Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2012, 21:13   #1
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Wojny Żywych Trupów


Basen
Blok mieszkalny parter
Blok mieszkalny 1 piętro
Blok mieszkalny 2 piętro
Blok mieszkalny 3 piętro
Blok mieszkalny 4 piętro
Blok mieszkalny - pojedyncze mieszkanie
Park i parter szkoły
Suppa Market
Szkoła 1 piętro
Szkoła 2 piętro
Szkoła 3 piętro
Kolejka Podziemna - Wejście
Kolejka Podziemna - Peron

Wyjaśnienie mapy:
- Tereny poza mapą - nie są istotne dla tej rozgrywki, jakaś magia powstrzymuje was od dostania się tam, pole siłowe i te sprawy. Pole siłowe nie działa natomiast na żywych ludzi, więc mogą wam śmignąć... lub wkroczyć na pole walki. Po śmierci Władcy Żywych Trupów jego zombiaki skierują do najbliższej granicy i znikną z tej gry.
- Wjazd - rampa zjazdowa do podziemnych parkingów. Policyjnoszpitalny jest oddzielony od parkingu blokowiska. Ten blokowiska zamykany jest wiatą otwieraną pilotem - każdy właściciel miejsca ma taki pilot. Drzwi z parkingu na klatki schodowe są zamykane na klucz.
- Wnętrze Policji, Szpitala, Aresztu - będzie opisane i przy naprawdę wielkiej potrzebie pokazane w postaci planu.
- Policja, Szpital, Areszt - wszystko to jest oddzielone grubym i wysokim murem z zasiekami, dawniej było w tym miejscu więzienie
- Podziemia - parkingi podziemne i kanały - będą opisane, ale nie znajdą się na planie; główne wejścia do kanałów jest w zamkniętej budce przy SuppaMarket (niewielki kwadrat) i na Basenie (zapasowe wejście, zamknięte i od dawna nieużywane)
- Koła z literą H - lądowiska dla śmigłowców, aktualnie nie ma tam helikopterów
- PKS - niewielki budynek - duża wiata i kiosk
- Budowa Stacji Kolejki Podziemnej - mapa jest przeterminowana, tam już nie ma Budy Stacji Kolejki Podziemnej, ale nowy park z dwoma wejściami do metra pokrytych trawą jakby to był jakiś cholerny hobbiton. Jest tam też szalet miejski również wkomponowany w zieleń. Mapa zostanie zaktualizowana jutro i pojawi się też plan stacji kolejki podziemnej.

Za zabicie postaci graczy z J3 Przetrwaj to! dostajecie pół poziomu. Da się ich przemienić w sługi, ale tylko jeśli osobiście to zrobicie. Andrzej dostaje 2 poziomy jeśli Andrzej z J3 przetrwa najdłużej z tych z J3. Marian tak samo jeśli to będzie Chopper. Inni jeśli też chcą uczestniczyć w tym niech na początku powiedzą na kogo stawiają. Nie można stawiać na tych samych.
Cytat:
Relacje towarzyskie między postaciami graczy z J3:
- wszyscy prócz Choppera, Boyosa i Jurija znają się z widzenia jako miejscowi
- David, Jess i Przyjemniak to paczka jeszcze z czasów szkolnych choć Jess żyje legalnie
- John, Chopper i Henry siedzieli kiedyś razem w jednej celi na noc
- Henry i Rachel chodzili razem do szkoły, ale nie utrzymywali kontaktu
- Rachel i Frank to sąsiedzi z jednego piętra
- John i Francis to sąsiedzi z jednego piętra
- Mośko i Connor to sąsiedzi z jednego piętra, nie lubią się
- Connor i Andrzej to sąsiedzi z jednego piętra
- Mośko i Andrzej to sąsiedzi z jednego piętra
- Frank i Jurii znają się
- David i Przyjemniak nie lubią się z Boyosem
- Andrzej i John z jednej sekty są
Różne informacje:
- Życiostrzykawka - specjalny przedmiot odnawiający prawie całe zdrowie człowieka i śmiertelnie niebezpieczny dla nieumarłych
- Ekwipunek - zawiera istotne przedmioty takie jak broń
- Punkty Nieumarłości - każdy taki to tak jakby jedno życie, obrażenia śmiertelne je zabierają w różnej ilości, czasem obrażenia słabsze mogą odebrać 1 PN
- Ubytki - jak wam coś odpadnie z ciała to będzie zaznaczone jako Ubytek
- Ilość przyjaciół - spis towarzyszących wam BN z ich ekwipunkiem i umiejętnościami specjalnymi, ale to się nie przyda bo nikt was nie lubi
- Ilość sług - liczba żywych trupów pod waszą komendą, ogólnie żywe trupy łażą blisko was, ale przy większych poziomach (i zdyscyplinowaniu, które można wykupić) mogą się "rozdzielać" od was. Tak czy inaczej im dalej od was tym głupsze są, a do geniuszy i tak nie należą. Ilość sług składa się z dwóch liczb: pierwsza to ilość sług aktualnie posiadanych, a druga ogólna ilość ile ich zdobyliście od początku gry. Druga liczba jest potrzebna, aby liczyć wasze poziomy.
- Czasem pod ilością sług będą zaznaczone specjalne sługi, jeśli to żywe trupy to wliczają się do ogólnej liczby, a jeśli to coś innego no to nie wliczają się choć to też sługi
- Wedle rekrutacji wygrała opcja raz na dzień odpis, może dlatego, że nie było innych opcji. Moje odpisy będą raczej krótsze niż dłuższe - wszystko informacje potrzebne do gry taktycznej.
- Nie planujcie zbyt daleko swoich kroków, im dalej planujecie tym więcej czasu dajecie przeciwnikom, żeby się przygotować.
- Żywe Trupy w tej grze (wy też, chyba że jakaś moc to zmieni) poruszają się z szybkością zwykłego człowieka. Niestety mają takie same słabe punkty jak ludzie, choć nie wykrwawiają się (przynajmniej dopóki poruszają się).
- Macie jeszcze jeden słaby punkt, który pewnie dość szybko ujawni się w czasie gry albo jeżeli przeczytaliście raport J3 to pewnie już o nim wiecie.
- Czy wasze postacie mają jakieś zasady moralne jak na przykład nie zabijać dzieci? Jeśli chcecie mogą mieć, ale z autobusu na początku wypakowują się właśnie około 3 poziomy...

