Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-02-2006, 00:46   #1
 
MistrzGry's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzGry ma wyłączoną reputację
[Fantasy] Wojna Ras

Będzie to opowieść o zamierzchłych czasach, których nikt z współcześnie żyjących już nie pamięta. Osadzona w dalekiej przeszłości, gdzieś w początkach Ery Srebrnej Magii, kiedy człowiek jeszcze się nie narodził, a świat wyglądał zupełnie inaczej, zaś między rasami panowały inne relacje. Nie istnieli jeszcze żadni bogowie, Inni, jedynie Stwórca Świata - Ten o tysiącu imion - który dał stworzonym przez siebie istotom wolną rękę we współtworzeniu. Zaludnił go dużą ilością ras, sprawiając, że był niezwykle bogaty i różnorodny, i ukrył przed okiem śmiertelników ogrmoną ilość tajemnic...

Gramy w systemie autorskim stworzonym przeze mnie, który został wymyślony specjalnie pod tą sesję. Rozgrywka toczy się w świecie Aphalonu osadzona jednak w czasach, które nawet w podręczniku tego RPG'a są zaledwie wspomniane. Wówczas to doszło do zetknięcia się wielu różnych ras ze sobą, a świat miał inne oblicze od znanego we "współczesnej" erze tego uniwersum. Miasta w obecnym tego znaczeniu słowa nie były budowane, za to magia była znacznie powszechniejsza.

Mapa Świata
Kampania koncentruje się na problemach elfów z tego okresu, które znalazły się w dość nieciekawym położeniu. Zajmują Puszczę Elfów, podzieloną na 17 regionów zwanych po prostu lasami. Najważniejszym lasem jest Las Kryształowych Szczytów, leżący w centrum ogromnej puszczy. Mieszkają tam królowa i król elfów (oboje to elfy wody). Ponieważ elfy mają bardzo dobrą pamięć, radzę zapamiętać ich imiona - odpowiednio: Olveress i Bergemint.

We wschodnich Górach Wielkich żyją krasnoludy i gnomy, którymi rządzi król Lawrokh Potężny. Zawarły dawno temu sojusz i budują razem podziemne korytarze pod górami. Na zachodzie Gór Wielkich swoje siedziby obrały Trolle. Góry Mgieł w większej części należą do Mrocznych Krasnoludów pod wodzą niejakiego Mrgha (specjalizują się w czarnej magii), w mniejszej - do Ogrów. Na Pustkowiach niepodzielnie rządzą Minotaury z ich krwiożerczym królem Xylgarem na czele. W południowych Górach Śmierci można spotkać wiele ras, w tym gigantów, centaurów i morkloków. Tuż obok nich leży Puszcza Dzika, w której walczą ze sobą m.in. orki i gargulce. Góry nad Wielką Wodą to tzw. Góry Nadwodne, w których rezyduje tajemnicza rasa Ithlantów, bardzo rozwinięta ale nieliczna, zachowująca dystans i neutralność. Puszcza Jaszczuroludów została zamieszkana przez Jaszczuroludy i Jeżoludy, które zawarły ze sobą sojusz głównie przeciwko krasnoludom i gnomom. Poniżej link do mapki - w centrum znajduje się Puszcza Elfów.

MAPA APHALONU ERY SREBRNEJ MAGII

O społeczności elfów
Elfy znacząco odbiegają od ludzi pod względem kultury i społeczeństwa. Ogólnie rzecz biorąc można powiedzieć, że tam niemalże nie istnieje żadna hierarchia. Jedynie funkcje wojskowe oraz stanowisko króla i królowej ma znaczenie. Ale i tak wszystkie istoty w Puszczy Elfów są równe sobie, w tym zwierzęta (niektóre nawet potrafią mówić!). Najmądrzejsi, najbardziej odpowiedzialni i najszlachetniejsi spośród tej rasy otrzymują zaszczyt dostąpienia do zostania jednym z Magów. Jest to bardzo tajemnicza grupa, z którą w zasadzie nie ma się kontaktu (nikt ich z was nie widział), która rzekomo zajmuje się kontrolą i podtrzymywaniem magicznych energii w Puszczy, dzięki czemu każdy (w tym i wy) możecie łatwo używać iluzji w swoim "królestwie" przeciwko innym rasom spoza Puszczy Elfów.

