lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Narukomenty] Ichiraku Ramen (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/15070-narukomenty-ichiraku-ramen.html)

Anonim 10-03-2015 21:59

[Narukomenty] Ichiraku Ramen
 
Tutaj pisać skargi, wnioski, zażalenia i wszystko co tam chcecie.
Obrazki postaci jutro wkleję.
Pod obrazkami również będą wasze karty. To też jutro wkleję.

Lotos, lista technik:
Ogień:
RANGA B:
Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet
Fire Release: Great Dragon Fire Technique
Fire Release: Ash Pile Burning
Fire Release: Intelligent Hard Work
RANGA C
Fire Release: Great Fireball Technique
Powietrze:
RANGA B:
Wind Release: Slashing Tornado
Wind Release: Drilling Air Bullet
Wind Release: Vacuum Great Sphere
RANGA C
Wind Release: Air Bullets
Wind Release: Vacuum Sphere
Inne:
RANGA A:
Clone Great Explosion - Narutopedia, the Naruto Encyclopedia Wiki
RANGA B:
Shadow Clone Technique

Dym, lista technik:
Woda:
RANGA S:
Hydrification Technique
RANGA B:
Ninja Art: Water Substitution Jutsu
Water Gun Technique
Piorun:
Ranga A:
Lightning Release: Shadow Clone Technique
RANGA B:
Lightning Release: Lightning Illusion Flash of Lightning Pillar
Genjutsu:
RANGA A:
Genjutsu: Bringer-of-Darkness Technique
RANGA B:
Demonic Illusion: Double False Surroundings Technique
RANGA C:
Demonic Illusion: False Surroundings Technique
Time Reversal Technique
Inne:
RANGA S:
Smoke Form Transformation Technique
Body Oxidation Technique
RANGA A:
Cursed Seal Transformation (używane do powrotu do ludzkiej formy, nie można naznaczać innych)

Kise, lista technik:
Ogień:
RANGA A:
Fire Release: Great Fire Annihilation: Heaven (bez Susanoo, do wybicia przeciwnika N.U.C. lub R.P.S.)
RANGA B:
Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet
RANGA C:
Fire Release: Great Fireball Technique
Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique
Ziemia:
Ranga B:
Earth Release: Earth-Style Wall
Earth Release: Earth Dragon Bullet
Earth Release: Rock Pillar Spears
RANGA C:
Earth Release: Earth Flow River
Inne:
RANGA B:
Shadow Clone Technique
Naruto Uzumaki Combo
RANGA D:
Shadow Shuriken Technique
RANGA E:
Body Replacement Technique

Katsu, lista technik:
Ziemia:
RANGA A:
Earth Release: Swamp of the Underworld
RANGA B:
Earth Release: Rock Trail
Earth Release: Golem Technique
Earth Release: Earth-Style Wall
RANGA C:
Earth Release: Hiding Like a Mole Technique
Earth Release: Rock Shelter
RANGA D:
Earth Release: Rock Section Cane
Woda:
RANGA B:
Water Release: Stormy Blockade
Water Release: Water Shark Bullet Technique
Medyczne:
RANGA A:
Mystical Palm Technique
RANGA B:
Delicate Illness Extraction Technique
RANGA C:
Chakra Scalpel

Eryk 12-03-2015 21:54

Imię postaci: Kenzo
Czakra: Doton / Raiton



Kekkei Genkai
Bakuton: Jiraiken (?)

Taijutsu
Suiken (C)

Ninjutsu
Siła wzmocniona czakrą (?)
Babun Baika no Jutsu (?)

Kinjjutsu
Hachimon (?)
Asa Kujaku (A)
Hirudora (A)

Donton
Kengan no Jutsu (?)
Donton: Domu (B)

Raiton
Taiton: Raikiri (S)
Raiton: Chakura Modo (B)
Raiton: Rariatto (A)



Dodałem swoje skille, żeby każdy mógł się zapoznać. W końcu drużyna powinna znać swoje możliwości.

Anonim 12-03-2015 22:01

Hy, zamierzałem sam je tu wkleić. Jeszcze Hyuugi tu nie ma. Dopiszę też japońskie nazwy skoro ich używacie. :)

Eryk 12-03-2015 22:11

A ja pomyślałem, że ci trochę zachodu oszczędzę. Mi obojętne jakich się używa, no ale japońskie są takie... cool! Aż chce się grać!

Brilchan 12-03-2015 22:18

Japońskie są w linkach na wikipedii a ja się jakoś przyczaiłem z subów xD a czy mamy jakieś tabletki energetyczne żeby odzyskać chakrę ? Bo warunków na postój raczej nie będzie chyba :D

Eryk 13-03-2015 13:02

Właściwie czarka powinna się regenerować sama z siebie powoli. Odpoczynek powinien to przyśpieszać. Zresztą patrząc po tempie jej zużycia, to jedno poważniejsze starcie i będzie pozamiatane.

