lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Volonir (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/12203-komentarze-volonir.html)

Barthirin 06-02-2013 21:57

A co z tą wielką przestrzenią pośrodku?

Dreak 06-02-2013 22:03

Cytat:

Napisał Barthirin (Post 410953)
Pierwsze pytanie (achievement unlocked!): w jakiej skali jest ta mapka?

Ciężko mi dokładanie określić skale bo większość robiłem na oko, ale jako jakiś wyznacznik mogę powiedzieć że górę wyobrażam sobie jako połowę wieży Yluvantar.

Cytat:

Napisał Quelnatham (Post 410967)

Czy tylko Mortarel i Bartihrin mają zdolność tworzenia życia ?

Oprócz kształtowania ziemi przypada mi również możność decydowania o jej składzie ?

Jak z inteligentnym życiem? Tzn. pewno to będzie dziedzina zwierzęca, ale czy każdemu z nas przypadnie jakaś samoświadoma trzódka ?

Tak, ale jest to życie nieinteligentne którym nie mogą zarządzać jak zwykłymi jednostkami.

Jeśli chodzi Ci o surowce to nie. Każdy z was na tym etapie będzie mieć jeden unikalny surowiec (naturalne wydobywanie) którym będzie mógł dodatkowo handlować (każdy równie potrzebny). Taka dodatkowa karta przetargowa w sytuacji kiedy wy coś będziecie potrzebować jeszcze, a druga strona już nie. Jest to po prostu ułatwienie do wejścia w drugą erę. Dokładnie się o tym rozpisze w drugiej turze.

Najpierw musicie ukształtować swoja krainę. Wtedy na podstawie ukształtowania, nawodnienia, klimatu itp. pojawią się inteligentne jednostki i zaczniemy drugą erę.

Cytat:

Napisał Ervin (Post 410971)
Ja to widzę tak. Mogą stworzyć życie, ale bez słońca czy wody nie przeżyją. Każdy jest każdemu potrzebny prędzej czy później :p

Dokładnie do tego dążę.

Cytat:

Napisał Mortarel (Post 410973)
Dokładnie. Zwierzaki zaś potrzebują roślin, te słońca i wody, a woda musi być w zbiorniku zrobionym przez gracza ziemi.

Od powietrza i klimatu zależeć powinien typ zwierząt np. zimny klimat- zwierzęta polarne, gorący- egzotyczne itd.

Inaczej będzie można mieć wielbłądy na lodowcu! ;-)

edit: ryby powinny wymagać zbiornika wodnego

Wiesz, stworzyć możesz to nie nasza planeta. Albo wymrą albo się dostosują. Wielbłądy Polarne :)

A i zamiast pisać tutaj o nazwach i co chcecie to róbcie to w sesji jako wasze postacie :) Bo wyjdzie że będziemy mieć grę w komentarzach.

EDIT:
Cytat:

Napisał Barthirin (Post 410992)
A co z tą wielką przestrzenią pośrodku?

Co kilka tur będę przybywał jako Wszechojciec, Eru, Bóg, Jedyny itp. karał was, nagradzał, mieszał i razem będziemy tworzyć właśnie tą wolną przestrzeń.

Mortarel 06-02-2013 22:10

Faktycznie. Ja swój post dam jutro raczej pod wieczór. Ale zapraszam do wstępnych negocjacji na PW.

;-)

Quelnatham 07-02-2013 17:02

Ja się najpewniej wypowiem dopiero jutro i wezmę co mi zostawicie.
Póki co jednak jeszcze trochę podociekam.

Volonir jest otoczony jakimś bezmiarem wód czy coś ?

Krainy nie różnią się (póki co) klimatem ? Równik czy szerokość geograficzna to bujda i w dwóch sąsiednich dolinach mogę mieć tropiki i lodowiec ?

I jeszcze bardziej formalne. Kiedy przejdziemy do kształtowania krain to każdy opisuje wszystko co się dzieje na jego ziemi czy każdy opisuje wszystko co on sam robi ? W sensie daję posta, że tu wstawiłem dolinkę a tu górkę i tak w każdej krainie czy piszę o swojej wszystko com z cudzą pomocą sprawił?

