Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-11-2015, 18:17   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Wojny Żywych Trupów 4


Bank
Basen
Biblioteka
Blok mieszkalny - parter
Blok mieszkalny - I piętro
Blok mieszkalny - II piętro
Przychodnia lekarska
Restauracja
SuppaMarket
Park i parter szkoły
Szkoła 1 piętro
Szkoła 2 piętro
Szkoła 3 piętro
Kolejka Podziemna - Wejście
Kolejka Podziemna - Peron

Wyjaśnienie mapy:
- zbliżenie "Park i parter szkoły" dotyczy wyłącznie parteru szkoły, park jest teraz inny i do tego korzystajcie z mapy ogólnej
- Tereny poza mapą - nie są istotne dla tej rozgrywki, jakaś magia powstrzymuje was od dostania się tam, pole siłowe i te sprawy. Pole siłowe nie działa natomiast na żywych ludzi, więc mogą wam śmignąć... lub wkroczyć na pole walki. Po śmierci Władcy Żywych Trupów jego zombiaki skierują do najbliższej granicy i znikną z tej gry. Nie widzicie co tam się dzieje ze względu na magiczne zamglenie, ale czasem dobiegają do was dźwięki z tamtych terenów - czasem te dźwięki ostrzegają was przed zbliżającym się niebezpieczeństwem.
- Podziemia - oprócz kolejki podziemnej są tu również kanały, ale one są jedynie opisowo - ogólnie poprzez system kanałów da się dotrzeć niemalże wszędzie w zakresie miejsc z asfaltem (ale bez przesadzania: jak już zostanie ustanowione miejsce studzienki to obok nie pojawi się druga, to też nie jest sposób, żeby okrążyć kogoś w ramach jednej lokacji jak na przykład parking przed SuppaMarket). Istnieją natomiast piwnice pod każdym blokiem.
- Blok 5 i 6 mają wejścia od strony parkingu (są lustrzanym odbiciem zbliżenia, które dotyczy idealnie Bloków 1, 2, 3 i 4)
- Mury parku szkolnego, zaplecza SuppaMarket i Cmentarza są grube
- Przystanki PKS to nie są budynki, a tylko wiaty z ławeczką obok których są kioski
- Drzwi do każdego z budynku są wyszczególnione na zbliżeniach, a nie na mapie ogólnej. Uważajcie na to, bo gdy napiszecie tylko "wchodzę do budynku" to może się okazać, że wasz WŻT wpakuje się w kłopoty okrążając budynek.

