, obdarzonych charyzmą i oczywiście zdolnościami magicznymi.
Ci drudzi najczęściej starają się wykorzystać magów do własnych celów czasami niedoceniając ich zdolności i kończąc marnie.

Jest także jeszcze wyższa grupa - baronowie i królowie u których najpotężniejsi czarodzieje służą jako nieocenieni doradcy a także - w razie potrzeby - elitarna jednostka wojskowa.
4. Kilka spraw organizacyjnych

Cytat:
1. Posty powinny ukazywać się w częstotliwości co najmniej 1/tydzień. Oczywiście można częściej.

2. Dwie ominięte tury przez gracza (czytaj gracz nie odpowie przez dwa tygodnie) oznaczają przejście jego postaci na auto-pilota, a następnie zgon bohatera.

3. Ważne! Aby zapobiec głupim sytuacjom, kiedy to gracze czekają tydzień na odpowiedź na proste pytanie (np. Jak się nazywa dany en-pe-ce, co jest w tym domu itp.), ustalmy pewną regółę. Z takimi pytaniami zwracacie się do mnie na PW, ja wam odpowiadam i następnie w jakiś ładny i dialogowy sposób uwzględnicie to pytanie wraz z odpowiedzią w swoim poście.

4. Coming soon.
5. Rozwijanie bohaterów w sesji

Cytat:
Zwycięska propozycja Alarona - łatwy i przyjemny poradnik na rozwijanie postaci

1. Każdy z graczy ma na początku do wyboru 5 umiejętności (jakiekolwiek! Serio! Z tym tylko zastrzeżeniem że postaci niemagiczne nie wybierają sobie magicznych umiejętności (np. zianie ogniem)).

2. W tych umiejętnościach możecie mieć od 1 do 10 punktów zaawansowania. 1 oznacza - debil/idiota a 10 oznacza - wielki mistrz. Wszystko pomiędzy to już jak kto woli

3. Czy naprawdę muszę dodawać, że im więcej punkcików tym lepiej wychodzi używanie umiejętności?

4. Na początku wszystkie 5 umiejętności ma wartość 1 a gracze mają po 10 pkt do rozdania. Można więc sobie podnieść wszystko na przykład do trzeciej rangi.

5. W sesji będę przyznawał punkty doświadczenia za które będziecie otrzymywać nowe poziomy:
1lvl = 1pkt umiejętności (można nim podnieść rangę wcześniej wybranego skilla)
3 pkt umiejętności (nierozdane do żadnych skilli) = nowa umiejętność z rangą 1

6. Czy naprawdę muszę pisać, że aby dostawać PD, gracz musi się wykazać pomysłowością w sesji? Dla przeciętniaków nie ma tutaj miejsca

7. Przyznaję 200 PD za każdy prawidłowo zrobiony w sesji tost z masłem (taki chrupki... wiecie)... ... ok, to był żart

8. Niech moc będzie z wami. Od tego momentu czekam na wasze wybory 5 umiejętności i rozdania 10 pkt.
6. Magii część dalsza - czas rzucania czarów.

Cytat:
Jest to wpis na życzenie powstały wskutek zadania takiego pytania przez jednego z graczy

Zadajmy sobie podstawowe pytanie - co musi mieć mag, żeby rzucić czar? Sądzę że wolną część ciała odpowiedzialną za rzucanie czaru, koncentrację i czasem komponenty materialne.

Te ostatnie nie są w mojej sesji obowiązkowe, ale "Wielka Żelazna Dłoń Z Nieba" może uśmiechnąć się widząc że czarodziej dobrowolnie utrudnia sobie rzucanie błyskawicy wyciągając mały metalowy pręt.

To może teraz przejdę do pytania właściwego.
Jak wiemy koncentracja nie zawsze jest łatwa do osiągnięcia i nie przez wszystkich.

Z pewnością nowicjusz nie zdoła rzucić kuli ognia w szarżującego na niego wroga, bo zwyczajnie się przerazi i nic nie wyczaruje.

Tak więc potrzeba czas na skoncentrowanie się, który jest tym bardziej wydłużany w im trudniejszej sytuacji postać się znajduje i tym bardziej skracany im wyższy poziom ma postać i im więcej umiejętności/zdolności ułatwiających czarowanie będzie miała.

No dobra, jestem skoncentrowany. Kiedy rzucę tą błyskawicę?

Długość rzucania czaru jest wprost proporcjonalna do używanej przez niego energii.
Nie wiem jak w innych światach, ale u mnie rzucanie czaru przez maga działa jak produkowanie zabawki przez maszynę - maszyna (czarodziej) bierze surowe materiały (energia) i formuje ją w zabawkę (czar).
Im większa zabawka, tym więcej materiałów potrzeba i tym dłużej maszyna będzie pracować

Fajny przykład, nie?

