lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Oko Chorrolisa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/1331-komentarze-oko-chorrolisa.html)

Kulek 04-03-2006 13:19

[Komentarze] Oko Chorrolisa
 


No to zaczynamy.
Proszę o posty w trzeciej osobie czasu przeszłego, wyjątkiem są oczywiście wypowiedzi naszego herosa.

Wzór Prawidłowgo postu:

Imię, (Rasa) Adept (Dyscyplina)

Tekst
- Wypowiedź -

Np:
__________________________________________________ ____________________________

Grul Łamignat, Troll Adept Wojownik

Rosły troll wszedł do karczmy. Od progu od razu krzyknął:
- Miejsce dla Grula Łamignata i jego drużyny! -
Jeden ze stolików natychmiast opustoszał. Głos i reputacja Grula miały swoją wagę.

__________________________________________________ ____________________________

Słowniczek:
Pojęcia ze świata Przebudzenia Ziemi, które będą potrzebne do zrozumienia tekstów. Będzie uzupełniany na bierząco w trakcie sesji.

Dawca Imion: Elf, Człowiek, Krasnolud, Wietrzniak, Obsydianin, Troll, Ork, T`skrang. Inteligentne rasy które mogą nadawać imiona. Zaliczamy tu też Smoki, choć niewielu o tym pamięta i rzadko używa się tego określenia w stosunku do nich.



Huttawa: Zwierze pociągowe i pod wierzch wykorzystywane przez krasnoludy. Coś jak tapir wielkości kuca, choć z pyskiem zakończonym dziobem.

Żywioły: W Earthdawnie żywiołów jest dokładnie pięć: Ziemia, Woda, Ogień i Powietrze, ale dodatkowo jeszcze Drewno. Pierwsze cztery żywioły występują w postaci tzw. Esensji, niezwykle rzadkiego magicznego surowca, służącego do produkcji magicznych przedmiotów (bardzo powszechnych w Barsavii, w każdym bogatszym domu znajdziecie Samogrzejący garnek czy świetlny kryształ). Esesja Ziemi i Wody jest dość pospolita, choć i tak dziesięciokrotnie rzadsza niż złoto. Esensje Ognia i Powietrza są o wiele rzadsze. Połączenie wszytskich esensji daje Orichalk, niezwykle magiczny i kosztowny metal. Drewno nie występuje pod postacią esensji.

Pieniądze: Barsawiański system monetarny jest dość prosty, powszechnie używane są miedziane i srebrne monety bite przez Królestwo Throalu. Dziesięć miedziaków składa się na srebrnika.
Za miedziaka można kupić bułkę, jajko czy miarkę kaszy. Pięć miedziaków będzie kosztować kufel piwa w karczmie. Za srebrnika kupisz prosty nóż albo wynajmiesz miejsce do spania na podłodze. Dziesięć srebrników daje sztukę złota. Złoto jest używane nieczęsto, raczej tylko w przypadku dużych transakcji handlowych. Sztuka złota to koszt dobrej siekiery czy apartamentu w gospodzie.
Istnieją inne monety, spotykane jeszcze rzadziej. Monety z Esensji Ziemi i Wody warte są 100 srebrników każda, a te wykonane z Esensji Ognia lub Powietrza 1000 srebrników. Monety orichalkowe są unikatowe. Jedna jest warta 10 000 srebrników. Niemal nigdy nie są zwykłym środkiem płatniczym.

Kila - Powietrzny okręt wojenny, wykonany z kamienia. Stanowi trzon wojennej floty Theran.

Ogr - Krasnoludy twierdzą że ogry wyglądają jak przerośnięte orki, zaś orki że jak przerośnięte krasnoludy. W każdym razie obie strony się zgadzają w jednym: Ogr jest duży, silny i szeroki. Poza tym, Ogr to "prawie" Dawca Imion. Inteligentny na swój sposób, potrafi używać prostych narzędzi i okryć. Te stworzenia często nawet handlują z krasnoludami wymieniając minerały na różne towary, więc nie zdziwcie się jeśli zobaczycie prymitywnego ogra w kolczudze na wymiar.
Własna magia ogrów sączy się przez ich dłonie, sprawiając że dotykane drewno staje się twarde jak skała. Dlatego nie lekceważcie prostej pałki w ręku ogra.
Najrzadsze są Ogry Bliźniacze, wyglądające tak jak zwykłe ogry. Dlaczego więc Bliźniacze? No cóż, długo by opowiadać, ważne jest że są dużo groźniejsze od zwykłych. Kto wie? Może nasi bohaterowie spotkają takiego?

