|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-05-2013, 22:23 | #21 |
Reputacja: 1 | U mnie w sumie pytanie, jak u kolegi wyżej Nie przybyło mi w ogóle PW (podróż pod blok, wybuch-ludzie w domu i jakieś jaszczurki i inne magiczne sprawy)? A w ogóle: A eksplozje kto wywołał? Nie ja dynamitem? I sługi swoje też zabiłem tym dynamitem (mimo iż chciałem stanąć w bezpiecznej odległości). Czy tam się stało coś innego, bo nie ogarniam czemu Zenek ma PW za zabicie kogokolwiek wybuchem EDIT: Sorki za brak posta, ale chciałem najpierw dostać odpowiedzi na pytania wyżej. Nie wiem, czy zyskam poziom, a jak tak, to ile i ciężko mi coś zaplanować. Od 18 mnie raczej nie będzie, może zdąże napisać coś przed 22, ale to niepewne:/ Ostatnio edytowane przez AJT : 28-05-2013 o 17:29. |
28-05-2013, 22:37 | #22 |
Reputacja: 1 | Dziś niestety odpisu nie będzie. Ale widzę, że nie tylko ja miałem poślizg z czasem Co do pytań: Eksplozja ty dynamitem, a potem większa eksplozja nie ty dynamitem. Nie zabiłeś swoich sług dynamitem. Tam się stało coś innego - jego moc o wdzięcznej nazwie. Co do PW to powinno ci przybyć... w sumie 19 osób... 15 Zwykłych i 4 Pałkarzy, którzy nie zostali zniszczeni przez eksplozję - to ci ludzie kręcący się jeszcze na parkingu. |
29-05-2013, 08:14 | #23 |
Reputacja: 1 | Oki, dzięki za info. Dodaje sobie 2 moce w takim razie i za niedługo piszę Jak nie teraz, to podasz później moce pozostałych stworków? Jestem ciekaw co tam wymyśliłeś Ostatnio edytowane przez AJT : 29-05-2013 o 08:25. |
29-05-2013, 21:00 | #24 |
Reputacja: 1 | Jutro zostanie ujawnione to co gracze grający innymi istotami niż zwykli WŻT wybrali jako swoje moce. Ogólnie to nikt nie zgłaszał, że nie będzie go więc może dałoby radę zrobić dwa odpisy w ciągu jednego dnia? Dlatego wnoszę, żeby ludzie jak najszybciej odpisali na ten dzisiejszy to i ja odpiszę jak najszybciej - ale poczekam na wszystkich do 20. Po prostu fajnie by było jakby dało się zrobić odpis w ciągu jutrzejszego dnia i potem o 20:00. |
29-05-2013, 21:04 | #25 |
Reputacja: 1 | Możesz sprawdzić moje PW? Z tego co pisałeś, to po ostatniej turze powinienem mieć 88 (tak jak widnieje teraz). Teraz też coś przemieniałem (opisana myślośmierć i może droga do 6). Jaki więc jest mój stan? Ostatnio edytowane przez AJT : 29-05-2013 o 21:11. |
29-05-2013, 21:36 | #26 |
Reputacja: 1 | Poprawiłem stan. |
30-05-2013, 18:14 | #27 |
Reputacja: 1 | Moce: Arni: Moduł naprawczy - dzięki niemu możesz naprawiać sobie co turę 10 punktów żw Dodatkowa szybkość - +2sz (te udoskonalenie można brać wiele razy) Piły mechaniczne - z rąk cyborga mogą wysuwać się piły mechaniczne. Zenek: Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat Kamikaze 2 - eksplozja jest dość potężna żeby zniszczyć duży budynek Kamikaze 3 - eksplozja automatycznie traktowana jest również jako magiczne uderzenie Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja Shayt: Jajcarstwo 1 - możesz tworzyć co turę 3 Jaja Jajcarstwo 2 - możesz tworzyć co turę 4 Jaja Jajcarstwo 3 - Jaja są gotowe turę wcześniej niż wcześniej zapisano Jajcarstwo 4 - możesz tworzyć co turę 5 Jaj Mutacja 1 - możesz modyfikować swój Ogon Mutacja 2 - widzisz przez Mgłę Mutacja 3 - jesteś zwinniejszy +1 Szybkości Mutacja 4 - pojawia się szósty zmysł który ostrzega cię przed niebezpieczeństwem Mutacja 5 - wyrosły ci skrzydła na plecach, latasz z szybkością 2 razy mniejszą niż poruszasz się po lądzie Stalowe pazury 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych jaszczurów Kamikaze 1 - w momencie gdy jeden z twoich ginie jego ciało wybucha jak granat Tomek, Haron: 2. Ogar Piekieł a) Koszt: 100 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Zwierzę - Magia - Pochodzenie: Otchłań - Równiny - Ilość maksymalna: 2 - Żywotność: 3 - Siła: 3 - Szybkość: 3 - Wielkość: Średnia - Czworonóg c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Odporność na Ogień (-5obr od Ognia) d) Strona UKI: 52 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz g) Efekty udoskonalenia: - Ogary Piekieł mogą latać z szybkością 3 10. Duch Zwiadowca a) Koszt: 5 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Materia Duchowa - Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Więzienie Dusz - Ilość maksymalna: 1 - Żywotność: 1 - Siła: 0 - Szybkość: 10 - Wielkość: Średnia - Upiór c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Lata - Przenikanie Materii - Jakiekolwiek obrażenia, które go dosięgną niszczą go d) Strona UKI: 60 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE f) Koszt udoskonalenia: 5 dusz g) Efekty udoskonalenia: - jeden dodatkowy Duch Zwiadowca w jednym czasie 1. Ponury Żniwiarz a) Koszt: 200 dusz b) Opis: - Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz - Pochodzenie: Otchłań - Lochy - Ilość maksymalna: 1 - Żywotność: 10 - Siła: 5 - Szybkość: 5 - Wielkość: Średnia - Upiór c) Dodatkowe moce istoty przywołanej: - Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się) - Kosa Ponurego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni) - Lata - Przenikalność Nieorganiczna (może przenikać przez nieruchome materie) - Lokalizator (może lokalizować wyznaczony cel, choć Upiór który nim włada nie ma tych informacji) - Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji d) Strona UKI: 51 e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz g) Efekty udoskonalenia: - dodatkowe 5 punktów Żywotności - Ponury Żniwiarz teraz może pełnić także funkcje osobistej ochrony - atakuje każde pierwsze bezpośrednie zagrożenie Upiora Lecter: Ponury Żniwiarz 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę Ponury Żniwiarz 2 - to samo tylko że dwa razy na turę Ponury Żniwiarz 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m Ponury Żniwiarz 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg Ponury Żniwiarz 5 - wym.WŻT 10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego Sługonatchniony 1 - wym.WŻT 10; tam gdzie idziesz jest o 10% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 2 - tam gdzie idziesz jest o 20% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 3 - tam gdzie idziesz jest o 30% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony 4 - tam gdzie idziesz jest o 40% więcej ludzi niż w założeniu Sierżant Żywych Trupów 1 - możesz jednego ze swoich zombie mianować na Sierżanta Ż.W. Rad 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia) Entomagia 1 - możesz rozmawiać z neutralnymi Entami i Drzewami Entomagia 2 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (max 1/dana chwila) Dotyk 1 - wym.tylko WŻT; widzisz to co widzą twoi słudzy |
30-05-2013, 20:12 | #28 |
Reputacja: 1 | |
30-05-2013, 21:51 | #29 |
Reputacja: 1 | ajajaj, w końcu, dzięki za grę [; W sumie nigdy mi nie szło w tym systemie, zawsze wolałem mistrzować :P i tak dziwiłem się, że tyle wytrzymałem z tak marnym początkiem odbije się w następnej rozgrywce |
31-05-2013, 17:16 | #30 |
Reputacja: 1 | Pomimo zabicia tych ufoludów, liczba PW nie uległa zmianie. To błąd? |