Wydarzenia
Ostatnie wydarzenia nie były najszczęśliwsze. Wygląda na to, że wybuchnie (o ile już nie wybuchnęła) wielka wojna ras. Do najgorszych wrogów elfów należą krasnoludy wraz z gnomami, mroczne krasnoludy oraz minotaury. Sojuszników w zasadzie brak. Obecnie król i królowa są mocno krytykowani przez niektórych elfów, gdyż ich zdaniem nie dość dobrze radzą sobie z problemami. Największym problemem są obecnie minotaury, gdyż ta wojownicza rasa zawsze musi mieć jakiś bitewny cel na oku - a prawdopodobnie w najbliższym czasie zamierzają zaatakować Puszczę. Jakby tego było mało, stosunki z krasnoludami są bardzo złe, i można się spodziewać z ich strony ataku od północy.

O co tu chodzi?
Każdy z was ma jakąś przeszłość, każdy też zamieszkują pewną część Puszczy Elfów, tj. jeden z 17 regionów zwanych lasami. Część z was pochodzi z Lasu Świerków, pozostali z Lasu Mroków. Na mapce widać podzieloną na regiony Puszczę. Ogólnie rzecz biorąc zostaliście wybrani jako reprezentanci swojego Lasu na tzw. Zebranie. Na takie Zebranie zwołują trzej Mędrcy, prowadzący i kontrolujący jego przebieg, a z każdego z 17 regionów muszą przybyć po 3-4 elfy. Obmawiane są tu istotne sprawy dla Puszczy. Reprezentanci każdego z regionów przedstawiają swoje zdanie i je odpowiednio argumentują, podczas gdy inni mogą się z nią nie zgadzać, proponując własne rozwiązania. Często dysputy są zażarte i każdy z Lasów pragnie doprowadzić do przekonania do swojej wizji/

O żywiołach
Nie licząc regionów, można oględnie powiedzieć, że wśród elfów rodzą się ich cztery rodzaje, tzw. podrasy. Zazwyczaj elfy tego samego żywiołu mają do siebie skłonność i przebywają razem, zwłaszcza, jeśli chodzi o związki. Do naprawdę rzadkich przypadków należą sytuacje, gdy elfy różnych żywiołów postanawiają być razem. Co ciekawe, żywioł rodziców nie ma najmniejszego znaczenia, jeśli chodzi o ich dzieci - np. rodzice-elfy ziemi mogą mieć córkę-elfkę ognia.
Jakie ma znaczenie żywioł? Po za tym, że to siła na Aphalonie, która wpływa na swojego podopiecznego, determinuje także w pewien sposób charakter, cechy i przeznaczenie. A także określa grupę, w której najprawdopodobniej elf będzie przebywał.
Jeśli kogoś zainteresują związki, to podaję krótką charakterystykę elfek z poszczególnych żywiołów. Wiadomo, że wszystkie elfy grzeszą urodą, dlatego też skupiłem się tylko na wysokich kryteriach elfów. Elfki ognia cechują się największą charyzmą, niezależnością i silną osobowością; potrafią wiele dokonać i posiadają "wewnętrzny ogień". Elfki powietrza nierzadko należą do najpiękniejszych istot na świecie, bystre, zręczne i inteligentne, jednak są też często niestałe i lekkomyślne. Elfki ziemi charakteryzuje duża mądrość, stałość i lojalność, mogą być ogromnym skarbem dla każdego "męża". Elfki wody, podobnie jak powietrza, bywają bardzo piękne, ale zarazem są delikatniejsze i często skupione na dzieciach, co może być zarówno zaletą, jak i wadą!

