Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-12-2009, 17:13   #1
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
[Komentarze] Luna: Połączeni Duszą.

--- Materiały. ---

Rekrutka + mechanika ([Autorski] Luna: Połączeni Duszą.)

Ściąga nicków, ras, imion

kabasz - Lykaryn - Zaur.
Howgh - Aborrecimiento lub Asco - Wallow
Adr - Puryfikanin - Puryfik
Glyph - Skrzadło - Argo
Kaworu - Kruk Śmierci - Ravan
Terrapodian - Sadesyksy - Lauhelmaasielu
XIII - Aerdanid - Az'khas
Rewan - Feniks - Hane
Latilen - Gatti - Grau
Nagash hex - Rosso Angelo - Alphonse Solf Kimblee

Po kolei:

Sprawy organizacyjne:

1) Jak piszemy posty w sesji ?
Przyjmuję następującą formę reprezentowania myśli, dialogu i tekstu pisanego.

Dialog rozpoczynamy od – oraz piszemy normalną czcionką

- Czy wszystko w tym temacie jest jasne ? - Głosem nie znoszącym sprzeciwu kabasz zapytał się zebranych graczy.

Myśli piszemy kursywą, bez cudzysłowów.

Mam nadzieję, że nikt mi nie będzie zmieniał konwencji pisania postów, bo potem bałagan się robi. – pomyślał kabasz.

Proza zaś normalną czcionką.
kabasz patrzył na swych nowych graczy zaciskając topór w ręku. Cicho nucąc sobie pod nosem ulubiony kawałek Armady.

2) Czy pogrubiamy imiona postaci ?

Ten zabieg stosowany jest aby, lepiej i szybciej móc się rozeznać w poście współgracza/MG. Mnie osobiście on irytuje, szczególnie przy wstawianiu posta kiedy to ma się naście boldów do dodania w napisanym właśnie tekście. W zamian za nie pogrubianie imion proponuje didaskalia na końcu posta. Ogólne powiedzenie co zamierza gracz. Sprawdzało się to dobrze w SL. Zatem na końcu posta idą deklaracje odnośnie używanych zdolności, imiona postaci z którymi weszliście w interakcje i chcielibyście być zauważeni przez współgracza/MG itp. Słowem znajdują się w didaskaliach wszelkie ważne informacje aby przy odpisywaniu gracz/MG mógł szybko znaleźć potrzebne mu posty, do których ma się odnieść.

3) Panel sesyjny.
Karty postaci w panelu sesyjnym będzie trzeba uzupełnić według schematu(kolejność wyświetlania w profilu jest istotna):

Po lewej stronie
- Umiejętności danej postaci:

Po prawej stronie
- Przydział 30 punktów do rozdysponowania:

Siła:
Charyzma:
Inteligencja:
Zręczność:
Szczęście:


Punkty te są naleciałością z poprzednich gier. Wolałbym aby każdy podchodził do nich jak do próby skonkretyzowania cech fizycznych i psychicznych postaci niż do cech, których testy uratują waszą skórę.

(Tutaj jedyna różnica w grupie potworów/ludzi)
Potwory:

- Punkty siły (100/100).
Źle reaguje na:
- <ta lista będzie uzupełniana w czasie sesji>

Ludzie:
Aktywacja
Kontrola
Moc

Po lewej stronie na dole:
- Informacje ważne dla MG, których nie umieściłem na forum:

4) W tej sesji również rozwijana będzie mechanika darów oraz potworów. Nie są jeszcze sprecyzowane dobrze sposoby rozdawania wam PG. Pracujemy nad tym wszyscy, aby mechanizm był czytelny i sprawny. Za co więc możecie dostać punkty ?

(Lista z poprzedniej sesji. Pewnie to się zmieni, ma tylko na względzie pokazania wam co może być punktowane.)

- Odpisywanie na czas.
- Dobre odgrywanie swojej postaci w sensie nadawania jej znamion realizmu i "życia"
- Współpraca z innymi graczami.
- Budowanie nastroju słowem, posty wprowadzające elementy emocji, przeżyć i przemyśleń bohatera pozostające przy tym zwarte, treściwe i nie tracące na ekspresji. Muzyka, obrazy urozmaicające przekaz słowny.
- Zakończone wątki – czyli zwyczajnie grając w sesji.
- PG przyznane przez MG i jego widzi mi się.