Życzę graczom i kibicom wspaniałych postów, niezapomnianych przygód, gór skarbów i sławy sięgającej aż do Wielkiej Thery.
Barsavio! Przybywamy!

[user=1413, 1407, 1269]
Gracz: Shaquer
Postać: Bergath, Krasnolud Adept Władca Zwierząt

Cechy Główne:
Zręczność: (14) 6/K10
Siła Fizyczna (16) 7/K12
Żywotność (18) 7/K12
Percepcja (12) 5/K8
Siła Woli (10) 5/K8
Charyzma (15) 6/K10

Cechy Poboczne:
Obrona Fizyczna: 8
Obrona Magiczna: 7
Obrona Społeczna: 8

Pancerz Fizyczny: 3
Pancerz Duchowy: 1

Otrzymane obrażenia: 3
Wyczerpanie: 0
Próg Ran: 12
Próg Przytomności: 34
Próg Życia: 42
Test Zdrowienia: 7/K12, 3xDziennie
Pozostało: 2

Karma:
Ilość: 6/25
Kostka: K6

Specjalne:
Widzenie w Ciemności (25m)

Talenty:
**Pazury 2 (12/2K10)
*Tropienie 1 (6/K10)
Walka Wręcz 2 (8/2K6)
*Więź ze zwierzęciem 1 (Bez rzutu)
*Zapanowanie nad Zwierzęciem 3 (9/K8K6)

Umiejętności:
Wiedza: Minerały 3 (8/2K6)
Rzemiosło: Kamieniarstwo 4 (10/K10K6)
Język ? 3 (8/2K6)

Ekwipunek: Zwierzęca skóra na grzbiecie, kamienny nożyk własnej roboty, szczur Szczęściarz.
Sakiewka: 2m
[/user]
[user=1595, 1407, 1269]
Gracz: Rob'n'hut
Postać: Nikodem. Człowiek, Adept Wojownik

Cechy Główne:
Zręczność: (16) 7/K12
Siła Fizyczna (13) 6/K10
Żywotność (14) 6/K10
Percepcja (13) 6/K10
Siła Woli (12) 5/K8
Charyzma (8) 4/K6

Cechy Poboczne:
Obrona Fizyczna: 9
Obrona Magiczna: 7
Obrona Społeczna: 5

Pancerz Fizyczny: 4
Pancerz Duchowy: 1

Otrzymane Obrażenia: 0
Wyczerpanie: 1
Drewniana Skóra: 0
Próg Ran: 10
Próg Przytomności: 28
Próg Życia: 36
Testy Zdrowienia: 6/K10, 3xDziennie
Pozostało: 3

Karma:
Ilość: 10/40
Kostka: K8

Specjalne:
Wszechstronność (0)

Talenty:
*Broń Biała 3 (10/K10K6)
**Akrobatyczny Atak 2 (9/K8K6)
*Drewniana Skóra 1 - (7/K12)
*Powietrzny Taniec 2 (9/K8K6)

Umiejętności:
Wiedza: Legendy i Bohaterowie 3 (9/K8K6)
Artystyczna: Rycie run w metalu 2 (6/K10)
Taktyka 3 (9/K8K6)
Czytanie/Pisanie 1 (7/K12)

Ekwipunek: Dobre ubranie, Wysokie buty, Płaszcz, Szabla, Sztylet, Koszulka Kolcza, Torba, Osełka, Koc, Pochodnia, Hubka i Krzesiwo. Narzędzia do rycia run, Opatrunki x4.
Sakiewka: 30s, 15m
[/user]
[user=1593, 1407, 1269]
Gracz: Misiencjusz
Postać: Sven Grognan, Człowiek, Adept Zwiadowca

