Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-11-2016, 23:01   #1
 
dzemeuksis's Avatar
 
Reputacja: 1 dzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Miecze, mechanika i magia. Ścieżka awanturnika.

Wstępniak
Witam w komentarzach do sesji, pt. Miecze, mechanika i magia. Ścieżka awanturnika.. Jak już nam z rekrutacji wyszło każdy oczekuje czegoś innego, więc może być tylko gorzej. Plan jest taki, że przechodzimy teraz do uściślenia dekoracji, czyli świata przedstawionego i tworzenia postaci (niektórzy już przeszli). Jeśli niebo nie zwali się nam na głowy, sesja ruszy 11 listopada w takim składzie, jaki będzie chętny, zwarty i gotowy. Pozostali albo dobiją później, albo wcale, wedle uznania.

W trakcie rekrutacji otrzymałem 10 kompletnych zgłoszeń, z których każde wskazywało na kreatywnego gracza, chociaż często w różny sposób plus jeszcze jedno zgłoszenie dosłano chwilę później. W sumie chęć gry zadeklarowali (kolejność chronologiczna):
  • Agape
  • Ardel
  • Anonim
  • Pan Elf
  • Gienkoslav
  • Campo Viejo
  • Komtur
  • Clutterbane
  • psionik
  • Ryo
  • skomand92

Jak wiecie, wśród pytań w formularzu zgłoszeniowym znajdowały się dwa pytania o motywy, które chcielibyście i nie chcielibyście spotkać na sesji. Oto zestawienie Waszych preferencji, wśród których muszę lawirować. Nie jest to łatwe, bo bodaj dwie osoby wprost napisały, że nie chcą steampunka, podczas gdy kilka innych - co widać było w wątku rekrutacyjnym - wręcz przeciwnie.

Motywy, które chcielibyście spotkać na sesji
  • Jaszczuroludzie i ich cywilizacja.
  • Koniecznie jakieś hinty na to jak wyglądało życie w czasach świetności i teorie na temat tego co doprowadziło do apokalipsy.
  • Tajemnice i dużo tajemnic.
  • Jakieś śledztwa, anomalie czasoprzestenne, horror, tego typu gówna.
  • Wątki osobiste, romanse!
  • Wspomniana wyżej Intryga. Nie tylko same "kokszenie" ale też zagadki umysłowe, problemy których nie idzie rozwiązać inaczej jak przez dokładne przeanalizowanie sytuacji.
  • Nagradzanie tak samo za dobrze zrobione zadanie jak i rzetelne odgrywanie postaci.
  • Świat niewyidealizowany, zarówno ze swymi mrocznymi sprawami jak i dobrą passą. (coś jak Wiedźmin gdzie wybór nie zawsze musi być zły lub dobry, ale zły lub bardzo zły np.)
  • Aby nie było klasycznego podziału na absolutnie nietolerowane rasy, ewentualne dopuszczenie gry rasą nietolerowaną.
  • Ruiny, tajemnice, piękne kobiety, złe moce, skarby, walka o wpływy/moc, trudne wybory.
  • Tropy fantasy w klasycznym sosie (w sensie - jeśli mamy elfy w tym świecie, to niech mieszkają w lesie i strzelają dobrze w łuku).
  • Kontrziemia powielająca geograficznie nasz świat, niekoniecznie z naszej ery, ale na sesję pseudohistoryczną bym się nie obraził.
  • Biblijny Potop - może coś w stylu filmu Wodny Świat.
  • Walka w własnymi słabościami. Postacie posiadające własne mroczne sekrety, słabości, ułomności.
  • Konflikt pomiędzy grupą inżynierów/techników a grupą mistyków będący osią sporu - czy Nowy Świat powinien być oparty o technikę, czy o magię.
  • Fałszywy wybraniec, pomyłka osób, podróż dookoła świata, chęć znalezienia sposobu wydostania się z tego świata, wyzwania, zbieranie hajsu i pokemonów.