5) Post rozpoczynający sesje pojawi się jutro o 20. Dla grupy potworów oraz dla grupy ludzi. (TD ręczył głową Aschara )

6) Póki co, nadal nie została omówiona kwestia kombosów. Jak to widzą poszczególni gracze ? Ja byłbym za tym aby łączyć same zdolności a nie przedmioty jakie wytwarzacie. Gdyż ...

7) Pojawiło się wiele pomysłów, zainicjowanych od was, które można zebrać w ogólną nazwę „eliksirów”. Mianowicie dodając odpowiednie składniki można zaparzyć miksturkę, która : ... . Czy chcecie rozwijać pomysł takich miksturek ? Składniki to oczywiście to co wytwarzają rasy. Działanie zależy od was.

8) Materiały sesyjne służą nam wszystkim. Chciałbym aby osoby, które używają jakieś zdolności wpisali ją do materiałów. Zatem, jeśli ktoś z graczy użyje „Wściekłego uścisku, wydłużonego języka”. Zobowiązany jest do zaktualizowania posta o danej rasie i dodaniu użytej zdolności na kolor np niebieski. Po co to ? Aby pokazać wam i sobie, które zdolności zostały użyte a które nie oraz dopracowywaniu materiałów. Połączenia między rasowe mam nadzieję są już u każdego ustalone i nikt bez mojej wiedzy nie będzie już nic dodawał, zmieniał.

9) Pewnie i tak o czymś zapomniałem Stąd post będzie pewnie edytowany
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 06-01-2010 o 22:28.
kabasz jest offline  
Stary 31-12-2009, 17:34   #2
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <tak, znowu taniec radości >

Bardzo dziękuję Kabaszowi i TD za to, ze zgodzili się nam mistrzować, serdecznie również gratuluję wszystkim tym, którym udało się przejść przez rekrutkę i grać tu z nami Swoją drogą, nie była tak trudna jak straszyłeś, Kabaszu

Co do kombosów- wolałbym, żeby były to kombosy tupu miksturki, jak np: mikstura mumifikacji, którą Ci wczoraj przedstawiłem, Kabaszu Ale mogą też być kombosy samych umiejętności, z tym, że byłoby to dosyć trudne. Po pierwsze, oba ludki musiałyby mieć w tej samej chwili punkty mocy, by użyć zdolności. Po drugie, w tej samej chwili musiałyby stać obok siebie. Myślę, że te ograniczenia są dość oczywiste, trzecie jest jednak najpoważniejsze. Chodzi o to, że znamy zaledwie ułamek zdolności swych postaci. Myślę, że wszyscy zostawiliśmy sobie największe fajerwerki na specjalną okazję, by zaskoczyć czymś innych graczy. Niestety, w przypadku kombosów jest to niepożądane działanie. Nie mówię od razu nie, musimy sobie jednak zdawać sprawę, że nikt poza odgrywającym daną postać nie zna wszystkich jej możliwości, więc niektóre z kombosów, najpewniej te najciekawsze, będą nam niedostępne przez większą cześć gry.

Ufff, ale się rozpisałem

EDIT: Skoro mowa o kombosach, to prosiłbym, by w razie ich wprowadzenia każda karta postaci miała ich osobną listę. Przykład: Jeśli Puryfitek (tak mu było? ) i Skrzadełko połączą jakoś swe moce, to informacja o tym powinna być w obu kartach postaci. Pozwoli to uniknąć bałaganu
 

Ostatnio edytowane przez Kaworu : 31-12-2009 o 17:36.
Kaworu jest offline  
Stary 31-12-2009, 18:00   #3
 
Howgh's Avatar
 
Reputacja: 1 Howgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetnyHowgh jest po prostu świetny
Cytat:
Mikstura mumifikacji



Cytat:
Chodzi o to, że znamy zaledwie ułamek zdolności swych postaci.
To zależy, ponieważ jako, że np Asco jest w dobrych stosunkach z Gatti, bądź Skrzadło - mogę im udostępnić dłuższą listę 'moich zdolnosci', niż np Puryfkowi, od którego stronię.
To chyba oczywiste.


