lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Mystia: Na ratunek królowi (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16314-komentarze-mystia-na-ratunek-krolowi.html)

Mag 16-09-2017 21:48

To ja poproszę opcję:
" może uleczyć 2 sprzymierzeńców na raz o 2 PŻ"

będzie bardziej przydatne dla drużyny :)

Ranghar 17-09-2017 12:00

Co do wykrywania magii to można zrobić tak, aby oprócz informowania z jakiego kierunku wyczuwalna jest magia, wskazywało tak jak chcesz najbliższą drogę do wybranego przez ciebie skupiska magii. Jednak żeby wybrać drogę do kolejnego źródła będzie trzeba rzucić czar jeszcze raz.

Noraku 17-09-2017 13:02

Nie mam dużego wyboru:
- Wzmocnienie Orko-tłuka - broń nasyca się krwią orków. Za każdego zabitego orka, rośną szansę dodatkowych obrażeń przeciwko orkom i goblinom ( powiedzmy że w odstępach 24 godzinnych) albo
- Zdolność wprowadzania się w Szał bez utraty zdrowia.

Raga 17-09-2017 17:03

To ja wnioskuję o to, żeby walka z użyciem dwóch broni nie zabierała PŻ Balkazarowi.
I tak minusem takiego stylu walki jest odłożenie tarczy.
Jako dodatkowe ograniczenie proponuję używanie tylko lekkiego pancerza.
Przy ciężkim pancerzu (np. płytowym) nadal zjadać będzie PŻ ze względu na większy wysiłek.

Ranghar 18-09-2017 16:17

Co do umiejętności zjadających żywotność myślałem nad wprowadzeniem punktów staminy. Jak się skończy postaci stamina będzie można jeszcze siorbnąć coś z PŻ jeśli będzie taka potrzeba.

MTM 18-09-2017 16:42

Cytat:

Napisał Ranghar (Post 740627)
Co do umiejętności zjadających żywotność myślałem nad wprowadzeniem punktów staminy. Jak się skończy postaci stamina będzie można jeszcze siorbnąć coś z PŻ jeśli będzie taka potrzeba.

Jestem za!

Mag 18-09-2017 16:43

Genialny pomysł!

Raga 18-09-2017 17:12

Ranghar. Zastanów się jednak nad jedna rzeczą.

Trochę kiepska jest teraz umiejętność walki dwiema broniami. W zasadzie nic nie daje sama w sobie. Jest tylko warunkiem wstępnym do ataku specjalnego za który trzeba zapłacić PŻ (lub docelowo staminą).
W tym momencie jeśli postać bez tej umiejętności zamiast tarczy weźmie drugą broń będzie mechanicznie walczyć dokładnie tak samo. Czyli wykonywać jeden atak na turę.

Moja propozycja jest taka:
- postać w turze wykonać dwa osobne ataki bez płacenia PŻ lub staminy (kosztem jest nieużywanie tarczy i noszenie lekkiego pancerza)
- obecny atak będzie atakiem dodatkowym do tego stylu walki (płacąc PŻ lub staminą)

Ranghar 18-09-2017 18:57

Według mnie jest to mocna umiejętność. Szczególnie, że u Balkazara łączy się z trzymaniem dwuręcznych broni (potężnych w obrażenia) w jednej ręce. Obecnie tą umiejętnością potrafisz zadać (głupimi podstawowymi toporami) do 6 punktów obrażeń. Nasz boss Ryczący Byk miał 6 punktów życia i 2 punkty pancerza więc potencjalnie mógłbyś go zabić sam nawet w jednej turze bez niczyjej pomocy. Jakbyś trzymał Tłuka co ma Grzmot i drugą taką broń to byś sypał do 10 punktów obrażeń jednym użyciem umiejętności, a macie jeszcze dostęp do pierścieni ataku, które mają szanse poprawić nie udane rzuty ataku. Masz w ekwipunku broń która sama z siebie może zadać 9 obrażeń, gdy spełnisz jej warunki.

Inna postać mechanicznie nie może atakować dwoma broniami bo nie ma w nich wyszkolenia. Póki co tylko ty masz taką umiejętność. Nawet jeśli ktoś deklaruje, że trzyma dwie bronie i nimi atakuje to biorę statystyki jedynie tej lepszej.

Do dwóch ataków w jednej turze będą specjalne przedmioty lub umiejętności na wyższych poziomach.

Myślę, że warto będzie spróbować z umiejętnościami lecącymi na staminie, zawsze jeden lub dwa ataki umiejętnością będą darmowe, a później dojdzie gra w ryzyko czy poświęcić PŻ czy się oszczędzać.

Edycja:

Zajrzyjcie do doca, wpisałem tam parę propozycji w zmianach mechaniki do przedyskutowania.

Raga 18-09-2017 19:27

Rozumiem, że obecna zdolność jest mocna.
Nie kwestionuję jej przydatności, ale jej nijak nie czuję.
Poza tym nie chodzi mi tutaj o postać Balkazara tylko generalnie o zdolność walki dwiema broniami.
To ze mój ork może trzymać dwuręczną broń w jednej ręce to odrębna zdolność i nie chcę tutaj tego mieszać...
...tak samo jak to, że każda jednoręczna broń jaką widziałem do kupienia (na którą mnie i tak nie stać) jest lepsza niż moje dwuręczne topory :P

W każdym settingu postać walcząca dwiema broniami jest obrazowana jako ktoś kto preferuje większą ilość słabszych ataków nad mniejszą ilość ataków potężniejszych.
Na przykład łotrzyk z dwoma sztyletami vs krasnolud z dwuręcznym młotem.

Na obecnej mechanice łotrzykowi (i każdej postaci z tą zdolnością) bardziej opłaca się mieć schowany drugi sztylet i łazić z tarczą, aż do momentu gdy napotka bossa.
Nastawienie się żeby chodzić cały czas z dwiema broniami w łapkach mija się z celem.
To tak jakby analogicznie zrobić zdolność "walka z tarczą", która działa tylko jak się wyda punkt staminy.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172