Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-10-2011, 13:59   #1
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 1 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Exclamation [Komentarze] Wu Xing: Krucjata Ninja - Córka Szlachcica

KOMENTARZE

W związku z wnioskiem kilku petentów przez komunikator, otwieram temat z komentarzami nieco wcześniej, tak aby nasza radosna gromadka mogła lepiej się poznać.

Prosiłbym aby każdy zamieścił w swoim pierwszym poście w tym temacie krótkie przedstawienie swojego bohatera. Jego wyglądu, światopoglądu, charakteru, tego co mogą o nim wiedzieć postaci innych graczy. Ułatwi to wzajemne relacje przy rozpoczęciu przygody właściwej.

Zapraszam do komentowania!

Poniższe działy zawierają zlepek rozmaitych informacji, które będą dodawane i modyfikowane na bieżąco. Swoisty dział UNDER CONSTRUCTION.

- - - SPRAWY ORGANIZACYJNE - - -

Start sesji:
Według wszystkich znaków na niebie i na ziemi, nasz temat sesyjny, a zarazem mój pierwszy post, pojawi się w piątek [28.10.2011] około godziny 16:00.

- - - RELACJE NA LINI GRACZ/GRACZ - - -

Konflikty w drużynie:
Konflikty, nawet w fikcyjnej grupie, zdarzają się równie często jak w realnym życiu. Należy jednak pamiętać, że podobnie jak naszej codziennej egzystencji, każde podjęte działanie pociąga za sobą konsekwencje. Ninja to pamiętliwe i mściwe stworzenia. Obrażenie, czy wyśmianie kogoś może zaowocować wrogiem na całe życie i przysporzyć komikowi animozji całego stronnictwa. Zabicie drugiego klanowego shinobi, to już zupełnie inna liga i często skutkuje pośpieszną i mało przyjemną wyprawą na tamten świat. Pamiętajcie o tym wszystkim, podejmując swoje działania. To powiedziawszy, nie bronię nikomu konfliktów drużynowych, czy nawet ukatrupienia postaci innego gracza. Rzecz jasna z właściwym umotywowaniem takiej sytuacji odczuciami naszej postaci.

- - - ZAGADNIENIA MECHANICZNE - - -

Wartości Chi w Twojej Pracy i Życiu (Nadmiar/Niedobór Chi):
Ciało ludzkie stanowi swoisty pojemnik energii życiowej. Potrzebuje ono odpowiedniej wartości Chi do właściwego funkcjonowania na co dzień. Jeżeli wartość ta zostanie zbyt mocno zachwiana, pojawiają się potencjalne problemy. Organizm ninja jest w stanie pomieścić w sobie swoje wartości Yin i Yang wynikające z ich Żywiołu (oraz rozwinięć) + 2 dowolne jednostki Chi, nie cierpiąc przy tym na efekty uboczne. Jeżeli postać przekroczy ten limit, cierpi na Nadmiar Chi, co zgodnie z jej Aspektem Żywiołu, prowadzi do rozmaitych ataków psychozy i hiperaktywności. Jeśli z kolei czyjeś ciało zostanie całkowicie pozbawione owych ładunków, cierpi na Niedobór Chi, wywołujący stany depresyjne, apatię i wiele podobnych, równie niemiłych rzeczy, utrudniających funkcjonowanie.

Ziemia
Nadmiar Chi: Strach Przed Życiem. Bohater staje się uparty i skąpy. Poddaje w wątpliwość swoje decyzje, lękając się działać w jakikolwiek sposób. Musi oprzeć się strachowi za każdym razem, gdy chcą wykonać zadanie którego niepowodzenie może zagrozić ich zdrowiu lub samopoczuciu.
Niedobór Chi: Folgowanie Sobie. Postać traci samokontrolę zapewnianą przez żywioł Ziemi. Staje się samolubna i pragnie jedynie nasycić swoją chęć doznań, ignorując przy tym opinie innych osób. Musi się kontrolować, aby nie sięgnąć po to, czego pragnie, gdy tylko to zauważy, nawet jeżeli działanie to miałoby być ze szkodą dla innych.

