[komentarze] Silberberg - Miasto Duchów Zasady wypowiadania się w grze: 1. Przygoda toczy się w systemie 24h - każdy dzień w grze to faktyczny dzień gry. 2. Każdego dnia Prowadzący wyznaczony przez MG rozpoczyna grę (tylko on). 3. Prowadzący rozpoczyna Naradę od wysłuchania mieszkańców lub od razu może przystąpić do głosowania nad osobami, które sam wyznaczy jako podejrzane. 4. Głos Prowadzącego jest niepodważalny. 5. Każda oskarżona osoba ma prawo do mowy obronnej lecz to Prowadzący wyznacza moment jej wygłoszenia. 6. Po mowie obronnej następuje głosowanie, kierowane przez Prowadzącego. 7. Każda z osób w trakcie głosowania wypowiada się jasno w taki sposób: - Gustaw Johanes Berg - Niewinny. Pogrubiacie imię oskarżonego i swoją decyzję. Oczywiście można napisać więcej, odgrywając w ten sposób postać, lecz musi być w wypowiedzi jasno stwierdzone jaka jest decyzja. 8. Do skazania wystarczy o jeden głos więcej niż połowa wszystkich. Można się też powstrzymać od głosowania, ale też trzeba o tym napisać. Te głosy nie będą brane pod uwagę. 9. Jeśli dojdzie do skazania - egzekucją kończy się Narada. 10. Wraz z końcem Narady kończy się Dzień (postem MG). _______________________________ 11. Wypowiadamy się w czasie teraźniejszym w pierwszej osobie. 12. To co mówi nasza postać , piszemy kursywą od myślnika i od nowej linijki. 13. Nie używamy emotek i nie piszemy notatek do MG (jak powstaje jakieś pytanie można zapytać w komentarzach, PW... Dodatkowe Zasady 1. Każdego dnia, po skończonej Naradzie, MG oczekuje na PW od Chaosytów ze swoimi typami na zabójstwo nocą. W razie niezgodności, głos Kapłana jest decydujący. 2. Każdego dnia, po skończonej Naradzie, MG oczekuje na PW od Łowcy Czarownic ze swoim typem, kogo chce sprawdzić nocą. Jeśli sprawdzany okaże się Chaosytą, MG automatycznie uznaje, że Łowca go zabija. 3. MG odbiera powyższe PW do 9:00 rano następnego dnia ;) |
I 2a. Każdego dnia zostaje wyznaczony nowy Prowadzący. 3a. Maksymalna liczba podejrzanych wynosi 3. Proszę uważnie przeczytać zasady. Gdyby coś było niejasne - pytajcie. |
Jaki jest sens kart postaci, skoro tylko dany gracz i MG maja w nią wgląd? Nie lepiej żeby informacje tam zawarte były oficjalne? Zaoszczędzi to szukania info na temat postaci w temacie rekrutacji. |
Nie mamy do wglądu postaci Lorna. Skoro to dziesięcioosobowa wioska, myślę że powinniśmy wiedzieć trochę więcej o tajemniczym Eiku Vangalarze. |
Lorn właśnie wkleja swoją postać do Rekrutacji (właśnie wrócił z delegacji). I poproszę, abyście wkleili swoje postacie z rekrutacji do panelu gry, a ja udestępnie każdemu wgląd w to co tam jest napisane. Proszę nie wpisywać tam swoich ról - bo będzie beka! Cep - rzeczywiście tak będzie prościej. PS: Mamy 11 graczy :D |
Robi się coraz bardziej gorąco, więc ułatwcie Prowadzącemu i wskażcie swoich oskarżonych aby ten mógł się jakoś ustosunkować i aby w końcu zaczęły się mowy obronne a potem głosowania. Macie czas do 23:00 potem będzie NOC. Uwieżcie mi, że trudno się wyrobić, jak do 15:00 nie ma trzech wyraźnych typów. A tak poza tym - wszystko SUPER :devil: |
Sprzedawce ryb oskarżać kiedy są bodajże 3 postacie biegle władające bronią: płatna zabójczyni i dwóch weteranów wojen którzy nie mają nic do stracenia. ;P |
Ale tu nożem gardziołek jak rybkę rozpłatano :D |
Milcz chaośniku! ;) Ważne żebyśmy się wyrabiali z obradami bo chaos zyska bonusowe fragi. |
Hmh... Spodziewałem się lepszej obrony wykształconego maga niż: "Po co zabijać elfa skoro można zabić grabarza". A tak w ogóle gdzie podziewa się Aivillo? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:43. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0