Motywy, których należy się wystrzegać
  • Zdecydowane nie dla zombie (inni nieumarli mi nie przeszkadzają o ile nie zaczną gryźć czy w inny sposób zarażać powiększając swoją liczebność).
  • Nie przekonują mnie silniki parowe, mechaniczne maszyny latające, roboty i cała technika na tyle zaawansowana by popsuć klimat miecza i magii.
  • Nie zgadzam się na napastowanie seksualne mojej postaci.
  • Opisów dłuższych niż dwa uderzenia serca.
  • Żeby gra nie była dłuższa niż ustawa przewiduje
  • Zbyt dużo walki.
  • Stateczności miejsc. Chciałbym poczuć, że zachodzą zmiany nawet z dnia na dzień.
  • Nie chciałbym też spotkać się z typowym deus ex, ale również śmierć z idiotycznego powodu jest... żenująca. (chociaż motyw krwawej biegunki na własne życzenie, która znacznie osłabi bohatera to nie taka zła myśl)
  • Typowo obyczajowych.
  • Lukrowa magia, zielone wróżki, różowe jednorożce, steampunk, podróże między planami.
  • Jakiejś gildii awanturników zrzeszającej wszystkich poszukiwaczy przygód.
  • Tropów fantasy wywróconych do góry nogami ("w tym świecie orkowie są rasą wrażliwych na piękno artystów").
  • Wielkiego Jednoznacznego Zła (np. Saurona, Chaosu, Molocha, itp.).
  • Superbohaterów w stylu Marvela tudzież DC.
  • Super-bohaterowie, magia zdolna niszczyć światy (w przenośni, choć dosłownie też :P). Gracze z dostępem do zbyt potężnych zdolności.
  • Żadnych broń Boże przepowiedni, ratowania świata i tego typu pierdół.
  • Anomalie czasoprzestrzenne.
  • Elfy

Kolejną rzeczą, którą próbowałem ustalić przy pomocy formularza rekrutacyjnego, to proporcje miecza, magii i techniki w świecie przedstawionym, przy czym mieliśmy małe nieporozumienie. Jakkolwiek, głosy rozłożyły się następująco:

Czyli przede wszystkim miecze, dalej magia, na końcu technika. Punkty nie uwzględnionego już tu skomand92, który późno się dosłał, rozkładają się 5/3/2, czyli wpasowują się w ustalone proporcje.

Co z tego wychodzi? Przede wszystkim trzymam się tego, co pisałem w rekrutacji w sekcji Świat oraz Postacie w świecie, poza tym że skłaniam się ku modyfikacji sytuacji startowej - otóż bohaterowie mieliby stanowić załogę nie tyle statku, co sterowca, znajdującego się w opałach i do tego nad nieznanym lądem. Ci, którzy chcieli znać proch, mogliby go znać. Powiem więcej, opierając się na tym, co do tej pory otrzymałem i dowiedziałem się od Was, każdy mógłby grać zasadniczo tym, czym chce, nie ma tam jakichś większych rozdźwięków, czy sprzeczności ani motywów, które mi totalnie nie leżą, czy nie pasują do założeń sesji.

Ale na tym koniec. Nie wiecie jak wygląda świat pod Wami, nie wiecie jaki jest tam poziom technologiczny, jak się ma sprawa z magią, ani jaki poziom społeczny i ustrój charakteryzuje tubylcze ludy czy cywilizacje. I albo akceptujecie, że będziemy odkrywali to wspólnie w trakcie sesji, stosując jako kontekst wszystkie wyrażone przez Was preferencje, albo nie akceptujecie i rozstajemy się w pokoju.

Tymczasem myślę, że może być fajnie, jeśli Ci, z którymi już uzgodniłem postacie (bodaj czwórka graczy), wrzucą je tutaj, żeby pozostali widzieli, co nam z tego zaczyna wyglądać.

Linki
Sesja (link będzie, jak założę wątek sesji)
Rekrutacja
Sonda (Miecze, mechanika i magia)
 
__________________
Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku.

Ostatnio edytowane przez dzemeuksis : 07-11-2016 o 23:20.
dzemeuksis jest offline  
Stary 05-11-2016, 23:21   #2
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
dzem - zamieniłem Nieustraszoność na Odporność na ból, Wypatrywanie i Słuchanie. Pasują te nowe umiejętności?

moderacja prosiła mnie o usunięcie jakiś <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach> słów to je usunąłem, jakby tu jeszcze jakieś były to przeoczyłem, tak w ogóle to szokujące, że nawet nie można podać prawidłowej nazwy głównej umiejętności Wojownika na forum o grach fabularnych...

ciężko odgrywać postać, gdy takie rzeczy się tu dzieją...