Różne informacje:
- Odpisujemy codziennie. Odpiszę, gdy wszyscy odpiszą lub wszyscy minus jeden lub do około 20:00 każdego dnia. Jeżeli w danym dniu nie było odpisu to znaczy, że nie mogłem i odpis będzie następnego dnia.
- Nieedytujemy swoich odpisów - w sensie nie dodajemy deklaracji po deklaracji kogoś niżej. Ogólnie odpisujemy raz na odpis, ale jeżeli chcecie z kimś prowadzić dialog to można - WŻT są połączeni w ograniczonym stopniu telepatycznie i mogą gadać ze sobą (to połączenie fabularnie tłumaczy czemu odpisy, oprócz wyjątkowych wyjątków, są jawne). Tajne deklaracje są umożliwione jedynie poprzez niektóre moce i sługi. Jeszcze raz: jeżeli pod wpływem czyjejś deklaracji chcecie zmienić swoją to jedynie poprzez napisanie kolejnej swojej deklaracji i nieedytowanie poprzedniej.
- Można zawiązywać tajne sojusze poprzez PW, ale nie liczą się jako sojusze z mechaniki gry - po prostu Hitler i Stalin umawiają się, żeby zniszczyć Polskę, a jak już spotykają się nad Wisłą to zawiązują jawny Sojusz
- Jak coś jest w odpisie, a nie ma w tabelce to liczy się to co w odpisie. Po zwróceniu uwagi dodam adnotację do tabelki. Tabelek nie będę edytował, bo to czasochłonne.
- Żywe Trupy przemieniają ludzi używając do tego zębów lub wzmocnionych paznokci (czasem zwanych szponami, ale wyglądem raczej przypominają paznokcie, ale ich wytrzymałość jest taka jak szponów). Można też ewentualnie przejmować ludzi brutalniej: wpychając im mięso żywych trupów do wnętrzności. Różne moce dodają możliwości przemieniania ludzi spośród których najpopularniejszym jest Myślozabójstwo ze ścieżki Ponurego Żniwiarza
- Życiostrzykawka - specjalny przedmiot odnawiający prawie całe zdrowie człowieka i śmiertelnie niebezpieczny dla nieumarłych
- Ekwipunek - zawiera istotne przedmioty takie jak broń
- Punkty Nieumarłości - każdy taki to tak jakby jedno życie, obrażenia śmiertelne je zabierają w różnej ilości, czasem obrażenia słabsze mogą odebrać 1 PN. Rozpoczynacie z 5 PN i otrzymujecie 1 PN z każdym poziomem postaci.
- Ubytki - jak wam coś odpadnie z ciała to będzie zaznaczone jako Ubytek, można naprawić Ubytek, gdy dysponujecie odciętą kończyną i przyczepicie sobie ją a następnie odzyskanie wszystkie PN (dopiero wtedy kończyna będzie znów zdatna do użytku, a nie wiszący kawałek mięsa)
- Ilość przyjaciół - spis towarzyszących wam BN z ich ekwipunkiem i umiejętnościami specjalnymi, ale to się nie przyda bo nikt was nie lubi
- Ilość sług - liczba żywych trupów pod waszą komendą. Pierwsza liczba to ilość sług aktualna, a druga oznacza ilość zdobytych w ogóle. Ta druga liczba jest ważna dla ustalenia poziomów. Jest też coś takiego jak GŻT - Grawitacja Żywych Trupów, która oznacza, że na niższych poziomach wasi słudzy za bardzo nie mogą się od was oddalać - działają w zakresie jednego piętra budynku albo najbliższej okolicy jeśli chodzi o teren na świeżym powietrzu. W dalszej części gry można wysyłać oddziały na różne piętra albo nawet stanąć przed budynkiem i poczekać aż wasi słudzy wyczyszczą go. Ewentualnie jeśli zaszalejecie z poziomami to dałoby się nawet zaatakować dwa budynki na raz na przykład Basen i SuppaMarket.
- Czasem pod ilością sług będą zaznaczone specjalne sługi, jeśli to żywe trupy to wliczają się do ogólnej liczby, a jeśli to coś innego no to nie wliczają się choć to też sługi (w statystykach sługi niezaliczane do liczby oznaczone są jako "+")
- Nie planujcie zbyt daleko swoich kroków, im dalej planujecie tym więcej czasu dajecie przeciwnikom, żeby się przygotować.
- Żywe Trupy w tej grze (wy też, chyba że jakaś moc to zmieni) poruszają się z szybkością zwykłego człowieka. Niestety mają takie same słabe punkty jak ludzie, choć nie wykrwawiają się (przynajmniej dopóki poruszają się). Nie muszą oddychać.
- Żywe Trupy reagują źle na wodę. To jeden z powodów dlaczego są śmierdzielami. Wpadnięcie do basenu przetapia wasze trupy w nic niewartą maź, a was samych może poważnie poparzyć (lub również zniszczyć jeśli będziecie mieli mało PN).
- Czy wasze postacie mają jakieś zasady moralne jak na przykład nie zabijać dzieci? Jeśli chcecie mogą mieć, ale z autobusu na początku wypakowują się właśnie około 3 poziomy...

