|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-03-2006, 13:19 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Oko Chorrolisa No to zaczynamy. Proszę o posty w trzeciej osobie czasu przeszłego, wyjątkiem są oczywiście wypowiedzi naszego herosa. Wzór Prawidłowgo postu: Imię, (Rasa) Adept (Dyscyplina) Tekst - Wypowiedź - Np: __________________________________________________ ____________________________ Grul Łamignat, Troll Adept Wojownik Rosły troll wszedł do karczmy. Od progu od razu krzyknął: - Miejsce dla Grula Łamignata i jego drużyny! - Jeden ze stolików natychmiast opustoszał. Głos i reputacja Grula miały swoją wagę. __________________________________________________ ____________________________ Słowniczek: Pojęcia ze świata Przebudzenia Ziemi, które będą potrzebne do zrozumienia tekstów. Będzie uzupełniany na bierząco w trakcie sesji. Dawca Imion: Elf, Człowiek, Krasnolud, Wietrzniak, Obsydianin, Troll, Ork, T`skrang. Inteligentne rasy które mogą nadawać imiona. Zaliczamy tu też Smoki, choć niewielu o tym pamięta i rzadko używa się tego określenia w stosunku do nich. Huttawa: Zwierze pociągowe i pod wierzch wykorzystywane przez krasnoludy. Coś jak tapir wielkości kuca, choć z pyskiem zakończonym dziobem. Żywioły: W Earthdawnie żywiołów jest dokładnie pięć: Ziemia, Woda, Ogień i Powietrze, ale dodatkowo jeszcze Drewno. Pierwsze cztery żywioły występują w postaci tzw. Esensji, niezwykle rzadkiego magicznego surowca, służącego do produkcji magicznych przedmiotów (bardzo powszechnych w Barsavii, w każdym bogatszym domu znajdziecie Samogrzejący garnek czy świetlny kryształ). Esesja Ziemi i Wody jest dość pospolita, choć i tak dziesięciokrotnie rzadsza niż złoto. Esensje Ognia i Powietrza są o wiele rzadsze. Połączenie wszytskich esensji daje Orichalk, niezwykle magiczny i kosztowny metal. Drewno nie występuje pod postacią esensji. Pieniądze: Barsawiański system monetarny jest dość prosty, powszechnie używane są miedziane i srebrne monety bite przez Królestwo Throalu. Dziesięć miedziaków składa się na srebrnika. Za miedziaka można kupić bułkę, jajko czy miarkę kaszy. Pięć miedziaków będzie kosztować kufel piwa w karczmie. Za srebrnika kupisz prosty nóż albo wynajmiesz miejsce do spania na podłodze. Dziesięć srebrników daje sztukę złota. Złoto jest używane nieczęsto, raczej tylko w przypadku dużych transakcji handlowych. Sztuka złota to koszt dobrej siekiery czy apartamentu w gospodzie. Istnieją inne monety, spotykane jeszcze rzadziej. Monety z Esensji Ziemi i Wody warte są 100 srebrników każda, a te wykonane z Esensji Ognia lub Powietrza 1000 srebrników. Monety orichalkowe są unikatowe. Jedna jest warta 10 000 srebrników. Niemal nigdy nie są zwykłym środkiem płatniczym. Kila - Powietrzny okręt wojenny, wykonany z kamienia. Stanowi trzon wojennej floty Theran. Ogr - Krasnoludy twierdzą że ogry wyglądają jak przerośnięte orki, zaś orki że jak przerośnięte krasnoludy. W każdym razie obie strony się zgadzają w jednym: Ogr jest duży, silny i szeroki. Poza tym, Ogr to "prawie" Dawca Imion. Inteligentny na swój sposób, potrafi używać prostych narzędzi i okryć. Te stworzenia często nawet handlują z krasnoludami wymieniając minerały na różne towary, więc nie zdziwcie się jeśli zobaczycie prymitywnego ogra w kolczudze na wymiar. Własna magia ogrów sączy się przez ich dłonie, sprawiając że dotykane drewno staje się twarde jak skała. Dlatego nie lekceważcie prostej pałki w ręku ogra. Najrzadsze są Ogry Bliźniacze, wyglądające tak jak zwykłe ogry. Dlaczego więc Bliźniacze? No cóż, długo by opowiadać, ważne jest że są dużo groźniejsze od zwykłych. Kto wie? Może nasi bohaterowie spotkają takiego? Życzę graczom i kibicom wspaniałych postów, niezapomnianych przygód, gór skarbów i sławy sięgającej aż do Wielkiej Thery. Barsavio! Przybywamy! [user=1413, 1407, 1269] Gracz: Shaquer Postać: Bergath, Krasnolud Adept Władca Zwierząt Cechy Główne: Zręczność: (14) 6/K10 Siła Fizyczna (16) 7/K12 