Wojownik praktycznie całe życie walczył o to, czy tamto. Uczestniczył w Wojnie o Szklankę, a także przeżył takie mordercze bitwy jak Bitwa Mytwa, czy Bitwa Zdzisławska. Pracował również dla bardzo podejrzanego typa jako ochroniarz konwoju przez Zakazane i Przeklęte Tereny Rakszaskiej Mgły. W czasie oblężenia Targowego Wzgórza przez żywe trupy zasłynął z tego, że odgryzł twarz jednemu z zombiaków skacząc po głowie innemu i wbijając ostrza w mózgi dwóm innym. Ze wszystkich opresji wychodził do tej pory cało. Aktualnie płynął [po morzu czy przestworzach] statkiem, bo słyszał, że jego kolega Shackleton został porwany przez piratów i postanowił pomóc. Nie wie jeszcze tylko komu pomóc, bo Shackleton to straszny <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach>, a Wojownik czasem pomaga słabszym, więc może piraci będą potrzebowali jego pomocy...

Wojownik to wąsaty i umięśniony jegomość, który nieustannie nosi ze sobą naładowaną broń automatyczną: swoje pięści.

9, 12, 12, 7, 9, 12

Siła: 12 [nigdy nie przegrywa pojedynku wzroku, a te siłowe to raz tak było, że miał do sforsowania naprawdę mocne drzwi. Uderzył raz. Uderzył drugi. Nic się nie działo. Więc tak uderzał, aż się rozpieprzyły. Zajęło mu to jedynie trzy dni, ale zniszczył bestialskie drzwi, które prowadziły do szatańskich rzeczywistości]
Zręczność: 9 [Wojownik nie należy do zbyt finezyjnych wojowników - lubi spuszczać <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach>, a gdy cios leci w jego kierunku to woli przyjąć na klatę niż chociażby próbować uniku. Nieznosi walczyć z takimi co to skaczą jak małpy, ale ma na nich sposób: podpala okolicę dzięki czemu zmniejsza ilość miejsc możliwych do odskoku, aż w końcu będzie tylko jedno: prosto na pięść Wojownika!]
Kondycja: 12 [kiedyś został kopnięty w jaja - noga tamtego pękła w czterech miejscach i podobno już nigdy nie odzyska w niej czucia]
Inteligencja: 12 [być może Wojownik nie wygląda i nie zachowuje się jak najostrzejsze narzędzie w szufladzie, ale jednak jest ostry jak brzytwa. Z nie jednego pieca chleb jadł i potrafi odróżnić Shub-Niggurath od Shoggotha. Przede wszystkim jego inteligencja służy mu, żeby nie panikować jak te wszystkie cioty dookoła]
Szybkość: 9 [znał takich co to biegali szybciej niż on - zazwyczaj to tchórze, którzy przed nim uciekali, a niektórych jeszcze dosięgnął rzucony kamień w łeb; Wojownik nie jest z tych co to uciekają, co to taktycznie wycofują się - jest ponad to, bo nie skradamy się, a wchodzimy frontem]
Charyzma: 7 [wulgarny cham, który węszy wszędzie spiski, obraża ludzi dookoła, grozi i wymusza odpowiedzi pięściami; nie ma przyjaciół, ale za to ma sojuszników w danej walce, a to ważniejsze niż gadki szmatki o niczym]


