Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-12-2012, 16:10   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Komentarze Żywych Trupów 2

Jak nazwa wskazuje komentarze do WŻT2. Niby można było użyć tych poprzednich, ale są właściwie nowe moce i by się pojawił chaos. Najważniejsze informacje mechaniczne będą zawsze kopiowane do pierwszej wiadomości tego tematu. Można tu pisać o wszystkim i o niczym.



Zyskiwanie nowych poziomów:
1. Zabić lub przemienić jakąś postać z J4Pt = 0,5 pozioma.
2. Przemienić 10 żywych ludzi w swoje sługi = 1 poziom.
3. Zabić lub przemienić goblina Olotha z J5Pt = 1 poziom.
4. Zniszczenie wrogiego WŻT = 2 poziomy.
5. Różne zdarzenia mogą również sprawiać, że dostaniecie nowe poziomy. Tutaj będzie prowadzona ich lista:
a) Zostawić w vanie 1 WŻT, gdy reszta ucieknie = 1 poziom dla wszystkich 4.


Co daje poziom:
1. Zyskujecie 1 PN.
2. Możecie wybrać 1 moc z dowolnej Ścieżki (żeby nie było niedopowiedzeń można wybrać dowolną Ścieżkę, ale trzeba przechodzić szczeble od 1 do 15 po kolei).
3. Zmniejsza się GŻT, o której niżej.


Odzyskiwanie PN:
1. Zjadając 1 żywego człowieka można odzyskać 2 PN. (można takich 2 na turę)
2. Zjadając 1 sługę można odzyskać 1 PN. (można takich 2 na turę)
3. Zjadając zapas mięsa z zamordowanego (i nieprzemienionego) żywego człowieka można odzyskać 1 PN. (można takie 2 zapasy na turę zużyć, posiadać można dowolną ilość)
4. Istnieją moce, dzięki którym w różny sposob można odzyskać PN. Pierwszopoziomowe takie moce to Mózgtajl i Krwiopijca.



Wiele nowych mocy w ścieżkach, które już były zastępujących to co zdecydowałem się wywalić z gry. Komentarze do wszystkiego co wymaga komentarza (na przykład statystyki sług z przywołań) niebawem, jeszcze przed początkiem gry. GŻT to Grawitacja Żywych Trupów - siła, która przyciąga wasze sługi do was tak że nie mogą łazić gdziekolwiek byście chcieli, żeby się rozleźli. Im większą macie moc tym GŻT jest słabsze.

Infernalista:
1. Bariera (piasek wysypany w progu tworzy barierę nie do przejścia dla WŻT i ich sług)
2. Kultysta (możesz naznaczyć 1 żywego, by był twoim sługą bez umierania)
3. Kajdany (dowolna ilość sług jest skuta z tobą łańcuchem, każdy zapewnia +1PN póki istnieje)
4. Chochlik (upierdliwy latający kurdupel z trójzębem)
5. Ręce potępionych (1/2t; w obszarze lub spod celu wynużają się silne ramiona, które chwytają wrogów)
6. Sierżant (1/3t; 1 ze sług staje się Sierżantem, na którego nie działa GŻT i sam może być centrum GŻT)
7. Laska Infernalna (otwieranie, zamykanie IWA; Ponury Zabójca, demony i Łapa Diabła nie atakują dzierżyciela)
8. Złe Oko (1/2t; widzisz niewidzialne, pułapki i zasadzki)
9. Zamiana miejsc (1/1t; poświęcając 20 sług możesz zamienić miejsce z dowolnym sługą)
10. Kuorytuał (1/2t; będąc w Symbolu Zła o średnicy 5m możesz odzyskać całość PN)
11. Diabelska Nagroda (za brutalne zamordowanie WŻT twoje maksimum PN jest podwojone na 3 tury)
12. Napalony Żniwiarz (rogaty, szybki demon z płonącą kosą, który musi kogoś zawsze atakować)
13. Korytarz Infernum (wskakując do IWA możesz przenieść się do dowolnego miejsca)
14. Najazd Demonów (przez otwarte IWA przechodzi k6 demonów, nie są kontrolowani przez przyzywającego)
15. Łapa Diabła (1/4t; otwarte IWA; Łapa niszczy wszystko w zasięgu i zadaje 50obr najbliższemu WŻT bez Laski Infernalnej)


