U mnie w sumie pytanie, jak u kolegi wyżej;) Nie przybyło mi w ogóle PW (podróż pod blok, wybuch-ludzie w domu i jakieś jaszczurki i inne magiczne sprawy)? A w ogóle: A eksplozje kto wywołał? Nie ja dynamitem? I sługi swoje też zabiłem tym dynamitem (mimo iż chciałem stanąć w bezpiecznej odległości). Czy tam się stało coś innego, bo nie ogarniam czemu Zenek ma PW za zabicie kogokolwiek wybuchem ;) EDIT: Sorki za brak posta, ale chciałem najpierw dostać odpowiedzi na pytania wyżej. Nie wiem, czy zyskam poziom, a jak tak, to ile i ciężko mi coś zaplanować. Od 18 mnie raczej nie będzie, może zdąże napisać coś przed 22, ale to niepewne:/ |
Dziś niestety odpisu nie będzie. :( Ale widzę, że nie tylko ja miałem poślizg z czasem :( Co do pytań: Eksplozja ty dynamitem, a potem większa eksplozja nie ty dynamitem. Nie zabiłeś swoich sług dynamitem. Tam się stało coś innego - jego moc o wdzięcznej nazwie. Co do PW to powinno ci przybyć... w sumie 19 osób... 15 Zwykłych i 4 Pałkarzy, którzy nie zostali zniszczeni przez eksplozję - to ci ludzie kręcący się jeszcze na parkingu. |
Oki, dzięki za info. Dodaje sobie 2 moce w takim razie i za niedługo piszę;) Jak nie teraz, to podasz później moce pozostałych stworków? Jestem ciekaw co tam wymyśliłeś;) |
Cytat:
|
Możesz sprawdzić moje PW?;) Z tego co pisałeś, to po ostatniej turze powinienem mieć 88 (tak jak widnieje teraz). Teraz też coś przemieniałem (opisana myślośmierć i może droga do 6). Jaki więc jest mój stan?;) |
Cytat:
|
Moce: Arni: Moduł naprawczy - dzięki niemu możesz naprawiać sobie co turę 10 punktów żw Dodatkowa szybkość - +2sz (te udoskonalenie można brać wiele razy) Piły mechaniczne - z rąk cyborga mogą wysuwać się piły mechaniczne. Zenek: Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat Kamikaze 2 - eksplozja jest dość potężna żeby zniszczyć duży budynek Kamikaze 3 - eksplozja automatycznie traktowana jest również jako magiczne uderzenie Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja Shayt: Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja Jajcarstwo 2 - możesz tworzyć co turę 4 Jaja Jajcarstwo 3 - Jaja są gotowe turę wcześniej niż wcześniej zapisano Jajcarstwo 4 - możesz tworzyć co turę 5 Jaj Mutacja 1 - możesz modyfikować swój Ogon Mutacja 2 - widzisz przez Mgłę Mutacja 3 - jesteś zwinniejszy +1 Szybkości Mutacja 4 - pojawia się szósty zmysł który ostrzega cię przed niebezpieczeństwem Mutacja 5 - wyrosły ci skrzydła na plecach, latasz z szybkością 2 razy mniejszą niż poruszasz się po lądzie Stalowe pazury 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych jaszczurów Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat Tomek, Haron: 2. Ogar Piekieł a) Koszt: 100 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Zwierzę - Magia - Pochodzenie: Otchłań - Równiny - Ilość maksymalna: 2 - Żywotność: 3 - Siła: 3 - Szybkość: 3 - Wielkość: Średnia - Czworonóg c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Odporność na Ogień (-5obr od Ognia) d) Strona UKI: 52 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz g) Efekty udoskonalenia: - Ogary Piekieł mogą latać z szybkością 3 10. Duch Zwiadowca a) Koszt: 5 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Materia Duchowa - Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Więzienie Dusz - Ilość maksymalna: 1 - Żywotność: 1 - Siła: 0 - Szybkość: 10 - Wielkość: Średnia - Upiór c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Lata - Przenikanie Materii - Jakiekolwiek obrażenia, które go dosięgną niszczą go d) Strona UKI: 60 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE f) Koszt udoskonalenia: 5 dusz g) Efekty udoskonalenia: - jeden dodatkowy Duch Zwiadowca w jednym czasie 1. Ponury Żniwiarz a) Koszt: 200 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz - Pochodzenie: Otchłań - Lochy - Ilość maksymalna: 1 - Żywotność: 10 - Siła: 5 - Szybkość: 5 - Wielkość: Średnia - Upiór c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się) - Kosa Ponurego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni) - Lata - Przenikalność Nieorganiczna (może przenikać przez nieruchome materie) - Lokalizator (może lokalizować wyznaczony cel, choć Upiór który nim włada nie ma tych informacji) - Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji d) Strona UKI: 51 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz g) Efekty udoskonalenia: - dodatkowe 5 punktów Żywotności - Ponury Żniwiarz teraz może pełnić także funkcje osobistej ochrony - atakuje każde pierwsze bezpośrednie zagrożenie Upiora Lecter: Ponury Żniwiarz 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę Ponury Żniwiarz 2 - to samo tylko że dwa razy na turę Ponury Żniwiarz 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m Ponury Żniwiarz 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg Ponury Żniwiarz 5 - wym.WŻT 10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego Sługonatchniony 1 - wym.WŻT 10; tam gdzie idziesz jest o 10% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 2 - tam gdzie idziesz jest o 20% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 3 - tam gdzie idziesz jest o 30% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 4 - tam gdzie idziesz jest o 40% więcej ludzi niż w założeniu Sierżant Żywych Trupów 1 - możesz jednego ze swoich zombie mianować na Sierżanta Ż.W. Rad 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia) Entomagia 1 - możesz rozmawiać z neutralnymi Entami i Drzewami Entomagia 2 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (max 1/dana chwila) Dotyk 1 - wym.tylko WŻT; widzisz to co widzą twoi słudzy |
Cytat:
|
ajajaj, w końcu, dzięki za grę [; W sumie nigdy mi nie szło w tym systemie, zawsze wolałem mistrzować :P i tak dziwiłem się, że tyle wytrzymałem z tak marnym początkiem :D odbije się w następnej rozgrywce |
Pomimo zabicia tych ufoludów, liczba PW nie uległa zmianie. To błąd? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:41. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0