|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-06-2007, 07:03 | #1 |
Reputacja: 1 | [Książka skarg i zażaleń] Prohibicja Dobrze, pora ustalić warunki sesji - Sesja, oczywiście będzie odbywać się w storytellingu, więc MG decyduje o udanych akcjach. Prawdopodobieństwo udanej akcji rośnie, wraz z lepszym jej opisem - Post co dwa dni. Przez ten czas chyba każdy będzie mógł znaleść chwilę żeby napisać posta - Nie toleruję jednolinijkowców. Jeśli masz coś takiego pisać - nie pisz wcale - Nie toleruję samowolki - to MG decyduje, czy trafiłeś - PD (punkty doświadczenia) przyznaję nie tylko za walkę, ale również za ciekawe akcje i dobre odgrywanie postaci - Grajcie i nie zniechęcajcie się brakiem doświadczenia w prowadzeniu u waszego MG Proszę również o kontakt WSZYSTKICH graczy ze mną przez GG - muszę zapisać sobie wasze numery Życzę miłej rozgrywki i ignorowania ortów - coś Word mi się pieprzy
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
07-06-2007, 20:33 | #2 |
Reputacja: 1 | O magii słów kilka Przepraszam za zdublowanie posta Postanowiłem opisać magię, występującą w tym świecie. Mimo, że może ona wydawać się czymś nadprzyrodzonym i wspaniałym, to jak wszystko ma swoje pewne zasady i ograniczenia... Każdy żywy organizm, faktem swojego istnienia posiada pewną siłę. Siła ta przejawiać się może na różne sposoby. U magów, manifestuje ona bezpośrednio swoją obecność w postaci ,,zaklęć". Zaklęcie, samo w sobie nie istnieje, jest jedynie sposobem jej wyzwolenia i ukierunkowania. Należy jednak pamiętać, że energię do zaklęć bierzemy bezpośrednio z siebie, czerpiąc ją z własnych sił witalnych. Jest to przyczyną słabości fizycznej magów. Przez to również, nie należy przesadzać z jej używaniem, gdyż może jej zabraknąć do podtrzymywania procesów życiowych. Im mag bardziej doświadczony, tym rozsądniej może nią dysponować. Wynika stąd prosta regóła, że im mag bardziej doświadczony, tym więcej zaklęć moża rzucić w każdej walce. Jeśli przekroczy ten limit, zemdleje. A jeśli zdarzy mu się częściej go przekraczać, może to doprowadzić nawet do śmierci. Zasadę rzucania zaklęć można przedstawić prostym wzorem matematycznym Dopuszczalna ilośc zaklęć w bitwie = poziom postaci + 2 Tak więc, mag może rzucić o 2 zaklęcia więcej, niż wynosi jego poziom Niektórzy wojownicy również liznęli zasad magii, jednak w ich przypadku sprawa ma się trochę inczej. Ich organizm nie jest przystosowany do wydatków energii, więc mogą rzucić tylko tyle zaklęć w bitwie, ile wynosi ich poziom
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett Ostatnio edytowane przez Blacker : 27-09-2007 o 18:23. |
07-06-2007, 21:55 | #3 |
Reputacja: 1 | Czy moja sztuczka ze kosztowała mnie utratą jednego czaru na bitwę? :> |
09-06-2007, 16:30 | #4 |
Reputacja: 1 | Nie zrażajcie się długą walką ,,treningową" - po prostu chce, żebyście poćwiczyli (a ona sama zbliża się już do końca)
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
09-06-2007, 19:42 | #5 |
Reputacja: 1 | No tak, w pewnym sensie dobrze, że "trening" się kończy, bo mój Mag zaczyna bardziej przypominać sito na makaron niż istotę humanoidalną. Mam pytanie, czy za trening też lecą punkty do awansu na wyższy poziom? |
09-06-2007, 20:12 | #6 |
Reputacja: 1 | tak, już teraz wam zdradzę, że za walkę treningową, żebyście poznali dobre serce MG* będzie poziom * Dementuję fałszywe i kłamliwe plotki o tym, jakobym serca nie miał. Plotki takie rozpuszczane są przez wrogów narodu. Proletariusze! Bądźcie czujni!
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
12-06-2007, 13:30 | #7 |
Reputacja: 1 | Znowu przepraszam za dubla posta O pieniądzach słów kilka Główną walutą, służącą do tansakcji w całej jurysdykcji wschodniej są złote monety (w skrócie=złote). Jednak, są one stosunkowo dość dużo warte, a łamanie ich nie ma sensu, gdy chcemy dokonywać drobniejszych transakcji. Dlatego, pół roku po ustaleniu wspólnej jednostki monetarnej wprowadzono także monety srebrne, których sto daje nam jedną monetę złotą. Początkowo, srebrne monety zwano ,,blachami" gdyż były to blaszki niewiele większe od paznokcia (dla porównania: starorosyjskie kopiejki) lecz później, nie wiadomo skąd przybłąkała się dla nich nazwa ,,grosze" I tak już zostało. We wschodnie jurysdykcji ,,złote" i ,,grosze" są jedyną jednostką monetarną. Oczywiście, wielu kupców płaci także kosztownościami, jednak na takej bezpośredniej wymianie handlarze często tracą DO GRACZY Za walkę treningową uzyskaliście poziom doświadczenia! Z pomysłem jednej umiejętności lub pomysłem jednego czaru proszę się skontaktować ze mną (najlepiej przez GG, ostatecznie PW). Jeśli nie macie żadnego pomysłu, chętnie wam coś doradzę
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
15-06-2007, 08:52 | #8 |
Reputacja: 1 | Ejże! Mam niejasne wrażenie, że nikt nie ma zamiaru się ruszać! Sesja powinna iść naprzód a nie stać w miejscu! Z poważaniem dla sesji, MG i graczy MacQ
__________________ "Tha mind killer is back..." |
15-06-2007, 12:54 | #9 |
Reputacja: 1 | UPS, przepraszam, zabieram się za pisanie |
16-06-2007, 05:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Panda, wciąż oczekuję od ciebie (i nie tylko od ciebie!) umiejętności za poziom! No, ale jeśli gracze tutaj nie zaglądają i o tym nie wiedzą, to będzie tylko ich problem
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |