09-05-2010, 23:12 | #251 |
Reputacja: 1 | Rozmawiałam o tym z deMausem na gg podobają mi się jego założenia i z tego co wiem nie tylko mi, wiec jestem na TAK.
__________________ I WILL SWALLOW YOUR SOUL! It matters not how you try to sustain your flashy bodies with the fruit of the trees or the animals of the land. You only serve to hasten the time when I shall break your very mind, enslave your will, and feast upon the entrails of your existence. I will lay ruin upon your livestock and your home! |
09-05-2010, 23:22 | #252 |
Reputacja: 1 | Z racji, że nie cierpię kiedy postaci stworzone przeze mnie (no może Mirellie była tylko w połowie moim pomysłem, ale zawsze) marnują się przez zamknięcie przygody to jestem bardzo za pomysłem deMausa |
10-05-2010, 00:09 | #253 |
Reputacja: 1 | Ja także nie mam nic przeciwko pomysłowi deMausa, nic do stracenia nie mam (gdyż Kirholm nie wprowadził mojej postaci) a do zyskania wiele. Jestem jak najbardziej za...
__________________ "Wyobraźnia, a nie inwencja, jest najwyższym władcą sztuki - i życia." - Joseph Conrad |
10-05-2010, 00:43 | #254 |
Reputacja: 1 | W sumie ten pomysl jest dobry, jak cos to jestem za, tylko, zeby nie bylo to robione na odwal czy pod wplywem chwili :P
__________________ moja postać =/= ja // Tak, jestem kobietą. |
11-05-2010, 17:55 | #255 |
Reputacja: 1 | W sumie to spisałem tą sesję na straty, ale skoro pojawia się światełko w tunelu to i ja jestem za tym, aby grać dalej. W końcu bardzo jestem ciekaw co to za mapę zdobył Hasvid. |
11-05-2010, 18:11 | #256 |
Reputacja: 1 | Hah. Dopiero dzisiaj spostrzegłem post Kirholma w komentarzach i jestem zszokowany. Tak czy siak ja również jestem na TAK co do pomysłu deMausa.
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies ^(`(oo)`)^ |
11-05-2010, 19:24 | #257 |
Reputacja: 1 | To w zasadzie potrzebujemy tylko pozwolenia Kirhilma. I odpowiadając na pytania pojawiające się na gg. Sesja w stylu bardziej heroic to dla mnie: -zmiana opisów świata (nie potrafię trzymać długo mrocznego klimatu, choć postaram się wywołać czasem efekt strachu) -danie graczom możliwości zostania Bohaterami Bohaterami przez duże B, dlatego, że ja bohaterstwo i heroizm rozumiem, tak że ktoś staje sam przeciw dwudziestu, wie że zginie, ale staje aby jego przyjaciele mogli uciec. |
|
| |