Ogień
Nadmiar Chi: Nadpobudliwość. Postać staje się zbyt podekscytowana i rozmowna, praktycznie nie mogąc ustać w miejscu, niezależnie od tego czy komuś grozi czy szepce do ucha słodkie słówka. Mówi o wszystkim, co jej chodzi po głowie, nawet jeśli są to sekrety. Musi się kontrolować by nie wygłosić istnej tyrady lub nie wyjawić tego, czego nie powinna.
Niedobór Chi: Przegrzanie. Bohater traci wewnętrzną równowagę płynącą z płomieni, stając się przy tym niezwykle agresywnym, nawet bez odpowiedniego celu. Traci niemal całą wiarę w siebie, często cierpiąc na paranoję i stany lękowe, podskakując ze strachu niezależnie od bodźca. Zaczepieni bądź zaatakowani, muszą opanować strach albo zaatakują (postrzeganego) agresora bez opamiętania.

Metal
Nadmiar Chi: Żadnej litości. Bohater staje się okrutny i destrukcyjny. Zachowuje swoją odwagę, zaczyna jednak pomijać logiczne myślenie, działając pod wpływem impulsu. Musi okiełznać swoją agresję, albo w walce nie będzie w stanie okazać swojemu przeciwnikowi jakiejkolwiek litości.
Niedobór Chi: Nieśmiałość. Postać staje się cichym, niepewnym siebie paranoikiem. Zbyt dużo czasu poświęca na analizowanie najprostszych działań, nie umiejąc podejmować natychmiastowych decyzji. Przewalczenie swojego strachu to jedyny sposób, aby mogła szybko odpowiedzieć lub zareagować.

Woda
Nadmiar Chi: Niegodziwość. Postać staje się knucicielem, tworzącym absurdalne i przepełnione złem intrygi. Zwykle wybiera sobie cel, spędzając godziny na planowaniu swoich kolejnych działań, porzucając inne plany całkowicie w samopas. Muszą się przewalczyć wewnętrzną chęć intrygi albo nie będą mogli robić nic prócz ciągłego knucia.
Niedobór Chi: Eskapizm. Bohater traci swą odwagę, skupiając się jedynie na chęci przeżycia. Brak mu zdrowego rozsądku i umiejętności przewidywania. Działa on pod wpływem chwili, nie poświęcając czasu na przemyślenie swoich poczynań. Musi pokonać trawiący go lęk, albo będzie znacznie mniej aktywny i użyteczny podczas toczenia walki.

Drewno
Nadmiar Chi:
Brak giętkości. Postać zupełnie nie umie dostosować się do zachodzących sytuacji, cechując się bigotyzmem i uprzedzeniem. Najgorsze opinie na temat ludzi i sytuacji przejmują kontrolę nad bohaterem, uparcie ignoruje on poglądy pozostałych osób. Musi się opanować, inaczej nie będzie w stanie pójść na kompromis lub zaakceptować odmiennych osób.
Niedobór Chi: Zatracenie siebie. Postać traci swoją pełną energii osobowość, zaczyna cechować się słabą wolą i łatwością z jaką inni mogą wpłynąć na jej punkt widzenia. Równie często pojawia się nienawiść względem osób o własnych, silnych poglądach. Bohater musi przewalczyć strach, albo całkowicie zatraci swój tok myślenia.

Odnawianie Poziomu Chi:
Ninja odzyskują swoje ładunki Chi naturalnie, w tempie jednego (1) punktu na 30 minut, kiedy to ich ciało pobiera energię z najbliższego otoczenia. Shinobi może także poświęcić pięć (5) minut na medytację (Wgl + Dyscyplina, ST: 20), celem natychmiastowego odzyskania jednego (1) punktu. Istnieje także możliwość odzyskania Chi poprzez poświęcenie permanentnej wartości Chi, lub użycie punktów wytrzymałości. O tym później, w odpowiednich akapitach.

