Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-11-2014, 12:35   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Komentarze Żywych Trupów 3

Tutaj możemy rozmawiać o wszystkim, a zwłaszcza zadawać pytania odnośnie niedoprecyzowanych odpisów, które mogą pojawić się w czasie gry, choć raczej będą doprecyzowane.

Zyskiwanie nowych poziomów:
1. Przemienić 10 żywych ludzi w swoje sługi = 1 poziom.
2. Zniszczenie innego WŻT = 2 poziomy.
3. Różne zdarzenia mogą również sprawiać, że dostaniecie nowe poziomy. Będzie o tym mowa w poszczególnych odpisach.


Poziom skutkuje:
1. Zyskujecie 1 PN.
2. Możecie wybrać 1 moc z dowolnej Ścieżki (żeby nie było niedopowiedzeń można wybrać dowolną Ścieżkę, ale trzeba przechodzić szczeble od 1 do 15 po kolei).
3. Zmniejsza się GŻT, o której niżej.


Odzyskiwanie PN:
1. Zjadając 1 żywego człowieka można odzyskać 2 PN. (można takich 2 na turę)
2. Zjadając 1 sługę można odzyskać 1 PN. (można takich 2 na turę)
3. Zjadając zapas mięsa z zamordowanego (i nieprzemienionego) żywego człowieka można odzyskać 1 PN. (można takie 2 zapasy na turę zużyć, posiadać można dowolną ilość)
4. Istnieją moce, dzięki którym w różny sposob można odzyskać PN. Pierwszopoziomowe takie moce to Mózgtajl i Krwiopijca.


Wiele nowych mocy w ścieżkach, które już były zastępujących to co zdecydowałem się wywalić z gry. Komentarze do wszystkiego co wymaga komentarza (na przykład statystyki sług z przywołań) niebawem, jeszcze przed początkiem gry. GŻT to Grawitacja Żywych Trupów - siła, która przyciąga wasze sługi do was tak że nie mogą łazić gdziekolwiek byście chcieli, żeby się rozleźli. Im większą macie moc tym GŻT jest słabsze.


Specjalni słudzy:
Legenda:
WB = Wartość Bojowa, jeśli nie jest zwiększona to nie jest zaznaczona, liczba przed WB oznacza ilekrotnie jest większa lub mniejsza jeżeli najpierw jest "0"
Ekwipunek (Ekw)- o ile nie jest napisane, że taki posiada to domyślnie nie ma ekwipunku nawet jeżeli ma moc związaną z używaniem specjalnych przedmiotów
Moce - nawet jeżeli posiadają na przykład "Technik5" to nie mają niższych mocy z tej drabinki chyba że zostanie zaznaczone inaczej
Specjalni słudzy są posegregowani według odpisów, w których pierwszy raz była o nich mowa. Wyjątkiem są słudzy wynikający z mocy Narzędziarz (Technik3), których nazwy oznaczają jakim uzbrojeniem do walki kontaktowej dysponują.

Narzędziarz (Technik3):
- Jarmark - 2WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narżędziarz Mariana - zebrali ją z Jarmarku w postaci sztachet, gazrurek, kije i inne badziewia
- Basen - 2WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narzędziarz Tomka - zebrali ją z Basenu w postaci krzeseł, rurek, chorągiewek na rurkach, dwóch noży do smarowania masłem, talerza i desek ze zniszczonych ław
- Posejdon - 3WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narzędziarz Tomka - ten konkretny niesie najprawdziwszy trójząb, takie dwa znajdowały się na wystawie na Basenie
- Strażak - 3WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narzędziarz Tomka - mają ze sobą Topory Strażackie
- Pielęgniarz - 2WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narzędziarz Tomka - mają ze sobą Skalpele, Rurki, Narzędzia z karetek
- Blokowcy - 2WB, Narzędziarz (Wojownik3) - wynik mocy Narżędziarz Mariana - mają ze sobą noże kuchenne, krzesla, sprzęt komputerowy, wieszaki i jedno duże dildo


