|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-03-2012, 20:25 | #1 |
Reputacja: 1 | Soul Eater [comment] it! Witam, witam, witam~~! Ogłaszam serdecznie start sesji~~ Pierwszy epizod będzie mniej-więcej testowy. Czeka was krótka akcja, test mechaniki i nieco role-playa, prosiłbym o zwracanie uwagi na to co wam się podoba a co nie! To dobra okazja aby wyłapać błędy, oraz narzekać że mg robi coś nie tak ;] Nie obawiajcie się chwilowego ataku obrazków, miał on wyłącznie na celu prezentacje kilku kluczowych postaci ^ ^ Kilka kwestii ogólnych: Awatary dowolne, jednak proszę pilnować szerokości, aby nie rozciągała tematu na boki. Piszemy jak chcemy. Dialogi ewentualną kursywą, jednak nie jest to obowiązkowe. Chwilowo jest nas 3. Miało być 4 jednak jeden z graczy zrezygnował przez chwilowy brak czasu, możliwe jednak, że dojdzie w trakcie~~! Sesja będzie miała budowę epizodyczną, o to jak działa to wygląda: Najpierw mamy Epizod 1 Potem Przerwę w emisji Następnie Epizod 2 Nie planuję zmian w tej kwestii, chyba, że jakaś epicka scena będzie składała się z dwóch lub trzech epizodów. W trakcie przerwy w emisji będziecie mieli "tydzień wolny od sesji". Można wtedy będzie umawiać się na side-questy, prowadzić wolny role-play, prosić o nowe magiczne przedmioty czy specjalne wyjątkowe zdolności poza planem normalnego rozwoju. Ogólnie, tydzień na wszystko, podczas którego ja przygotowuję scenariusz na kolejny epizod. Oto nasz google doc: https://docs.google.com/document/d/1...nmGFgx-IU/edit Enjoy~~! |
24-03-2012, 20:43 | #2 |
Reputacja: 1 | Hejka wszystkim Mam nadzieję że mimo że nas nie dużo to bawić się będziemy przednio A i tak gram nauczycielem i będę wam robił wredne egzaminy buhuhuhu =w=
__________________ It's so easy when you are evil. |
24-03-2012, 20:58 | #3 |
Reputacja: 1 | Również witam serdecznie Różnych rzeczy się spodziewałam, ale nauczyciel? To cios poniżej pasa. Ale nic nie szkodzi! Dla kogoś kto z łatwością spełnił wszystkie wymagania Excalibura a nawet wytrzymywał jego 5 godzinne pogawędki każdy egzamin to pryszcz. |
24-03-2012, 21:01 | #4 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nigdy nie zrozumiem tej przenośni. x] | |
24-03-2012, 21:14 | #5 |
Reputacja: 1 | To pryszcz bo pryszcza łatwo wygnieść i równie łatwo pójdzie ten egzamin... z zadaniem w terenie może być gorzej. |
24-03-2012, 21:55 | #6 |
Reputacja: 1 | Będzie dobrze, będzie dobrze. Jestem o tym przekonany. EDIT: Jeszcze jedno bonusowe pytanko ode mnie: piszemy na żywca, czy ustawiamy się w jakimś google docu, albo inną drogą?