Cytat:
informacja o tym powinna być w obu kartach postaci. Pozwoli to uniknąć bałaganu
Bałaganu dla kogo? Dla MG chyba, bo on jedynie zna wszystkie umiejki - a poza nim, jedynymi osobami 'bezpośrednio zainteresowanymi' są tylko Ci dwoje, troje Solartus ktorzy kombinują. Tak więc jeżeli już, to Kabasz lub TD powinni o to prosić - jednakowoż () to miłe, że jesteś taki ofiarny i zaangażowany.


Co do tych kombosów - pisałem to w komentarzach, powtórze to tutaj - jestem przeciwny ustalaniu czegokolwiek i robieniu jakichś dziwacznych list.
Dlaczego?
Dlatego, że to BEZSENSU. Gracze nie mają pojęcia gdzie trafią, co bedą musieli robić, ile będa mieli siły i jak się bedą czuć - tak więc defakto NIC nie wiemy. Deklarowanie czegokolwiek jest więc, powtórzę, niepotrzebne. Wszystko wyjdzie w trakcie, na 'reakcję' naszych postaci bedziemy mieli srednio tydzień - to wystarczająco (bynajmniej dla mnie) czasu na (wy)myslenie.


@EDIT
Wyżej, chodzilo mi o kombosy umiejętności - co do mikstur, uważam, że to swietny pomysł. Już nawet na coś wpadłem, ale to z rasą Gatti - a, że jutro się widze z Lati (i nie tylko ) to przedyskutuję na żywo.


@EDIT2

I tak w ogóle, to życze wszystkim..


Happy New Year!

Do spiasania po Sylwestrze.
 
__________________
Nigdy nie przestanę podkreślac pewnego drobnego, instotnego faktu, którego tak nie chcą uznać Ci przesądni ludzie - mianowicie, że myśl przychodzi z własnej, nie mojej woli...

Ostatnio edytowane przez Howgh : 31-12-2009 o 18:21.
Howgh jest offline  
Stary 31-12-2009, 19:19   #4
 
Rewan's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodze
Hmmm, jak dla mnie kilka kombosów można by było ustalić już teraz, ale żeby nie zamykać tej sprawy, można by próbować robić coś podczas samej sesji. Oczywiście w tym wypadku skutek takich działań nie byłby do końca przewidziany i zależny od samego MG.
 
Rewan jest offline  
Stary 01-01-2010, 11:52   #5
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Witam obu mistrzów gry, wszystkich graczy zarówno z wątku stworów, jak i obdarzonych, życzę sukcesów prywatnie oraz udanych sesji na Lastinn (w realu również), satysfakcji i przyjemności z wspólnego grania. Poza tym mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić

A teraz jedna ze spraw poruszonych przez kabasza:

Cytat:
Napisał kabasz Zobacz post

7) Pojawiło się wiele pomysłów, zainicjowanych od was, które można zebrać w ogólną nazwę „eliksirów”. Mianowicie dodając odpowiednie składniki można zaparzyć miksturkę, która : ... . Czy chcecie rozwijać pomysł takich miksturek ? Składniki to oczywiście to co wytwarzają rasy. Działanie zależy od was.
W przypadku mojej postaci taka miksturka znajduje się w punkcie niezbędne do egzystencji. Wygląda to następująco, w sesji pewnie zostanie to rozbudowane w zależności od sytuacji fabularnej.

3. Regeneracja macki: W dawnych pięknych czasach, kiedy niebo i powietrze było znacznie czystsze niż obecnie macki (bicze) Puryfików regenerowały się bez problemów. Jednak wraz ze wzrostem zanieczyszczenia naszej planety proces odrastania macek uległ zaburzeniu. Od tego czasu zregenerowane macki bardzo często odradzały się jako ułomne kikuty, nie osiągające prawidłowych rozmiarów. Poza tym były one mniej sprawne i znacznie bardziej podatne na choroby. Doszło nawet do tego, że u wielu osobników macki wcale nie odrastały. Radę na tę ułomność rasy znalazły mądre opiekunki, które eksperymentując z substancjami wytwarzanymi przez inne rasy, opracowały mieszankę składników pomocną w regeneracji macek (biczy).

