lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze Mafia] Świąteczna gorączka (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/18705-komentarze-mafia-swiateczna-goraczka.html)

traveller 25-12-2019 01:04

[Komentarze Mafia] Świąteczna gorączka
 
Święta trwają i święto Mafii się zaczyna! Witam wszystkich serdecznie i korzystając z okazji życzę spokojnych i radosnych świąt oraz udanego mordowania w grze. Tak jak pisaliśmy liczę na ludzi, że nie będą świadomie grać w komentarzach i zajmą się dobrą zabawą. Bez przedłużania zapraszam do gry. Post pojawi się jak wstanę i się za to zabiorę bo nie mam siły już.

Udział biorą:
1. Rewik - Johnny Bravo
2. Ril - Strażnik krypty
3. Obca - Okoń - Mikołaj
4. Arthur Fleck - Roy Trenneman - "Mokrzy Bandyci"
5. Col Frost - Al Bundy - Konduktor/Jack Skellington
6. Nami - Peggy Bundy - Elsa
7. pi0t - Bud Bundy - Krampus
8. Lord Melkor - Imperator Palpatine - Zły Mikołaj
9. Wisienki - Jar Jar Binks - Oogie Boogie
10. Sunellica - Ricky LaFleur - Pani Mikołajowa (Mayor)
11. Okaryna - Kelly Bundy - Konduktor
12. Hungmung - Jeff Lebowski - Karp
13. Lynx Lynx - Mr. Hankey - Elf Buddy
14. hen_cerbin - Buck Bundy - Kevin
15. Rozyczka - bałwanek - Ciastek
16 Imi - Chopper - Herod

Zasady ogólne rozgrywki:
1. Wymagam minimum jednego posta na 24h. Jeżeli faza dnia ma 48h to wiadomym jest, że potrzeba co najmniej 2 postów w ciągu jednej fazy dnia (w odstępach 24h), jeśli faza dnia trwa 72h to postów tych potrzeba minimum 3 (w odstępach minimum 24h).
2. Fazę dnia można skrócić w wyjątkowych okolicznościach jeśli wszyscy obecni gracze się na to zgodzą, przykład: nic się nie dzieje i brak jest jakichkolwiek informacji. Można ją także wydłużyć poprzez specjalne umiejętności postaci.
3. W przypadku niespełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 24h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, głos tej postaci nie będzie ważny w kolejnej Fazie Dnia. W wypadku nie napisania postu w ciągu kolejnych 24h następuje tzw nagła śmierć. W takim wypadku kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Zegar aktywności resetuje się z nastaniem każdej nowej Fazy Dnia.
4. Usprawiedliwienie się w komentarzach lub na PW do mnie powoduje, że przymykam oko na brak aktywności ze strony gracza, któremu przecież mogło coś wypaść.
5. Nie wolno ujawniać swojej roli, ale wolno dawać delikatnie do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc. Można przecież kłamać i nie jest to jednoznaczne ze zdradzeniem swojej roli. Poza tym dając komuś do zrozumienia ryzykujesz, że obróci się to przeciwko tobie… wiec na waszym miejscu uważałbym.
6. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi w sprawie sesji pomiędzy graczami.
7. Mafia ma absolutny zakaz pisania na docu mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
8. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
9. Swoje Nocne Akcje (w oparciu o wasze umiejętności) wysyłacie do mnie na PW w ciągu fazy nocy. Jedynym wyjątkiem jest Konduktor z Ekspresu Polarnego, który powinien to zrobić do końca Fazy Dnia.
10. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla truposzy. Prosiłbym jednak o nie psucie zabawy i nie zdradzanie istotnych informacji innym graczom czy to na pw czy w innych tematach na forum.
11. Zgodziłem się na to żeby można było komentować rozgrywkę jednakże proszę o wzajemny szacunek. Prosiłbym żeby gracze nie "grali" w nich, a zamiast tego poświęcili czas na zabawę, która ma być gra.
12. Osoby łamiące regulamin będą upominane, a potem karane w sposób jaki MG uzna za stosowny.

