Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-05-2014, 23:13   #31
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu


Legenda:
Szare paski - zablokowane przejścia
Niebieska gwiazda - wasza pozycja
Czerwona strzałka - nadchodząca karawana.

Karawana liczy ponad dwudziestu osobników. Na ten moment nie znacie jej dokładnej liczby.
Sama ulica to szeroka, oczyszczona z wraków pasmówka, kiedyś używana przez Amityville. Wygląda jak na mapie i zdjęciu w sesji. Możecie się cofnąć, albo przeć do przodu. Boczne wyjazdy są zablokowane przez różne przeszkody (wraki, wyrwy, chwilowe rzeki itp.). Da się przez nie przedostać, jednakże porzucając wóz. Droga otoczona jest wysokimi budynkami, z których jest świetny widok na ulicę.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 15-05-2014, 18:36   #32
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu


Nazwa: Buggy
Typ: Light Strike Vehicle (LSV)
Liczba miejsc w kabinie: 1 pasażer +1 kierowca + 1 strzelec + Luk bagażowy
Układ jezdny: 4x4
Wymiary: Długość: 4 metry, Wysokość: 2 metry, szerokość 2.1 metra
Masa własna: 980 kilogramów
Prędkość maksymalna: 100 km/h - droga, 70 km/h - w terenie
Pojemność zbiornika: 50 litrów
Zużycie paliwa: 10/100 km
Głębokość brodzenia: BD
Silnik: Diesel
Moc silnika: 110 KM
Skrzynia biegów: manualna, 4 do przodu, 1 wsteczny
Wyposażenie:
Broń:
Cytat:
Nazwa: M1919A4
Zdjęcie: Zdjęcie I
Używana amunicja: .30-06
Pojemność magazynka: 200
Reguły specjalne: Niezawodny, Nieporęczny, Wolne przeładowanie (6 segmentów)
Opis: Doskonały ciężki karabin maszynowy, którego prototypy zostały stworzone przez Browninga już w 1919, a wycofane ze służby został dopiero w latach ‘80 ubiegłego wieku. Zasilany taśmowa ze skutecznej amunicji .30-06 jest mocnym argumentem w każdej dyskusji.
Dodatki: Trójnóg, Pancerna osłona, Na stale przyspawany do pojazdu
Ekwipunek:
Gaśnica
• Mocna lina (10m)
Łańcuch z hakiem
• Kilof
• Łopata
Taran
Rescue tool
• Radio
Klemy akumulatorowe
• Przestrzelona radiostacja
• Przestrzelony kanister z ropą
• Zapasowe koło
Składane nosze

Dodatki:
• Opancerzona podłoga
• Wypełniane opony
Opis: Znaleziony w ruinach pojazd do szybki lekko opancerzony łazik z napędem na cztery koła o konstrukcji ramowej. Wechikuł potrafi osiągnąć zadowalającą prędkość, a przy tym jest diabelsko mobilny. Te zalety w połączeniu z ciężką bronią pokładową dają doskonały pojazd zwiadu, mogący mocno napsuć krwi wszelkiemu paskudztwu kryjącemu się w ruinach.
Aktualny stan: Niewątpliwe Buggy zostało ostrzelane z cięższego kalibru. Na pierwszy rzut oka widać zniszczoną oponę oraz uszkodzone urządzenia pokładowe.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 03-06-2014 o 14:04.
Lost jest offline  
Stary 20-05-2014, 07:21   #33
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Opis budynku:

Cytat:
ten budynek jest piętrowy? jeśli tak to jaki wysoki?
Piwnica
Parter
Pierwsze piętro
Poddasze.
Kiedyś był to zapewne duży dom jednorodzinny.

Cytat:
jak daleko od budynku znaleźliśmy auto?
Jakieś trzysta metrów, na linii ruin.

Cytat:
opisz pokrótce okolice?
Budynek stoi na uboczu. Zapewne długo przed wojną była to mała willa, gdzieś na przedmieściach, do której z upływem lat przyszło miasto. Jednakże otaczający ją ogród skutecznie oddzielił ją od pozostałych budynków. Z nieznanego powodu ogród zamiast przejąć okolicę w kilkanaście lat po zagładzie, skarłowaciał i prawie wymarł. Tym samym oddalona od głównych szlaków willa otoczona jest teraz pasem ziemi niczyjej, który doskonale można kontrolować z najwyższych pięter.