Eryk 14-03-2015 11:00

Trochę się pogubiłem teraz. Obowiązuje nas jakaś inicjatywa czy to zależy od kolejności wrzucenia posta?

Kise (BoYos) użył techniki żeby się wydostać z pułapki, ale ja wcześniej zrobiłem to samo, używając Bakutona żeby roztrzaskać lód. Będzie jakiś test czy po prostu wychodzi że użyjemy jej w tym samym czasie?

Brilchan 14-03-2015 12:26

Wydaje mi się że nie ma inicjatywy jak gram w innej sesji Anonima to obowiązuje kolejność kto pierwszy zapostuje w rekrutacji było napisane jaki będzie podział czasu. Czasami wrzucę jakieś uzupełnienie postu np. Teraz dodałem że jak Dym oderwał się od ściany to jeszcze wyjaśnił co zamierza zrobić.

Cytat:

Kise (BoYos) użył techniki żeby się wydostać z pułapki, ale ja wcześniej zrobiłem to samo, używając Bakutona żeby roztrzaskać lód. Będzie jakiś test czy po prostu wychodzi że użyjemy jej w tym samym czasie?
Tak w tym samym czasie, ja to zrozumiałem w ten sposób: 1. Większość wydostała się z pułapki, moja postać się zdenerwowała. Powiedziała do Kise żeby kontynuowali misje a on w tym czasie zabije Hjubakumono żeby im więcej problemów nie sprawiał.

Następnie skoczył na dno przepaści i zanim się rozpłaszczył użył klanowego KKG i zmienił się w dym. Liczy na to że jego reakcja na tyle zaskoczy małpę że ta pomyśli że jest samobójcą albo będzie zbyt zdziwiona żeby się ukryć co da mojej postaci szanse na wniknięcie do ciała wroga :D

W tym czasie Kise i Kenzo jednocześnie z dwóch stron użyli niszczycielskich jutsu żeby rozwalić pokrywę lodową(to się nie skończy raczej niczym dobrym xD).

Katsu rozsądnie robi notatki w pamiętniczku i informuje resztę o zbliżającym się oddziale wrogich shinobi ;)

edit: A Hisaki ruszył w pogoń za wrogiem :D

Eryk 14-03-2015 12:58

Ja nie widzę w rekrutacji wzmianki o inicjatywie czy podziale czasu. :(

Cytat:

Wydaje mi się że nie ma inicjatywy
To trochę utrudni grę, bo będziemy się wzajemnie blokowali, albo się powybijamy. xD

Chyba, że MG zdecyduje o kolejności akcji i tym czy doszła do skutku, a jeżeli nie, to może sami będziemy tego trochę pilnowali? Jiraiken na pewno było szybsze, bo nie wymaga składania pieczęci, podczas gdy Karyu Endan wymaga ich do zastosowania aż siedmiu. Przykładowo, jeżeli ja zdążyłem rozwalić pokrywę, to Kise już nie będzie musiał używać techniki.

Trochę mieszam, ale głupio by było wciąż powtarzać takie rzeczy, jak miały miejsce w naszej pierwszej akcji. Chodzi o to żeby sobie wzajemnie pomagać, a nie przeszkadzać. :)

Brilchan 14-03-2015 13:23

Cytat:

Chyba, że MG zdecyduje o kolejności akcji i tym czy doszła do skutku
Jak dotąd właśnie tak robił. Jako gracz to moja druga sesja u niego ale czytałem sporo innych i zawsze dobrze sobie radził z układaniem różnych deklaracji w całość. To że efekt działań nie zawsze jest dla BG dobry to już inna sprawa :D ale zawsze odbierałem jego decyzje za sprawiedliwie i logiczne jak postać robi coś głupiego to dostanie po łbie xD

Cytat:

Ja nie widzę w rekrutacji wzmianki o inicjatywie czy podziale czasu.
Miałem na myśli ten fragment:

Cytat:

Codzienne odpisy, minimalne w objętości, szybkie i przyjemne do czytania, akcje nie planowane zbytnio naprzód przynajmniej w wiadomości bo w głowie bronić nie będę. Ogółem prosta i, mam nadzieję, przyjemna gra
Ja nie sprzeciwiam się samoorganizacji czy dodania jakieś inicjatywy. Tylko że inicjatywa spowalnia sesje bo czasami gracz którego postać jest w kolejce nie ma czasu odpisać.

Z chęcią porozmawiam o wszelkich metodach i usprawnieniach które mógłby ułatwić życie MG oraz współgraczom nie mówię że się zgodzę ale jestem otwarty na kompromisy :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172