Spis ról:

Gizmo - Psychic
Kevin - Lookout
Mikołaj - Sheriff
Jezus - Medium
John McClane - Vigilante.
Elsa - Blocker
Elf Buddy - Bodyguard
Pani Mikołajowa - Mayor
Jack Frost - Investigator
Konduktor z Expresu Polarnego - Jailor
Ciastek - Tracker

Grinch - Veteran
Jack Skellington - Amnesiac
Herod - Executor

“Mokrzy Bandyci” - Janitor
Scrooge - Framer
Pan Oogie Boogie - Godfather
Zły Mikołaj - Disguiser

Karp - Jester
Krampus - Serial Killer

Sucha mechanika odnośnie ról (bez ukrytych celów):
Sucha mechanika odnośnie ról (bez ukrytych celów):

Miasto:
Gizmo - Psychic
1. Co drugą Fazę Nocy (tj. 2, 4, 6 itd.) otrzymuje wiadomość od MG z nickami kilku postaci, z których co najmniej jedna jest zła.
2. Jest to pasywna umiejętność, której nie da się zablokować.
3. Informację dostaje nawet jeśli jest w więzieniu.


Kevin - Lookout
1. Ma nocny immunitet w przypadku ataku “mokrych bandytów”.
2. Wybiera daną osobę, którą obserwuje podczas Fazy Nocy. Jeśli ktoś ją odwiedzi to Kevin będzie wiedział, którzy gracze odwiedzają daną postać.
3. Nie może użyć tej umiejętności na sobie samym.
4. Dwa razy w ciągu całej gry może zostawić pułapkę u osoby którą obserwuje.. Dostaje informację zwrotną, że jedna z osób, które (roll MG przy większej ilości) odwiedzały tą osobę, wpadła w pułapkę. (osoba w pułapce wciąż jest uznawana za odwiedzającą)
5. Osoba ta dostaje informacje, że wpadła w pułapkę a jej głos jest ważny o 1 mniej od standardowej ilości (0 bez umiejętności zwiększania głosu) w ciągu następnej Fazy Dnia.


Mikołaj - Sheriff
1. Sprawdza frakcję wybranej osoby w ciągu Fazy Nocy.
2. Sprawdzany przez niego Zły Mikołaj widoczny jest jako osoba z Miasta.
3. Potrafi raz przetrwać nocny atak jeśli wskaże do końca Fazy Nocy postać, która go zaatakowała (powinien to zrobić przezornie zanim dostanie wiadomość o tym, że ktoś go zaatakował razem z deklaracją na temat nocnej akcji).
4.Po przetrwaniu takiego ataku dostaje jest w stanie przejrzeć kamuflaż Złego Mikołaja

Jezus - Medium
1. Jezus pełni rolę Medium mając kontakt ze światem zmarłych.
2. Może zadać jednej ze zmarłych osób do 3 pytań. Zmarły ma czas na odpowiedź do końca tej samej Fazy Nocy.
3. Po użyciu tej umiejętności umiejętność zostaje zablokowana na jedną Fazę Nocy.

John McClane - Vigilante.
1. Dwa razy w ciągu gry może wykonać nocny atak na którąś z postaci.
2. Jeśli którymś z jego celów będzie Miastowy to popełnia on samobójstwo z wyrzutów sumienia.

Elsa - Blocker
1. Może zablokować wybraną przez siebie postać podczas fazy nocy.
2. Przy zablokowaniu Krampusa istnieje 50% szans, że zginie.

Elf Buddy - Bodyguard
1. Ochrania w ciągu Fazy Nocy wybraną przez siebie postać.
2. Jeśli ochrania postać zaatakowaną przez Krampusa to istnieje 50% szans, że umrze.


Pani Mikołajowa - Mayor
1. Może się ujawnić podczas Fazy Dnia (wyjątek od zasad). W tej fazie (i tylko tej) jej głos liczy się podwójnie.
2. Wie kim jest Mikołaj, ale Mikołaj zapomniał kim jest jego żona.


Jack Frost - Investigator
1. W nocy może sprawdzić jedną osobę - dostaje wskazówki na temat jej roli. Przykład: “osoba x jest: Ciastkiem, Mikołajem, Oogie Boogie lub Karpiem”.
2. Raz w ciągu całej gry może wydłużyć fazę dnia o 12 lub 24 godziny.

