[komentarze] Przeklęta wiedza Proszę was na wstępie o zamieszczenie tutaj kart postaci. |
Imię: Regis Nazwisko: Gangel Wiek: 26 Płeć: M Rasa: Niziołek Premie rasowe: Siła -2, zręczność +5, proce, sztylety Wygląd: Typowy niewysoki niziołek o pucułowatej twarzy, brązowych oczach i kasztanowych włosach. Wygląda całkiem sympatycznie, jego twarz nie doznała żadnych krzywd – jest gładka i śniada. Historia: Regis Gangel urodził się niczym zwykły niziołek w zwykłym domu, jakich wiele w jego krainie. Toteż od małego niziołka wyglądał na całkiem normalnego dzieciaka – lubił pojeść, pobiegać po lesie, po siedzieć w domu przy herbatce. Wszystko się zmieniło kiedy zaczął dorastać – w wieku 12, 13 lat zaczął wykazywać ogromną inicjatywę do bycia lepszym od swoich rówieśników. W szczególności objawił się u niego dar zręczności – był bardzo zwinny, szybki i cichy, niestety nie był zbyt silny – nadrabiał to, podczas bójek, celnymi ciosami, które zazwyczaj zadawały więcej szkody niż ciosy mniej celne a silniejsze. Na tle tych umiejętności starał się rywalizować ze swym niziołkowym otoczeniem i przekraczać kolejne granice. Niestety wszystko się zmieniło gdy w wieku 16 lat stracił rodziców – oboje zachorowało na dziwną chorobę, na którą Regis był najwyraźniej odporny. Stracił wtedy wielu przyjaciół……. Mógł przeżyć tylko wykorzystując swą zręczność – zaczął więc kraść… nie miał wyboru.. był młody i zbuntowany….. Początkowo było ciężko ale potem doszedł do perfekcji… nie był chciwy i rządny zdobywania jakiegoś majątku, chciał natomiast ciągle przekraczać kolejne granice, które sobie stawiał – udał się w podróż… trafił tak do klasztoru, gdzie sądził, że odnajdzie trochę spokoju i zapomni o swej przeszłości. SIŁA: 5-2 = 3 ZRĘCZNOŚĆ: 10 +5 = 15 INTELIGENCJA: 5 TALENT MAGICZNY: 0 CHARYZMA: 5 SKRADANIE SIĘ KRADZIEŻ KIESZONKOWA WALKA WRĘCZ Ekwipunek: nieduży plecak podróżny, ubrania, sztylet, proca, kastety, rękawice |
Imię: Robert Nazwisko: Roy Wiek: 27 Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Premie rasowe: Siła +2, zręczność +1, miecze dwuręczne Wygląd: Dość szczupły, wysoki mężczyzna, niezbyt długie, ciemnoblond włosy, opalona, gładko ogolona twarz; niebieskie oczy. Na lewym policzku widnieje niewielka blizna. Na serdecznym palcu prawej ręki Robert nosi srebrny pierścień. Ubrany jest w szarą koszulę, ciemnoszarą bluzę i czarne spodnie. Na nogach - wysokie, skórzane buty (czarne) o grubej, miękkiej podeszwie. Szeroki pas z klamrą (smok ziejący ogniem). Historia: Robert Roy urodził się w niewielkiej osadzie położonej na skraju lasu. Ojciec był początkowo strażnikiem karawan, a potem odziedziczył kawałek ziemi i zajął się ogrodnictwem. Matka, która nie żyje od kilku lat, pochodziła z kupieckiej rodziny, która wyrzekła się jej po ślubie z jego ojcem. Matka nauczyła go czytać i pisać, zaś ojciec - władania dwuręcznym mieczem. W wieku 15 lat Robert stracił matkę, a w trzy lata później - ojca. Sprzedał gospodarstwo i - idąc w ślady ojca - wyruszył na szlak. Poszukiwał skarbówi przygód, był ochroniarzem, strażnikiem karawan... Ostatnia wyprawa nie zakończyła się sukcesem... Z zaskoczonej przez lawinę śnieżną ekspedycji ocalało tylko parę osób, wśród nich Robert. Wraz z innymi trafił do pobliskiego klasztoru... SIŁA: 6+2+3=11 ZRĘCZNOŚĆ: 6+1=7 INTELIGENCJA: 6 TALENT MAGICZNY: 3 CHARYZMA: 4 PISMO PODNOSZENIE CIĘŻARÓW OBRONA Ekwipunek: miecz dwuręczny kolczuga plecak metalowa flaszeczka napełniona spirytusem lina dobrej jakości (10m) nóż o 10-centymetrowym ostrzu (bardzo ostry, idealny do obierania jabłek) krzesiwo, świeca dwa koce zapasowa koszula (2 sztuki), zmiana bielizny, skarpetki kubek metalowy, sztućce (łyżka, widelec) płaszcz z kapturem zapas jedzenia na trzy dni, bukłak z wodą stara podniszczona mapa |