Wszyscy:
Stoicie na pomarańczowym trotuarze przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi na halę Suppa Marketu (czyli tymi przy północnowschodnim rogu tego budynku), miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego. Powoli budzicie się z jakiegoś letargu. Po wzroku, włącza się wasz słuch i dolatuje do was charakterystyczny dźwięk pisku opon. To van, który was tu najwyraźniej zostawił odjeżdża na ulicę, a potem na północ niknąc za granicą... właściwie czego? Mgła Wojenna spowija tamte tereny, choć całkiem spokojnie wyjeżdża z niej autobus szkolny wypełniony dziećmi. Po chwili skręca na parking, a dzieciaki wyładowują się. Przyjechały na basen. Ludzie najwyraźniej nie widzą tej Mgły Wojennej. Oprócz autobusy zaparkowanego przy wejściu na basen na parking stoją również cztery auta osobowe, puste. Obok was jest niewielka budka z metalowymi drzwiami przewiązanymi łańcuchem z mocarną kłódką. To wejście do kanałów, rzadko spotykane w dzisiejszych czasach. Relikt innej epoki. Przed wami jednak, jak już była o tym mowa, znajdują się duże przeszklone drzwi otwierane automatycznie. Są na nim jakieś napisy, ale chyba straciliście umiejętność piśmiennictwa, bo nie rozpoznajecie żadnej litery. Drzwi nagle się otwierają i przed wami stoi jakaś przerażona kobieta w stroju pracownika SuppaMarket. To dopiero początek waszej przygody, a raczej Wojny, która niebawem przetoczy się przez tą spokojną do niedawna okolicę. Na początku nikt z was nie może bezpośrednio uszkodzić drugiego. Posiadacie Immunitety do czasu zdobycia 5 sług (wtedy możecie być atakowani przez innych) lub do czasu, aż ktoś zdobędzie 20 sług (wtedy Immunitety znikają dla wszystkich). Oczywiście można popychać, podstawiać nogę i robić różne takie drobne przykrości innym Władcom. Nieczyste zagrywki to standard tej gry, bo nieumarli dżentelmeni to dobre do romansów nastolatków.

Tomek:
Wygląda na to, że brakuje ci ręki... och, ona tam jest choć bez rękawa jednego. Z drugiej strony wydawało ci się, że miałeś krzyż, ale on zniknął. Na modlitwę już jest za późno, ale ręka ci się przyda... a może odwrotnie? Tak czy owak masz rękę, nie masz krzyża nawet jeśli wyglądałoby, że jest odwrotnie.

 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 07-11-2012 o 19:27.
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172