Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2007, 18:08   #1
 
abishai's Avatar
 
[komentarze]13 wydział NYPD

Pierwszy ruch poszedł. Ci z was kórzy potwierdzili gotowość do gry mogą odpisywac..Co do reszty czekam na potwierdzenie.
Zasady pisania standardowo:
Rozmowa kursywą
Myślenie pogrubieniem
Telepatia pogrubioną kursywą
Jak zapewne zauważyliście "użyłem" nieco waszych postaci. Może się to powtórzyc w przyszlosci, aczkolwiek takie używanie postaci graczy przez MG będzie przeze mnie ograniczane do minimum i raczej sprowadzało sie do błahostek i sytuacji w których wybór postaci bedzie ograniczony do jednej drogi.
Celem takich działań jest tylko i wyłącznie uniknięcie dłużyzn i utrzymanie tempa rozgrywki, i nie należy tego traktować w kategoriach zamachu na święte prawa gracza.
Poniżej informacje dotyczace 13 wydziału...

"Śledztwo w sprawie morderczego żaboludzia z Central Park, jak go nazwała prasa zostało zakończone. Wydziałowi trzynastemu udało się znaleźć i unieszkodliwić szaleńca. Wariata który, wbrew sensacyjnym doniesieniom prasy brukowej i nie tylko, nie był bynajmniej krzyżówką żaby i człowieka. Szaleniec okazała się bowiem schizofrenikiem ubranym w zmodyfikowany strój płetwonurka, który urósł w opowieściach napadniętych osób do gigantycznej półhumanoidalnej żaby. Jak się okazało w wyniku żmudnego śledztwa, w sprawie tej nie wykryto żadnych nadnaturalnych śladów. Wszystkie niezwykłe wydarzenia okazały się wyolbrzymionymi urojeniami ofiar jaki świadków powstałymi pod wpływem strachu i innych emocji. A rzekome "ślady" żaboludzia okazały się sprytną mistyfikacją schizofrenika. Ale nie dość sprytną by wydział XIII jej nie rozszyfrował. Doszukiwanie się w tym elementów magicznych mija się z celem, panowie i panie. Jedyne czary z jakimi dotąd się zetknąłem pracując w wydziale to zaklęcia pokazie Davida Copperfielda, na jakim byłem z żoną dwa miesiące temu. Policja zajmuje się faktami, nie sztuczkami magicznymi. I wydział XIII nie jest tu wyjątkiem. - oświadczenie prasowe wygłoszone przez Filipa Gardnera z okazji zamknięcia sprawy żaboludzia z Central Parku.

Jeden rozszalały potwór na wolności mniej, dobra robota panowie.- podsumowanie zamknięcia sprawy żaboludzia z Central Parku przez Charles'a Rooka.

Co prawda do otwarcia rozgrywki jest jeszcze trochę czasu, niemniej postanowiłem umieścić nieco materiałów, by przyszli gracze mogli lepiej wczuć się w klimat rozgrywki.


XIII wydział do sprawa nadnaturalnych znajduje się na Manhattanie, ulica Briggs Avenue naprzeciw Mc Carren Park. Jest to stara siedziba komisariatu policji. Obecnie oddana całkowite we władze wydziału XIII-go.


Najbliższym posterunkiem jest 13 posterunek pilnujący dystryktu Południowy Manhattan. Obecnie komendantem tego posterunku jest Inspektor Michael J. McEnroy.
Wśród policji oficerów 13-tki nazywa się żartobliwie łowcami czarownic. Ale powszechnie nikt w to nie wierzy. Dla przeciętnego oficera miasta Nowy York, 13 wydział zajmuje się wykrywaniem i demaskowaniem przestępców którzy upozorowali swe zbrodnie na efekty działania sił nadnaturalnych.
Na czele wydziału stoi inspektor Charles Brian Rook, noszący w dawnych czasach ksywkę Blackrook.