Odpis2:
- Strażnik - 2WB, Strzelec (Technik1), Ekw: Pistolet
- Diler - specjalny do misji Heisenberg
- Romeo i Julia - specjalni
- Dziecko - 0,5WB
Odpis3:
- Ogrodnik - 2WB, Narzędziarz (Wojownik3)
- Rajdowiec - Rajdowiec (Technik5), nie posiada Batmobilu
- Policjant - 3WB, Strzelec (Technik1), Ekw: Pistolet
- Zbój - 3WB, Strzelec (Technik1), Narzędziarz (Wojownik3)
- Szklarz - specjalne: może mówić ludzką mową, ma odgryzione połowy twarzy
- Pani z Pieskiem - specjalne: Piesek jest niebojowym i nie-nieumarłym zwiadowcą odradzającym się przy Pani dopóki ta jest nieumarła
Odpis5:
- Naćpany - 0WB - przynajmniej poruszają się normalnie, ale niestety ich ruchy są na tyle nieskoordynowane, że nie są w stanie walczyć
Odpis6:
- Niestrzał - Strzelec (Technik1)
Odpis7:
- Strzelbiarz - 3WB, Strzelec (Technik1), Ekw: Strzelba
- Kościając - 0,5WB, powstaje z mocy Kościająk (Nekromanta6) i nie wlicza się liczby sług, potrafi skakać na dwa metry
- Lekarz - Przeterminowany (Mutant1), Flegma (Mutant2), Skok (Mutant3)
OdpisNasty:
- NKWD - 5WB, Strzelec (Technik1), Ekw: PePeSza

Cytat:
Infernalista:
1. Bariera (piasek wysypany w progu tworzy barierę nie do przejścia dla WŻT i ich sług)
2. Kultysta (możesz naznaczyć 1 żywego, by był twoim sługą bez umierania)
3. Kajdany (dowolna ilość sług jest skuta z tobą łańcuchem, każdy zapewnia +1PN póki istnieje)
4. Chochlik (upierdliwy latający kurdupel z trójzębem)
5. Ręce potępionych (1/2t; w obszarze lub spod celu wynużają się silne ramiona, które chwytają wrogów)
6. Sierżant (1/3t; 1 ze sług staje się Sierżantem, na którego nie działa GŻT i sam może być centrum GŻT)
7. Laska Infernalna (otwieranie, zamykanie IWA; demony i Łapa Diabła nie atakują dzierżyciela)
8. Złe Oko (1/2t; widzisz niewidzialne, pułapki i zasadzki)
9. Zamiana miejsc (1/1t; poświęcając 20 sług możesz zamienić miejsce z dowolnym sługą)
10. Kuorytuał (1/2t; będąc w Symbolu Zła o średnicy 5m możesz odzyskać całość PN)
11. Diabelska Nagroda (za brutalne zamordowanie WŻT twoje maksimum PN jest podwojone na 3 tury)
12. Napalony Żniwiarz (rogaty, szybki demon z płonącą kosą, który musi kogoś zawsze atakować)
13. Korytarz Infernum (wskakując do IWA możesz przenieść się do dowolnego miejsca)
14. Najazd Demonów (przez otwarte IWA przechodzi k6 demonów, nie są kontrolowani przez przyzywającego)
15. Łapa Diabła (1/4t; otwarte IWA; Łapa niszczy wszystko w zasięgu i zadaje 50obr najbliższemu WŻT bez Laski Infernalnej)