Pierwszym z niezbędnych składników są "czarne pióra" Kruków Śmierci, które wbija się w ciało Puryfika, aby zainicjować proces regeneracji. Następnie konieczny jest "musujący proszek" wytwarzany przez Skrzadła, który ma pobudzające właściwości. Ostatnim składnikiem jest "lecznicza ślina" kociej rasy Gatti, która dopełnia procesu wstępnej regeneracji. Kiedy nowa zregenerowana macka osiąga długość jednego metra (co jest odpowiednikiem końca okresu dziecięcego kończyny), wtedy Puryfik organizuje spotkanie z trzema osobnikami, które pomogły w procesie odrastania macki (jest to taka mała uroczystość - kiedy Puryfik dziękuje innym za pomoc).

Pozdrawiam Adr
 
Adr jest offline  
Stary 01-01-2010, 13:07   #6
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
Post już jest, ważna sprawa - w panelu sesyjnym dodajcie zdjęcia o szerokości 150 px. To bardzo nie ładnie wygląda jak się rozjeżdża temat przez avki.

Dodam ludzi do panelu, i odpiszę dalej w komentarzach.

Kawcio nie zaczynaj, co byś nie miał żadnych wątpliwości okres próbny jest nałożony. Karencja nie ominie cię, więc się jeszcze nie rozbrykaj za nadto.

Do tej pory w kombosach najbardziej widzi mi się pomysł glypha aby użyte razem umiejętności dwóch ras mogły działać trochę lepiej. Jednak umiejętności będą odzwierciedlały poziom z którego zostały użyte.

Osobiście wydaje mi się, że jeśli wprowadzimy kombosy czy też miksturki to ktoś z graczy przejmie rolę skryby i w 1 poście systematycznie dodawać będzie odpowiednie wpisy (oczywiście za obranie tej funkcji dostanie odpowiednie + przy grze ) Nie musimy tego robić na już, można niektóre miksturki czy kombosy stworzyć teraz a reszte później. Niemniej jakaś osoba powinna przejąć 1 post w materiałach i służyć nam za skrybę.
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 01-01-2010 o 13:47.
kabasz jest offline  
Stary 01-01-2010, 13:44   #7
 
Thanthien Deadwhite's Avatar
 
Reputacja: 1 Thanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumnyThanthien Deadwhite ma z czego być dumny
No i mój post też już jest

Ogólnie to teraz, gdy sesja już ruszyła chciałem Wam wszystkim życzyć długiego życia Mam nadzieję, że będzie się nam grało rewelacyjnie Jestem o tym przekonany

Co do mojej grupki...czy wy jesteście pewni w co się właśnie wpakowaliście?
Co do waszych postów, to daje wam dużo swobody. Zarówno jeśli chodzi o to, w jaki sposób Ben was "zaczepił" o pomoc, oraz o to kto kiedy i w jaki sposób pojawi się w miejscu przeznaczenia

Dialogi możecie robić między sobą, Ben dopiero się pojawi (jakoś pod koniec waszych postów zapewne) więc na razie mnie w sprawie rozmów Benjamin - Bg nie ma :P

W razie pytań czy wątpliwości...eeee...i tu jest problem...można się dobijać ale pewność, że mnie zastaniecie możecie mieć dopiero w poniedziałek :P Chyba, że zdobędziecie mój numer telefonu (co nie jest takie trudne )

No to chyba tyle

Kabaszu....zaczynamy nasze piekło
 
__________________
"Stajesz się odpowiedzialny za to co oswoiłeś" xD

"Boleść jest kamieniem szlifierskim dla silnego ducha."
Thanthien Deadwhite jest offline  
Stary 01-01-2010, 14:37   #8
 
Glyph's Avatar
 
Reputacja: 1 Glyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwuGlyph jest godny podziwu
Witam wszystkich serdecznie.