Konduktor z Expresu Polarnego - Jailor
1. W Fazie Nocy przetrzymuje wybraną osobę w więzieniu. Do końca Fazy Dnia powinien przesłać na PW informację kogo zamyka w więzieniu wraz z dwoma pytaniami dla więźnia.
2. Skazany może, ale nie musi odpowiadać na pytania zgodnie z prawdą. Tutaj swoboda jest nieograniczona.
3. Osoba będąca w więzieniu, nie może wykonywać nocnych akcji.
4. Jeśli Konduktor uwięzi Krampusa i nie wykona na nim egzekucji - zostaje przez niego zabity.
5. Zły Mikołaj może uciec z jego więzienia, jednakże zdradzi tym samym swoją rolę Jailorowi.
6. Jeśli wykona egzekucję na bohaterze z miasta, już do końca gry nie będzie mógł wykonywać egzekucji.
7. Osoba trzymana przez Konduktora w więzieniu, ma nocny immunitet tzn. nie może być zaatakowana w czasie gdy przebywa w więzieniu.
8. Osoba atakująca osobę zamkniętą w więzieniu dostaje komunikat, że przebywała ona w tym czasie w zamknięciu, a jej atak nie doszedł do skutku.


Ciastek - Tracker
1. Może podążać za wybraną przez siebie postacią i sprawdzać kogo odwiedza danej nocy.
2. Raz w ciągu gry może wyrazić swój sprzeciw przeciwko głosowaniu w ciągu Fazy Dnia i zakończyć ją nim ktoś zlinczuje daną osobę.


Neutralni:
Grinch - Veteran
1.Grinch 3 razy w ciągu całej gry może wystawić przed swój dom znak “nie przeszkadzać”
2. Wyrzuca z domu “pierwszą” osobę (pierwsza która prześle deklarację do MG), która go odwiedzi w ciągu danej Fazy Nocy. Osoba ta nie jest uznawana za odwiedzającą i nie działa na niego umiejętność tej postaci. Postać ta dostaje informację zwrotną, że jej nocna akcja została zablokowana.
2. Druga osoba (zgodnie z kolejnością deklaracji), która to robi odwiedza go normalnie.
3. Trzecia i kolejne zostają zabite.
4. Osoba mająca nocny immunitet nie ginie jeśli odwiedzi go jako trzecia lub później. Jeśli osoba ta chce zaatakować Grincha to do ataku dochodzi na normalnych zasadach.
5. Kevin, który odwiedza Grincha jako drugi może zastawić pułapkę w którą wpadnie osoba z nocnym immunitetem.
6 Jego celem jest sprawienie by gra zakończyła się przed 5 Fazą Nocy tak by święta nie nadeszły w tym roku.


Jack Skellington - Amnesiac
1.Staje się jedną z dwóch osób, które umrą jako pierwsze w trakcie gry. MG po przeprowadzeniu losowania wysyła mu PW - utajniając drugą rolę przy podsumowaniu Fazy Nocy w której miała miejsce sytuacja.
2.Przejmuje wtedy jej umiejętność (ich ilość się odnawia)i i cele.
3.Jeśli umrze więcej niż dwie osoby to MG losuje mu rolę spośród większej puli.
4.Może przejąć także rolę Mafii.

Herod - Executor
1. Jego celem jest zlinczowanie Jezusa podczas Fazy Dnia (musi oddać pierwszy lub ostatni głos w udanym linczu). Wygrywa wtedy grę niezależnie od tego czy dożyje do jej końca.
2. W ciągu Fazy Nocy może sprawdzać daną postać czy jest Jezusem.
3. Raz w ciągu gry może wykonać atak w ciągu Fazy Nocy. Traci tą umiejętność nawet jeśli atak się nie powiedzie.


Mafia:
“Mokrzy Bandyci” z Kevina (jedna postać) - Janitor
1. Mogą raz w ciągu gry “sprzątnąć” cel tak, że nie wiadomo jaka rola odpadła z gry. Nie wiedzą tego także oni.
2. Raz w ciągu gry mogą użyć umiejętności podwójnego głosu, który kończy Fazę Dnia. gdy zbierze się dostateczna ilość głosów wymaganych do linczu. Umiejętność tą należy przesłać na pw do MG w momencie w którym chce się go użyć.