Pyromanta:
1. Ognik - Latający Zwiadowca
2. Ogniobroń (1/1t; można przemienić każdą rzecz w płonącą broń białą; ten ogień nie rani użytkownika)
3. Dynamit (1/1t; pojawia się dynamit z lontem w twoim ekwipunku)
4. Kula Ognia (1/2t; mając wolne ręce można strzelić nią)
5. Fosa Lawy (1/3t; możesz stworzyć prosty rów o wymiarach 8m na 2m wypełniony lawą, nieznika)
6. Martwy Achmed (1/3t; możesz wybuchnąć i iść dalej)
7. Ściana Ognia (1/3t; stawiasz ścianę ognia 6m-2m wysoką na 3m spopielającą tkankę organiczną w polu rażenia)
8. Salamandra (odporna na ogień, ziejąca ogniem jaszczurka)
9. Ogniskowanie (twój Ognik może strzelać 1/3t kulą ognia)
10. Ognioodporność (jesteś całkowicie odporny na ogień)
11. Pyrowice (rękawice o dowolnej temperaturze dodatniej)
12. Przejście (1/2t; wbiegając w ogień można przenieść się do dowolnego innego ognia)
13. Żywiołak (topiący wszystko, powolny potwór)
14. Forma Ognia (1/2t; można przybrać formę ognistej kuli; zwiększona szybkość i możliwość lotu)
15. Ogniowładztwo (1/2t; możesz kontrolować dowolnie ogień w zasięgu 5m)


Nekromanta:
1. Mózgtajl (1/2t; z mózgu trupa robisz koktajl, połknięty odzyskuje 5PN, można trzymać w zapasie)
2. Dyscyplina (twoi słudzy są zdyscyplinowani)
3. Granat Sercowy (1/1t; z żywego serca możesz stworzyć granat)
4. Nekrofilia (nieumarli słudzy wrogich WŻT kochają cię dopóki na nich patrzysz i nie zaatakują)
5. Żywy (1/3t; na turę znów jesteś człowiekiem)
6. Kościająk (2/1t; z kości tworzysz pająka wielkości jamnika)
7. Zgnilizna (1/1t; dowolna istota w zasięgu wzroku gnije - trzecia Zgnilizna na 1 cel odrywa mu 1 Nogę lub 1 Ramię)
8. Nekrozbroja (kulo- i ognio- odporna zbroja, bez hełmu, utrudnia ruchy)
9. Syjamscy (5/1t; twój sługa łączy się z drugim: dwie głowy, 4 ramiona)
10. Szkielety (1/2t; pojawia się 25 szkieletów łuczników)
11. Władza (1/2t; nieumarli słudzy wroga w zasięgu 20m od ciebie działają na twoje rozkazy; chroni przed Władzą)
12. Mózgoplecak (specjalny plecak, do którego możesz wrzucać mózgi żywych: zapewnia telepatię i telekinezę)
13. Pobudka (10/1t; kompletne zwłoki mogą powstać jako twoi słudzy, dodają poziom jeśli wcześniej nie byli sługami)
14. Nemesis (niezniszczalny stwór z Technik1 z karabinem)
15. Wskrzeszenie (1/4t; zabity natychmiast odradzasz się w jednym ze sług)


Wampir:
1. Krwiopijstwo (1/1t; wypijając całą krew z żywego człowieka uzdrawiasz sobie 10PN)
2. Strach (zwykłe zombie uciekają od ciebie)
3. Spowolnienie (1/2t; przeciwnik nie może poruszać się szybciej niż chód zwykłego człowieka)
4. Maska (ludzie widzą, że jesteś żywy)
5. Palownik (nabijająć kogoś na pal od tyłu natychmiast go zabijasz)
6. Lot (możesz latać)
7. Paraliż (1/3t; możesz sparaliżować dowolną dotkniętą istotę)
8. Zamglony (1/3t; możesz zamienić się w mgłę)
9. Wampiryzacja (1/3t; możesz zamienić żywego w wampira8 )
10. Przechodzimur (możesz przenikać przez ściany)
11. Trumna (posiadasz Trumnę, zamknięty w niej natychmiast odzyskujesz całą PN)
12. Pijawka (1/1t; łapiąc przeciwnika możesz wyssać z niego do 10PN, które cię uleczają)
13. Hipnoza (1/1t; wzrokiem możesz zahipnotyzować dowolną istotę (oprócz WŻT), aby atakowała kogoś innego)
14. Niewidzialność (1/2t; jesteś niewidzialny)
15. Nosferatu (każdy zabity przez ciebie własnoręcznie sługa dodaje ci na stałe 1PN)