Dobra dobra, ty mi tu nie mydl oczu tylko na jakiechś jednostki to przelicz!

No dobra, dam przykłady. Jednak UWAGA! Przykłady zakładają że czarodziej jest już skoncentrowany, czyli do czasu rzucania należy dodać jakieś 5 do 30 sekund, zależnie od sytuacji:

1. Zapalenie świecy - 1sec
2. Rzucenie kuli ognia - 20sec
3. Zamrożenie komuś oczu (oczu! Nie powiek!) - 10sec
4. Stworzenie z powietrza przeszkody, o którą potknie się atakujący na ork - 10sec
5. Stworzenie tarczy, która ochroni maga przed pociskami? - bliżej nieokreślony.

Bliżej nieokreślony?! Co to ma być?!

No właśnie to. Czarem z punktu piątego chcesz sobie stworzyć tarczę antyrakietową ( ), która będzie je odbijać. Toteż przelewasz w nią pewną ilość energii, która wystarczy na pewną ilość strzał. Pamiętajmy także że ta tarcza nie będzie trwać wiecznie i potrzebuje dodatkowej energii magicznej jako baterii do działania.
Po tym krótkim wyjaśnieniu ponawiam odpowiedź:

5. Stworzenie tarczy, która ochroni maga przed pociskami? - 1sekunda na każdą strzałę do odbicia oraz 1sekunda na każdą minutę działania.

Tak więc dla przykładu aby mieć tarczę działającą przez kwadrans, która może odbić do 50 strzał potrzebujesz 65sec.

Koniec
7. System walk made by Gettor - wersja 2.0

Cytat:
Kiedy przyjdzie wam walczyć, czyli bronić się lub atakować, przede wszystkim musicie opisać co robicie (atak, obrona z najdokładniejszym opisem na jaki macie aktualnie ochotę ).

Do tego jeszcze dużą rolę odgrywają umiejętności postaci - bo skąd niby się najwięcej bonusów do ataku bierze jeśli nie z nich?

Dokładniej to wygląda tak: rzucacie w walce k100, ZAWSZE k100, a resztą już się martwię ja
No dobra, uchylę rąbka tajemnicy

Bazowy wynik wymagany do udanego testu (bez żadnych modyfikatorów) to 51 i wyżej, czyli macie początkowo 50% szans. Jednak tutaj wkraczam ja ze swoją listą argumentów do ingerencji w ten wynik - zawyżania go i zaniżania.

W rezultacie może się okazać że do trafienia wystarczy 24, albo aż 87 - wszystko zależy od... praktycznie wszystkiego, z umiejętnościami, opisem czynności i sprytnym rozwiązaniem na czele. Te trzy rzeczy są raczej najważniejsze, więc o nie dbajcie

Jeszcze skrajne sytuacje:

1. Jeśli by wyszło że gracz na k100 musiałby uzyskać wynik np. co najmniej 110, co jest oczywiście niewykonalne, a wyrzuci 100 to akcję uważa się za udaną.

2. Jeśli by się okazało że gracz na k100 musiałby uzyskać jakikolwiek wynik do udanej akcji to wynik 1 określa niepowodzenie akcji.
<Drapie się po głowie> To chyba wszystko

A nie, jeszcze jedno.

Do nowych i tych co mnie nie znają:
Zdaję sobie sprawę że to wszystko brzmi bardzo poważnie, strasznie itd. ale w gruncie rzeczy nie obawiajcie się mnie i śmiało pytajcie w razie jakichkolwiek wątpliwości.

... No dobra, Johan może się bać, ale on jest tutaj pacjentem specjalnym

Mam więc nadzieję że się wszyscy szybko pokochamy i zostaniemy wielką cudowną rodzinką! Tak właśnie!

Te osoby, które raczyły dostarczyć mi obrazki mają już wklejone avatary, natomiast pozostałe proszone są o ich uzupełnienie

Edit:

Odpowiedź na pytanie Johana.
Ups, hehe... Wiedziałem że gdybym o czymś nie zapomniał to by było zbyt piękne
Wasz ekwipunek leży obok was, tak jak krótki miecz w pochwie leży obok nieprzytomnego elfa.
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 04-05-2009 o 11:30.
Gettor jest offline  
Stary 04-01-2009, 18:43   #2
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 8030 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Powitać współgraczy.
Były dyby, łiii... Jak miło
Mam w zasadzie jedno pytanie – coś zostało z naszego ekwipunku? Mamy przy sobie go, leży gdzieś obok czy nie ma i zostali tylko to co najlepiej ukryte i prozaiczne?
Co zaś avka może strzelę obrazek lecz prawie na pewno nie będzie to obraz postaci. Opisze Feliksa z jego specyficznym wyglądem tylko.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest offline  
Stary 04-01-2009, 20:14   #3
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 83582 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich, zarówno współgraczy, jak i MG.