Umiejętności:
Spuszczanie przysłowiowego <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach> IV [styl walki Wojownika, który tylko on i inni prawdziwi mężczyźni (a nawet odważne kobiety, wściekłe psy i wściekłe węże) praktykują - polega on w gruncie rzeczy na <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach> wroga, aż ten padnie. Styl ten przydaje się też przy przesłuchaniach, a także, paradoksalnie, leczeniu - zaburzeń psychiatrycznych, bo zawsze na takie rzeczy bardzo skuteczna jest mistyczna Witamina W - W jak <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach> oczywiście. Wściekły Wąż zrobił film instruktażowy jak powinno wyglądać spuszczanie przysłowiowego <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach>]
Odporność na ból II [Wojownik tak bardzo żyje z bólem za pan brat, że niektórzy biorą go za masochistę, ale tak naprawdę jest po prostu hardkorem, dodatkowo ma takie powiedzenie "Jak boli znaczy, że żyję."]
Wypatrywanie II [nieważne, czy w dzień, czy w nocy wzrok Wojownika zawsze działa na wysokich obrotach, bo lepiej widzieć przeciwnika wcześniej niż on zobaczy ciebie]
Słuchanie II [może i Wojownik nie jest osobą, z którą prowadzi się przyjacielski dialog natomiast wbrew pozorom jest dobrym słuchaczem. Co prawda zazwyczaj swój nadzwyczajny słuch używa do identyfikowania zagrożeń, których nie widzi, ale również potrafi usiąść i posłuchać problemów innych osób, sam nie ma również problemów z dzieleniem się swoimi problemami]
Broń biała II [czasem trzeba kogoś pociąć]
Broń dystansowa I [a czasem tak szybko uciekają, że trzeba strzelić]
Nieskradanie się, bo wchodzimy frontem I [Wojownik tak bardzo gardzi skradaniem się, że uczynił z tego sztukę, dzięki czemu w czasie walki lub przynajmniej nacierania na zamknięte drzwi jego ruchy są lepsze niż można by się było po nim spodziewać]
Rozpoznawanie magii I [to nowa umiejętność, z której Wojownik jeszcze nie korzystał, ale tyle już widział na świecie, że tak jakoś samo mu się to włączyło - po prostu stara się rozpoznawać różne typy magii, dzięki czemu łatwiej by było ją wepchnąć do <cenzura lastinn takie słowa tylko w grach> czarownikom]
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 05-11-2016 o 23:38.
Anonim jest offline  
Stary 05-11-2016, 23:36   #3
 
dzemeuksis's Avatar
 
Reputacja: 1 dzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputację
Dla mnie git.
 
__________________
Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku.
dzemeuksis jest offline  
Stary 06-11-2016, 00:13   #4
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
Witam MG i graczy,
jako opiekun działu Sesje RPG Inne upraszam, aby stosować się do regulaminu LI i nie stosować wulgaryzmów poza sesją.

Ja z kolei ujawnię się jako przeciwnik totalnego uzewnętrzniania postaci. Uważam, że nie każda postać ujawnia wszystkim wszystkie swoje cechy i parametry, zwłaszcza, że nie wszyscy w grupie muszą uważać tę grupę za the best friendsów forevah ;*. Chyba że gramy taką grupą, która zna się jak stare konie, na totalny wylot. W innym przypadku uważam, że wystarczy opis postaci, jak wygląda i co mniej więcej umie.

Chyba że jest taki wymóg co do sesji, to cóż, mogę tylko protestować i ewentualnie robić swoje.

Miano postaci: drużyna zna ją jako Ryo Nightblade.
Wygląd: jest to osoba niskiego wzrostu (ma 5 stóp wysokości), lecz dobrze zbudowana. Miałam problemy ze znalezieniem stosownego awataru dla mojej postaci z racji na to, że moja postać jest opatulona w kwestii ubrań; podczas gry większość postaci w grafikach łazi pół naga lub roznegliżowana [jeśli nie naga], Ryo od stóp do szyi ma zasłonięte ciało, nosi nawet rękawice [w kolorze czarnym]. Nosi przeważnie czarny płaszcz, białą koszulę, czarne spodnie i wysokie skórzane buty na grubej podeszwie. Ubiera się skromnie. Mogę zapodać fotkę facjaty, jak mniej więcej postać wygląda - dodam przy tym, że postać jest kobietą i ma ostro zakończone uszy.
Nie nosi biżuterii.


Ma piwne oczy, nie najjaśniejszą karnację i czarne włosy, mniej więcej w takim ładzie jak na powyższym obrazie.
Co niektórzy mogli zauważyć blizny na szyi czy na rękach, gdy ściągnęła z siebie płaszcz. Są to ślady po ranach ciętych. Co do rąk - ma na nich wytatuowane runy.
Nie rozstaje się z dwójką jednoręcznych mieczy. Posiada też noże do rzucania.