Zdjęcie

Cytat:
są jakieś inne solidne budynki? czy same ruiny, jeśli tak to wysokie czy niskie?
Dookoła wciąż jednak stoją solidne budynki o różnych wysokościach. Miejsce raczej nie zniszczone jest przez wojnę, bardziej przez ogólny rozpad. Większość z nich oddalonych jest od miejsca postoju o jakieś 300 metrów.

Plan budynku:



Plan okolicy:



Widoczne roboty:

W kępie drzew widoczny jest kołowy transporter opancerzony. Jest długości około dwóch metrów i wysokości do metra. To z niego została wystrzelona rakieta. Transporter nie porusza się i nie strzela.

Przez pole walki z dużą prędkością w stronę budynku, ostrzeliwując pozycje uchodźców jedzie Obrońca.

W stronę kępy drzew wycofuje się Pająk. Jedno z jego odnóż jest uszkodzone dlatego też porusza się wolniej. Na jego kadłubie zaczepiona jest nieprzytomna Sharon - najstarsza córka Nathana.

Lynx, Fray oraz Nathan rozpoznają modele robotów (zerknijcie sobie do podręcznika na ich opisy, mocne i słabe strony)

W razie pytań komentarze, dock, PW.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 31-05-2014, 18:10   #34
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu

Imię, nazwisko, pseudonim: Ira

Wiek: Nieznany, jednakże dziewczynka nie ma więcej niż sześć lat.

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Dziewczynka nie wyróżnia się niczym szczególnym wśród sierot włóczących się blisko ośrodków miejskich. Niedbale obcięte włosy, podziurawione ubrania i brudna buzia. Nie tylko dlatego o tej małej łatwo zapomnieć w czasie podróży większą grupą. Nie odzywa się ona wcale oraz stara się nie rzucać w oczy zawsze będąc na uboczu. Niesie przy sobie mały worek pełny swoich "skarbów", a często i jedzenia, które regularnie podkrada nawet wtedy, kiedy jest regularnie karmiona. Cierpi na astmę.

Skrócona wersja historii: Dziewczynka zastanowiła się przez chwilę, po czym wyciągnęła z plecaka długopis, niespodziewanie pocałowała medyka w policzek i z pogniecioną kartką papieru, wyciągniętą z kieszeni podbiegła do ognia. Położyła się w jego blasku i zaczęła rysować. Clyde zapiął plecak, wstał i niespiesznie podszedł w krąg światła, ciekawy co też powstaje na papierze.
Sądząc po stanie kartki i ilości różnych kredek oraz długopisów użytych do jego narysowanie bazgroły dziewczynki powstawały przez dłuższy czas. Po lewej stronie Ira narysowała małą postać, sądząc po kolorach ubrań i włosów siebie samą. Na prawo ciągnął się szereg różnych postaci. Najpierw wysoka kobieta z długimi blond włosami, później trochę niższy mężczyzna z zielonymi spodniami, brązowym plecakiem i coś co przypominało karabin w ręce. Obok niego stał kolejny ze smutnym wyrazem twarzy i piegami na nosie oraz siekierką w ręku. Później kobieta z rudymi włosami i o wiele większym od niej plecakiem. Następny był siwy mężczyzna z brzuchem w grubej, czarnej kurtce. Obok niego stała smutna, chuda dziewczyna z kręconymi włosami i w za dużej niebieskiej koszuli. Teraz Ira malowało kolejną postać. Niebieskiego od koloru długopisu mężczyznę z plecakiem, w hełmie z krzyżem na głowie.


Profesja: Brak

Najważniejsze umiejętności: Dziewczynka jak na swój młody wiek naprawdę ładnie rysuje.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 04-06-2014, 13:14   #35
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Mapka dla merilla:



Legenda:
Krzyż - Lynx
Koło - odgłosy
Pomiędzy klatką schodową, a mieszkaniem są drzwi. Jedno wejście (z którego słychać odgłosy) to schody awaryjne, a drugie to szyb windy.

Mapka dla pozostałych:



Legenda:
Strzałka - Krzyki oraz kierunek, z którego Lynx zameldował, że zbliżają się sylwetki.
Znajdujecie się przy transporterze. Krzyki dochodzą z daleka, ale się zbliżają.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 08-06-2014, 13:00   #36
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Pamiątki:


Ezechiel Deakin:
Cytat:
Jazda konna - samouk:
Gdy pierwszy raz zobaczyłeś dumnego mustanga w stajni Daltona nie mogłeś nie żywić niekłamanego respektu dla silnego ogiera. Mimo, że nie miałeś zbyt wielkiego doświadczenia z jazdą konną, to właśnie taki środek transportu wybrałeś w podróży przez Stany. W końcu udało Ci się ujarzmić bestię i nagiąć ją zgodnie do swojej woli.