Wkrótce po tym jak został poważnie ranny w akcji został mianowany inspektorem i szefem wydziału 13 miasta Nowy York. Jest to człowiek energiczny i dość wybuchowy...Zagorzały fan NY Knicks.
Ponieważ miał strzaskane kolano prawej nogi, chodzi podpierając się laską.
Policjanci z 13 nie stoją ponad zwykłymi policjantami, nie mają dodatkowych uprawnień, poza tym bardziej rozbudowaną tajemnicą śledztwa.
Raporty ogólne trafiają do bossa bossów Raymonda W. Kelly'ego komisarza policji miasta Nowego Yorku i burmistrza, zaś szczegółowe do Michaela Crane'a ,naczelnika wydziału XIII na terenie stanu Nowy York.(Crane urzęduje w stolicy stanu Nowy York, Albany).
Rzecznikiem prasowym 13 wydziału odpowiedzialnym za kontakty z prasą (nieliczne ale zawsze) i adwokatami oskarżonych ( te są znacznie częstsze) oraz innymi instytucjami rządowymi i pozarządowymi jest Filip Gardner ( z zawodu adwokat), znany w wydziale pod ksywką Robolawyer.


Poniżej przydatne linki zebrane razem:
strona NYPD

NYPD - Official New York City Police Department Web Site

Opis i mapa miasta
Nowy Jork, New York- Mapa Miasta
koszykarska duma NY
THE OFFICIAL SITE OF THE NEW YORK KNICKS

Nowy Jork - Wikipedia, wolna encyklopedia
spis szpitali w NY
New York Hospitals - Comprehensive and current listing of all New York Hospitals primarily sponsored by New York Travel Nurses.
NewYork-Presbyterian Hospital
i link do ich strony

New York Presbyterian Hospital - Top NYC Doctors, Comprehensive Medical Care

http://www.nybirdy.com/?t=new%20york...FQmHlAoddUCbWQ
New York CityMap

I jeszcze akcent patriotyczny na który natknąłem się podczas moich poszukiwań;
Pomnik Grunwaldzki w Nowym Jorku - Wikipedia, wolna encyklopedia

Oczywiście można tym temacie wyrażać uwagi, zażalenia i opinie.
Moze początek rozgrywki wydaje się ospały, ale Odyseja może potwierdzić, że tylko początek taki bywa.



Zasady wydawania punktów rozwoju.
Każdą umiejętność i cechę można podnieść o poziom na każde zakończenie śledztwa, oznacza to, że Wolę o wartości 3, można podnieść za jednym razem do 4, a nie podbić do 6-ciu

Cechy:
Maksymalnie zarówno cechy fizyczne jak i psychiczne można rozwinąć do poziomu 9. Ograniczenie cech fizycznych zastosowane w rekrutacji, miało bowiem na celu uniknięcia pojawienia się potomków Arnolda S.
Podwyższenie Inteligencji i Woli Wiary ma swoje przełożenie w czarach i umiejętnościach. Ale o tym poniżej.
Koszt podwyższenia cechy wynosi 2x pożądany poziom przy wartości mniejszej bądź równej 5 i 3x pożądany poziom przy wartości powyżej 5;
np. Podwyższenie woli z 4 na 5 wynosi 10 PR, a z 6 na 7 wynosi 21 PR

Zalety i wady:
Detektyw ... i tylko detektyw może wykupić jedną zaletę, bez równoczesnego wykupienia wady. Inne klasy przy zakupie zalety muszą też otrzymać wadę. Koszt zalety jest różny w zależności od tego jak silna jest zaleta i silna jest wada.
Można też zakupić wadę, otrzymując dodatkowe PR równe „wartości” wady w zależności od tego, jak jest ona upierdliwa. Punkty te można wydać od razu lub zachować na następną okazję.