Pyromanta:
1. Ognik - Latający Zwiadowca
2. Ogniobroń (1/1t; można przemienić każdą rzecz w płonącą broń białą; ten ogień nie rani użytkownika)
3. Dynamit (1/1t; pojawia się dynamit z lontem w twoim ekwipunku)
4. Kula Ognia (1/2t; mając wolne ręce można strzelić nią)
5. Fosa Lawy (1/3t; możesz stworzyć prosty rów o wymiarach 8m na 2m wypełniony lawą, nieznika)
6. Martwy Achmed (1/3t; możesz wybuchnąć i iść dalej)
7. Ściana Ognia (1/3t; stawiasz ścianę ognia 6m-2m wysoką na 3m spopielającą tkankę organiczną w polu rażenia)
8. Salamandra (odporna na ogień, ziejąca ogniem jaszczurka)
9. Ogniskowanie (twój Ognik może strzelać 1/3t kulą ognia)
10. Ognioodporność (jesteś całkowicie odporny na ogień)
11. Pyrowice (rękawice o dowolnej temperaturze dodatniej)
12. Przejście (1/2t; wbiegając w ogień można przenieść się do dowolnego innego ognia)
13. Żywiołak (topiący wszystko, powolny potwór)
14. Forma Ognia (1/2t; można przybrać formę ognistej kuli; zwiększona szybkość i możliwość lotu)
15. Ogniowładztwo (1/2t; możesz kontrolować dowolnie ogień w zasięgu 5m)


Nekromanta:
1. Mózgtajl (1/2t; z mózgu trupa robisz koktajl, połknięty odzyskuje 5PN, można trzymać w zapasie)
2. Dyscyplina (twoi słudzy są zdyscyplinowani)
3. Granat Sercowy (1/1t; z żywego serca możesz stworzyć granat)
4. Nekrofilia (nieumarli słudzy wrogich WŻT kochają cię dopóki na nich patrzysz i nie zaatakują)
5. Żywy (1/3t; na turę znów jesteś człowiekiem)
6. Kościająk (2/1t; z kości tworzysz pająka wielkości jamnika)
7. Zgnilizna (1/1t; dowolna istota w zasięgu wzroku gnije - trzecia Zgnilizna na 1 cel odrywa mu 1 Nogę lub 1 Ramię)
8. Nekrozbroja (kulo- i ognio- odporna zbroja, bez hełmu, utrudnia ruchy)
9. Syjamscy (5/1t; twój sługa łączy się z drugim: dwie głowy, 4 ramiona)
10. Szkielety (1/2t; pojawia się 25 szkieletów łuczników)
11. Władza (1/2t; nieumarli słudzy wroga w zasięgu 20m od ciebie działają na twoje rozkazy; chroni przed Władzą)
12. Mózgoplecak (specjalny plecak, do którego możesz wrzucać mózgi żywych: zapewnia telepatię i telekinezę)
13. Pobudka (10/1t; kompletne zwłoki mogą powstać jako twoi słudzy, dodają poziom jeśli wcześniej nie byli sługami)
14. Nemesis (niezniszczalny stwór z Technik1 z karabinem)
15. Wskrzeszenie (1/4t; zabity natychmiast odradzasz się w jednym ze sług)


Wampir:
1. Krwiopijstwo (1/1t; wypijając całą krew z żywego człowieka uzdrawiasz sobie 10PN)
2. Strach (zwykłe zombie uciekają od ciebie)
3. Spowolnienie (1/1t; przeciwnik nie może poruszać się szybciej niż zwykły człowiek)
4. Maska (ludzie widzą, że jesteś żywy)
5. Palownik (nabijająć kogoś na pal od tyłu natychmiast go zabijasz)
6. Lot (możesz latać)
7. Paraliż (1/3t; możesz sparaliżować dowolną dotkniętą istotę)
8. Zamglony (1/3t; możesz zamienić się w mgłę)
9. Wampiryzacja (1/3t; możesz zamienić żywego w wampira8 )
10. Przechodzimur (możesz przenikać przez ściany)
11. Trumna (posiadasz Trumnę, zamknięty w niej natychmiast odzyskujesz całą PN)
12. Pijawka (1/1t; łapiąc przeciwnika możesz wyssać z niego do 10PN, które cię uleczają)
13. Hipnoza (1/1t; wzrokiem możesz zahipnotyzować dowolną istotę (oprócz WŻT), aby atakowała kogoś innego)
14. Niewidzialność (1/2t; jesteś niewidzialny)
15. Nosferatu (każdy zabity przez ciebie własnoręcznie sługa dodaje ci na stałe 1PN)