Techniczne sprawy
A teraz o tym, jak i po co używa się eliksirów, jak działa magia i co ma takiego magicznego w sobie Puszcza Elfów (dla przypomnienia - podtrzymywana i kontrolowana przez niejakich Magów).
Każdy z was otrzymał pewną liczbę elikisirów życia i eliksirów mocy. Te pierwsze po zażyciu przywracają natychmiast całkowitą sprawność fizyczną, leczą wszelkie dolegliwości, rany itd., w tym także powodują odrastanie ubytków w ciele. Nie łatwo jest je otrzymać - są robione przez Alchemików, z których większość mieszka w Lesie Kryształowych Szczytów. Wy je otrzymaliście w związku z faktem, że przyjęliście role reprezentantów.
Eliksir mocy natomiast pozwala na uaktywnienie swojej mocy (podanej przy opisie postaci). Po wypiciu eliksiru nie trzeba od razu mocy uaktywniać, niemniej jednak trzeba to zrobić w ciągu najbliższych 24 godzin. Jeśli tego nie zrobicie, cenny eliksir przepada. Mocy można zwykle użyć tylko raz - aby ponownie z niej skorzystać, należy wypić kolejny eliksir mocy.
Magii w elfiej pusczy możecie używać dowoli, jednak dla was, nie-Magów, ogranicza się ona tylko do iluzji. Każdy przejaw magii jest w Puszczy Elfów od razu wykrywany, więc nie użyjecie jej przeciwko innym elfom (chyba, że poza terytorium Puszczy). Iluzji możecie używać dowoli przeciwko innym stworom, jednak ta iluzja nie może być nazbyt skomplkowana i duża - w granicach możliwości leży np. zamiana kilkunastu drzew w gigantów, ale już nie stworzenie z niczego całej armii.
Ekwipuunek - po za tym, co napisałem, posiadacie magiczną sakiekwę (mała sakiewka, która może pomieścić bardzo dużo - choć nie bez przesady, długi miecz czy nawet kołczan się nie zmieszczą) oraz standardowe przedmioty: lina, jedzenie, magiczna hubka itp.

Grupy
Ogólnie rzecz biorąc każda grupa działa oddzielnie. Zatem, jeśli będzie taka potrzeba, to piszemy UW do osób z całej grupy oraz mnie (rozdzielamy przecinkami). Zaczynają wszyscy jednak w tym samym miejscu, więc teraz piszemy normalnie. U elfów generalnie nie ma zwierzchnictwa, więc nikt nie jest szefem grupki - tu jest pełna demokracja i nikt nie jest zobowiązany do wykonywania poleceń.

Tyle tytułem wstępu. Jeśli macie jakieś wątpliwości lub uważacie że coś jest niejasne, dajcie znać. W przeciwnym wypadku, potwierdzcie, że jesteście gotowi - zatem czekam na 7 odpowiedzi

[user=1582,1180,1800,1790,1802]To na razie test - dajcie znać czy widzicie tą wiadomość[/user]
[user=1582,1716,1741,1576]To na razie test - dajcie znać czy widzicie tą wiadomość[/user]
 
MistrzGry jest offline  
Stary 27-02-2006, 08:08   #2
 
Ashun's Avatar
 
Reputacja: 1 Ashun ma wyłączoną reputację
Według życzenia. Ashun melduje widoczność pojedyńczej uw i gotowość do gry. Więcej nie moge napisać, bo nie ma jeszcze żadnego punktu odniesienia do przygody. (Poza historią wprowadzającą)

PS. Czy nie można by pisać wężej, bo mi się na ekranie nie mieści i musze suwać z lewa do prawa. To chyba z powodu mapy. Może do niej link zrobić albo cuś.
 
Ashun jest offline  
Stary 27-02-2006, 10:12   #3
 
Flamir's Avatar
 
Reputacja: 1 Flamir ma wyłączoną reputację
Ja jestem gotowy tylko mam pytanie co do mikdtur Mocy-24 GODZINY W GRZE czy w real life (zawieśniaczył Fenirix)
 
Flamir jest offline  
Stary 27-02-2006, 10:45   #4
 
MistrzGry's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzGry ma wyłączoną reputację
[Czyli UW powinny być ok. Poniżej każda grupa powinna otrzymać UW! A mapkę zrobiłem wedle życzenia. Zaczynam przygodę. Propo eliksirów mocy - jedna doba w grze.]

Zebraliście się wszyscy na sporej, niezwkle pięknej polance, w tle której w oddali sięgały ku gwiazdom legendardne kryształowe szczyty. Słońce zaszło już jakiś czas temu, ale miejsce rozświetlały miliony świetlików, więc było dość jasno, a na pewno wszyscy zostali skąpani w przepięknym, jasnoniebieskim świetle. Król i królowa elfów niestety nie byli obecni na Zebraniu, natomiast zwyczajowo znajdowali się tam trzej Mędrcy i grubo ponad 50 elfów z różnych zakątków Puszczy.

- Jak wiecie, ostatnie wydarzenia nie są pomyślne - rzekł główny przewodniczący - W północno-wschodniej części puszczy zaczęły się problemy - notoryczne podpalania. Początkowe podejrzenia padły na krasnoludy, ale świadkowie widzieli na miejscu jaszczuroludy. Nie wolno być jednak zbyt pochopnym, nie wiadomo...