Ponury Żniwiarz:
1. Katatonia (1/4t; większość żywych nie porusza się w danej turze)
2. Myślośmierć (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 5m)
3. Mgła (1/1t; sprowadzasz na teren dość gęstą Mgłę - jest póki podtrzymujesz; możesz zniwelować cudzą Mgłę)
4. Pogrzeb (w ciągu 3 tur od zagłady WŻT można zarządzić Pogrzeb na 1 turę - w tym czasie WŻT nie mogą atakować innych WŻT)
5. Ponury Obrońca (1/1t; latający wokół WŻT uzbrojony w kosę magiczny stwór; neutralizują się z Ponurym Zabójcą)
6. Myślozabójstwo (5/1t; przemieniasz żywych w sługi w zasięgu 10m)
7. Terroryzm (5/1t; twój sługa po śmierci wybucha jak granat)
8. Kosa Ponurego Żniwiarza (pojawia się potężna broń, którą możesz władać)
9. Pole Minowe (1/2t; we wskazanej części gruntu pojawiają się miny)
10. Ponury Zabójca (1/1t; możesz wysłać go na dowolny cel)
11. Krzyk (1/4t; przemieniasz żywych, którzy usłyszą twój krzyk)
12. Ponure Auto (1/2t; tworzysz samochód pułapkę, która działa jak twój sługa)
13. Odesłanie do Diabła (1/2t; odsyłasz dowolną przywołaną istotę)
14. Nieśmiertelność (1/3t; niemagiczne ataki nic ci nie robią)
15. Zemsta Zza Grobu (1/3t; gdy umrzesz następuje wybuch atomowy - każdy kogo to zabije umiera w tym samym momencie co ty)


Mutant:
1. Przeterminowany (twoje mięso jest silnie trujące)
2. Flegma (plujesz kwasem)
3. Skok (możesz skakać na około 5m)
4. Ghule (10/1t; silniejsi i szybsi, ale inne moce udoskonalające (prócz Radghule) nie działają na nich)
5. Trucizna (odporność na truciznę; 1/1t: możesz wymiotować zabójczą lub paraliżującą trucizną)
6. Skrzydła (możesz latać)
7. Trujący Pomiot (pies z mocami: Zgnilizna, Skok i Trucizna)
8. Jajko Niespodzianka (1/2t; nigdy nie wiesz co w nim znajdziesz)
9. Mutuj! (1/4t; możesz zmienić ciało dowolnej istoty w zasięgu wzroku, ogólne wymiary powinny zgadzać się)
10. Radghule (odporność na radioaktywność; 5/1t: tak jak Ghule, ale radioaktywni)
11. Coś z Bagien (silne Coś z Bagien samoregenerujące się jeśli niedobite)
12. Padlinożerca (zjadając wnętrzności trupa możesz odzyskać wszystkie PN)
13. Mutagen (2/1t; możesz dać słudze wszystkie te moce: Przeterminowany, Flegma, Skok, Trucizna i Skrzydła)
14. Coś (zmiennokształtne Coś, które może chronić również od magicznych ataków)
15. Timmy (1/4t; kontrolujesz rzeczywistość w zasięgu 3m od siebie)