Wymagania: Ruszyć w pościg za łowcami konno.

Zasady: Umiejętności jazda konna i ujeżdżanie samoczynnie awansują z poziomu 0 do poziomu 1. Nie można ich jednak później rozwinąć ponad 3, bez pomocy profesjonalnego trenera.
Cytat:
One, lucky bastard
Widziałeś kiedyś robota? Takie molochowe świństwo, co się nazywa łowca? Ja widziałem, jak jeden koleś dwoma strzałami z pistoletu kładzie dwa takie paskudztwa. Niby, nieźle, ale słyszy się o takich historiach. Wiesz, co w tej było niezwykłe? Facetowi przy drugim strzale zaciął się pistolet na amen, a mimo tego pocisk wystrzelił i unieruchomił szarżującą na niego bestie. Wyobrażasz to sobie? Przy okazji… Ten facet podobno jest ślepy. Nie zalewam.

Wymagania: wystrzelić z zaciętej broni.

Zasady: Dwa razy na roździał w razie zacięcia broni innej niż wadliwa, możesz przerzucić kość na trafienie celu. Strzał jest ponawiany, a poprzedni z zacięciem traktowany jako niebyły.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Randall Fray:
Cytat:
Kulejesz
Nie wszystko zawsze idzie zgodnie z planem. W ciągu swoich podróży pomyliłeś się ten jeden raz za dużo. W konsekwencji, w wypadku samochodowym złamałeś nogę. Wprawdzie Zszywacz zrobił co mógł, żeby poskładać Cię z powrotem w jeden kawałek, ale nie udało mu się całkowicie.

Wymagania: Odnieść poważne obrażenie nogi.

Zasady: Twoje testy kondycji związane z biegiem są zawsze o poziom trudniejsze, generalnie poruszasz się trochę wolniej od innych
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Ostatecznie nie jest tak źle. Udało Ci się zagadać Dentystę, dałeś radę w Teksasie, łowcy zdecydowali się wybrać Cię na nadzorcę niewolników szóstego komanda specjalistycznego. Brzmi mądrze, ale prawda jest taka, że biegasz na posyłki, rozdajesz posiłki i od czasu do czasu wrzaśniesz na kogoś. Nie jest źle, jesz lepiej, masz więcej wolnego czasu.
Obserwujesz więc.

Wymagania: Być nadzorcą komanda

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, mającego związek z twoim komandem łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Drapieżnik
Zwykli ludzie po prostu napieprzają. Czy to w zwarciu czy na dystans, z lepszym lub gorszym celem tylko walą. Niektórzy z wyższej półki walą w głowę czy serce. Ta... Każdy kto myśli się tam opancerzy. Ty potrafisz wyczuć słabą stronę ofiary. A to, że zbroja jest słabsza w okolicy pachy albo przeciwnik kuleje na lewą nogę czy nie do końca widzi na prawe oko. Dostrzegasz to i bezlitośnie wykorzystujesz.

Wymagania: Pokonanie cyborga dzięki dostrzeżeniu słabych stron, wykorzystanie zaszczucia Rudego czy uderzenie z najsłabiej chronionej strony karawany uchodźców.

Zasady: Po zdaniu trudnego testu czujności otrzymujesz informacje na temat słabych punktów przeciwnika, z którym walczysz. Bazowa trudność testu nie zostaje obniżona w razie dłuższej obserwacji.
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Clyde King:
Cytat:
Znajomości wśród niewolników i łowców
Spędziłeś w karawanie ponad pół roku. Przeżyłeś w nieludzkich warunkach, nie dzięki swojej sile, ale sprytowi i charakterowi. Zdołałeś nawiązać kontakt z wieloma niewolnikami, większość z nich przynajmniej poznałeś. Czasami masz wrażenie, że wiesz o nich więcej, niż oni sami o sobie.

Wymagania: Być najdłużej uwięzionym niewolnikiem z całej grupy

Zasady: MG musi Ci udzielić szczegółowych informacji nt. każdego niewolnika i łowcy, którego spotkasz łącznie z przybliżeniem Ci ich KP.
Cytat:
Clyde & King
Wiele myślałeś o tym, co zdarzyło się w ostatnich dniach. O ludziach, którzy zginęli na twojej drodze. Jakaś część Ciebie natrętnie powtarza, że z twojej winy, że gdybyś spróbował inaczej być może oni wszyscy wciąż by żyli. Każdy jest mądry po szkodzie, Clyde.