Scrooge - Framer
1. Raz w ciągu gry może sprawdzić rolę danej osoby
2. Raz w ciągu gry może wrobić daną osobę tak, że sprawdzający widzą ten cel jako Mafię przez 2 kolejne noce,
3. Raz w ciągu gry może użyć umiejętności tak by obniżyć wartość głosu swojego celu o 1 Jest to traktowane jako nocna akcja, której działanie ma miejsce w następnej Fazie Dnia.

Pan Oogie Boogie - Godfather
1. Dwa razy w ciągu gry “psuje” umiejętność danej osoby tak, że jej cel używa jednej z aktywnych umiejętności na losowym celu (w tym także Mafii)
2. Cel tej umiejętności nie wie na kim jej użył wie natomiast, że jego umiejętność nie zadziała poprawnie.
3. Ma nocny immunitet, który nie obejmuje jedynie dwóch przypadków: egzekucji wykonanej przez Jailora oraz ukrytej umiejętności Jestera.


Zły Mikołaj - Disguiser
1. Niewykrywalny w nocy przez Mikołaja.
2. Może ucieć z więzienia Jailora, zanim ten wyda wyrok. Jednak wtedy Jailor poznaje jego rolę.
3.Może podsłuchiwać osoby zamknięte w więzieniu jeżeli zadeklaruje on danej nocy taką chęć. W takim wypadku widzi on jedynie pytania i odpowiedzi. Nie wie jednak kto z kim rozmawia.
4. Podczas używania tej umiejętności Zły Mikołaj jest traktowany jako odwiedzający Jailora.


Karp - Jester
1. Jego celem jest doprowadzenie do linczu na samym sobie.
2. Sprawdzany w nocy przez Mikołaja widoczny jest jako postać neutralna.
3. Raz w ciągu gry może sprawić, że podczas jednej Fazy Nocy widoczny jest jako Mafia.


Krampus - Serial Killer
1. Ma nocny immunitet.
2. W fazie nocy zabija wybraną przez siebie postać.
3. Zabija Konduktora jeśli ten więżąc go w więzieniu nie wykona na nim egzekucji.
4. Istnieje 50% szans, że zabija blokującego przy próbie jego zablokowania oraz 50% , że zabije ochroniarza, który przeszkodzi mu w ataku. MG wykonuje rzut kośćmi w takim wypadku
5. Może zostawiać przy ciałach krótkie notki z wiadomościami, które MG wkleja w opisie śmierci jego celu.


Nami 25-12-2019 02:14

Cześć Bombelki najsłodsze ❤️

Col Frost 25-12-2019 07:43

Siemandero z rana :)

sunellica 25-12-2019 07:47

Powodzenia i miłej gry~

Obca 25-12-2019 07:49

Obecna.

Rewik 25-12-2019 08:10

Cześć i chwała

E. Mógłbym cię Traveller prosić, byś pogrubił te role, które na pewno są w grze w "Spis ról"?

Nami 25-12-2019 08:21

Cytat:

Napisał Rewik (Post 863364)
Cześć i chwała

E. Mógłbym cię Traveller prosić, byś pogrubił te role, które na pewno są w grze w "Spis ról"?

Chyba nie bo to zamierzony efekt.

traveller 25-12-2019 08:35

Cytat:

Napisał Rewik (Post 863364)
Cześć i chwała

E. Mógłbym cię Traveller prosić, byś pogrubił te role, które na pewno są w grze w "Spis ról"?

Było to w rekrutacji, więc mogę dla czyjejś wygody pogrubić, nie ma sprawy. Roli było 20, graczy jest 16. 4-mafioza miał być obecny przy 20 graczach, więc jego na pewno nie ma. Oznacza to, że nieznane są tylko 3 role, które wyleciały z gry.

Nami 25-12-2019 08:36

Hehehehe. Czyli nawet nie zauważyłam, że coś było pogrubione xD

traveller 25-12-2019 08:46

Podsumowanie ukrytych celów będzie na koniec gry chyba dopiero. Z wyjaśnieniami dokładnymi bo inaczej by to za dużo zdradzało jako, że prawie każda postać je ma.

edit. Można pisać :)

edit2. Fun Fact: Howard Langston pojawiający się w sesji był grany przez Arnolda Schwarzeneggera w filmie "Świąteczna Gorączka", ale zbieżność z nazwą sesji jest przypadkowa :C):



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:06.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172