Technik:
1. Strzelec (możesz strzelać i to dość celnie)
2. Nadajnik (przedmiot mogący być centrum GŻT)
3. Fortyfikator (możesz niemal natychmiastowo tworzyć blokady o wymiarach 6m-2m wysoką na 3m)
4. Nekrospluwa (rewolwer z pociskami zabijającymi, paraliżującymi lub przemieniającymi; 1/1t odnawia amunicje)
5. Rajdowiec (masz Batmobil; możesz jeździć, latać, pływać dowolną machiną do tego służącą)
6. Inteligencja Pracująca (twoi słudzy mogą używać broni palnej, a ty umiesz czytać)
7. Saper Atomowy (wyczuwasz radiacje i gdy znasz lokalizację bomby to wiesz gdzie bezpiecznie schować się)
8. Ustrojstwo (poświęcając turę możesz stworzyć ustrojstwo imitujące dowolną moc 1-7 jakiejkolwiek ścieżki)
9. Turboskrzydła (plecak ze skrzydłami z dyszami, możesz latać ponaddźwiękowo)
10. Owca Dratewki (1/1t; nieumarła owca napakowana ładunkami wybuchowymi i trucizną)
11. Destruktor (możesz zburzyć dowolny budynek - czas zależy od ilości podwładnych kopiących w mury)
12. Dron (latająca wokół WŻT uzbrojona w minigun metalowa piłka)
13. Pole Siłowe (1/3t; otacza cię potężne pole siłowe, gdy stoisz w miejscu)
14. Sceptyk (1/2t; magiczne ataki nic ci nie robią)
15. Borg (stajesz się Borgiem, opór jest bezcelowy, zostaniecie zaasymilowani)


Wojownik:
1. Miotacz (umiesz rzucać)
2. I Styl (może wybrać 1 styl i masz wszystkie jego moce)
3. Narzędziarze (twoi słudzy mogą używać broni białej)
4. Uzdrowienie (1/3t; nie ruszając się przez całą turę uzdrawiasz wszystkie PN)
5. II Styl (może wybrać drugi styl, wszystkie jego moce darmo)
6. Rękawiboksa (rękawice bokserskie; 1/1t przy uderzeniu następuje wybuch kierunkowy)
7. Potęga Ciała (zyskujesz 5PN, jesteś silniejszy i szybszy niż jakikolwiek człowiek)
8. Unik (5/1t; możesz unikać pocisków i wszystkiego co wolniejsze)
9. Rozbrojenie (1/3t; wybranemu WŻT i jego armii wypadają przedmioty z rąk; chroni przed wrogim Rozbrojeniem)
10. Drutokolczasto (broń biała o zasięgu 20m)
11. Popchnięcie (1/1t; możesz popchnąć dowolną istotę na odległość)
12. Shackleton (potężny wojownik władający bronią białą)
13. Nec Hercules contra plures (1/4t; możesz zwielokrotnić siebie na 1 turę; klony są Wojownikami4)
14. Lustro (wskakujesz do lustra, z którego wyskakuje twoje odbicie; póki lustro i odbicie istnieją to ty jesteś bezpieczny)
15. Wejście Smoka (1/3t; razem z 1 wrogim WŻT znikacie na Arenę na 1 turę, bez sług, 1 na 1 - mano e mano; przegrany wraca z 1PN)

Styl Barana:
1. Dynia (potężne uderzenie głową)
2. Szarża (po 10m rozpędu przebijesz głową mur)
3. Milczenie Owiec (możesz ukryć się w tłumie 30 sług)

Styl Hieny:
1. Joker (ty i twoi słudzy możecie się śmiać na głos)
2. Paraliż (twój śmiech paraliżuje 10 wybranych istot w pobliżu)
3. Padlina (zjadając trupa odzyskujesz 10PN)

Styl Małpy:
1. Ogon (wyrasta ci chwytny ogon)
2. Chwytne nogi (twoje nogi są jak dłonie)
3. Małpiastość (małpia zwinność)

Styl Kobry:
1. Żuchwobranie (jednym ciosem możesz wyrwać żuchwę wrogowi)
2. Unik Kobry (możesz uniknąć nieobszarowy atak)
3. Karate Kid (na moment przed przegraną możesz wyprowadzić jeszcze jeden cios)
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 22-11-2014 o 18:01.
Anonim jest offline  
Stary 09-11-2014, 13:40   #2
 
t0m3ek's Avatar
 
Reputacja: 1 t0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znany
Bardzo podobają mi się zadania dodatkowe.
 
t0m3ek jest offline  
Stary 09-11-2014, 15:27   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Dzięki.