Minigry:
Co jakiś czas pojawiać się będą różne osiągnięcia. Zazwyczaj nagrodą będzie poziom, ewentualnie wyjątkowy sługa lub przedmiot. Pierwsze minigry to:
1. Generał Krwi - [odnajdź i uratuj] gdzieś na planszy znajduje się Generał Krwi przeniesiony tu w czasie terrorystycznego, międzywymiarowego ataku Druida Paladyna. Trzeba wydostać go z jego zamknięcia, a wtedy sam użyje portalu pozostawiając wam prezent. No i zdobycie na tym 1 poziom. Nie da się go zrekrutować.
2. Druid Paladyn - [odnajdź i zniszcz] pokonanie go da wam 1 poziom, przebywa niedaleko Generała Krwi. Nie da się go przemienić.
3. Heisenberg - [odnajdź i przemień] ten legendarny twórca niebieskiej mety znajduje się gdzieś na planszy, ale jako że uważa się za geniusza zła to naprawdę dobrze się ukrył. Poznanie jego lokalizacji wymaga zjedzenie mózgów trzech dilerów. Przemienienie go da możliwość produkcji chemikaliów.
4. Przeszłość - [odnajdź i dotknij] na planszy znajdują się przedmioty, po jednym na każdego WŻT, które dotknięte przez konkretnego WŻT wywołają pojawienie się w nim wspomnień, jakkolwiek nie zmienią to podejścia WŻT do niszczenia i zabijania to jednak dotknięcie ich równa się ze zdobycie 2 poziomów. Inni WŻT rozpoznają przedmioty przeciwników i mogą je zniszczyć lub przehandlować.
5. Ekipa Dutcha Schaefera - [zniszcz] w pewnym momencie na planszy pojawi się ludzka ekipa ratunkowa wyspecjalizowana w walkach z nie takimi kozakami jak wy. Po pokonaniu całej Ekipy za zabicie choć jednego z nich WŻT dostają 1 poziom, a za samego Dutcha Schaefera 3 poziomy. Nie da się ich przemienić w sługi.
5. Zło w Potrawce - [przyrządź i zjedz] wrzuć do miski mózgi pięciu złych ludzi, jedno naprawdę małe serce, pięć jajek i sto pięćdziesiąt gramów mąki, szczyptę soli i wszystko to porządnie wymieszaj. W zależności od jakości: WŻT który je zjadł otrzymuje 1, 2 lub 3 poziomy. Przyrządzać można wielokrotnie, ale zjeść tylko raz, bo syci na długi czas.
6. Mein Zombies - [ucharakteryzuj się i ustaw sługi] spraw sobie fryzurę i zarost jak Hitler po czym stwórz wiec poparcia hitlerowskiego ustawiając co najmniej 100 swoich sług, żeby machały sztywno jedno ręką do góry, mile widziane charakterystyczne okrzyki. Za przeprowadzenie tej akcji 2 poziomy.
7. Konwent Fanów Fantastyki - [ucharakteryzuj] po osiagnięciu 10 poziomu niech wszystkie twoje aktualnie nieumarłe sługi są przebrane za postacie z filmów, książek lub/i komiksów. Za przeprowadzenie tej akcji 2 poziomy.
8. Zdobądź każdą najsłabszą moc! - [wybierz moce] w momencie, gdy uzyskasz pierwszopoziomowe moce wszystkich ścieżek to zyskujesz moc specjalną: Sparta - w dowolnym miejscu planszy możesz utworzyć okrągłą dziurę o średnicy 10m, równych ścianach i głębokości 50m, a na dnie kolce i lawa zmieszana z kwasem, wewnątrz nie można latać, ale można się wspinać jeżeli ma się linę i drugi jej koniec jest poza dziurą (dobrze by było jakby był o coś zaczepiony, bo inaczej to będzie krótka wspinaczka)

