Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-07-2011, 21:01   #1
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
[Komentarze]Nethernet

Ok, sesja w końcu rusza...Co prawda mało przebojowo jak na pierwszy post od waszego MG, ale i tak mieliście po 4 strony gry w przedbiegach więc nie macie na co narzekać ^ ^

Ok, no to początkowy bullshit czyli zasady na sesji:
1) Kursywa nie jest obowiązkowa, jeśli mam być szczery to mnie osobiście drażni. Poza tym, są myślniki.
2) W sesji nie ma scenariusza...prawie. Otóż ułożyłem świat tak aby się trzymał kupy, napisałem stertę postaci z historiami, wsadziłem ich do tego świata, a teraz wsadzam tam was. Zatem w praktyce sesja was nie limituje ani trochę, choć miejcie na uwadze że nie ma postaci trzecio-planowych.
3) Rzuty kośćmi mają miejsce tylko w trakcie walk (których mechanikę przedstawię gdy do takowej dojdzie.) wpływowi charyzmy na npców mówimy nie ;] będzie ona również statystyką bojową, więc reszta gry to storytelling w którym chodzi o logikę.
4) Na sesji może być wiele okazji gdy będziecie chcieli coś zdobyć. Jeśli będą to leki możecie szukać sklepu, ale jeśli nadzwyczajny przedmiot...kto chce questa?
5) Bawcie się =w= po to tu jesteśmy.


Hmm, walnąłem o 5 punktów za dużo...olejcie te zasady...
Aha, forum służy nam jako miejsce zrzutu aby nie zamulać magazynując tekst i obrazki w docu. Tutaj link do miejsca akcji gdzie też powinniście dawać pierwsze odpisy zaraz po przeczytaniu postu (ale nie za ostro, będę odpisywał powoli póki Ajas nie wróci, czyli do niedzieli).
https://docs.google.com/document/d/1...pli=1&hl=en_US

Jedna tura trwa jeden dzień. (będzie rozbijane jeśli tekstu narobi się za wiele).
 
Fiath jest offline  
Stary 29-07-2011, 21:11   #2
 
Agape's Avatar
 
Reputacja: 1 Agape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłość
Witam szanownego MG i współgraczy <ukłon> Bardzo się cieszę że będziemy mieli przyjemność (taką mam nadzieję) się razem zmagać z tym światem.

Zasady posłusznie olewam <polewa zasady zieloną herbatką z filiżanki>
 
Agape jest offline  
Stary 29-07-2011, 21:24   #3
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
Ja także witam współgraczy ^.^ Raczej zapowiada się miła zabawa, zwłaszcza, że nie jesteśmy sobie obcy w większości ; D
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline  
Stary 31-07-2011, 19:22   #4
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Oto powóciłęm z działki i witam was wszystkich.

Fiath mam pytanko. Czy inteligencja jak statystyka jeżeli jest wysoka (hehe) pozwala dopytywać MG na temat rzeczy które postać z takim intem powinna wiedzieć? (ważne rzeczy z historii, stosowanie zasad matematycznych w praktyce etc.)
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 31-07-2011, 19:25   #5
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Tak.
wiem, wymownie x]
Ogólnie inteligencja to ilość podpowiedzi jakich się możesz domagać, ale oznacza też że być może będziesz dostawał trudniejsze zagadki od innych :]
 
Fiath jest offline  
Stary 05-08-2011, 20:51   #6
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Czas na system walki, czyli mechanikę tej sesji.

Walka polega na poruszaniu się po mapie i walce z przeciwnikami.
Każdy z was prędzej czy później zdobędzie również różne zdolności i bronie.
Główną waszą zdolnością będzie przywoływanie Demonów i Persony.

Demony to stworzenia takie jak wasi obecni przeciwnicy, będzie można ich wkupywać z listy czy wymyślać samodzielnie, a tura tych stworzeń będzie miała miejsce podczas waszej. (będą jednak posiadać własne statystyki).
Z demonami można również się targować, aby zmieniły stronę, której są lojalni.

Persony to wasze wewnętrzne "Ja". Ich koncept polega na przywołaniu boga z którym wasza postać jest najbardziej powiązana, w 2/3 przypadków będzie to możliwe, choć imię tego boga (lub powiązanego z nim określenia) należy odgadnąć samodzielnie. (podpowiedzi są w waszej karcie postaci oraz Side:Story). Nie musicie się koniecznie śpieszyć (chyba że macie wielkie plany co do tego systemu ;] ) prędzej czy później fabularnie sam wam podam te nazwy.

W walce wyróżniamy następujące statystyki (każda z nich pochodzi od jednej waszej cechy uporządkowanej, choć są one odrębne):

Siła - pochodzi od budowy ciała. Definiuje jakiem ekwipunkiem (względem wagi) potrafimy się obsługiwać, oraz odjęta od wytrzymałości oznacza obrażenia.

