Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-06-2007, 18:14   #11
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
[Sługusi sami za wami łażą, gdy macie mały poziom niebardzo tamci mogą się odwalać od was - stają się wyjątkowo głupi gdy będą dalej od was niż to konieczne]

Jordansser:
Wybiegłeś na ulicę i gestem ręki zrobiłeś Halt! Niestety dla ciebie pierwsze co jechało to była duża ciężarówka, właściwie TIR. Spałszczył cię trochę na przednim grillu, ale po kilkunastu metrach wyhamował, a ty upadłeś na ziemię. Tracisz jeden punkt żywotności, ale dość szybko zabiłeś dwóch ludzi z "kokpitu" tego cudu techniki. Okazuje się, że kierowca zachował jedną ze swych zdolności. Odgryzając bok drugiemu słudze odzyskałeś swoją żywotność. Tamten sobie poradzi bez kawałka brzucha.

Zaruik:
Widząc wypadek, który zrobił Jordansser sprawdziłeś czy nic nie jedzie i dopiero przebiegłeś przez ulicę. W tych czasach przejścia bez świateł są dość niebezpieczne na tak ruchliwych drogach. Są niebezpieczne zwłaszcza, gdy ktoś wyskakuje znienacka przed maski samochodów. W każdym razie dość szybko dotarłeś do wejścia szkoły. Tam spotkałeś kilkanaście dzieci w wieku od 16 do 18 lat i szybko ich przerobiłeś na swoje sługi. Zdobywasz poziom, wybierz jedną z mocy opisanych pokrótce w rekrutacji i podaj ją (tutaj lub przez PW). No i tracisz immunitet.

Fredrick:
Szybko dobiegłeś do bloku mijając masakrę jakiej dokonał Zaruik i przy okazji zabijając sześciu młodych ludzi (zwykłe, szare zombie z nich się zrobiły, nikt specjalny). Tracisz immunitet, dodatkowo pozbyłeś się jakiegoś żula leżącego przy bloku. Gdybyś żył to pewnie byś się zdziwił - ten jest dość "mocny" jak na ogólne warunki. Niestety drzwi do bloków są otwierane domofonem. Nieumiesz mówić ani korzystać z domofonów. Uderzasz w drzwi, ale nikt nie otwiera...

Muter:
Stoisz na pomarańczowej kostce chodnika przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi Suppa Marketu, miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego (tymi wschodnimi). Twoi przeciwnicy pobiegli już na zachód (z czego nieoczekiwanie Jordansser znalazł się kilkanaście metrów na północy pchany przez maskę TIRa). Ślady krwi w miejscu, w którym stoisz wskazują, że już tu ktoś został zmasakrowany. Jednak ruch za szklanymi drzwiami wskazuje, że tam ktoś jeszcze jest. I to nie są zombi...

Jordansser:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Kierowca - zdolności kierowania pojazdami poziom średni

Zaruik:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 18

Fredrick:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 8
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Żul - spore zdolności w ramach broni białej

Muter:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
 
AC. jest offline  
Stary 29-06-2007, 18:26   #12
 
Duck's Avatar
 
Reputacja: 1 Duck nie jest za bardzo znany
Jak najszybciej wbiegam do marketu i każdego żywego zmieniam w zombie. Przy okazji szukam w sklepie jakiegoś tasaka. Sprawdzam także pomieszczenie strażników i personelu.
 
Duck jest offline  
Stary 29-06-2007, 19:16   #13
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 1 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
Sprawdza wszystkie sale od jedne do sześć na pierwszym piętrze, jeśli jest ktoś w któreś zbliża się na odległość 5 metrów i używa swoją nową zdolność "Ponury żniwiarz" resztę potraktuje tradycyjnie pazurkami i ząbkami. Potem rusza na górę i tu sprawdza wszystkie sale w nadziei zdobycia nowych sługusów, a zaraz potem biegnie na kolejne piętro w tym samym celu. Sprawdza też sale gimnastyczną, bufet i tak przez całą szkołę do ostatniej żywej kropli krwi.
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."

Ostatnio edytowane przez Dreak : 29-06-2007 o 19:19.
Dreak jest offline  
Stary 29-06-2007, 19:18   #14
 
ShadowNajt's Avatar
 
Reputacja: 1 ShadowNajt nie jest za bardzo znany
Podążam w stronę basenu z zamiarem zmasakrowania wszystkich istot żywych które się na nim znajdują. Po drodze przechodzę parkingiem i rozglądam się za ludźmi.
 
ShadowNajt jest offline  
Stary 29-06-2007, 20:32   #15
 
SauronPawe's Avatar
 
Reputacja: 1 SauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłość
Idę w stronę budy i szukam kogoś w parku w koło szkoły.