Zdziwiony (kto tak wcześnie po sylwestrze posty pisze... ) z radością powitałem pierwszy post.
Kartę już prawie pouzupełniałem. Mam tylko dwa pytania do niej.
1. Umiejętności wstawić tam jako ściągawkę (nazwa+bardzo skrótowy opis), czy całość tak jak przedstawiłem na karcie?
2. Te 30 punktów na cechy zapisują na karcie wszyscy, czy tylko ludzie? Z wcześniejszego postu wydaje się, że wszyscy, natomiast mechanika na google docs wymagała ich tylko od ludzi stąd wątpliwości.

Odnośnie przywołanych kombosów. Zaproponowałem je jako dodatek do zwykłych rasowych powiązań. Przyświecało mi założenie, że skoro rasy współpracują ze sobą od wieków, to mogły powstać takie ściślejsze powiązania.
Moim zdaniem oczywiście nie musimy wszystkiego mieć od razu ustalonego, jednak sądziłem, że fajnym pomysłem byłoby ustalenie kilku takich zależności na etapie rekrutacji wraz z np. ich zastosowaniem w społeczeństwie Salartus.
Teraz po skończonej fazie przygotowań myślę, że nie ma już pośpiechu w tworzeniu tych zależności. Raczej niech będą tworzone na bieżąco, gdy komuś wpadnie pomysł do głowy.
Z drugiej strony niezbyt mi się widzi, aby w momencie napotkania trudności nasze stworki poszły na łatwiznę i zamiast wykorzystywać opisane umiejętności tworzyłyby super eliksiry/umiejętności z właściwościami jakie są akurat potrzebne. (Z założeniem, że eliksiry tak jak regenerator tworzą efekt bardzo luźno związany z właściwościami składników)
 
Glyph jest offline  
Stary 01-01-2010, 14:56   #9
 
Rewan's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodzeRewan jest na bardzo dobrej drodze
Glyph - ale z drugiej strony, to co my byśmy wymyślili teraz byłoby bardzo proste i nie przemyślane. Jak sam pisałeś rasy Salatrus jednak trochę ze sobą pożyły, więc miały czas na wymyślenie tego wszystkiego. Tak więc nasze szybkie pomysły nie mogą się równać ich długowiecznym. Myślę, że dobrze by było jednak pod same sytuacje działać, a MG już dobrze będzie wiedział jak nam utrudnić życie.
 
Rewan jest offline  
Stary 01-01-2010, 19:24   #10
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
TD jakie piekło, nie strasz tutaj ludzi bo nam wszystkie kobiety uciekną.
Swoją drogą nie wiem czemu prawie wszystkie panie wybrały wątek ludzi (Latilen, cokolwiek usłyszysz od Vivi odnośnie zaciążania Juliet będzie na bank przejaskrawione.)

Glyph ja też podziwiam TD. Mój pościk był już napisany za wczasu, czekał tylko na odpowiedni moment aby go wstawić.

Glyph najlepiej całość. Twoje przykłady dodają inspiracji.

Te 30 punktów na statystyki jest dla wszystkich. Kombinuje jak pozbyć się ich z systemu, ale niestety dla niektórych osób są one pomocne - chociażby przy konstruowaniu zdolności. W chwilach spornych na testy ala (czy aby udało wam się ominąć te wszystkie lecące z niebywałą prędkości kawałki radioaktywnego metalu).

Dobrze byłoby aby pewne kombosy jednak powstały już teraz. Chociażby dlatego że dzięki takiemu powiązaniu zmienił się lekko wstęp waszego wątku. Kilka powiązań byłoby na miejscu reszte 'bojowo/szpiegowskich' można wymyślić w czasie sesji. Dobrze byłoby jednak teraz sklecić coś 'fabularnego'.

Co by nie było możliwości, łatwiej będzie wam na bank wykonać jakiś zbiorowy kombos, który wcześniej wymyśliliście, niż wymyślony na prędce bo okazja odpowiednia. A to rzuty się zwiększy za złe warunki współpracy, wymyśli komponent x do którego nie będziecie mieć łatwego dostępu itp. W tym względzie Rewan masz absolutną rację, już MG wie jak ubarwiać grę.

Najlepsze jest to, że w SL Rewcio i Kaworu kojarzyli niektóre zagrania, teraz jest już (TD, Nagash, Glyph, Vivi, Rewcio i Kaworu) chyba zwiększyć można poziom odrobinkę.
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.
kabasz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172