Cechy Główne:
Zręczność: (14) 6/K10
Siła Fizyczna (11) 5/K8
Żywotność (13) 6/K10
Percepcja (16) 7/K12
Siła Woli (14) 6/K10
Charyzma (10) 5/K8

Obrona Fizyczna: 8
Obrona Magiczna: 9
Obrona Społeczna: 6

Pancerz Fizyczny: 0
Pancerz Duchowy: 2

Otrzymane obrażenia: 0
Wyczerpanie: 0
Próg Ran: 9
Próg Przytomności: 27
Próg Życia: 35
Testy zdrowienia: 6/K10 x2
Pozostało: 2

Karma:
Ilość: 11/40
Kostka: K8

Specjalne:
Wszechstronność (0)

Talenty:
Broń Biała 1 (7/K12)
Broń Strzelecka 2 (8/2K6)
*Wspinaczka 1 - (7/K12)
*Tropienie 3 (10/K10K6)
*Skradanie się 1 (7/K12)

Umiejętności:
Wiedza: Zwierzęta Barsawii 2 (9/K8K6)
Artystyczna: Rzeźbienie w Drewnie 1 (6/K10)
Leczenie 2 (8/2K6)
Rybołówstwo 2 (8/2K6)
Znajomość Zwierząt 2 (9/K8K6)

Ekwipunek: Chłopskie ubranie, Skórzane buty, Płaszcz z kapturem, Rzeźbiony okuty kij, Łuk i strzały (9), Nóż myśliwski, Torba, Koc, Hubka i Krzesiwo, Mały garnek, Bukłak z wodą 1l, Opatrunki x4, Mały nożyk do rzeźbienia, Linka i 4 haczyki, Garść koralików, Skóry królików i lisów,
Sakiewka: 2s, 18m

[/user]
[user=1420, 1407, 1269]
Gracz: Eskalla
Postać: Wietrzniaczka, Adept Iluzjonista

Cechy Główne
Zręczność: (11) 5/K8
Siła Fizyczna (5) 3/K4
Żywotność (6) 3/K4
Percepcja (17) 7/K12
Siła Woli (16) 7/K12
Charyzma (18) 7/K12

Cechy Poboczne:
Obrona Fizyczna: 9
Obrona Magiczna: 9
Obrona Społeczna: 10

Pancerz Fizyczny: 0
Pancerz Duchowy: 2

Otrzymane Obrażenia: 10
Wyczerpanie: 12
Próg Ran: 6
Próg Przytomności: 17
Próg Życia: 26
Testy Zdrowienia: 3/K4, 1xDziennie
Pozostało: 1

Karma:
Ilość: 5/25
Kostka: K6

Specjalne:
Latanie
Wzrok Astralny

Talenty:
*Czytanie/Pisanie Znaków Magicznych 1 (8/2K6)
*Rzucanie Czarów 3 (10/K10K6)
Matryca 1 (Bez testu)
Matryca 1 (Bez testu)
*Tkanie Wątków 2 (9/K8K6)

Umiejętności:
Wiedza: Historia 2 (9/K8K6)
Wiedza: Legendy i Bohaterowie 2 (9/K8K6)
Artystyczna: Poezja 3 (10/K10K6)
Czytanie/Pisanie 2 (9/K8K6)

Zaklęcia:
I Krąg:
Dobra Mina, Kontrola nad Liną , Lustrzane Odbicie, Światło, Tajemnicze głosy
II Krąg:
Efemeryczny Pocisk

Ekwipunek: Jedwabna sukienka, mały nożyk, pióro i pergamin, Księga Zaklęć.
Sakiewka: 4z 2s
[/user]

SHAQER 04-03-2006 14:36

Bergath, Krasnolud Władca zwierząt

Zgłaszam swoją gotowość do gry. Zresztą Kulku dobrze wiesz, że razem z Escą bardzo na tą sesję czekamy. Pozdrawiam Kulku i resztę graczy także :D

rob'n'hut 04-03-2006 14:36

Gotowy, gotowy ;) Życzę wszystkim udanej gry ;)

Kulek 04-03-2006 14:41

Potwierdzenie Shaqa to w sumie i Eski, więc czekamy tylko na Misiencjusza. I kto wie? Może wystartujemy już dziś?