Cytat:
Dobrze pamiętam zasady, że wszystko musi zostać zabite własnoręcznie (bądź z bronią, albo poprzez sługi) aby się przemieniło? Chodzi o nauczenie się jazdy autobusem i rozjeżdżaniu wszystkiego co się rusza.
Przemiana poprzez ugryzienia i zadrapania wykonane przez siebie lub przez swoje sługi. Działa też bronią białą, bo jest założenie że sobie sznyta zrobiliście i ta moc przemieniania jest też na broni białej. Co do jazdy autobusem to potrzeba Technik5 albo po prostu można autobus ruszyć i na najbliższym zakręcie w coś przywalić. Rozjeżdżanie nie produkuje nowych sług. To nie jest Død Snø 2 (polecam ten film)
 
Anonim jest offline  
Stary 09-11-2014, 15:57   #4
Patronaty i PR
 
Redone's Avatar
 
Reputacja: 1 Redone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputacjęRedone ma wspaniałą reputację
Wow, gram z Armielem, w końcu się udało

Witam wszystkich graczy. Szkoda, że niestety przegracie :P
 
__________________
Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher
Redone jest offline  
Stary 09-11-2014, 18:32   #5
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Pozdrowienia dla wszystkich. Widzę, że świeżacy przemieszani z weteranami. Będzie ciekawie
 
Stalowy jest teraz online  
Stary 09-11-2014, 20:40   #6
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Witam serdecznie. Znając Anonima to zaraz mnie ni ma
Tak czy siak zabawa z czytaniem, już nie mówiąc o graniu w tym jednolinijkowcu jest zawsze w dechę.
Życzę zwycięstwa, ale jak wiadomo wygra i tak ten najbardziej zgniły a patrząc na metryki, to ja.
 
Armiel jest offline  
Stary 09-11-2014, 20:47   #7
 
Iakovich's Avatar
 
Reputacja: 1 Iakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skał
Witam wszystkich. dawno się na jedno linijkowca niezałapałem a tu w rzutem na taśmę.

Dobra niech wygra najbardziej martwy.
 
__________________
" Blood blood for the BLOOD GOD"

" Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu "
Iakovich jest offline  
Stary 09-11-2014, 22:36   #8
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Składam oficjalny protest na to że czas rekrutacji był tak krótki i przez rodzinną imprezę nie mogłem się załapać. To po prostu skandal!
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 09-11-2014, 22:48   #9
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Składam oficjalny protest na to że czas rekrutacji był tak krótki i przez rodzinną imprezę nie mogłem się załapać. To po prostu skandal!
Wybacz, ale bałem się, że będzie więcej ludzi, a ja naprawdę nie lubię kogoś odrzucać na etapie rekrutacji. Poza tym pomysł z Wojną Żywych Trupów 3 pojawił się u mnie bardzo nagle i nie wahałem się przeprowadzić turborekrutacji. Jak coś to otrzymasz wcześniej informacje, gdy będzie planowana rekrutacja Wojen Żywych Trupów 4 albo Przetrwaj to! 5 (pewnie już w grudniu będzie WŻT4, gdy zbiorę komentarze i uwagi po WŻT3).
 
Anonim jest offline  
Stary 09-11-2014, 23:10   #10
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Akurat w grudniu mam mało czasu na granie, ale może termin się przesunie i uda się zagrać.

A tak poza tym to życzę powodzenia wszystkim (he,he) szczęśliwcom.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172