Po tej turze nastąpi time skip o miesiąc więc się na to przygotujcie ;) |
Jutro wybywam do Poznania więc do niedzieli praktycznie mnie nie będzie. Do tego czasu macie czasy na retrosy itp. |
Wybaczcie moją słabą aktywność ostatnio, ale od środy byłem zbyt zapracowany, a dzisiaj dopadła mnie jeszcze grypa i nawet siedzenie przed kompem mnie dobija :( Postaram się coś tam popisać jak tylko poczuję się troszkę lepiej. |
Oto i post. Ta tura jest na podział na grupy, ustalenie taktyk oraz wszelakie retrosy miesięczne :) Zaraz roześle pw z expami i innymi bonusami. Z tego co się orientuje Ryo wyjechała na parę dni w góry więc z jej aktywnością może być różnie. Cień jest Npcem do następnej wypłaty deadpoola. A i jeszcze mała zmiana w mechanice: Za każde trzy punkty siły, dostajecie dodatkowe 5 pkt zdrowia. Ponadto prawdopodobnie będę nerfił lekko niektóre bronie, bo mają za dużego kopa. |
Aktualnie przeprowadzam gruntowne zmiany w mechanice statystyk. Zręczność była póki co zbyt silna, przez co nie opłacało się inwestować w siłę. Aktualnie przerabiam Kp npców a do końca tygodnia, dla każdego z was przygotuje dokument gogle, z dokładną rozpiska waszej prywatnej mechaniki. Coby nie było niedomówień :) Aktualne zmiany: - Każde trzy punkty siły zwiększają obrażenia o 1k10. - Zręczność nie daje już bonusów do obrażeń, jedynie do trafień. - Zmiana wpływu zręczności na uniki, teraz każde dodatkowe 3 punkty (czyli każde Pa) zwiększa bonusową kość uników. Dotychczas każdy punkt dodawał +1 do uników, ale było to zbyt Op. Postacie o dużym dexie i umiejętnościach unikowych były przez to nie dotrafienia. - Powolne zmiany w systemie redukcji Cd z intelektu, by był bardziej taktyczny. - Próby uregulowania trybu magii Dzięki temu siła wpływa na rozgrywkę mniej więcej tak samo co zr. Bowiem daje dodatkowe Hp i DMG, zręczność zaś Uniki, Pa i trafienia. Dzięki temu postać zręczna uderzy kilka razy ale słabo i łatwiej jej uniknąć ciosu. Postacie silne zaś jak walą to porządnie. Jak ktoś by chciał pomóc uregulować mechanikę to za sugestie i pomysły będę wdzięczny |
Wybaczcie tego multi posta, ale nie chce by ktoś przegapił ;) To link do Doca w którym pracuje nad mechaniką, macie możliwość edytowania, jednak nie zmieniajcie nic bez wcześniejszego zaproponowania i podjęcia finalnej decyzji prze mnie. https://docs.google.com/document/d/1...fukAUeLJQ/edit Edit do posta: a) Rzućcie tu czasem jakimś małym spamem bo mi się potem obrywa za multi posty ;d b) Co do posta. Test rozpoczęty, piłka w grze etc. Mam docki Dullhana i drużyny Ryo-Edwin Kill i Bezi musicie mi dosłać doc w którym będziecie pracować. Osoby które jeszcze nie dosłały mi pełnego updejtu postaci maja ostatni dzwonek, w momencie rozpoczęcia ruchów w labiryncie nie ma możliwości uzupełniania kp. Labiryntu próżno wam szukać w necie- rysowała go moja sis za moimi instrukcjami :D No i macie dwie zasady dodatkowe, podane w typowo trolowym ajasowym sosie =w= Powodzenia wszystkim, owocnego zbierania punktów! |
|
Do poniedziałku moja aktywność może być lekko obniżona. Dużo rzeczy naraz się skumulowało. |
Spróbuję może tutaj, Med - jakaś scenka? |
Na pw wyślij mi co, gdzie i jak byś chciał poscenkować. A poza tym robię sobie wolne od szkoły i roboty przed maturą, więc poza wkuwaniem powinienem mieć już więcej czasu na odpisywanie :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:07. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0