Ponury Żniwiarz:
1. Katatonia (1/4t; większość żywych nie porusza się w danej turze)
2. Myślośmierć (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 5m)
3. Mgła (1/1t; sprowadzasz na teren dość gęstą Mgłę - jest póki podtrzymujesz; możesz zniwelować cudzą Mgłę)
4. Pogrzeb (w ciągu 3 tur od zagłady WŻT można zarządzić Pogrzeb na 1 turę - w tym czasie WŻT nie mogą atakować innych WŻT)
5. Ponury Obrońca (1/1t; latający wokół WŻT uzbrojony w kosę magiczny stwór; neutralizują się z Ponurym Zabójcą)
6. Myślozabójstwo (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 10m)
7. Terroryzm (5/1t; twój sługa po śmierci wybucha jak granat)
8. Kosa Ponurego Żniwiarza (pojawia się potężna broń, którą możesz władać)
9. Pole Minowe (1/2t; we wskazanej części gruntu pojawiają się miny)
10. Ponury Zabójca (1/1t; możesz wysłać go na dowolny cel)
11. Krzyk (1/4t; przemieniasz żywych, którzy usłyszą twój krzyk)
12. Ponure Auto (1/2t; tworzysz samochód pułapkę, która działa jak twój sługa)
13. Odesłanie do Diabła (1/2t; odsyłasz dowolną przywołaną istotę)
14. Nieśmiertelność (1/3t; niemagiczne ataki nic ci nie robią)
15. Zemsta Zza Grobu (1/3t; gdy umrzesz następuje wybuch atomowy - każdy kogo to zabije umiera w tym samym momencie co ty)


Mutant:
1. Przeterminowany (twoje mięso jest silnie trujące)
2. Flegma (plujesz kwasem)
3. Skok (możesz skakać na około 5m)
4. Ghule (10/1t; silniejsi i szybsi, ale inne moce udoskonalające (prócz Radghule) nie działają na nich)
5. Trucizna (odporność na truciznę; 1/1t: możesz wymiotować zabójczą lub paraliżującą trucizną)
6. Skrzydła (możesz latać)
7. Trujący Pomiot (pies z mocami: Zgnilizna, Skok i Trucizna)
8. Jajko Niespodzianka (1/2t; nigdy nie wiesz co w nim znajdziesz)
9. Mutuj! (1/4t; możesz zmienić ciało dowolnej istoty w zasięgu wzroku, ogólne wymiary powinny zgadzać się)
10. Radghule (odporność na radioaktywność; 5/1t: tak jak Ghule, ale radioaktywni)
11. Coś z Bagien (silne Coś z Bagien samoregenerujące się jeśli niedobite)
12. Padlinożerca (zjadając wnętrzności trupa możesz odzyskać wszystkie PN)
13. Mutagen (2/1t; możesz dać słudze wszystkie te moce: Przeterminowany, Flegma, Skok, Trucizna i Skrzydła)
14. Coś (zmiennokształtne Coś, które może chronić również od magicznych ataków)
15. Timmy (1/4t; kontrolujesz rzeczywistość w zasięgu 3m od siebie)


Technik:
1. Strzelec (możesz strzelać i to dość celnie)
2. Nadajnik (przedmiot mogący być centrum GŻT)
3. Fortyfikator (możesz niemal natychmiastowo tworzyć blokady o wymiarach 6m-2m wysoką na 3m)
4. Nekrospluwa (rewolwer z pociskami zabijającymi, paraliżującymi lub przemieniającymi; 1/1t odnawia amunicje)
5. Rajdowiec (możesz jeździć, latać, pływać dowolną machiną do tego służącą)
6. Inteligencja Pracująca (twoi słudzy mogą używać broni palnej, a ty umiesz czytać)
7. Saper Atomowy (wyczuwasz radiacje i gdy znasz lokalizację bomby to wiesz gdzie bezpiecznie schować się)
8. Ustrojstwo (poświęcając turę możesz stworzyć ustrojstwo imitujące dowolną moc 1-7 jakiejkolwiek ścieżki)
9. Turboskrzydła (plecak ze skrzydłami z dyszami, możesz latać ponaddźwiękowo)
10. Frankenstein (2/1t; możesz połączyć różne sługi w jednego potężnego)
11. Destruktor (możesz zburzyć dowolny budynek - czas zależy od ilości podwładnych kopiących w mury)
12. Dron (latająca wokół WŻT uzbrojona w minigun metalowa piłka)
13. Pole Siłowe (1/3t; otacza cię potężne pole siłowe, gdy stoisz w miejscu)
14. Sceptyk (1/2t; magiczne ataki nic ci nie robią)
15. Borg (stajesz się Borgiem, opór jest bezcelowy, zostaniecie zaasymilowani)