W przypadku wad, zalet jak i czarów itp... MG ma prawo nie pozwolić na wybranie danej zalety, wady, czaru etc.., MG ma prawo zaproponować inną. Wynika to z tego, że tych spraw nie da się ująć w sztywny system punktowy. Także MG wyznacza ilość PR jakie potrzebne są na wykup wymarzonej zalety, lub czaru.

moce/czary/inkantacje:
Każdy mag, duchowny, obdarzony otrzymuje czar/inkantację/ moc płacąc za nią PR w zależności od potęgi nowego czaru etc.. W dodatku jeśli została podniesiona kluczowa cecha (wola w przypadku magów i obdarzonych, oraz wiara w przypadku duchownych) na odpowiedni poziom można zakupić teraz (lub w przyszłości) dodatkowy czar/moc/inkantację

umiejętności:
Za umiejętności płaci się w następujący sposób.
Klasowe, do poziomu piątego 1x pożądany poziom, od 5 –tki 2x pożądany poziom
Pozostałe, do poziomu piątego 2x pożądany poziom, od 5 –tki 3x pożądany poziom
Zakupienie nowej umiejętności kosztuje 5 PR. Umiejętność taka zostaje dopisana do umiejętności postaci , i jej wysokość wynosi oczywiście 1.
UWAGA: Wykupienie kolejnego poziomu inteligencji skutkuje zyskiem dodatkowych 4 PR, które można wydać tylko i wyłącznie na podwyższenie umiejętności.

wiedza:
Podwyższenie poziomu wiedzy kosztuje 1 x pożądany poziom. Wykupienie nowej dziedziny wiedzy na 1 poziomie kosztuje 5 PR.
UWAGA: Wykupienie kolejnego poziomu inteligencji skutkuje zyskiem dodatkowych 4 PR, które można wydać tylko i wyłącznie na podwyższenie wiedzy.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 02-02-2010 o 16:19.
abishai jest offline  
Stary 02-11-2007, 02:28   #2
 
Mi Raaz's Avatar
 
Nie tylko Odyseja może potwierdzić. Ja osobiście dziwnie się czuje po stronie dobra, ale zapowiada się bardzo ciekawie

Co do wejścia w role gracza to ja pozwoliłem sobie wejść w rolę mistrza gry
Mam nadzieję, że te kilka prostych sztuczek nie jest sprzeczne z tym co potrafi Mike.

Tak na marginesie witam wszystkich. Mam nadzieję, że będzie się nam wspaniale grało razem i że nikt z was nie miał do czynienie z krasnoludzkimi, skrzydlatymi nekromantami!
<swoją drogą, co porwało tego kolesia w parku??>
 
Mi Raaz jest offline  
Stary 02-11-2007, 09:56   #3
 
Odyseja's Avatar
 
Witam wszystkich.

Cytat:
Moze poczatek rozgrywki wydaje się ospały, ale Odyseja mozę potwierdzić, że tylko początek taki bywa.
Oj mogę, mogę. Ale takie tempo rozgrywki pasuje mi na 100%. Sama u mnie w sesji próbuję przekonać graczy do takiej częstotliwości moich postów

Mój post powstaje. Dzisiaj go wyślę
 
__________________
A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam.
Odyseja jest offline  
Stary 02-11-2007, 17:27   #4
 
abishai's Avatar
 
Cóż..mogę rzec, nie mogę mieć powodów do narzekań...Pierwsze posty ze strony graczy są naprawdę świetne...Teraz jeszcze poczekać na resztę.
Wpływanie na otaczający świat w niewielkim stopniu jest przez was dozwolone...W razie gdyby owa zmiana byla kluczowa dla scenariusza to najwyżej dam znać..W końcu od czego jest opcja edytuj?
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 02-11-2007, 19:15   #5
 
Umbriel's Avatar
 
Witam zacne grono graczy!
Niezmiernie się cieszę iż mogę wziąć udział w owej sesji. Mam nadzieję że to będzie wspaniała rozgrywka, a im więcej czytam, tym lepiej się ona jawi w moich oczach.
Cytat:
<swoją drogą, co porwało tego kolesia w parku??>
Być może był to skrzydlaty żaboludź?
 