System dyplomacji:
1. Sojusz - zakładając sojusz WŻT pozbywają się możliwości atakowania sojuszników - ich słudzy automatycznie nie atakują siebie nawzajem, gdy zbliżą się do siebie. Sojusz rozpada się w chwili śmierci ostatniego WŻT będącego poza sojuszem lub gdy zostanie tylko jeden WŻT w danym sojuszu. Zdrada sojuszu skutkuje tym, że jeszcze przez turę Zdrajca nie może atakować swoich byłych sojuszników, ale oni mogą atakować jego.
2. Traktat - jest to słabsza wersja sojuszu, którą można zerwać w każdym momencie, a jej jedyną zaletą jest fakt, że słudzy stron traktatu nie będą automatycznie się atakować, gdy znajdą się w pobliżu.
3. Testament - można spisać testament poprzez PW, w którym można przekazać do 5 poziomów wybranemu, jednemu WŻT
4. Handel - jeżeli posiada się Traktat lub Sojusz można pomiędzy sobą handlować. Handel polega na wymianie i można handlować zdobytymi nie-za-pośrednictwem-mocy: Sługami, Ekwipunkiem, Częściami Swojego Ciała (które przyłączają się do ciała kupującego automatycznie) i Przedmiotami Przeszłości.

Marian, Lecter, iwan, Tomek, Zombianna, Shade, James, Nixon, Ardel, Amy:
Stoicie na pomarańczowym trotuarze przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi na halę Suppa Marketu (czyli prowadzącymi na halę z szafkami), miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego. Powoli budzicie się z jakiegoś letargu. Po wzroku, włącza się wasz słuch i dolatuje do was charakterystyczny dźwięk pisku opon. To furgonetka, której kierowca was tu najwyraźniej zostawił wbił się na chodnik, urwał sobie lusterko uderzając o róg basenu, a potem wjechał na ulicę i dalej na północ znikając za granicę... właściwie czego? Mgła Wojenna spowija tamte tereny. Zajściu przyglądało się kilkoro przechodniów znajdujących się przy właśnie otwieranych straganach przy murze parku. Jedna osoba - jakiś dresiarz - o mało zresztą nie został przejechany przez furgonetkę przy samym rogu basenu. Z budynku basenu wybiegł jakiś cieć i zobaczył szkody, przygląda się tam i rozmawia z dresiarze. Nikt z tych ludzi nie zwraca na was uwagi. Tym czasem z boku basenu (wschodni bok) na dużym miejscu parkingowym przy samym chodniku zaparkował tyłem autobus i teraz wypakowuje się z niego chmara dzieciaków. Zwróciliście uwagę, że na parkingu stoi mnóstwo samochodów różnego typu i marek i jakiś cygan próbuje opchnąć torbę z kijami golfowymi jakiemuś arabowi ubranemu w drogi garnitur, a noszącemu na plecach wojskowych plecak. Obaj tylko przez chwilę patrzyli na miejsce wypadku zajęci pertrakcjami. A może to diler, od którego cygan próbuje kupić narkotyki wzamian za kije golfowe? Albo terrorysta z ładunkiem wybuchowym w plecaku! Tym czasem samochody z północy wjeżdżają i wyjeżdżają z Mgły Wojennej tak jakby ludzie zupełnie jej nie widzieli. Pomiędzy klombami z drzewami widzicie niewielką okrągłą fontannę, przy której siedzi jakieś starsze małżeństwo tak wpatrzone w siebie, że zaczęliście się obawiać, czy to nie są dwa trupy. Z drugiej strony ciężarówka akurat wjechała od strony północnej na teren SuppaMarket. Powoli zamyka się zasuwana brama za nim, ale jeżeli pobiegniecie to zdążycie tam wpaść. Wracając jednak do waszego najbliższego otoczenia - stoicie przy automatycznych przeszklonych drzwiach do SuppaMarket (tych środkowych prowadzących pomiędzy szafy). Jest tam kilkoro klientów, a jeden z nich patrzy zdziwiony na was na samym wejściu. To dopiero początek waszej przygody, a raczej Wojny, która niebawem przetoczy się przez tą spokojną do teraz okolicę.