Pytanie na razie jedno...
Konia, jak rozumiem, nie ma...

Jak wygląda Keith to widać na obrazku
Jest mniej więcej wzrostu kowala.

Edit:
Tak, chodziło o właśnie o to.
Szkoda, że konik zniknął. Lubiłem go
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 04-01-2009 o 20:42.
Kerm jest offline  
Stary 04-01-2009, 21:31   #4
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 2266 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Hmm... jak rozumiem to z koniem to było owe pytanie?

Otóż niestety nie, w mrocznym pomieszczeniu z magicznie zapieczętowanymi drzwiami nie ma konia...

... i nie, nie słyszysz radosnego rżenia jakiegoś ogiera za owymi drzwiami

Edit:

Widzę ludzie że się nie rozumiemy od początku sesji ;p
Pytania kończące posty Kerma i Johana w sesji są dokładnie takimi pytaniami o których mówi punkt ogłoszeń organizacyjnych:

Cytat:
3. Ważne! Aby zapobiec głupim sytuacjom, kiedy to gracze czekają tydzień na odpowiedź na proste pytanie (np. Jak się nazywa dany en-pe-ce, co jest w tym domu itp.), ustalmy pewną regółę. Z takimi pytaniami zwracacie się do mnie na PW, ja wam odpowiadam i następnie w jakiś ładny i dialogowy sposób uwzględnicie to pytanie wraz z odpowiedzią w swoim poście.
Toteż tym razem wykażę się inicjatywą i odpowiedzi na te pytania wyślę to wyżej wymienionych panów żeby sesji niepotrzebnie nie spowalniać.

Jednak na przyszłość jeśli takie coś się wydaży to po prostu sobie poczekacie do końca terminu pisania postów aż sam w sesji odpowiem
 
Gettor jest offline  
Stary 05-01-2009, 00:34   #5
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 31059 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich!
Gah! Zioła! Dawajcie mi zioła!
Gdzie ogień?! Dawajcie mi ogień!

EDIT: Kerm, swoją drogą, wita, w kolejnej wspólnej sesji Nie widzieliśmy się od czasów Baileya i Vanyesha Chyba
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 05-01-2009 o 00:55.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 05-01-2009, 16:02   #6
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 83582 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Alaron Elessedil Zobacz post
EDIT: Kerm, swoją drogą, wita, w kolejnej wspólnej sesji Nie widzieliśmy się od czasów Baileya i Vanyesha Chyba
Dawne, dobre czasy
Trzymajmy kciuki za to, by ta sesja nie skończyła się przed czasem (w przeciwieństwie do tamtej).
 
Kerm jest offline  
Stary 05-01-2009, 16:07   #7
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 2266 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Ej...ej...EJ!!

Wy tu przede mną jakieś trudne zadania już stawiacie.

Co jest dziwne bo to ja jestem MG i to ja powinienem takowe wam dawać.

Co za czasy... hmph...
 
Gettor jest offline  
Stary 05-01-2009, 16:08   #8
 
Lavina's Avatar
 
Reputacja: 89 Lavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znanyLavina wkrótce będzie znany
Oj! Nie było mnie chwilę czasu. A tu ... znalazłam się w sesji :P Szczerze się nie spodziewałam. W każdym razie witam wszystkich i jak najszybciej zabieram się za posta
 
Lavina jest offline  
Stary 07-01-2009, 14:50   #9
 
Bebop's Avatar
 
Reputacja: 877 Bebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwu
Również witam wszystkich, mam nadzieję, że ciekawie spędzimy czas przy tej sesji
 
__________________
See You Space Cowboy...
Bebop jest offline  
Stary 07-01-2009, 19:08   #10
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 2266 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kirosana
Gdy szedł na górę rozmawiając (a właściwie prowadząc monolog) oglądał zbiory maga. Widział wiele ziół, wywarów, zwoi, recept, a nawet trochę zaklętych przedmiotów. Gdy wchodził na górę pełen podziwu coś rzuciło mu się w oczy. Był to amulet. Podobny do tego który miał na szyi.
W jaki dokładnie sposób widziałeś te wszystkie rzeczy przez zamknięte drzwi? I do tego niektóre w zamkniętych skrzyniach?

Także co Cię skłoniło do stwierdzenia że amulet jest podobny do Twojego?

Nie żeby coś, ale widzę że na moich oczach mi wieżę modyfikujesz...

Edit.

Dodałem w pierwszym poście opis rozwoju postaci.
Zaznaczam że jest to moja propozycja i objekcje do niej są możliwe (z własnymi pomysłami).
Jeśli jednak nie macie zastrzeżeń to wysyłajcie mi na PW wasze umiejętności
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 07-01-2009 o 19:10.
Gettor jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169