|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-10-2007, 13:16 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warsztaty] Żywe Światotworzenie! Witam wszystkich w temacie, który posłuży nam do stworzenia świata, w którym wasze postacie będą przeżywać swoje cudowne przygody Na czym całość polega wiecie, wiele szczegółów wyjdzie w praktyce. Będziecie tu przedstawiać swoje wizje, omawiać je, dogadywać się ze sobą, a gdy powstanie już w miarę spójny obraz dotyczący danego punktu- ja zajmę się opisaniem go w kilku zdaniach. W taki sposób w przeciągu najbliższych dni wykreujemy podstawę całej sesji Swoje pomysły przedstawia cała czwórka graczy (Odyseja, SG, Luka i Morfik) oraz Mira, która w tym temacie reprezentować będzie opinie obu MG. I żeby nie było- nasze zdanie liczy się w takim samym stopniu, jak wasze- nie bardziej, nie jest to nic odgórnie narzuconego! Gdybyśmy chcieli prowadzić coś w wymyślonym jedynie przez siebie świecie, to nie bawilibyśmy się w ten cały World Burning Punkt pierwszy- Motyw Główny Mieliście przedstawić to w rekrutacji, niestety- nikomu nie chciało się przeczytać ze zrozumieniem mojej prośby. Tym razem proszę więc o zrozumienie samej idei- nie proszę o opisy całego świata, a jedynie o określenie go w 3-4 słowach. Tu niewiele będzie do negocjacji- wszyscy przedstawicie pomysły, a ja postaram się złożyć te puzzle w jedną "myśl przewodnią" sesji. Przykładowe motywy główne: "Poszukiwanie księżniczki", "Kowboje", "Ucieczka z więzienia", "Życie w postapokaliptycznym miasteczku", "Kosmonauci na Marsie" etc. No to jazda Powodzenia Kutak
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. |
28-10-2007, 13:28 | #2 |
Reputacja: 1 | Na początku chciałbym podziękować za przygarnięcie biednego dziecka pod opiekę pisarskiego pióra. Dziękuje, bo po zakończeniu warsztatów chyba już nie będe taki skory do dziękowania :P Taa, cudowne chwile. Już nas okłamujecie od początku Dobra, kończe z bzdurami! (Póki co ; ) Motywem przewodnim, według mnie powinno być poszukiwanie artefaktu. Pozdrawiam Z poważaniem (tak jakby) Lukadepailuka Ostatnio edytowane przez Lukadepailuka : 28-10-2007 o 13:42. |
28-10-2007, 13:29 | #3 |
Reputacja: 1 | Proszę o nie zaznaczanie realiów w motywie, jeżeli nie jest to niezbędne- światem zajmiemy się za chwilę. Dodatkowo będę wdzięczny za jakąkolwiek formę wyróżnienia motywu głównego- czy to przez pogrubienie, czy chociażby inny kolor bądź nową linijkę.
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. |
28-10-2007, 14:48 | #4 |
Reputacja: 1 | No to do pracy Skoro mam ująć motyw przewodni w kilku słowach, niech więc będzie "Podróż po krainie snu", tudzież "Ucieczka z krainy snu". Nie mogę się zdecydować, a w sumie jedno można połączyć z drugim.
__________________ Do zobaczenia w maju! |
28-10-2007, 14:52 | #5 |
Reputacja: 1 | No to tak jak pisałem w rekrutacji: Mafia , walka o władzę(w rodzinie mafijnej) i intrygi. |
28-10-2007, 18:54 | #6 |
Reputacja: 1 | Oto mój motyw przewodni: Intryga z udziałem najwyższych władz
__________________ A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam. |
28-10-2007, 22:36 | #7 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | A ja proponuję motyw najemników. Taki motyw może być ciekawy, a i ułatwi nam późniejsze zmiany w obsadzie sesji.
__________________ Konto zawieszone. |
31-10-2007, 20:41 | #8 |
Reputacja: 1 | Muszę przyznać, zabiliście mi niezłego ćwieka z tymi motywami Nie ma jednak takich rzeczy, których nie dałoby się jakoś połączyć do kupy, szczególnie po małych konsultacjach ze współ-MG. Tak czy inaczej, motywem przewodnim naszej sesji będzie gra najętymi przez gildię złodziei (o typowo mafijnej hierarchii) bohaterami, którzy wplątani w intrygę na najwyższym z poziomów będą mieli za zadanie odszukać pewien tajemniczy przedmiot. To wszystko zaś doprawimy sporą ilością motywu snu, który- zależnie od realiów- wystąpić może w różnych postaciach. Mam nadzieje, że wszyscy są zadowoleni. Tak czy inaczej, etap I można uznać za zamknięty. Punkt Drugi- Świat Rozgrywki Oto dochodzimy i do pierwszego z tych opisowych etapów. Kto wie, może i najważniejszy podczas całego Światotworzenia, od niego zależy bowiem zarówno przygoda, jak i "najważniejsze potęgi" świata. Czego od was wymagamy w tym punkcie?
Jeżeli są jakieś pytania- zapraszam do komentarzy. Powodzenia! Kierujący
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. |
05-11-2007, 18:51 | #9 |
Reputacja: 1 | Przepraszam za ociąganie. Różne sprawy czasem tak ...coś.... ściskają, że aż się ruszyć nie można. Więc zabieramy się za pisanie. Hmm... Nie wiem czy to za dobrze rozumiem, jakby coś nie tak to pisać (i po co ja to mówie) * Wczesne średniowiecze. Świat gdzie magii nie jest zadużo. Coś jak w Narrenturmie ASa tylko jednak trochę jej więcej. I właśnie na tej książce chciałbym wzorować lekko świat, tylko, że w moim pomyśle byłyby też takie rasy jak elfy, czy krasnoludy itp. * Świat jak to świat. Elfy się bawią, krasnale kują, ludzie piją, gobliny knują. Nic większego niż zwykły świat fantasy (może DnD) z dodatkami Narrenturma. * Hmm, ludzie poprostu robią to co w średniowieczu, fantasy, DnD itp. Niezbyt wiedziałem jak opisać sam koncept tego świata, więc wyszło mi tak niezdarnie i byle jak co może sprawiać wrażenie, że się nie przykładałem, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam. |
05-11-2007, 20:01 | #10 |
Reputacja: 1 | Rozgrywka: klasyczny storytelling. Realia: późne średniowiecze. Klimat: bardzo mroczny, przepełniony chciwością i złem świat. Opis świata: Świat nie jest pełny różnych ras. Podstawowa rasa to oczywiście ludzie no i góra jedna lub dwie rasy dodatkowe krasnoludy lub elfy do wyboru. Nie jest to świat w którym w lesie na każdym kroku spotka się potwora. Potwory są ale wystepują rzadko i tylko w określonych miejscach. Miasta są duże ale panuje w nich ogólnie bieda. Każdy każdego podejrzewa. Nikt nikomu nie ufa. Ludzie muszą kombinować aby wyżywić rodzinę, często posługując się nielegalnymi środkami. Bogaty jest tylko król, który ma w nosie swoich poddanych. Troszczy się tylko o siebie i swoich najbliższych współpracowników. Magią potrafią posługiwać się tylko i wyłącznie członkowie dwóch najpotężniejszych rodów magicznych między, którymi często wybuchają spory(czasami nawet bardzo krwawe). Nie opłaca się być rycerzem czy rolnikiem. Król sprowadza o wiele lepsze jakościowo(według niego) zborze z innych bogatszych krajów. Rycerzem warto zostac tylko jeżeli ma się w jakiś sposób zagwarantowaną pracę blisko króla. |