Osobowość: Jest bezpośrednia, bywa też zabójczo szczera. Chodzi własnymi ścieżkami i nie przepada za ślepym dostosowywaniem się do wszystkiego, jak leci. Ma dość ostry temperament, włażenie butami w jej dumę może skończyć się przysmoleniem facjaty lub wcirami, tugdzież poszatkowaniem lub wbiciem czegokolwiek ostrego (czy to miecz, nóż czy równie dobrze obcas od buta) we wrażliwe miejsce - mniejsza z tym kiedy, gdyż jest pamiętliwa. Bywa lojalna wobec tych, którzy ją szanują, potrafi odwdzięczyć się szacunkiem. Nie jest bezgranicznie tolerancyjna, miewa poglądy rasistowskie i lubi czarny humor.

STATY:
siła: 14
zrecznosc: 10
kondycja: 9
inteligencja: 8
szybkość: 10
charyzma: 8

SKILLE:
- władanie mieczem i ostrymi przedmiotami - 15 pkt [lvl 5]
- władanie ogniem - 2 pkt [lvl 2] - tworzy kule ognia i może nimi ciskać.
- manipulacja ciemnością - 2 pkt [lvl 2] - kamuflowanie, wtapanie się w cienie i ciemności
- władanie bronią białą - 1 pkt [lvl 1]
- ogólna biegłość w bitce - 1 pkt [lvl 1]
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.

Ostatnio edytowane przez Ryo : 06-11-2016 o 15:52.
Ryo jest offline  
Stary 06-11-2016, 00:29   #5
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Z mojej strony będzie pewnie ktoś z obsługi sterowca i będzie to pewnie postać mało skupiona na walce w jakiejkolwiek postaci - raczej coś w stylu złotej rączki z wysoką inteligencją, charyzmą i szybkością.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: psionik, Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 06-11-2016, 00:47   #6
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Zrobiłem dwóch na wszelki wypadek. Jeśli po skończonym ustalaniu pierdół wyjdzie na to, że ork nie przechodzi, to zagram człowiekiem.

Cytat:
Rasa: ork
Ghorbash Batog




Ork jest najemnikiem, szeregowym gruntem, etc., rozumem nie grzeszy, ale serducho ma odwrotnie proporcjonalne. Wielki, lojalny brutal o łagodnym sercu dla tych, których kocha. Za przyjaciół wskoczyłby naiwnie w ogień. Krótki temperament.

Siła 12
zręczność [inaczej zwinność, gibkość] 6
kondycja [odporność organizmu] 12
inteligencja 5
szybkość [ruchu] 9
charyzma 6

Broń biała / biała broń: IV
Walka wręcz/ mordobicie: IV
Szczęście głupiego: I


Cytat:
Rasa: człowiek
Hank Strup




Człowiek jest żeglarzem, który nie zna się na żeglowaniu. Ćwaniakowaty, chciwy kuternoga, który sam na sobie nie może polegać. Łgarz, łotr i hulaka. Wszystkich i wszystko bierze za środki do celu. Karaluch nie do zdarcia.

Siła 6
zręczność [inaczej zwinność, gibkość] 6
kondycja [odporność organizmu] 12
inteligencja 12
szybkość [ruchu] 5
charyzma 9

rzucanie /miotanie IV
kłamstwo/oszustwo IV
6 zmysł I
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 06-11-2016, 10:35   #7
 
Agape's Avatar
 
Reputacja: 1 Agape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłość
Do motywów których nie chcę widzieć na sesji dodaję "anomalie czasoprzestrzenne" darzę je antypatią równie silną co zombie.

@ Campo Jeśli moja postać została zaakceptowana przez MG to ork tym bardziej.


Imię: Xsara
Rasa: jaszczuroludź
Płeć: kobieta
Wiek: 25

Cechy:
Siła: 9
Zręczność [inaczej zwinność, gibkość]: 12
Kondycja [odporność organizmu]: 11
Inteligencja: 6
Szybkość [ruchu]: 12
Charyzma: 10

