lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [komentarze] Zwierzątka (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/3180-komentarze-zwierzatka.html)

Angrod 14-05-2007 00:56

[komentarze] Zwierzątka
 

Tak tak, powtórnie użyłem "Wstępu do bajek" Ignacego Krasickiego, ale cóż miałem zrobić, jeśli został on napisany specjalnie do mojej sesji :-P Jak mogliście zwrócić uwagę nie napisałem superdługiego wstępu i teraz się z tego wytłumaczę. Po prostu jest to bajka, a one nie są zbyt rozwlekłe trzeba znaleźć złoty środek, aby słuchający nie czuł niedosytu, ani nie zanudził się na śmierć. Mam nadzieję, że mnie to się w miarę uda.

Trochę spraw organizacyjnych.

Do sesji dostały się trzy osoby:
Frag - Zajączek
Kutak - Borsuk (A nie czapla jak się wszyscy spodziewali)
Niles Elmwood - Kogut

Jak mogliście zauważyć nie wprowadziłem wszystkich postaci jednocześnie (w zasadzie wcale nie wprowadziłem ale o tym zaraz). Zaczniemy od samego Kogucika reszta postaci dojdzie w trakcie postaram się żeby jak najszybciej.
Teraz co do wprowadzenia postaci Zajączek i Borsuk siedzą za kurtyną, a na scenę wychodzi Niles, który zaczyna według obowiązującego wszystkich schematu:

MG: prolog
Gracz: wprowadzenie postaci
MG: rozwinięcie akcji
Gracz: reakcja i takie tam


Jeśli ktoś chce dołączyć jako postać epizodyczna proszę wysłać mi koncept na PW.

Postarajcie dostosować styl wiersza do tego jaki w danym momencie będzie w moim ostatnim poście.

Na ten moment nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Czytajcie, pytajcie i komentujcie!

Angrod 17-05-2007 18:19

Napiszę na wszelki wypadek. Niles grasz cały czas, mimo przeniesienia akcji do borsuka. Dziś ostatnia postać.
Komentujcie...

Niles Elmwood 17-05-2007 22:55

Jest i Zajec :)

Angrodzie, czy styl rymowania ABAB jest obowiązujący (8 sylab jest rzecz jasna stała), czy można sobie trochę pokombinować np ABBA, AABB, czasem ABCC, żeby tylko podkręcić coś rymem itp. ?
Łatwiej byłoby (przynajmniej dla mnie) bawić się treścią.
Czy można tworzyć dialogi z innymi BN-owymi zwierzętami, lub wkładać w usta słowa ludziom?

Angrod 17-05-2007 23:18

Racja 8 sylab zostaje niezmienione. Co do rymowania, myślałem o tym, że sam czasem będę zmieniał styl (np. na waszą prośbę), a w się dostosujecie. Wydaje mi się, że sesja jest jeszcze młoda za dużo nie zostało napisane, także póki co rym niech zostanie jaki jest, żeby czytelnicy (i my sami) mogli się we wszystkim rozeznać.

Oczywiście możecie kierować słowami BN'ów jeśli nie zmieniają fabuły, albo nie wprowadzają, jakiś innowacji z kosmosu, nie mam nic przeciwko. Co do ludzi to już zupełnie inna sprawa, za bardzo nie możecie z nimi rozmawiać z prostej przyczyny: Bo ich nie ma.

Angrod 21-05-2007 15:31

Wybaczcie że nie odpisuje, ale najprościej w świecie nie mam czasu. Dopiero pod koniec tygodnia oczekujcie, mojego postu.

Frag 27-05-2007 17:50

Czy każdy z nas ma swój odrębny plan, czy te postaci mają ze sobą w jakiś sposób wchodzić w interakcje? Czy jeśli jesteśmy już w tym samym miejscu, jeśli wyraźnie jedna postać "spotkała" drugą - mamy się ignorować?
Czy mam rozumieć, że Borsuk nawet nie poczuł i nie zauważył zjąca, który wpadł na niego z impetem? czy tylko Kutak nie czytałeś wcześniejszego posta? ;)

Kutak 27-05-2007 18:01

Racja, przepraszam. Tak to jest pisać posta z biegu :)

Edytuje toto. :)

Angrod 27-05-2007 18:01

Borsuk tak samo nie zauważył zająca jak zając tego, że wylewa rzeka. Frag wiem, że chcesz spotkać pozostałe postacie, ale robisz to nieco sztucznie uderzając we wszystko głową. Wkrótce dojdzie do spotkania. :-)

Kutak 27-05-2007 18:09

Tak może być? Borsuk spotkał zająca, lecz nawrzeszczał nań i poszedł, dopchać się do władzy. Jak to borsuki ; )

Angrod 27-05-2007 18:13

Elegancko, może być i tak. W takim razie zaznaczam, że zajączek jest mokry, ale woda nie dochodzi do stodoły bo jest położona trochę wyżej. Uwzględnijcie to przy następnych postach.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:48.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166