Na początku nikt z was nie może bezpośrednio uszkodzić drugiego (można popychać, podcinać nogi). Posiadacie Immunitety do czasu zdobycia 5 sług (wtedy możecie być atakowani przez innych) lub do czasu, aż ktoś zdobędzie 20 sług (wtedy Immunitety znikają dla wszystkich). Oczywiście można popychać, podstawiać nogę i robić różne takie drobne przykrości innym Władcom. Nieczyste zagrywki to standard tej gry, bo nieumarli dżentelmeni to dobre do romansów nastolatków. Z uwagi na spore grono uczestników tej rozgrywki strzeżcie się! Zagłada dwóch pierwszych Władców Żywych Trupów może nastąpić bardzo nagle i to na zasadach Przetrwaj to! (lub jako kara za nieodpisywanie, co w sumie niemalże na jedno wychodzi - jakbyście zauważyli, że ktoś nie odpisuje na początku gry to dorwijcie ich, łatwy poziom, immunitet w takim przypadku zniknie po jednym odpisie nieodpisywania) Ardel i Amy trafią do tabelki jeżeli zwolni się miejsce w niej.


Ardel:
Poziom: 0
Moce:
PN: 5/5
Ekwipunek: Kubełek KFC
Ilość Sług: 0/0

Amy:
Poziom: 0
Moce:
PN: 5/5
Ekwipunek: Kubełek KFC
Ilość Sług: 0/0
 
Anonim jest offline  
Stary 20-11-2015, 18:53   #2
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Marian ruszył pospiesznie w kierunku szkoły. Przed ulicą rozejrzał się, aby przypadkiem nie wpaść pod samochód. Kiedy było bezpiecznie przekroczył szosę, aby szerzyć wokół szkoły swoje poglądy jak za starych dobrych czasów.
 
Stalowy jest offline  
Stary 20-11-2015, 19:00   #3
 
t0m3ek's Avatar
 
Reputacja: 1 t0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znany
Rozglądam się czy ktoś nie chce mnie przewrócić albo popchnąć po czym sam popycham Mariana pod jakiś samochód i biegnę w stronę Bloku 6 uważając na ruch uliczny i innych Władców.
 
t0m3ek jest offline  
Stary 20-11-2015, 19:20   #4
BG
 
BG's Avatar
 
Reputacja: 1 BG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputacjęBG ma wspaniałą reputację
Amy obudziła się z pustką w głowie. Starała się przypomnieć coś sobie, ale nie umiała.
-Ta skleroza mnie coraz bardziej denerwuje.-pomyślała zirytowana
Ruszyła w stronę autobusu, chcąc się dowiedzieć czegoś o tym miejscu, w którym się znalazła. W miarę jak zbliżała się do ludzi, zaczęła odczuwać irracjonalną wściekłość i chęć mordu. Rozejrzała się wokół, sprawdzając czy jest bezpieczna. (Jeżeli jest: robi to co zaraz napiszę. Jeżeli nie: czeka lub omija zagrożenie) Podbiegła do pojazdu i zaatakowała kilka pierwszych osób, które stanęły jej na drodze. Po chwili przyszło opamiętanie. Z szokiem spojrzała na swoje palce. Krew plamiła ręce, kapiąc przy tym na ziemię. Amy uciekła przed tym widokiem.
-Dlaczego ja to zrobiłam?! Ch#####-pomyślała
Okazało się, że nogi zaprowadziły ją pod jeden z bloków (5). I tym razem chęć mordu była od niej silniejsza.
 

Ostatnio edytowane przez BG : 20-11-2015 o 20:12.
BG jest offline  
Stary 20-11-2015, 20:08   #5
Elitarystyczny Nowotwór
 
Zombianna's Avatar
 
Reputacja: 1 Zombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputację
Parking przed sklepem...nie no. Bywało gorzej. Nie miała najmniejszego zamiaru rozwodzić się nad pytaniami kto i po co ją tu ściągnął - na pewno nie przed pierwszą kawą.