Umiejętności:
Zmysł walki II (wie gdzie uderzyć żeby bardziej bolało, potrafi ocenić kiedy ma szansę, a kiedy lepiej walki unikać)
Broń naturalna II (zęby, pazury, ogon)
Broń biała I
Krótki miecz I
Przetrwanie w dziczy II (rozpalanie ognia, znajdowanie schronienia, orientacja w terenie, rozpoznawanie niebezpiecznych roślinek/żyjątek, zakładanie wnyków itp.)
Tropienie/śledzenie I
Ukrywanie się I
Pływanie II
Zdobywanie pożywienia II (wie co może zjeść i gdzie może to znaleźć)
Zdobywanie informacji II (potrafi mimochodem dowiedzieć się czegoś ciekawego)
Złodziejski fach II (otwieranie zamków, dyskretne podbieranie sakiewek i innych cennych drobiazgów, rozbrajanie pułapek, odnajdywanie skrytek itp.)
Przekonywanie I
Opatrywanie ran II

Wygląd:
Metr siedemdziesiąt wzrostu, 80 kilo wagi, krótki szeroki pysk pełen ostrych zębów, oczy w kolorze morskiej wody, liczne rogowe wyrostki do o koła „twarzy”, fryzura z pasa czarnych miękkich piór zaczynającego się na czubku głowy a kończącego między łopatkami. Ciało smukłe lecz umięśnione, pokryte w całości czarną błyszczącą łuską, w dotyku dość miękką i elastyczną. Długi biczowaty ogon, kończyny pięciopalczaste, smocze łapy podobnie jak dłonie wyposażone w pazury. Ruchy płynne jakby wężowe. Ubrana jedynie w przepaskę biodrową ze strzępu purpurowej tkaniny i stalową biżuterię na którą składają się dwie szerokie bransolety na ramionach i naszyjnik z podłużnych płytek.

Charakter:
Bezpośrednia, mówi to co myśli, robi to na co ma ochotę. Wszystkich traktuje jednakowo bez względu na rasę, płeć czy profesję, tylko do krasnoludów odczuwa lekką niechęć, nie lubi też płatnych morderców, porywaczy zwłok, poborców podatków… całkiem możliwe, że nie jest tak tolerancyjna za jaką się uważa. Zdarza jej się brać cudze rzeczy bez pytania, jeśli należą do członków grupy z którą się identyfikuje wracają na miejsce kiedy przestają jej być potrzebne. Ciekawska, bardzo chciałaby się dowiedzieć jak życie wyglądało przed wielkim kataklizmem, czym właściwie był ten kataklizm i czy naprawdę światem rządzili jaszczuroludzie. Nie lubi zabijania bez potrzeby. Uważa że rzeczy mogą być bardzo przydatne, ale zbytnie poleganie na nich osłabia ciało i umysł.

Skąd się wzięła:
Pochodzi z niewielkiego szczepu jaszczuroludzi zamieszkujących lasy pomiędzy dwoma punktami światła. Jej szczep radził sobie bez kontaktu z tak zwaną cywilizacją, ale kiedy przez jego terytorium zaczęły przechodzić karawany szybko odkrył możliwość zdobycia łatwych łupów. Niedługo potem jej współplemieńcy zrozumieli, że nie opłaca się kupców zabijać, a potem że jeszcze lepiej nie pozwolić by zabiło ich co innego i tak ze zwykłych bandytów ewoluowali w ochroniarzy i przewodników stopniowo wybierając się także na inne trasy. Xsara zawędrowała najdalej.
 
Agape jest offline  
Stary 06-11-2016, 12:00   #8
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację


Imię: We

Siła 12
Zręczność 8
Kondycja 13
Inteligencja 6
Szybkość 7
Charyzma 6

Umiejętności:
Odporność na ból 2
Odporność na patogeny (trucizny, choroby, alkohol) 2
Walka wręcz (bijatyka, zapasy) 2
Walka bronią białą 2
Walka mieczem dwuręcznym 3
Sztuka przetrwania 2
Skradanie się (ukrywanie, ciche poruszanie) 2
Dowodzenie 2
Leczenie ran 1

Opis:
We jest prostym wojownikiem, który najmuje się do wszelkiego rodzaju prac związanych z walką. Czasem też para się złodziejstwem, czasem przewodzi drużynie najemnej. A czasem przepieprza wszystkie pieniądze w karczmie na miód i na dziwki. Jest z natury leniwy i jeżeli nie musi pracować, to odpoczywa. I pije i je oczywiście. Tak dotąd wyglądało całe jego życie.

Jest to wysoki mężczyzna o czarnych włosach do ramion i ponurych, jasnych oczach w kolorze zachmurzonego nieba. Byłby przystojny, gdyby nie blizny pokrywające całe ciało.

