|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-05-2015, 21:34 | #1 |
Reputacja: 1 | [Władcy Komentarzy] Pamięć Tu rozmawiamy o wszystkim związanym z http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/1...ia-pamiec.html i czymkolwiek innym. |
01-05-2015, 23:49 | #2 |
Reputacja: 1 | Ważne pytanie - jest wszystko, co bylo, czy wszystko, co opisałeś w rekrutce?
__________________ Cogito ergo argh...! |
02-05-2015, 08:43 | #3 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Dekret #1 o tym, że dusze "istot które przestały żyć" (a więc nie nieumarłych) wędrują na Warstwę I (do czegoś je używał ten, który wymyślił Piekło, a skoro go nie ma no to po prostu te dusze się tam zbierają). Dekret #2 o ewolucji istot żywych. Ja głosuję na tak na oba. | |
02-05-2015, 13:00 | #4 |
Reputacja: 1 | Właściwie mogą być. Odpis jakoś tak z wieczora.
__________________ Cogito ergo argh...! |
02-05-2015, 22:30 | #5 |
Reputacja: 1 | Uff. Zdążyłem przed Ur-Jarkiem Witam wszystkich Czekałem aż ktoś ożywi Władców, i choć na finiszu już się zastanawiałem nad cywilizacją, to jednak się doczekałem. Bardzo fajnie Anonimie, super że jest. Przechodząc do samej gry to: -działa ten mini dekret z nirwaną ([WS] Władcy Stworzenia (kolejne podejście))? -nie wiem w sumie czy w rozumieniu zasad tak się powinno rozwalać społeczności, jak nie to się wypowiedzcie. |
03-05-2015, 08:09 | #6 | |||
Reputacja: 1 | Po pierwsze, doczytałem w zasadach, ze można mieć awatary, a dopiero po napisaniu posta ile dokładnie. Nie chciało mi się już zmieniać, na przyszłość będę pamiętał. Cytat:
Cytat:
Bo widzisz, może i był dekret, że wszystkie dusze idą do piekła, ale nie było dekretu, ze mają w nim już siedzieć na zawsze (think outside the box ) Cytat:
Jeśli już bardzo musisz, to sądzę, że wystarczyłoby zaklepać sobie koncepty, które chciałeś im zabrać, bez dodatkowych kosztów w postaci niszczenia. W przypadku Daurów odczuwam jednak efekt niewspółmierny do działań, samo zabranie konceptów i drobna klątwa to jeszcze nie taki rozpirz jak opisujesz... [EDIT: Tfu, to było tylko usunięcie konceptów, nawet nie klątwa. STANOWCZO efekt ponad działania] Chyba najchętniej bym to widział jako Plagę na Daurów i stworzenie nowej rasy dauropodobnej, która odrzuciła dziedzictwo przeklętych przodków. Daurowie mogliby wtedy albo wyginąć pod Plagą, albo by ich ktoś jeszcze wyciągnął później jakimś dobrym pomysłem. Z innej beczki, najważniejsze - w tej grze jest coś bardzo nie tak, mianowicie nie ma ograniczenia liczby cudów na raz. Mignęło mi to w starych sesjach,a tutaj wylatuje ponownie - wpadacie, robicie swoją idealną kreację ze wszystkimi wodotryskami i jest nagle, cała gotowa, moce wypsztykane i interakcja kuleje, większość się w jakimś kąciku zamyka i po prostu robi swoje, zamiast wspólne. Nie wyłożyłem chyba jasno myśli, ale propozycje mam przejrzystą - jeden cud na post. A jeszcze lepiej jeden cud na dzień irl, żeby nie było spamu. Żeby można było bardziej współtworzyć, niż po prostu tworzyć. Sam zamierzam sie stosować niezależnie od waszej odpowiedzi, bo takie salwy odradzają nawet w zasadach - zapewne nie bez powodu. Tak, brama to dopiero wstęp do kolejnych, wstępnie zaplanowanych działań
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 03-05-2015 o 12:29. | |||
03-05-2015, 09:16 | #7 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
2. Ja tak samo jak Someirhle - teraz to już zostawmy, ale ogółem lepiej by było jakbyś stworzył wśród Draugów społeczność i nadał im Koncepty i fabularnie napisał, że to spowodowało u nich Wojnę Domową. Takto nagle nagle nagle wszystkie straciły część swojej tożsamości i mogą zorientować się, że ktoś pociąga za sznurki [niezły pomysł na ich linię fabularną]. Cytat:
Ale masz rację, salwy odsuwają wszystkich od wszystkich i lepiej będzie ograniczać się. A i jeszcze jedno (w tym momencie głównie do Bez-Imienia): spróbujcie tytułować fragmenty swoich wypowiedzi pogrubioną i powiększoną czcionką, później łatwiej wyszukiwać informacje. Nie zawsze się da (u Ur-Jarka w sumie wszystko jasne), ale przydaje się ogólnie. | ||
03-05-2015, 09:28 | #8 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Edit: Jakby ktoś miał pomysł na jakąś fajną właściwość dla bramy, to chętnie wysłucham. Edit2: Cytat:
W sensie dorzuciłbyś ich uczciwie do puli (do której i tak nie trafią ze względu na Nekromację), bo to takie interpretacje jak poezji na filologii, a z jakiegoś powodu faworyzowana przez ciebie wersja wyłącza z efektu akurat twoich pupilków, cóż za niespodzianka :P
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 03-05-2015 o 11:59. | |||
03-05-2015, 12:44 | #9 |
Reputacja: 1 | Pominięty aspekt mechaniki w dotychczasowej rozgrywce: Poziom konceptu jaki może posiadać dana rasa jest ograniczony przez poziom Życia (Świadome, Większe, Legendarne) i/lub poziom organizacji. Praktycznie na daną chwilę tylko Frimuchy wyłamują się z zasad (Edit: i Olbrzymy, bo mają legendarny: Duszę). Dodatkowo, legendarny koncept duszy oznacza raczej kontrolę nad duszami, niż samo jej posiadanie (czyli proponowałbym usunąć legendarny: Dusze z gry dopóki ktos nie zeche go przyznać we właściwej formie i na resztę u frimuchów przymknąć oko). O ile dobrze interpretuję. Twoja wola, Anonimie (byłbym za stosowaniem się, bo dodaje nieco stopniowania w tworzeniu). Do tego synteza konceptów zyskuje wtedy jakiś sens, bo tak to nie mogłem zczaić po co to w ogóle jest.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 03-05-2015 o 12:51. |
03-05-2015, 13:22 | #10 | |
Reputacja: 1 | Tak jak napisałem na początku gry: Cytat:
Potem zmienię to tak, żeby było wiadomo co oznacza "Legendarny Koncept: Dusza", bo masz rację, że faktycznie to powinno być do kontroli dusz. Może zamiast tego po prostu napiszę "Ma duszę." Ale co właściwie zrobić z tymi co nie mają duszy? W momencie śmierci czas im się zatrzymuje i przechodzą przez Bramę Zaświatów razem ze swoim ekwipunkiem i wszystkim? (a dla żywych po prostu znikają?) W takim układzie Piekło byłoby raczej taką zsyłką... WŻT i Grany z łatwością mogłyby pobudować swoje kamienne/organiczne wieże i uciec na Warstwę II... | |