__________________ " - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!" ~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika". Ostatnio edytowane przez Fielus : 24-03-2012 o 22:18. |
24-03-2012, 22:26 | #7 |
Reputacja: 1 | W pierwszym poście podałem link do google doca~ Tam gramy, potem wrzucamy na forum. |
24-03-2012, 22:58 | #8 |
Reputacja: 1 | A ja bym prosił o opis wyglądu postaci w pierwszych postach Lepiej wiedzieć kto stoi obok : D
__________________ It's so easy when you are evil. |
25-03-2012, 12:20 | #9 |
Reputacja: 1 | Opis wyglądu? Chyba żartujesz, WSZYSCY wiedzą jak wygląda Hiro. :P Opisik oczywiście będzie |
30-03-2012, 17:32 | #10 |
Reputacja: 1 | Kilka drobnych objaśnień~ Mam nadzieję, że nie cieszyliście się zbytnio moją trzydniową śmiercią i zniknięciem, ale nie ma tak dobrze, MG powraca po złapaniu oddechu~! (Ale tego co mi zarąbał stroik do gitary to zatłukę jak tylko spotkam) Kwestia wyczuwania dusz. Okazała się trochę mniej oczywista niż się spodziewałem, ale nie ma tutaj dużo do tłumaczenia~. Każdy mistrz broni jest w stanie wyczuwać dusze niedaleko niego, nawet jeśli są chociażby za ścianą, jest to zdolność naturalna i podstawowa dla nich. Niestety jednak niektóre dusze się ukrywają, wtedy postać musi się zatrzymać i skupić aby uważniej je znaleźć, móc przeliczyć czy zwiększyć zasięg poszukiwań. Jak wiemy Maka w oryginalnej serii posiadała nadzwyczajną zdolność wyszukiwania ludzi, nawet odległych o kilometry od niej. Cóż, jeśli wy chcecie taką zdolność, musicie ją kupić jako odzielną umiejętność. Podstawowy poziom zdolność jest jednak na swój sposób darmowy. Uwaga: demoniczne bronie są upośledzone w tej kwestii. A teraz o walce z "płotkami". Jak widać Ajas musi za pomocą swojego Gamblera zmierzyć się z sporą aurą pluszaków, aż 21 sztuk, nie jest to jednak zwykły mob tak więc wszystkie pluszaki mają jeden zestaw statystyk. *HP grup słabych mobów jest odpowiednie ich ilości, każda płotka ma tylko 1 puknt hp. *Płotki nie posiadają obrony. *Specjalną statystyką płotek jest "współczynnik siły" odpowiada on za ich siłę ataku. *Płotki zadają obrażenia równe losowi k=hp płotki * współczynnik ataku. Czyli 21 pluszaków (z WS = 2) może uderzyć maksymalnie za 42pkt. Dosyć słabo. *Jeśli atak gracza > atak płotek, to uderzenie krytyczne wchodzi automatycznie. O ukrytych statystykach i zdrowiu: Nie wszystkie postaci jasno będą wam mówiły jak łatwo je pokonać. Dla przykładu mamy teraz walkę Nico, Blacksada i Hiro z parą pierrotów i cylindrem - nie znają ich, więc nie wiedzą, do czego są zdolni. O to jak wyglądają ukryte stany zdrowia: [Pełen zdrowie] -> 100% [Zadrapany] -> 90 - 99% [Ranny] -> 60 - 89% [Cierpi] -> 40 - 59% [Niezdolny do walki] -> 1<X% [Umiera] -> 1% Wolicie tekstową czy cyfrową prezentację hp w tabelkach mechanicznych? Ukryta Obrona Nasi bohaterowie to z założenia dosyć zdolna młodzież, więc jest w stanie całkiem szybko stwierdzić na ile zdolny jest bronić się nasz przeciwnik. Gdy zadacie mu ranę w hp, po następnym rzucie na obronę będziecie znali jej wartość, choć, jeśli jest wyższa niż te które były do tej pory, dopiszę również + ? przykład: Tura 1: pierrot obrona: ? Tura 2: pierrot obrona 1 + ? PD Moby u nas również płacą za specjalne zdolności, jednak odczuwają znaczne zmęczenie, gdy ta wartość jest niska. Jeśli jakiś z waszych oponentów zużyje większość swojego PD, poznacie jego wartość. Zarazem osłabiony wróg ma karę do wartości obrony i większą podatność na krytyczne uderzenia (dostajecie premię do percepcji atakując go). Wasze umiejętności mogą mieć wpływ na widok ukrytych statystyk, jeśli uznacie je za zbyt wielką taktyczną przeszkodę. Ostatnio edytowane przez Fiath : 07-04-2012 o 12:43. |