Misiencjusz 04-03-2006 15:21

Sven Grogan, człowiek, Adept Tropiciel
Zgłaszam, ze wkrótce będe gotowy. Wkrótce to znaczy jak odeśpię ostatnie dwie noce i cały dzień pracy :) Wygląda, ze potwierdziłem gotowośc ostatni ;) Wieczorem już będę zdolny do pisania konkretniej, do rzeczy i jakoś tak składniej.

Kulek 04-03-2006 15:24

Mamy więc komplet.
Dziś wieczor startujemy z sesją. Tradycyjnie proszę aby wasz pierwszy post był prezentacją waszego bohatera.

SHAQER 04-03-2006 15:29

Spoko Kulku cieszymy się że mamy takich towarzyszy. Mam nadzieje że nasze postacie się polubią. W takim razie do wieczora wszystkim :D

[ Dodano: 2006-03-05, 23:27 ]
Drodzy gracze czy mógłbym prosić o nieco dokładniejsze opisanie waszych postaci gdyż nie do końca was widzę :) Opisy są bardzo ważne w takich grach gdyż jak was widzą tak was piszą a po tych opisach nie do końca wiem jak mój krasnal ma się do was odnosić :D Pozdrawiam

rob'n'hut 06-03-2006 12:36

Skoro postacie się ledwo znają, to dokładniej będą się zapoznawać w trakcie gry. Ja (jak zwykle zresztą) zaczynam grę z ogólnym zarysem postaci i sam jeszcze nie wiem, jak będzie ona dokładnie wyglądała. A jeśli mówisz o wyglądzie zewnętrznym to wydaje mi się, że napisałem dość. Jak mi coś przyjdzie do głowy to poprawię.

SHAQER 06-03-2006 17:15

No właśnie o wygląd zewnętrzny mi chodziło ;) Chodzi mi o to, że mało szczegółów podaliście przynajmniej jak na mój gust, ale może się czepiam :P

Misiencjusz 06-03-2006 21:54

A więc co do wyglądu zewnętrznego Svena. Hmmm, przyznaję, ze trochę będę improwizował :)

Sven to raczej drobny, niewysoki chłopak, już na pierwszy rzut oka widać, ze to dzieciak. Twarz gładka jak pupa niemowlęcia, błyszczące oczy. Nikt nie dałby mu więcej niż 20 lat, a pewnie nawet sporo mniej. Nosi bardzo proste ubranie do tego dość mocno sfatygowane. Widać, ze sporo czasu spędził samotnie z dala od ludzi. Nawiasem mówiąc jest to jedna z niewielu rzeczy jakich nie ukrywa. lubi las i samotność. Często mimo tego iz nie pada nosi kaptur i raczej nie za często patrzy na towarzyszy. Z tym niechlujnym strojem komponuje się tez jego fryzura. O ile można tak to nazwać. To zniszczone, od długiego czasu nie ścinane włosy koloru nieokreślonego (chociaż gdy sa czyste widać, ze to blond) opadające na ramiona. Poskręcane, poplątane, zwijające się w posklejane potem i kurzem strąki. Nawet nie próbuje układać ich w jakąś sensowną, przemyślaną całość. Nawet gdy myje się w rzece czy jeziorze włosy po prostu odrzuca do tyłu nie dbając o to, ze gdy wyschną znów będą tak samo splatane. To co rzuca się w oczy to solidny drąg bardzo gęsto zdobiony motywami wilków i dębów. Ozdabianie go coraz to nowymi elementami zajmuje mu sporo wolnego czasu gdy nie śpi lub nie kręci się dookoła obozu starając sie zapewnić bezpieczeństwo karawanie.

Jakoś nic więcej nie przychodzi mi do głowy, ale mam nadzieję, ze to już pozwala Ci wyrobić sobie jakiś obraz Svena.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172