Cele w jego życiu są banalnie proste - mieć gdzie walczyć, jeżeli najdzie go ochota, dobrze zjeść i mieć co noc w łożu ognistą kobietę. By te cele spełnić jest gotów na naprawdę duże poświecenia, co kłóci się nieco z jego leniwą naturą - potrafi ciężko się napracować, by móc pobyć przez pewien czas słodko leniwy.
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 06-11-2016, 16:00   #9
 
Gienkoslav's Avatar
 
Reputacja: 1 Gienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputacjęGienkoslav ma wspaniałą reputację



Opis.
Złodziej. Szelma. Łotrzyk. Kradziej. Ten <cenzor z LI pozdrawia>.
Wiele imion miał, wiele imion ma i wiele imion jeszcze mu przypiszą.
Niemniej prosty żywot kieszonkowca, przepleciony większymi zleceniami od święta Bluszcz łączył z niezdrową fascynacją światem techniki. Ot, spał w większości przypadków w trybach i sprężynach, przykrywając się nasiąkniętą smarem szmatą.
To co ukradł bądź zarobił w niesławnym Urzędzie Pracy Osób Podejrzanych zwanym potocznie Fabryką, przepijał bądź przepuszczał na kolejne nieudane bądź mało udane eksperymenty. Głównie skupiające się na szlachetnym celu w postaci usprawnienia pracy przeciętnego Włamywacza.
Bo i Bluszcz, poza niezwykłym pochodzeniem od wysoko-urodzonej matki, która popiwszy na bankiecie wylądowała wśród najpodlejszej gawiedzi portowej sfery odmieńców, oraz ojca elfa - wyjątkowo nieurodziwego - należącego do owych odmieńców właśnie, był krotko mówiąc przeciętny. Ani bardzo zwinny, ani bardzo mądry, ani wygadany - miało to swoje plusy ale i groziło słowną wpadką, brakiem obycia wśród dam czy niechybnym zacięciem się przy próbie ripostowania - ani również silny. Ba, żeby było lepiej, mieszane pochodzenie poskutkowało nader przeciętną siłą w zasadzie niższą niż przeciętna.
To i jeszcze kilka przywar, oraz irytująca wręcz fascynacja inżynierią (irytująca dla tych, którzy mieli z nim współpracować, no bo wyobraźcie sobie, człowiek -chociaż odmieniec - wyznaczony do rozbrajania pułapki, miast rozbroić zachwyca się poziomem konstrukcyjnym przekładni...) spowodowały, że życie Bluszcza nie należy do lekkich. Ale na pewno jest ciekawe.

Staty:
siła 9
zręcznośc 10
kondycja 10
inteligencja 10
szybkość 10
charyzma 7

Skille:
Złodziejstwo (Od odcinania sakiewek przez wykradanie z kieszeni po otwieranie zamków) III
Skradanie się (Bo co to za złodziej którego słychać) III
Walka bronią krótką (Sztylety głównie, krótki miecz to maksimum) II
Walka bronią dystansową (Kusze ręczne, łuki, rzutki) II
Używanie broni palnej (Ustrojstwo jest chol^rnie głośne, zabójcze, ale lubi się chol@r$two zaciąć, a i jak czyścić i naboje zrobić trza też wiedzieć, no i jak broń naprawiać to też...) II
Inżynieria eksperymentalna (No wiem jak to działa ale patrz dodamy tutaj tą przekładnie, tutaj sprężynę, podkręcasz... O kur... Eeee nie martw się. Bez ucha nawet ładniej wyglądasz) II
Pirotechnika (Wiedziałeś, że mąka jak się zapali to wybucha? No ja też nie. Ale przynajmniej pościgu już nie ma.) I

Imie: Bluszcz (jakby ktoś nie wychwycił wcześniej)

EDIT: Sorry za fotę w jeansach ale nie zwracajcie na ten szczegół uwagi.

----
Adnotacja: regulamin, pkt 5 się kłania. ~R.
 

Ostatnio edytowane przez Ryo : 08-11-2016 o 01:06.
Gienkoslav jest offline  
Stary 06-11-2016, 16:15   #10
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Cztery gołe męskie klaty (wliczając w to orka). To będzie drużyna!
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172