Wojownik:
1. Miotacz (umiesz rzucać)
2. I Styl (może wybrać 1 styl, pierwsza jego moc darmo)
3. Narzędziarze (twoi słudzy mogą używać broni białej)
4. Uzdrowienie (1/3t; nie ruszając się przez całą turę uzdrawiasz wszystkie PN)
5. II Styl (może wybrać drugi styl, pierwsza jego moc darmo)
6. Rękawiboksa (rękawice bokserskie; 1/1t przy uderzeniu następuje wybuch kierunkowy)
7. Potęga Ciała (zyskujesz 5PN, jesteś silniejszy i szybszy niż jakikolwiek człowiek)
8. Unik (5/1t; możesz unikać pocisków i wszystkiego co wolniejsze)
9. Rozbrojenie (1/3t; wybranemu WŻT i jego armii wypadają przedmioty z rąk; chroni przed wrogim Rozbrojeniem)
10. Drutokolczasto (broń biała o zasięgu 20m)
11. Popchnięcie (1/1t; możesz popchnąć dowolną istotę na odległość)
12. Shackleton (potężny wojownik władający bronią białą)
13. Nec Hercules contra plures (1/4t; możesz zwielokrotnić siebie na 1 turę; klony są Wojownikami4)
14. Lustro (wskakujesz do lustra, z którego wyskakuje twoje odbicie; póki lustro i odbicie istnieją to ty jesteś bezpieczny)
15. Wejście Smoka (1/3t; razem z 1 wrogim WŻT znikacie na Arenę na 1 turę, bez sług, 1 na 1; przegrany wraca z 1PN)

Styl Barana:
1. Dynia (potężne uderzenie głową)
2. Szarża (po 10m rozpędu przebijesz głową mur)
3. Milczenie Owiec (możesz ukryć się w tłumie 30 sług)

Styl Hieny:
1. Joker (ty i twoi słudzy możecie się śmiać na głos)
2. Paraliż (twój śmiech paraliżuje 10 wybranych istot w pobliżu)
3. Padlina (zjadając trupa odzyskujesz 10PN)

Styl Małpy:
1. Ogon (wyrasta ci chwytny ogon)
2. Chwytne nogi (twoje nogi są jak dłonie)
3. Małpiastość (małpia zwinność)

Styl Kobry:
1. Żuchwobranie (jednym ciosem możesz wyrwać żuchwę wrogowi)
2. Unik Kobry (możesz uniknąć nieobszarowy atak)
3. Karate Kid (na moment przed przegraną możesz wyprowadzić jeszcze jeden cios)
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 01-12-2012 o 18:08.
Anonim jest offline  
Stary 01-12-2012, 16:17   #2
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich i życzę udanej zabawy!

Cytat:
Zabić lub przemienić goblina Olotha z J5Pt = 1 poziom.
Anonim, dzięki za umieszczenie tu Olotha(mogłeś jeszcze dodać zwycięzcy J5Pt). Szkoda, że jako zwierzynę, ale i tak miły gest upamiętniający go. Przetrwał tamto, może i przetrwa to!
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 01-12-2012 o 17:45.
AJT jest offline  
Stary 01-12-2012, 18:07   #3
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Jak zdobywa się kolejne style w ścieżce wojownika?
 
Wnerwik jest offline  
Stary 01-12-2012, 18:15   #4
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Ogólnie dodatkowe informacje uściślające sługi czy komentarze do różnych mocy są suplementem, którego znajomość nie jest wymagana w czasie gry, a pytania i tak są zawsze mile widziane.