Odruchowo obrzuciła wycieczkę szkolną spojrzeniem przepełnionym rządzą mordu. Gówniarzeria darła te parchate, poklejone cukrem ryje, jakby im ktoś dosypał Kreta do cukierków. Nie lubiła dzieci - łagodnie rzecz ujmując... bo hałasowały, wiecznie miały masę pytań i podpierdalały figurki z Gwiezdnych Wojen kiedy nikt nie patrzył.

Za pierwszy cel obrała więc autobus, wymijając resztę sztywnego towarzystwa i trybem przyspieszonym człapała w swoim kierunku, chcąc jak najszybciej uciszyć masowe źródło nieznośnego hałasu.

To musiał być poniedziałek. Po prostu, kurwa jego mać, nie istniało inne wytłumaczenie.
 
__________________
Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena
Zombianna jest offline  
Stary 20-11-2015, 20:15   #6
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
James otrzepał garnitur i rzucił wzrokiem na parking.
"Wojskowy plecak i arab, dziwne? Trzeba upuścić krwi przeklętemu dżihadyście i temu dilerowi."
James zamierzał przemienić drani, zabrać im sprzęt, a potem wbić do supermarketu na krwiste zakupy.
 
Komtur jest offline  
Stary 20-11-2015, 20:22   #7
 
MistrzKamil's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znany
Ruszam w stronę szkoły z małym turnee po straganach, bo samemu do szkoły nie ma sensu iść
 
__________________
Pływał raz po morzu kucharz
w rękach praktyk był onana
a załoga się dziwiła
skąd w kawie śmietana
MistrzKamil jest offline  
Stary 20-11-2015, 20:55   #8
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Korzystając z tego, że wszyscy mieli jakieś inne sprawunki, Iwan postanowił pierwszy skorzystać z okazji przygotowanych dla niego przez Suppa Market. Tanecznym biegiem wparował do sklepu zgarniając kogo się dało i nucąc głośno dżingiel sklepu. Przy odrobinie szczęścia klienci pomyślą że to jakaś akcja promocyjna i przemiany to takie efekty specjalne na aktorach, a obsługa sklepu spróbuje zatrzymać wariata. Postara się po drodze zrobić nieco bałaganu i rozdawać cokolwiek z asortymentu sklepu co mu wpadnie w ręce. Jeśli kolo w drzwiach ma portfel, to niech rozrzuci trochę pieniędzy... Takie tam niezbyt pracochłonne działania, a w pierwszych chwilach mogą mu zapewnić cenne pół poziomu.
Weź odkurzacz, nieumarłość gratis.
 
__________________
Cogito ergo argh...!

Ostatnio edytowane przez Someirhle : 20-11-2015 o 21:14.
Someirhle jest offline  
Stary 20-11-2015, 22:30   #9
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Nixon się obudził z pewnym opóźnieniem. Szybko się rozejrzał i zorientował w sytuacji. Miał deja vu.
Wziął kamień i cisnął pod nogi Arabowi aby zwrócić jego uwagę, na to, że ktoś nie do końca normalny szarżuje w jego stronę.

Potem przebiegł przez ulicę, uważając na ruch samochodowy.
Kierował się do restauracji.
 
Arvelus jest offline  
Stary 21-11-2015, 09:09   #10
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Ardel, menel od zawsze, cieszył się tym, co miał. Założył na głowę kubełek z KFC i dumny ze swojego nowego hełmu, poczuł chęć by się napić. Wokoło znajdowało się wielu jemu podobnych, a małe butelczyny wytaczały się właśnie z autobusu... Nie mógł pozwolić na rywalizację o dobry alkohol! Potruchtał w stronę pojazdu, przywitał się z łysą i kiepsko wyglądającą Zombianną, i zaczął przemieniać małe butelczyny na swoje sługi. Zaczął oczywiście od wyrwania istotnego dla funkcji życiowych kawałka ciała kierowcy, by ten nie odjechał nagle z cudownym napitkiem.
 
Ardel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172