lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [komentarze] Wyprawa po Koronę Władzy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/9388-komentarze-wyprawa-po-korone-wladzy.html)

xeper 11-01-2012 19:57

Siejesz spustoszenie wśród przeciwników [1, 1, 4], po czym zabierasz się za kapłana, który usiłuje wypalić Ci mózg swoją mocą [1], ale nie ma na Ciebie mocnych. Wszyscy wrogowie pokonani, rytuał przerwany. Gratulacje.

xeper 16-01-2012 11:12

Koniec kolejki - 23.01.2012

Aronix: Cassandra po jakimś czasie odzyska przytomność, ale nie będzie wiedziała co się z nią działo. Wieża jest pusta i nadaje się na nocleg. Z jej wierzchołka roztacza się dobry widok. Daleko na wschodzie można dostrzec biały, zamglony krajobraz. To Lodowa Pustynia, wiedzie tam wąska, zaniedbana droga.
Mekow: To już ostatnia próba (chyba ;)). Żywiołak ognia ma Moc 6, aby przejść przez jezioro musisz go pokonać. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, ścieżka się ustabilizuje i Twoi towarzysze będą mogli też przejść. Możesz skierować Argenę do wyjścia z jaskiń lub też przedłużyć pobyt pod ziemią. W wypadku porażki musisz zawrócić i szukać innej drogi.

Mekow 17-01-2012 12:01

No to znowu walczymy :D Wynik rzutu: 4 8)

Brat Tadeusz został nieco w tyle... nadal dodaje 1 punkt mocy?
Rozumiem, że tarcza i hełm nie bronią przed ogniem... Ogniem, czy też lawą?


Kostnica ma wrócić za tydzień, zobaczymy czy jej się uda ;)

xeper 17-01-2012 21:20

Brat Tadeusz nadal dodaje. Jest to walka psychiczna, więc tarcza i hełm nie działają. Mój wynik to 6+5=11, czyli remis. Jako, że MUSISZ pokonać przeciwnika to mamy drugą rundę, którą przegrywam z kretesem, uzyskując na kości wynik 1.

xeper 30-01-2012 17:12

Koniec kolejki - 06.02.2012.

Tym razem bez walki, chyba że sobie jakąś opiszecie.

Mekow: Argena wraca do klasztoru po przejściu próby. Mnisi wskażą jej drogę w górę doliny do Tajemnych Wrót
Aronix: Przejście przez Lodowe Pustkowia jest naprawdę wyczerpujące, potem Irg trafi do kolejnej części przepowiedni - "pod wodą i wśród kamieni".

xeper 15-02-2012 22:54

Koniec kolejki - 22.02.2012

Kurde, coraz więcej czasu zajmuje mi napisanie czegoś dobrego. Całe szczęście, że już zbliżamy się do końca.

Mekow: Opisz sobie drogę przez dolinę, aż dotrzesz do rozdroża.
Aronix: Dla Ciebie przeprawa z Dagonem, przywódcą ryboludzi. Może puści was za darmo, może zażąda jakiejś przysługi nim pozwoli opuścić wodne królestwo. W każdym bądź razie "chmury i jezioro ognia", to ostatnia część wskazówki dla Ciebie.

Aronix 23-02-2012 07:26

Mój post powinien pojawić się dzisiaj. :smile:
Przepraszam za opóźnienie.

EDIT:
Post wrzucony, nie ukrywam, że mogą się tam znajdować pewne niedociągnięcia, ale mam teraz bardzo gorący okres i mam baardzo mało czasu. Mam nadzieję, że taka obsuwka mi się więcej nie powtórzy :)

xeper 01-03-2012 09:30

Koniec kolejki - 08.03.2012

Aronix: Krasnolud może wypić drugą porcję eliksiru, wówczas znajdzie się u stóp schodów prowadzących do Tajemnych Wrót. Opis znajduje się w moim wcześniejszym poście. Może wejść i wkroczyć w dolinę i przejść do miejsca, gdzie droga się rozdziela. Jeśli nie wypije eliksiru musi uciekać przed falą ognia, drogą na klify. Nawet ja nie wiem co się na nich znajduje :)

Mekow:Argena ma dwa wyjścia, może iść w lewo bądź w prawo. Ogień płonący na ścieżkach nie wyrządzi nikomu krzywdy, jeśli tylko Argena będzie szła pierwsza (ma Talizman). Jedna z dróg prowadzi do kopalni, druga do krypty. Na koniec poproszę wynik 2k6.

Mekow 09-03-2012 07:35

Przepraszam, że nie udało mi się odpisać w terminie. Naprawdę sporo się ostatnio u mnie działo.
Mam nadzieję, że te kilka godzin nie stanowi problemu :)


Argena poszła do krypty. Wynik rzutu: f(2k6) = f(1k6) + f(1k6) = 4+2 = 6 :roll:


W odpisie używam określenia "Krainy Wewnętrznej". Tam teraz jest postać, prawda? Do "Krainy Środkowej" dostała się za sprawą Szablisa.
Chyba, że mi się coś pomieszało, to poprawię ;)

xeper 19-03-2012 19:52

Wybaczcie opóźnienie, nawał obowiązków powoduje straszne lagi w moim sesyjnym terminarzu.

Koniec kolejki - 26.03.2012

Mekow: GRA ZE ŚMIERCIĄ. Musisz rzucić dwoma kostkami za siebie i dwoma za Śmierć. Jeżeli wyniki będą równe, tracisz kolejkę i gra toczy się dalej. Jeżeli Twój będzie niższy, tracisz 1 pkt Wytrzymałości i w następnej turze grasz dalej. Jeżeli Twój wynik będzie wyższy, wygrywasz i w następnej turze możesz iść dalej... Opisz sobie to wszystko ładniutko i na koniec posta dodatkowo 2k6 [wilkołak już czeka :)]

Aronix: idziesz do KOPALNI zlokalizowanej w górach - opisz podróż kopalnię i walkę z jej strażnikiem. Rzuć 2k6, jeżeli rezultat jest mniejszy od Twojej Siły pokonujesz strażnika i możesz iść dalej. Jeśli jest wyższy, przegrywasz walkę i rzucasz k6.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172