Imię: Friovis Nazwisko: Naradan Wiek: 206 lat Płeć: Kobieta Rasa: Wampir Wygląd: blada skóra; spiczaste uszy; długie, śnieżnobiałe włosy; zielone oczy; wysunięty nieco podbódek; wąski nos; wysoka wampirzyca, o szerokich biodrach; ubrana w czarno-biały strój szlachecki (biała koszula, z "napompowanymi" rękawami, czarna kamizelka, z sztywnym kołnieżem; biała suknia, z przejżystego materiału; obcisłe, czarne buty na obcasie) Historia: Friovis urodziła się w domu Naradanów - elfiej szlachty. Od najmłodszych lat uczyła się: czytania, pisania i rachunków, pod okiem najlepszych nauczycieli. W wieku dorastania pożuciła naukę - zakochała się w pieknym nieznajomym, który gościł u jej ojca. Pewnej nocy udało się jej zostać sam na sam z Virsto (tak przybysz miał na imię). Jedyne co pamięta od wtedy, to to, że została przez oblubieńca ugryziona w szyję. Po paru dniach "dziwnej choroby", obiawiającej się omdleniami, bladością i bezsennością jej były nauczyciel zdał sobie sprawę, że Friovis jest teraz wampirzycą. Aby oszczędzić bólu rodzinie pomógł uciec dziewczynie. Posłał ją do klasztoru, na szczycie świata, aby tam zajęła się czymś, w takiej kombinacji, pożytecznym. Umiejętności/Zdolności: SIŁA: 3 ZRĘCZNOŚĆ: 4+3 INTELIGENCJA: 7 TALENT MAGICZNY: 4+2 CHARYZMA: 7 PISMO ODPORNOŚĆ NA KLIMAT WZROK Ekwipunek: strój szlachcianki; żelazny sztylet; pióro gęsie, buteleczka inkaustu (atramentu) i gruba książka - pamiętnik; |
Odrazu jak już piszę omówie wam trochę opisy terenów, bo czuję że to może wzbudzi pytania: Wodospadowy Trakt 4 dzień 1 tygodnia 7 miesiąca Na tym terenie nie znajdują się żadne uczelnie. Na tym terenie można spotkac: -Wilki -Górskie Jeszczury -Gobliny -Czarne Gobliny -Garguce -Bandytów Na tym terenie nie funkcjonują żadne dodatkowe utrudnienia/udogodnienia >Aktualna data w świecie sesji >Nazwa miejsca gdzie aktualnie się znajdujecie >Uczelnie to miesjca gdzie za uzbierane punkty będziecie mogli podnieśc statystyki swoich postaci >Przeciwników których na tym terenia mam prawo wam przeciwstawic >Udogodnienia/utrudnienia to na przykład to, że luzie nie będą z wami rozmawiali w obecności jakiejś postaci. |
Drogi Kościeju, wybacz, ale wypisuje się z sesji na wskutek przewodnictwa gry. Powodów chyba nie muszę przedstawiać, przepraszam za niedogodnienia, żałuje, że nie mogłem zagrać z innym graczami i proszę o szybkie skawowanie mojej postaci. Z poważaniem Lukadepailuka |
Cytat:
MG... 1. Ile jest (tak na oko) tych wilków? 2. Jak daleko jest do rzeki (gdyby ktoś chciał uciekać, a nie walczyć)? |
no nie dziwie Ci się ciutke Lukadepailuka'o. Opisy to masz marne Mistrzu Gry.. nie wiadomo jak nas atakują skąd co.. i "Ścieliście małe dżewka" małymi dŻewkami nie da się chyba ognia rozpalić:P wszakże to mokre.. I jesteśmy na polanie koło rzeki... ale obok są góry z półkami skalnymi tak? |
Drogi mistrzu gry.. czy porzuciles ta sesje?!...:/ |
Tak, jak widać. Proszę ekipę o zamknięcie tego, i gry. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:16. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0