+ + WALKA + +

Inicjatywa:
Kiedy walka jest nieunikniona, konieczne jest ustalenie kto ją rozpocznie. Konfrontację w Wu Xing dzieli się na Rundy. Każda Runda z kolei, dzieli się na 20 Jednostek. Inicjatywę określa się poprzez rzut 1k20 + Modyfikator Inicjatywy (Zwinność+IQ+Inne Zmienne). Każde z was ma owy modyfikator na swojej karcie. Osoba z największą inicjatywą zaczyna na Jednostce 1. Inni gracze porównują swoje wyniki do najwyższego i zaczynają o jedną jednostkę później, za każde 4 punkty różnicy w wyniku uzyskanym na kości. Dla przykładu:

- Lee uzyskał całkowity wynik rzutu 24. 10 na kości + 14 (jego modyfikator inicjatywy). W związku z tym rozpoczyna on konfrontację, podejmując akcję na Jednostce 1.
- Iydia otrzymuje całkowity wynik 21. Mieści się to w przedziale 4 punktów różnicy od najwyższego wyniku, wobec czego podejmie swoją pierwszą akcję na Jednostce 2.
- Kino ma lekkiego pecha przy swoim rzucie i otrzymuje wynik 16. Różnica wynosi 8, więc Kino zaczyna dwa przedziały później, na Jednostce 3.

Jeśli obydwie postacie otrzymają ten sam wynik, działają jednocześnie, na tej samej jednostce.

Celem uzyskania większej nieprzewidywalności i chaotyczności walki, rzuty ponawia się co turę.

Akcje:

Reakcje:

Punkty Życia:

Śmierć:

Wytrzymałość (Stamina):

Stosowanie Chi w Walce:

Punkty Doświadczenia:

- - - DOKUMENT SESYJNY GOOGLE - - -

Czyli miejsce, gdzie każdy ma swoją ulubioną kredkę i gdzie przeprowadza się dialogi sesyjne.

https://docs.google.com/document/d/1.../edit?hl=en_US
 
__________________
It is a terrible thing to fall into the hands of the Living God.

Ostatnio edytowane przez Highlander : 04-12-2011 o 17:43.
Highlander jest offline  
Stary 25-10-2011, 14:33   #2
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Witam wszystkich graczy oraz GMa. Ponieważ mam kłopoty z googledoc zapraszam wszystkich do dialogowania przez GaduGadu oraz Skypa.

GaduGadu nr 1915417
Skype gandarianna

Moja postać:

Imię Yuen Biao
元彪



Klan: Strażnicy Równowagi

sifu, czyli nauczyciel: Jeung Lai Chun

Co ogólnie wiadomo: dosyć ładny dziewiętnastolatek, pomimo przepaski na prawym oku, trenujący Styl Orła, wiadomo, że jest niekonfliktowy (ja także nie, strasznie nie lubię ani się kłócić, ani kiedy kłócą się moje postacie, czy wręcz walczą, dlatego mam szczerą nadzieję, ze wojny wewnątrzdrużynowej nie będzie), stonowany oraz potrafi mieć inteligentne wypowiedzi, ponadto nie odpowiada na pytania dotyczące swojej rodziny

Przyznaję, że poza wytrychami, typu słowa ninja, katana etc, cała sytuacja zdecydowanie bardziej przypomina mi Chiny niż Japonię, dlatego podczas pisania używam raczej słów wziętych z chińskiego, czyli sifu, a nie sensei, kung fu, a nie karate. Wyjątkiem jedynie są terminy kojarzone bezpośrednio z ninja, czyli przykładowo ninjitsu, albo kunoichi. Rzecz jasna nie upieram się przy tym, bowiem swobodnie można przyjąć, że tak wielkie państwo ma wiele odmian języka oraz różne słowa określające takie samo pojęcie.
 