- Jak to nie wiadomo?! - przerwał Mędrcowi jakiś elf ognia - Skoro widzieli jasczuroluda, to na pewno gady też się dołączyły do ataku na elfy!

- Powstrzymaj swój język, Eolithu z Lasu Cierni - odpowiedział Mędrzec - Jesteś jeszcze młody i nie dość doświadczony. Zdaję sobie sprawę, że sporo ucierpieliście z rąk orków w ostatnim czasie, ale nie wszystko jest takie proste, jak na południu.

- A gdzie Olveress i Bergemint? - zapytał jakiś elf powietrza - Ważna narada, a nie ma tych, którzy powinni się najbardziej zainteresować wydarzeniami?

- Oni są dobrze zorientowani, i mają ważne powody, by być gdzieś indziej w tej chwili.

W grupkach z kilku Lasów dał się słyszeć pomruk niezadowolenia.

- Kontynuujmy Zebranie. Powszechnie wiadomo też, że minotaury szykują atak na Puszczę. To było oczywiste od chwili, kiedy się osiedlili na Pustkowiach - a walki z morlokami i centaurami im już nie wystarczają.

- Zniszczyć w zarodku! - wtrącił Eolith.

- Do przedstawiania opinii zaraz przejdziemy. Okaż więcej cierpliwości, elfie ognia. To, co najbardziej mnie nie pokoi, to jednak Mroczne Krasnoludy. Z ich strony jest cisza, co wydaje mi się bardzo podejrzane.

Po kręceniu głową niektórych elfów poznaliście, że nie wszyscy podzielają to zdanie.

- Dobrze. To najistotniejsze sprawy, i na nich się skupmy w dalszej części Zebrania.

[user=1582,1180,1800,1790,1802]PROLOG
Zanim doszło do zebrania, spotkaliście się z Opiekunką Lasu Świerków Thenevieve, elfką ziemi. Powiedziała:
- Mam do was zaufanie, i dlatego proszę was o uczestnictwo w najbliższym Zebraniu. Jak wiecie, sytuacja nie jest sprzyja budowaniu harmoni w Puszczy, jednak najsistotniejsze jest w obecnej chwili, by się zjednoczyć i wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwom. Smutnym dla wielu stał się fakt, że straciliśmy kontakt ze smokami, i myślę, że najważniejszą sprawą będzie podjęcie kroków do przywrócenia sojuszu między naszymi rasami. Pragnęłabym abyście na Zebraniu zwrócili uwagę na te właśnie sprawy, starali się zjednoczyć wszystkich przeciwko współnym zagrożeniom, a nie podzielić, i przedstawić reszcie, że sojusz ze smokami może być jedynym wyjściem z trudnej sytuacji. Życzę wam powodzenia, a alchemik zaraz zaopatrzy was w 12 eliksirów.
To mówiąc piękna elfka ucałowała każdego z was z osobna i pobłogosławiła.
[/user]

[user=1582,1716,1741,1576]PROLOG
Zanim doszło do zebrania, spotkaliście się z Opiekunami Lasu Mroków - Salhalinem i Caellith. Pierwszy jest elfem ognia, druga - elfką powietrza.
Tu małe wyjaśnienie ode mnie: szykuje się rewolucja w Puszczy. W Lasu Mroków i kilku sąsiednich lasach ma ona wielu zwolenników i wydaje się jedynym lekarstwem na problemy. Jak powiedziała wam Caellith:
- Niestety, elfy są słabe. Ten fakt jest ukrywany - niepotrzebnie, bo to oczywiste. Król i Królowa nie dają rady sprostać zadaniu, ale nie są w stanie tego przyznać. Elfy wody nadają się na przywódców, kiedy panuje pokój, ale w obecnych czasach powinni sami zrezygnować ze stanowiska. Nie zrobią jednak tego, a cały system elfów jest zbyt skostniały i nieelastyczny, by mógł przetrwać. Dlatego planujemy wspólnie z Salhalinem wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć silne społeczeństwo, które jest w stanie oprzeć się każdemu wrogowi. Czas ucieka, nie pozostało nam wiele czasu, dlatego do was, jako moim zaufanym przyjaciołom i sprzymierzeńcom, zwracam się z serdeczną i pilną prośbą: udajcie się na Zebranie i postarajcie się skłócić resztę ze sobą. Nie powinno to być trudne, znając ostatnie Zebrania. Ale jeśli nie dojdą do porozumienia, tym szybciej doprowadzicie do tego, co nieuniknione - zmiany "warty". Nie uśmiecha nam się taka rewolucja, ale obawiam się, że sytuacja nie pozostawia złudzeń: jest coraz gorzej i wkrótce za opieszałość możemy wszyscy zapłacić wysoką cenę! Liczę na was jak na przyjaciół. Mój alchemik wytworzy dla waszej trójki po 12 eliksirów, a ja życzę wam szczęścia. Będziecie mieli istotny udział w odbudowaniu siły naszej rasy.
To powiedziawszy, najpiękniejsza elfka w całej Puszczy ucałowała każdego z was z osobna.[/user]