~~ Mam nadzieję, że ktoś tu jest.~~
 

Ostatnio edytowane przez SauronPawe : 29-06-2007 o 20:33. Powód: Mały błędzik.
SauronPawe jest offline  
Stary 29-06-2007, 21:01   #16
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Muter:
Wpadłeś i pierwsze co: oberwałeś z pistoletu jednego ze strażników. Padłeś na ziemię... gdy był już blisko i się pochylił dziabnąłeś go. Następnie przemieniłeś kilku kasjerów... niestety drzwi na zaplecze zostały zabarykadowane i zupełnie nie wiesz jak je otworzyć. Jeden z twoich ma ciekawe umiejętności... znalazłeś też swój tasak.

Zaruik:
Błyskawicznie przejąłeś ponad 70 osób! Otrzymujesz 7 nowych poziomów i multum sług, niestety tylko kilku z nich przejawia jakiekolwiek umiejętności. Drzwi do bufetu zostały zabarykadowane... z drugiego piętra słychać dziwne odgłosy. Ciężkie do zindentyfikowania... jakby rytmiczne stukanie...

Jordansser:
Akurat zobaczyłeś jak mnóstwo młodzieży wysiada z minibusy i wchodzi na basen. Błyskawicznie zająłeś się tymi wolniejszymi, a następnie razem dość szybko i sprawnie przejęliście całą grupę. Na basenie jest jednak trochę więcej ludzi... na oko około 30. Zdobywasz 3 poziomy.

Fredrick:
Poszedłeś w stronę wejścia do parku, gdy nagle, błyskawicznie ktoś przebiegł z krzykiem obok ciebie. Chciałeś go capnąć, ale nie zdążyłeś. Rzuciliście się w pościg i okazało się, że ta młoda kobieta otworzyła drzwi do pierwszego bloku. W ostatnim momencie rzuciłeś się i zablokowałeś drzwi. Jesteś w Bloku 1! Dziewczyna już wskoczyła do przestrzeni lewitacyjnej i zniknęła ci z oczu za zamykającymi się drzwiami (w tamtym pomieszczeniu jest brak grawitacji jak w kosmosie, chyba, że ktoś odetnie zasilanie; na każdym piętrze są drzwi; dodatkowo można się udać do niezaznaczonej na żadnej mapie piwnicy - nie ma tam ludzi). Nikogo nie ma na korytarzu.


Jordansser:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Kierowca - Kierowanie3

Zaruik:
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 78
- 10*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2

Fredrick:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 8
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Żul - BrońBiała4

Muter:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 9
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
 
AC. jest offline  
Stary 29-06-2007, 21:09   #17
 
ShadowNajt's Avatar
 
Reputacja: 1 ShadowNajt nie jest za bardzo znany
Wszedłem na basen i zacząłem przemieniać wszystkich ludzi których napotkałem. Rozpocząłem od sprawdzenia kasy, szatni, pomieszczeń gospodarczych na samym końcu wszedłem na basen.
 
ShadowNajt jest offline  
Stary 29-06-2007, 21:10   #18
 
Duck's Avatar
 
Reputacja: 1 Duck nie jest za bardzo znany
Każe strażnikowi przestrzelić zamek, i dwóm największym zombiakom wyważyć drzwi i przemienić wszystkich w środku oraz przeszukać pomieszczenie. Jeśli jednak nie dostanę się do środka (lub jak już to zrobie) wraz ze sługami biegnę w pobliże ciężarówki zaparkowanej przy markecie i przejmuje kogo się da
 
Duck jest offline  
Stary 29-06-2007, 21:21   #19
 
SauronPawe's Avatar
 
Reputacja: 1 SauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłośćSauronPawe ma wspaniałą przyszłość
Wchodzę na 1 piętro i próbuję otworzyć drzwi do każdego mieszkania.
 
SauronPawe jest offline  
Stary 29-06-2007, 22:51   #20
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 1 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
Jako że jego zdolności "Ponurego żniwiarza" wzrosły na maksymalny poziom wezwał go do pomocy, wpierw kazał zniszczyć drzwi od bufetu a potem przejąć wszystkich ludzi tam ukrytych. Potem ruszył na basem przejmując każdego kogo spotkał, rozkazał swoim sługom i ponuremu przejąć sługi Jordanssera i zniszczyć jego samego a potem przejąc wszystkich na basenie, ale dopiero wtedy kiedy Jordansser przejmie chociaż 3 zombie i straci immunitet na razie czeka. (PS: Można przejmować sługi wroga jeśli pokonasz go? bo jeśli nie to rozkaz zmieniał na ich zniszczenie i jeszcze jedno powinienem mieć 88 sług a nie 7
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."

Ostatnio edytowane przez Dreak : 29-06-2007 o 22:57.
Dreak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:24.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172