Kelly jest offline  
Stary 25-10-2011, 14:40   #3
 
Henshin's Avatar
 
Reputacja: 1 Henshin nie jest za bardzo znany
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie mam nic wspólnego z petentami z komunikatora .

Co do postaci, jak mogliście wcześniej przeczytać, będzie Roninem.
Co możecie wiedzieć: przed "zroninieniem" należał do klanu Węży,
jednak powody dla których już do nich nie należy, są nieznane.

Motywacje, co może wydać się niepokojące, są również nie znane :P

Mimo wszystko, usposobienie Onimaru jest łagodne i przyjacielskie, oczywiście, inni ninja stwierdzą, że z pewnością chce uśpić ich czujność, czego można by się spodziewać po byłym Wężu.
Jak jest naprawdę, będziecie mogli się przekonać na sesji

Inna sprawa. Onimaru, z niewiadomych (mam nadzieję) powodów, nie jest darzony szczególną sympatią przez swoich byłych współklanowiczów.
Mam nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na moje stosunki z naszym drużynowym trucicielem ^^
 

Ostatnio edytowane przez Henshin : 25-10-2011 o 15:45.
Henshin jest offline  
Stary 25-10-2011, 18:16   #4
 
Eyriashka's Avatar
 
Reputacja: 1 Eyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumnyEyriashka ma z czego być dumny
Czołem ^-^



Sil Nguyen
Klan: Kąsające węże

Sil jest zwykłą dziewczyną, nie ma żadnych "mrocznych sekretów" czy też "niewyjaśnionych spraw". Jak wszystkie Wężę nie cierpi dwóch rzeczy:
1. Wilków z Watachy Czarnego Księżyca
2. zdracjów (sorry, Henshin, ale masz przebimbane).
Ma dużą rodzinę, jest radosna, utalentowana i skrupulatna w wykonywaniu powierzonych zadań.
 
__________________
Life is a bitch. Sometimes I think it even might be a redhead with a bad case of short temper.
Eyriashka jest offline  
Stary 25-10-2011, 18:25   #5
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 1 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
Kurogane Iori
黒鉄菴



O tym członku klanu Ika -bardziej znanego pod nazwą "Bambusowi Herbaliści" - słyszał chyba każdy kto choć trochę interesuje się choć odrobinę kulturą i sztuką. Jest on bowiem graczem Go - jednym z lepszych a według niektórych nawet najlepszym jaki od dawna kroczył ziemiami Imperium. Dzięki swoim zdolnościom w ciągu ledwie kilku lat ze zwykłego chłopa stał się osobą mile widzianą a nawet pożądaną na dworach. Go bowiem jest swoistym połączeniem sportu, nauki i sztuki co zapewnia jej ogromne powodzenie wśród całego ludu Imperium. Jednak właśnie ten sport najbardziej rozkwita wśród wszelkiej arystokracji, która uważa wszelkie aspekty tej gry za cnoty które zaiste warto zgłębiać.

Ze względu na swoją reputacje większość ludzi rozegranie partii z Kurogane traktuje jako swoisty punkt zwrotny w zgłębianiu tajników tej niezwykłej gry. Jeszcze nikt nigdy nie odmówił mu ponoć pojedynku gdyż ten sam w sobie jest dla wielu nagrodą i wyróżnieniem. Wielu możnowładców jest w stanie wyłożyć nawet sporo grosza byle tylko Iori poświęcił trochę czasu na naukę ich dziedziców. Ten jednak odrzuca z jakiegoś powodu wszelkie tego typu propozycje nigdy nie zostając w jednym miejscu na dłużej.

O jego karierze jako shinobi o dziwo nie wiadomo wiele. Praktycznie tyle to nic, ale krąży jednak kilka plotek. Jedne są bardziej a inne mniej wymyślne ale większość łączy jeden fakt - Kurogane jest niezwykle inteligentny. Ponoć należy do tego typu geniuszy którzy rodzą się ledwie raz - maksymalnie kilka - na całe pokolenie. Nie wiadomo jednak co jest prawdą a co fikcją rosnącej powoli legendy.

***


Trochę się rozpisałem, ale miało być co inni gracze mogą o tej postaci wiedzieć. A teraz trochę bardziej oficjalnie. Witam wszystkich współgraczy i MG. Pragnę życzyć wam - oraz sobie - dobrej i udanej gry. Mam nadzieje, że wszyscy dożyjemy do końca sesji.

 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen

Ostatnio edytowane przez Famir : 24-11-2011 o 22:20.
Famir jest offline  
Stary 27-10-2011, 12:44   #6
 
Songo_looz's Avatar
 
Reputacja: 1 Songo_looz nie jest za bardzo znany
Witam wszystkich,

Shin Aruboma




Patrząc na Shin-a natychmiast po głowie krąży kilka dziwnych myśli. Chłopak z klanu "Bambusowi Herbaliści" wygląda dość nietuzinkowo jak na członka swojego klanu, gdyż spod jednoczęściowego białego stroju medyka wystają pomarańczowe obcisłe spodnie. Tylko członkowie klanu wiedzą, że jest on "zabrany z ulicy", a już dosłownie nielicznie wiedzą, że życie młodzieńcze spędził w lesie.
Wszyscy wiedzą, że Shin uwielbia czytać i towarzysze domyślają się, że właśnie z tego powodu jego wzrok nie należy do najlepszych. Czy mają rację ?

Jeżeli chodzi o "moje pióro" lubię pisać dziwne, czasami niespójne metafory. Naturalnie wiem, że najczęściej grozi to karą.. hmm raczej karami od MG więc ograniczam je do minimum. A MG obiecuję wczucie się w klimat sesji.
Więc w iście Naruto-wskim stylu : Let's go !
 

Ostatnio edytowane przez Songo_looz : 27-10-2011 o 13:05.
Songo_looz jest offline  
Stary 28-10-2011, 18:20   #7
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 1 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Jak widać, pierwszy post zawisł.

Teraz kilka spraw organizacyjnych:
- Jutro calutki dzień mnie nie ma, więc jeśli potrzebujecie coś ze mną uzgodnić/odegrać, piszcie dzisiaj lub kiedy wrócę, czyli w niedzielę. W godzinach wieczornych.
- Maksymalna szerokość awatara postaci to 220 pikseli, prosiłbym się ładnie dostosować do tej granicy, cobyśmy zbyt dużych rozstrzałów nie mięli między swoimi postami .
- Improwizowaną mapkę obozu przygotuję kiedy wrócę ze swojej "wycieczki". Zamieszczę ją w tym temacie albo w moim kolejnym poście sesyjnym. To się jeszcze zobaczy.
 
__________________
It is a terrible thing to fall into the hands of the Living God.
Highlander jest offline  
Stary 28-10-2011, 19:30   #8
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Musiałem podzielić post na dwa, ponieważ pojedynczo nie wchodził na stronę. Czekam niecierpliwie na posty Wszystkich, tym bardziej, ze terminy podane przy rekrutacji były stosunkowo ostre.
 
Kelly jest offline  
Stary 28-10-2011, 19:37   #9
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 1 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
O_o
To się nazywa mocny start.
 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen
Famir jest offline  
Stary 31-10-2011, 09:37   #10
 
Henshin's Avatar
 
Reputacja: 1 Henshin nie jest za bardzo znany
Z kopyta można by rzec . Już nie mogę się doczekać aż wszyscy się zbiorą do kupy, mam podstawy sądzić, że w grupie może wykwitnąć więcej niż jeden kwiat konfliktu .

Czekam z niecierpliwością na graczy którzy debiut na tej sesji mają jeszcze przed sobą
 
Henshin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172