- Zaczniemy od sprawy podpaleń. - kontynuował Mędrzec - Czy reprezentanci Lasu Świerków mają uwagi w tej kwestii?

[ Dodano: 2006-02-27, 13:02 ]
Znowu coś z UW nie działa. Niech diabli wezmą to forum! Dajcie znać czy ktoś widzi UW z napisem "PROLOG" w tej notce powyżej?
 
MistrzGry jest offline  
Stary 27-02-2006, 19:09   #5
 
LukeSil's Avatar
 
Reputacja: 1 LukeSil ma wyłączoną reputację
LukeSil
-No cóż to może ja się wypowiem, - LukeSil wstał i przełknął głośno ślinę - Ostatnie wydarzenia nie są dla nas szczęśliwe to fakt. A pierwsze podpalenia świadczą tylko o tym, że wojna niedługo się zacznie. Skoro podpalenia wystąpiły w północno-wschodniej części puszczy to mamy tylko dwie podejrzane rasy: Krasnoludy i Jaszczuroludy. Zacznijmy od Krasnoludów. Myślę, że oni tego nie zrobili, ponieważ po pierwsze świadkowie widzieli co innego, a po drugie te karłowate stworzenia będą czekać, aż wojna na dobre się rozgorzeje i wtedy wkroczą do akcji. Więc całe podejrzenie pada na Jaszczuroludy. Ale jest jeszcze jedna opcja, to może być ktoś z nas!- to ostatnie zdanie powiedział szeptem tak jak by bał się krytyki. Odczekał chwilę i kontynuował - Ja bym jednak skupił się na innej rzeczy, a mianowicie skoro mamy tylu wrogów może warto poszukać jakiś sojuszników. Czyż nie? Jeżeli nie będzie już żadnych sposobów na zapobiegnięciu wojny to i tak sami sobie raczej nie poradzimy przeciwko tylu wrogim rasom. – po tych słowach usiadł, kończąc swoją wypowiedź.
 
__________________
Nikt nie może być szczęśliwy, cierpiąc
LukeSil jest offline  
Stary 27-02-2006, 20:30   #6
 
MistrzGry's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzGry ma wyłączoną reputację
Ja się nie zgodzę - wtrącił elf ziemi - Gdyby to zrobił elf, to byśmy już to wiedzieli. I wyjaśnij, dlaczego krasnoludy miałyby chcieć czekać?

Tamten elf ma rację, nie widzisz tego???!!! - zerwał się z miejsca Eolith, elf ognia, zwracając się do poprzedniego rozmówcy - To jest oczywiste - albo jaszczuroludy albo ktoś z nas!

To wyjaśnij mi dlaczego widzieli jaszczuroludy, a nie elfy?

Wyjaśnień może być dużo! - szybko odpowiedział elf ognia.

Spokojnie, spokojnie - przerwał ich dysputę Mędrzec - Pamiętajcie, że jesteśmy tu po to, aby się naradzić.

Wyjaśnij moje wątpliwości - elf ziemi zwrócił się do LukeSila.
 
MistrzGry jest offline  
Stary 27-02-2006, 22:20   #7
 
LukeSil's Avatar
 
Reputacja: 1 LukeSil ma wyłączoną reputację
LukeSil
No cóż -To mówiąc LukeSil znowu wstał -ja nie był bym tego taki pewny drogi kolego. Skąd masz pewność, że jak byłby to elf to byśmy o tym wiedzieli? A jeżeli to jakiś spisek? I jeżeli ktoś nas "truje" od środka i przekupuje inne elfy, żeby mówiły nieprawde? Przemyśl to sobie. A co do krasnloludów to jestem tego pewien, że będą czekąc aż wszyscy się wystarczająco wyniszczą i wtedy one zgarną całą pulę ale mogę się mylić- po tych słowach znowu usiadł ale czuł, że jeszcze nie raz będzie zabierał głos.
 