Żywotność (18) 7/K12 Percepcja (12) 5/K8 Siła Woli (10) 5/K8 Charyzma (15) 6/K10 Cechy Poboczne: Obrona Fizyczna: 8 Obrona Magiczna: 7 Obrona Społeczna: 8 Pancerz Fizyczny: 3 Pancerz Duchowy: 1 Otrzymane obrażenia: 3 Wyczerpanie: 0 Próg Ran: 12 Próg Przytomności: 34 Próg Życia: 42 Test Zdrowienia: 7/K12, 3xDziennie Pozostało: 2 Karma: Ilość: 6/25 Kostka: K6 Specjalne: Widzenie w Ciemności (25m) Talenty: **Pazury 2 (12/2K10) *Tropienie 1 (6/K10) Walka Wręcz 2 (8/2K6) *Więź ze zwierzęciem 1 (Bez rzutu) *Zapanowanie nad Zwierzęciem 3 (9/K8K6) Umiejętności: Wiedza: Minerały 3 (8/2K6) Rzemiosło: Kamieniarstwo 4 (10/K10K6) Język ? 3 (8/2K6) Ekwipunek: Zwierzęca skóra na grzbiecie, kamienny nożyk własnej roboty, szczur Szczęściarz. Sakiewka: 2m [/user] [user=1595, 1407, 1269] Gracz: Rob'n'hut Postać: Nikodem. Człowiek, Adept Wojownik Cechy Główne: Zręczność: (16) 7/K12 Siła Fizyczna (13) 6/K10 Żywotność (14) 6/K10 Percepcja (13) 6/K10 Siła Woli (12) 5/K8 Charyzma (8) 4/K6 Cechy Poboczne: Obrona Fizyczna: 9 Obrona Magiczna: 7 Obrona Społeczna: 5 Pancerz Fizyczny: 4 Pancerz Duchowy: 1 Otrzymane Obrażenia: 0 Wyczerpanie: 1 Drewniana Skóra: 0 Próg Ran: 10 Próg Przytomności: 28 Próg Życia: 36 Testy Zdrowienia: 6/K10, 3xDziennie Pozostało: 3 Karma: Ilość: 10/40 Kostka: K8 Specjalne: Wszechstronność (0) Talenty: *Broń Biała 3 (10/K10K6) **Akrobatyczny Atak 2 (9/K8K6) *Drewniana Skóra 1 - (7/K12) *Powietrzny Taniec 2 (9/K8K6) Umiejętności: Wiedza: Legendy i Bohaterowie 3 (9/K8K6) Artystyczna: Rycie run w metalu 2 (6/K10) Taktyka 3 (9/K8K6) Czytanie/Pisanie 1 (7/K12) Ekwipunek: Dobre ubranie, Wysokie buty, Płaszcz, Szabla, Sztylet, Koszulka Kolcza, Torba, Osełka, Koc, Pochodnia, Hubka i Krzesiwo. Narzędzia do rycia run, Opatrunki x4. Sakiewka: 30s, 15m [/user] [user=1593, 1407, 1269] Gracz: Misiencjusz Postać: Sven Grognan, Człowiek, Adept Zwiadowca Cechy Główne: Zręczność: (14) 6/K10 Siła Fizyczna (11) 5/K8 Żywotność (13) 6/K10 Percepcja (16) 7/K12 Siła Woli (14) 6/K10 Charyzma (10) 5/K8 Obrona Fizyczna: 8 Obrona Magiczna: 9 Obrona Społeczna: 6 Pancerz Fizyczny: 0 Pancerz Duchowy: 2 Otrzymane obrażenia: 0 Wyczerpanie: 0 Próg Ran: 9 Próg Przytomności: 27 Próg Życia: 35 Testy zdrowienia: 6/K10 x2 Pozostało: 2 Karma: Ilość: 11/40 Kostka: K8 Specjalne: Wszechstronność (0) Talenty: Broń Biała 1 (7/K12) Broń Strzelecka 2 (8/2K6) *Wspinaczka 1 - (7/K12) *Tropienie 3 (10/K10K6) *Skradanie się 1 (7/K12) Umiejętności: Wiedza: Zwierzęta Barsawii 2 (9/K8K6) Artystyczna: Rzeźbienie w Drewnie 1 (6/K10) Leczenie 2 (8/2K6) Rybołówstwo 2 (8/2K6) Znajomość Zwierząt 2 (9/K8K6) Ekwipunek: Chłopskie ubranie, Skórzane buty, Płaszcz z kapturem, Rzeźbiony okuty kij, Łuk i strzały (9), Nóż myśliwski, Torba, Koc, Hubka i Krzesiwo, Mały garnek, Bukłak z wodą 1l, Opatrunki x4, Mały nożyk do rzeźbienia, Linka i 4 haczyki, Garść koralików, Skóry królików i lisów, Sakiewka: 2s, 18m [/user] [user=1420, 1407, 1269] Gracz: Eskalla Postać: Wietrzniaczka, Adept Iluzjonista Cechy Główne Zręczność: (11) 5/K8 Siła Fizyczna (5) 3/K4 Żywotność (6) 3/K4 Percepcja (17) 7/K12 Siła Woli (16) 7/K12 Charyzma (18) 7/K12 Cechy Poboczne: Obrona Fizyczna: 9 Obrona Magiczna: 9 Obrona Społeczna: 10 Pancerz Fizyczny: 0 Pancerz Duchowy: 2 Otrzymane Obrażenia: 10 Wyczerpanie: 12 Próg Ran: 6 Próg Przytomności: 17 Próg Życia: 26 Testy Zdrowienia: 3/K4, 1xDziennie Pozostało: 1 Karma: Ilość: 5/25 Kostka: K6 Specjalne: Latanie Wzrok Astralny Talenty: *Czytanie/Pisanie Znaków Magicznych 1 (8/2K6) *Rzucanie Czarów 3 (10/K10K6) Matryca 1 (Bez testu) Matryca 1 (Bez testu) *Tkanie Wątków 2 (9/K8K6) Umiejętności: Wiedza: Historia 2 (9/K8K6) Wiedza: Legendy i Bohaterowie 2 (9/K8K6) Artystyczna: Poezja 3 (10/K10K6) Czytanie/Pisanie 2 (9/K8K6) Zaklęcia: I Krąg: Dobra Mina, Kontrola nad Liną , Lustrzane Odbicie, Światło, Tajemnicze głosy II Krąg: Efemeryczny Pocisk Ekwipunek: Jedwabna sukienka, mały nożyk, pióro i pergamin, Księga Zaklęć. Sakiewka: 4z 2s [/user] |