Umbriel jest offline  
Stary 03-11-2007, 00:30   #6
 
Hawkeye's Avatar
 
Ja mam takie pytanko, pewnie wyjdzie że się czepiam :>, ale co mi tam skoro inne rzeczy były tak dokładne :P

Czy mógł byś dokładnie zlokalizować posterunek wydziału XIII na Manhattanie, bo niestety McCarren Park i Briggs Avenue znajdują się na Bronxie w pewnym oddaleniu od siebie . Nie jest mi to jakoś bardzo do szczęścia potrzebne, ale skoro już tak ładnie możemy się poruszać po mieście to fajnie było by to uściślić, bo nie wiem czy jesteśmy 10 - 15 minut od Central Parku czy wogóle nie ma nas na wyspie. A jeżeli uznasz, że to ulice faktycznie znajdują się, tam gdzie je umieściłeś to daj namiar na jeszcze jakiś większy punkt orientacyjny będę bardzo wdzięczny za odpowiedź
 
__________________
We have done the impossible, and that makes us mighty
Hawkeye jest offline  
Stary 03-11-2007, 01:20   #7
 
OZ40's Avatar
 
Ja jak zwykle piszę o porach, w których tylko wampiry mają jakieś sprawy do załatwienia.

Witam wszystkich :] mam nadzieję, że będzie nam się dobrze razem "bawiło", a dla przyszłego partnera przestroga:

"Wybacz!"

No i to w sumie chyba tyle.

Dobranoc.
 
__________________
Mess with the best, Die like the rest!
OZ40 jest offline  
Stary 03-11-2007, 13:13   #8
 
abishai's Avatar
 
Cytat:
Czy mógł byś dokładnie zlokalizować posterunek wydziału XIII na Manhattanie, bo niestety McCarren Park i Briggs Avenue znajdują się na Bronxie w pewnym oddaleniu od siebie
A mówią że wirtualne mapki sa wygodne...rzeczywiście mój błąd.Od tego ciągłego powiększania/pomniejszana pogubiłem się. Wkrótce poprawię ten szczegół i podam dokładną lokalizację.
Kolejny ruch również zostanie niebawem napisany. A teraz sprawy organizacyjne.
a) Co prawda większość graczy ma własnego ulubionego gnata,. Ale ci którzy nie mają, a potrafią się obchodzić z bronią (umiejętnośc broń palna- krótka na. min 1), dostają oprócz odznaki berettę 92 F.
Oprócz tego każdy policjant z 13 -tki ma trzy zapasowa magazynki ( lub ładowniki w przypadku rewolwerów). Jeden zwykły, jeden pomalowany na żółto, i jeden oznakowany na czerwono.
Żółty oznacza pociski poświęcone ( rzadziej runiczne) mogące ranić i odstraszać duchy i demony (skuteczność do 75%)
Czerwony magazynek załadowany jest ulepszoną wersją pocisków dumdum. Jest to masakrująca amunicja używana tylko i wyłącznie w ostateczności, przeciw celom z natury opancerzonym i groźnym dla życia policjanta. Nie wolno jej używac przeciw ludziom w żadnym wypadku. A każde użycie wymagania wyjaśnienia w raporcie.
b) Samochód.- każda para ma do wyboru , albo jeździ prywatnym samochdem jednego z pary policjatnów ( wóz taki zostaje ubezpieczony przez NYPD).
Albo para otrzymuje do swej dyspozycji samochód służbowy. Tak czy siak, trzeba też ustalić kto w parze będzie prowadził.
c) Kamizleki kuloodporne są ciężkie i niewygodne. Zazwyczaj dochodzeniówka ich nie nosi. Ale w każdym policyjnym wozie są dwie pary kamizelek. Które należy nałożyć podczas próby aresztowania niebezpiecznego przestępcy i tym podobnych sytuacjach.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 03-11-2007, 14:29   #9
 
Umbriel's Avatar
 
A czy poza tymi magazynkami można mieć własne, w zapasie? I co do broni, będziemy ją wybierali czy także można użyć własnej? I jakiej klasy są auta dawane przez 13?
 
Umbriel jest offline  
Stary 03-11-2007, 15:01   #10
 
Marcellus's Avatar
 
Czyli nalezy rozumiec ze ci co nie maja umiejetnosci : bron palna-krotka nie dostaja broni palnej krotkiej ? ^^
 
Marcellus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168