Wymagania: Karawana mutantów ginie w zasadzce.

Zasady: Ciężko to wytłumaczyć, ale wydaje Ci się, że jest obok Ciebie wewnętrzny głos, który posłuchany raz na kampanie może uratować Ci życie. Czasami jednak głos przychodzi we śnie, a wtedy dojmujące poczucie winy nie pozwala zasnąć.
Cytat:
Nikomu nie potrzebny jest fizyk
Słyszałeś kiedyś o fuzji jądrowej? O reakcji, która powoduje, że łączące się jądra deuteru i trytu mogłyby dać nam w teorii nieograniczone źródło energii? Nie tylko słyszałeś, mógłbyś napisać na ten temat książkę. Znasz się na układach elementarnych, możesz poprowadzić wykład z fizyki kwantowej… Tyle, że nikogo to nie obchodzi. Ale hełm z czerwonym krzyżem i plecak pełen medykamentów wygląda obiecująco. Wkrótce zarobisz na ksywę “Doc”.

Wymagania: Być drużynowym łapiduchem.

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o dwa punkty, a chirurgia o jeden.
Cytat:
Morderca
Rodzina Morganów - małżeństwo i piątka dzieci zginęła w ruinach z twojej ręki. Randall i Ezechiel z zimną krwią wymordowali wszystkich by zdobyć ich maski przeciwgazowe. King w tym czasie przytrzymał Marię, która jako jedyna chciała interweniować. Winni są wszyscy, albo nie jest winny nikt.

Wymagania: Zamordować Morganów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Wayland “Lynx” Givens
Cytat:
Zgranie
Wiesz po czym poznać prawdziwego żołnierza od obrońcy jakiegoś zapiździewa? Obaj przecież mogą być sprawni i genialnie strzelać. Po dyscyplinie i zgraniu. Gdy akcje przeprowadzają Posterunkowcy czy elita Zgniłego Jabłka to ich przewagą jest nie tylko szpej a to jak ich wyszkolili. Nie zostawiają pustych sektorów podczas skanowania a gdy dojdzie do tiku to osłaniają kumpli bez chwili zwłoki. Po prostu potrafią działać jak jeden organizm. I po tym poznasz zawodowców.

Wymagania: Walczyć ramię w ramię z innym posterunkowcem.

Zasady: Gdy zgrywasz się z kimś innym wyszkolonym według regulaminów Posterunku dostajesz +1 do trafienia oraz testów moralów oraz +2 do testów wypatrywania i nasłuchiwania.
Cytat:
Zawsze gotowy
Każdy wolną chwilę spędzałeś czyszcząc swoją broń i dbając o to, by następnego razu nie zawiodła, kiedy będzie potrzebna. Cóż, kilka razy fortuna była tutaj niezłą sucz, ale koniec końców królową zawsze będzie statystyka.

Wymagania: Na każdym postoju, broń musi być przejrzana i wyczyszczona. W tym samym czasie nie może robione być nic innego, wymagającego skupienia oraz pracy rąk.

Zasady: Test na zacięcie wykonywany jest tylko w razie wyrzucenia na kości 20.
Cytat:
Oszpecony
Jesteś jednym z tych, którzy gdy uśmiechają się, to robią to od ucha do ucha. Paskudna rana rozpłatanego przez pocisk policzka, nawet zaszyta nie ma większej szansy dobrze się zabliźnić. Straszysz i ściągasz uwagę, nawet jak na standardy świata po postapokalipsie. Lepiej pokazywać się w masce.

Wymagania: Oszpecona twarz

Zasady: Test polegające na Perswazji, Zaufaniu, Empatii itp. są o stopień trudniejsze? Jednakże Zastraszania o stopień łatwiejsze? Ponad to postać może spotkać się ze skrajnymi reakcjami przy pierwszym poznaniu.
Cytat:
Morderca
Karawana mutantów składająca się głównie z nieuzbrojonych cywilów zginęła, bo ktoś powiedział o dwa słowa za dużo. Gdy jeszcze można usprawiedliwiać strzelaninę na ulicy, to ciężko zrozumieć rzeź jaka dokonała się na piętrze jednego z bronionych domów.

Wymagania: Wymordować tłum nieuzbrojonych mutantów

Zasady: Konsekwencje pewnych uczynków wracają do nas, wtedy kiedy zupełnie się ich nie spodziewamy.