__________________
Nikt nie może być szczęśliwy, cierpiąc
LukeSil jest offline  
Stary 27-02-2006, 23:06   #8
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
Nightcrawler powoli wstał, zdjął z głowy kaptur i spojrzał po zgromadzonych, po czym jego wzrok spoczął na głównym przewodniczącym:
- Wybaczczie, że się wtrące, ale skoro tak ważne rzeczy dzieją sie na tym wiecu czemuż to król i królowa nie zechcieli łaską swej obecności obdarować swych skromnych poddanych, cóż ważniejszego jest od tego spotkania? Czyżby w swych kryształowych pałacach zupełnie zapomnieli czym jest nasza siła, To jedność... a czy mozę istnieć zdrowy organizm, który opuszcza jego władza jego mądrość i siła? Taki organizm od środka poczyna się psuć. LukeSil dobrze mówi, Karły to głupcy a jaszczury? cóż chyba jeszcze więksi, nie zauważacie tego ktoś wewnątrz chce zmieszać jedność plemion z małego pożaru rodzi sie płomień trawiacy całą puszcze. Gdzie nasi Wodzowie gdy ich potrzebujemy. Czy zamiast radzić tu nie powinniśmy sie zbroić zawieszająć głos Nightcrawler ukrywajać deliktany uśmiech zakłada kaptur na głowe i cofa sie w cięnń jednego z drzew
 
Nightcrawler jest offline  
Stary 27-02-2006, 23:41   #9
 
MistrzGry's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzGry ma wyłączoną reputację
Przemowy LukeSila i Nightcrawlera wzbudziły falę emocji wśród przeciwników i zwolenników. Jednak na słowa o królu i królowej prawie wszyscy przyznali rację i zaczęło robić się coraz głośniej aż do momentu, kiedy Przewodniczący uniósł rękę w górę - wówczas znowu nastała cisza jak za dotknięciem magicznej różdżki. Odezwał się, do tej pory milczący, drugi z trzech Mędrców o bardzo długich, białych włosach:

Dziękuję wam za czynny udział w dyskusji, jednak myślę, że zbyt pochopnie patrzysz Nightcrawlerze na tą sprawę. Przede wszystkim proszę o to, abyś nie krytykował króla i królowej, nie znając ich sytuacji, a Utheliss już raz wyjaśnił tę kwestię. "Wodzowie", jak ich nazwałeś, istnieją może u minotaurów, u krasnoludów, ale nie u elfów. Czyżbyś zapomniał o wzniosłych ideałach naszej rasy? Tu nie ma nierównych istot, wszyscy są tak samo wolni, i mają takie same prawa. A król i królowa pełnią jedynie rolę opiekunów, tak, jak ty pełnisz rolę zwiadowcy. Każdy jest tak samo odpowiedzialny za Puszczę. I proszę cię też o nie ignorowanie naszych przeciwników: karły, jak ich nazwałeś, nie są takie głupie, a i jaszczuroludy potrafią być wymagającym przeciwnikiem.

Ja myślę, że najlepszym wyjściem jest w tej chwili zaatakowanie minotaurów, zanim przyjdą do nas. Do boju, elfy! - krzyknął Eolith - Sprawa podpaleń w tej chwili jest mało istotna, bo tylko tchórze takie rzeczy robią! A tchórze nie są zagrożeniem!
 
MistrzGry jest offline  
Stary 28-02-2006, 00:05   #10
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
- Opiekunów to rzecz z definicji - krzyknał Nightcrawler zrywajac kaptur z głowy - swym ludem, dziećmi i braćmi sie OPIEKOWAĆ, a Wasza mędrcy zapalczywość powstrzymywać, lecz czy rozsądek zaślepia w Was odwage i ogień którą tu widać - szybkim ruchem wskazał na Eolitha - Do wojny trzeba sie gotować a nie radzić nadaremno ! - Tu Nightcrawler umilkł i zaczął bacznie obserwować wszystkich zgromadzonych
 
Nightcrawler jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172