Obrona - Definiowana przez kondycję, odjęta od siły daje w wyniku otrzymane przez was obrażenia.

Inicjatywa - również startowo definiowana przez kondycję. Określa wasze punkty ruchu oraz ilość akcji. Nie ma do niej kar naturalnych dla zbalansowania rozgrywki.

Celność - definiowana przez percepcję. Określa szanse trafienia z broni dystansowej poprzez zdefiniowanie maksymalnego zasięgu, na jaki jesteśmy w stanie wycelować. (Dla przykładu, strzelając na 5m. potrzebujemy celności na 5, wtedy wyrzucamy K5 a wynik oznacza jak daleko doleciał nasz pocisk.) Należy pamiętać, że bronie mają wyznaczony maksymalny zasięg, choć wysoka celność polepsza szanse trafienia i z nich (ważne, aby nie wyrzucić za mało).

Dowodzenie - za przywołanie istoty na pole walki, (gdy już zdobędziecie własne demony) wymaga opłacenie danej ilości dowodzenia. Dowodzenie jest zwracane po zniknięciu stworzenia z pola walki. Podchodzi od inteligencji i charyzmy (zależnie od typu demona).

Mana - wykorzystywana jest za używanie czarów, pochodzi od inteligencji. Będzie objaśniona później.

Punkty ruchu
- jedna kratka to 0,5m. Za każde 10 do inicjatywy dostajecie 1pr.

Deklaracje - za każde 15 punktów inicjatywy dostajecie 1 deklarację akcji.

Wasze najlepsze dwie statystyki dostają premię x1.5 i x1.2, Pamiętajcie, że na odwrót jest z najgorszymi. Są to właśnie kary naturalne.

Na podstawie waszego nieświadomego wyboru podczas tworzenia postaci posiadacie następujące statystyki:

Edward:
Siła - (2 : 1.2) 1(6)
Obrona - (2 : 1.5) 1.(3)
Inicjatywa - 30
Pr = 3
D = 2
Celność - 2
Dowodzenie - 2 x1.5 Dla humanoidów x1.2 Dla bestii.
Mana - (20 x1.5) 30

Haru:
Siła - (2 : 1.5) 1.(3)
Obrona - (2 : 1.2) 1(6)
Inicjatywa - 30
D = 2
Pr = 3
Celność - (2 x1.2) 2.4
Dowodzenie - 2 x1.5 dla bestii

Adelbert:
Siła - (2 : 1.5) 1.(3)
Obrona - (2 : 1.2) 1(6)
Inicjatywa - 30
D = 2
Pr = 3
Celność - 2
Dowodzenie - 2 x1.2 Dla humanoidów x1.5 Dla bestii

Macie teraz 25 punktów do rozdania i wysłania mi (gg wystarczy). Każda statystyka zawsze kosztuje 1 punkt za rozwinięcie.

Jak wygląda walka?
Każda tura dzieli się na dwie części:

Opis fabularny
- zwykły opis tego, co robicie i waszych odczuć (może namieszać w walce!). Opisy w zależności od waszych planów i spostrzeżeń tworzą modyfikatory do obliczeń.

Deklaracje - lista akcji, jakie podejmujecie. Obecnie macie 2 deklaracje, czyli np. Dwa ruchy albo ruch i atak/przyjęcie postawy obronnej...Co tylko wymyślicie.

Ucieczka z walki.
Jeśli przeciwnik nie ma was w swoim polu ruchu można opuścić walkę dochodząc do krawędzi ekranu.
Jednak postępując tak nie dostajemy wynagrodzenia za udział w potyczce.


Pytania?
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 06-08-2011 o 11:33.
Fiath jest offline  
Stary 05-08-2011, 23:07   #7
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Kto się robi pod tanka xP?

Btw to że Edzio zgredzio ma z bazy najwięcej siły to zakrawa na dowcip XD
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 05-08-2011, 23:15   #8
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
Ja mam małe pytanie. Jaki jest obecnie potencjał bojowy naszych postaci? Możemy jakoś stawić czoła tym pieskom, czy raczej musimy znaleźć sobie jakąś gałąź, pałkę, czy inną alternatywę broni?
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline  
Stary 06-08-2011, 00:24   #9
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Cytat:
gałąź, pałkę, czy inną alternatywę broni
doradzam wam jeszcze inszą. Chyba że potraficie powalić psy o trzech głowach sięgające wam ponad tors pięściami, skala na mapie jest możliwie dokładna. A z tą siłą, nie potraficie ;]

Dopisałem w docu hp. Wszyscy ludzie mają go 20pkt. Można być wytrzymalszym (mieć większą obronę) ale nie można być żywotniejszym. Myślę że to logiczne rozwiązanie.
 
Fiath jest offline  
Stary 06-08-2011, 02:01   #10
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
czyli w jaki sposób powinnyśmy walczyć? używając Persony? czy rush na Spartę?
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:10.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172