Dreak 07-02-2013 17:27

1. Tak. Powiedzmy że ocean. Woda nie zdatna do picia ani do tworzenia życia.
2. Nie jesteśmy na ziemi. Volonir to wasza piaskownica więc jeden może zrobić pustynie, a drugi lodowiec. Nie ma ograniczeń.
3. Nie, wyobrażałem sobie że pierwsza era będzie wyglądać na zasadzie spotkań w Yluvatarze i negocjacjach. Tura kończy się gdy wszystko ustalicie. Wtedy każdy nałoży na mapkę co miał robić i tyle. Podczas jednej tury można zrobić jedną rzecz, u siebie lub innego.

Boreiro 07-02-2013 18:56

Witam.

Jak już wybieramy krainy to wezmę sobie tą środkową na wschodzie, jeśli nikt nie ma nic przeciwko.

Parę pytań:
1. Umowy zawierane między graczami muszą być dokładnie opisane czy można po prostu zawrzeć współpracę i korzystać do woli?
2. Rozdawanie swojego daru na prawo i lewo może go "wyczerpać" albo przynieść inne negatywne skutki?
3. Pisząc posta mam założyć, że jesteśmy wszyscy w wieży i mówimy sobie nawzajem co tworzymy? Czy jak?
4. Obecnie w naszych krainach jest nic/chaos jak na początku Biblii czy płaski teren jak w simsach?
5. Jako władca ziemi mogę tworzyć dowolnie wodę, lód i parę czy potrzebna mi pomoc Davarenne?

Mortarel 07-02-2013 19:30

Mam pytanie. Czy do mocy tworzenia zwierząt zalicza się także moc tworzenia potworów znanych bardziej z książek niż z realnego świata?

Osobiście myślałem, że mogę tworzyć jedynie znane nam zwierzęta z rzeczywistości, ale po pytaniach graczy o smoki i inne tego typu zwątpiłem. :P Szanowny MG, rozwiej tą kwestię :)

Ervin 07-02-2013 23:01

No, ja się nie pytałem o smoki :D

Dreak 08-02-2013 01:30

Cytat:

Napisał Boreiro (Post 411180)
Parę pytań:
1. Umowy zawierane między graczami muszą być dokładnie opisane czy można po prostu zawrzeć współpracę i korzystać do woli?
2. Rozdawanie swojego daru na prawo i lewo może go "wyczerpać" albo przynieść inne negatywne skutki?
3. Pisząc posta mam założyć, że jesteśmy wszyscy w wieży i mówimy sobie nawzajem co tworzymy? Czy jak?
4. Obecnie w naszych krainach jest nic/chaos jak na początku Biblii czy płaski teren jak w simsach?
5. Jako władca ziemi mogę tworzyć dowolnie wodę, lód i parę czy potrzebna mi pomoc Davarenne?

1. Umowa musi być zawarta w sesji.
2. Sama z siebie nie, jedynie ja mogę ją zatrzymać. Możesz rozdawać na prawo i lewo ale patrz na to że inny mogą nie być tacy wspaniałomyślni i oprocz surowców nie zostanie Ci nic do targowania.
3. Tak. Jesteście w wieży i prowadzicie negocjacje.
4. Płaski teren, jałowa ziemia.
5. Wodę dowolnie. Jezioro, rzekę, morze. Dla Lodu i Pary potrzebujesz już atmosfery itp. czyli Davarenne.

Mortarel twórz co chcesz, taka jest idea tej sesji. Jesteście bogami i od was zależy jak ten świat będzie wyglądał. Jednak liczę u każdego na zdrowy rozsądek ;p Bo jeśli w jednej krainie postawisz dzikie smoki, dzikie wilkołaki i inne bestie które nie oszukujmy się będzie ciężko oswoić twojemu ludowi to może być ciekawie. Albo strzał w dziesiątkę jeśli uda się oswoić kilka smoków albo pudło bo smoki mogą wyniszczać twój lud.

A i jeszcze jedno podobają mi się dwa pierwsze posty (pomijając fakt że nie zdążyłem wprowadzić nawet surowców) w tej turze nikt oprócz wybrania krainy i jej nazwania nie zrobi. I w jednej turze Yluvani może zając się jedną krainą. Swoją lub czyjąś.

Barthirin 08-02-2013 18:21

Spytam z ciekawości, jakie moce okazały się zbyt potężne żeby było nas ośmiu, zamiast sześciu? :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:58.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172