Cytat:
Napisał Wnerwik Zobacz post
Jak zdobywa się kolejne style w ścieżce wojownika?
Pierwszy poziom Stylów jest równoznaczny z mocami "I Styl" i "II Styl" ścieżki Wojownika - wybierasz wtedy, którym styl będzie twoim pierwszym, a później który styl będzie twoim drugim. Wszystkiego mieć nie można. Kolejne poziomy stylów kosztują normalną cenę - 1 poziom za 1 moc.

Dodałem do Infernalnej Laski ochronę przed Ponurym Zabójcą. Miało być tam wcześniej po likwidacji dwóch słabszych mocy z poprzedniej wersji gry, ale w tekście się zapodziało. Niby spora zmiana, ale na początku gry nie powinno być aż takich problemów, bo jeszcze przecież nikt z was nie zdobył żadnej mocy. Później nie będzie już żadnych zmian, więc jeżeli widzicie jakieś błędy i wypaczenia to powiedzcie dziś.

Zrobiłem też porównanie różnych istot w grze. Władcy Żywych Trupów start to wy zanim wzięliście jakiekolwiek moce. Tam gdzie są pociemniane 3 kratki to są moce, które zwiększają siłę standardowych sług. Jest to porównanie orientacyjne.

ps. Ohoho, wygląda na to, że z tych powyższych statystyk wynika, że jesteście szybsi niż zwykli ludzie. W każdym razie niewiele szybsi.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 01-12-2012 o 18:26.
Anonim jest offline  
Stary 01-12-2012, 18:35   #5
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Jest różnica, czy się przemieni dziecko, czy dorosłego? Czy później to wszystko się ujednolica, jako sługa?
 
AJT jest offline  
Stary 01-12-2012, 18:41   #6
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Jest różnica, czy się przemieni dziecko, czy dorosłego? Czy później to wszystko się ujednolica, jako sługa?
Nie ujednolica. Dziecko sługa jest słaby jak dziecko żywe. Z praktyki jednak wynika, że jeżeli bierze się następnie moce ulepszające sługi to zapominamy o tym, że to były dzieci. Uściślijmy to, że nadając jakąkolwiek moc udoskonalającą zombie-dziecku ono staje się zwykłym sługą z mocą udoskonalającą.
 
Anonim jest offline  
Stary 01-12-2012, 22:02   #7
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Chce jeszcze uściślić mojego posta, bo chyba przez przypadek postawiłeś nam dwie opcje
Cytat:
Stoicie na pomarańczowym trotuarze przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi na halę Suppa Marketu (czyli tymi przy północnowschodnim rogu tego budynku)
Cytat:
Wracając jednak do waszego najbliższego otoczenia - stoicie przy automatycznych przeszklonych drzwiach do SuppaMarket (tych środkowych prowadzących pomiędzy szafy).
Ja czytając posta i odpisując na niego zapamiętałem tą drugą. Więc wbiegam środkowymi drzwiami i biegnę przez szafy do kas przemieniając co się da. Reszta z tego co widzę wybrała inne cele, więc chyba to tylko mnie dotyczy.
 
AJT jest offline  
Stary 01-12-2012, 22:16   #8
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Chce jeszcze uściślić mojego posta, bo chyba przez przypadek postawiłeś nam dwie opcje


Ja czytając posta i odpisując na niego zapamiętałem tą drugą. Więc wbiegam środkowymi drzwiami i biegnę przez szafy do kas przemieniając co się da. Reszta z tego co widzę wybrała inne cele, więc chyba to tylko mnie dotyczy.
To pierwsze co zacytowałeś to moje nieuważne pozostawienie początku WŻT1, który używałem jako wzorek. Ta druga opcja to nasza gra. Wykasuję tamto. Nawet niezauważyłem, że zostało.
 
Anonim jest offline  
Stary 01-12-2012, 22:18   #9
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Spoko, nieporozumienia i tak nie było Dla pewności słudzy tak samo przemieniają i 'produkują' dla mnie, tak? Czy tylko zabijają, a ja tylko przemieniam?
 
AJT jest offline  
Stary 01-12-2012, 22:21   #10
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Spoko, nieporozumienia i tak nie było Dla pewności słudzy tak samo przemieniają i 'produkują' dla mnie, tak? Czy tylko zabijają, a ja tylko przemieniam?
Również przemieniają.
 
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172