Maria Deakin
Cytat:
Kula u nogi
Niektórzy chcieliby widzieć cię, jako zbędną cześć grupy, kolejną mordę do wykarmienia. Jednak to, że nie nosisz największego karabinu i często podczas walki twoja funkcja ogranicza się do czekania na rannych i dodawania otuchy ukrywającym się w piwnicy nie znaczy, że można Cię zlekceważyć. A niektórzy tak właśnie zrobili.

Wymagania: Nie uczestniczyć aktywnie w starciach

Zasady: Przeciwnicy wybierając cel, Marię nie traktują jako cel pierwszorzędny
Cytat:
Pielęgniarka
Przez kilka ostatnich dni w ruinach widziałaś więcej krwi i rannych, niż wcześniej przez całe swoje życie. Asystowałaś w kilku operacjach i mając nad sobą takiego nauczyciela, jak King opanowałaś podstawy pierwszej pomocy o wiele lepiej, niż przez wszystkie lata spędzone na farmie.

Wymagania: Asystować w operacjach przeprowadzanych przez kompetentnego chirurga

Zasady: Umiejętność pierwsza pomoc wzrasta o jeden punkt.
Cytat:
Rozerwane mięśnie lewego ramienia
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki rozerwały ci mięśnie lewego ramienia. Nawet po operacji połączonej z rehabilitacją ręka nie odzyska już nigdy pełnej sprawności.

Wymagania: Rozerwane mięśnie lewego ramienia

Zasady: Testy budowy i zręczności wykonywane lewą ręką bez wsparcia prawej są o poziom trudniejsze.
Cytat:
Utrata prawego ucha
W eksplozji, którą przeżyłaś w czasie pierwszego spotkania z maszynami, odłamki pozbawiły Cię prawego ucha. Szczęście w nieszczęściu, że brak z łatwością można przesłonić rozpuszczonymi włosami.

Wymagania: Utrata prawego ucha

Zasady: O stopień trudniejsze testy nasłuchiwania
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 09-06-2014 o 14:53.
Lost jest offline  
Stary 20-06-2014, 11:04   #37
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu

Brama

Brama jest ostatnim przystankiem przed Misją Ojca Gianniego w drodze prowadzącej z ruin. Obsadzona jest przez dwudziestu Tarczowników dowodzonych przez młodą, atrakcyjną dziewczynę – Tildę. Koczuje tutaj około sześćdziesięciu uchodźców, czekających na otwarcie wejścia do Misji.

Aktualnie sytuacja jest bardzo napięta. Czekający protestują domagając się natychmiastowego wpuszczenia do środka. Żołnierze odmawiają, zasłaniając się możliwością przeniesienia przez tamtych chorób zakaźnych i rozkazami płynącymi z Nashville. Na razie udaje się im, zatrzymywać protestujący tłum.

Jednakże z dnia na dzień, ogólny stan uchodźców pogarsza się. Nie ze względu na choroby, ale brak dostępu do żywności. Najgorsze przypadki wycieńczenia transportowane są przez lekarza – Anioła Miłosierdzia do szpitala Misji. Pojawia się on raz dziennie, zawsze ten sam, w późnych godzinach wieczornych.

Brak żywności i postępujące zagłodzenie są największą tragedią uchodźców, którzy utknęli przed Bramą. Ludzie ci musieli przejść wiele kilometrów od Pinville, przez ruiny, aż do tego miejsca. Ciężka wędrówka odcisnęła na nich swoje piętno, co więcej pochłaniając większość zapasów. Co więcej, są to najczęściej najsłabsi mieszkańcy zniszczonej Enklawy, którzy nie potrafili dotrzymać tempa pierwszemu, głównemu pochodowi uchodźców.
Sami Tarczownicy również nie wyglądają na dobrze dożywionych, jednakże ich sytuacja nie jest nawet w połowie tak dramatyczna jak przybłędów. Często też odsprzedają swoje racje i dostęp do wody w zamian za gamble należące do przybyłych.

Nazwa: Brama
Liczba mieszkańców: Garnizon Bramy składa się z 20 Tarczowników. Samych uchodźców jest dużo więcej – około 60 osób.
Zajęcia: Wśród Tarczowników znaleźć można typowe profesje dla tej grupy. Głównie żołnierzy, ale także mechanika, radiooperatora, a nawet sanitariusza. Wśród uchodźców większość stanowią farmerzy z Pineville – można wśród nich znaleźć wielu ludzi parających się różnymi profesjami.
Przywódcy: Dowódcą Tarczowników jest Tilda. Inne grupy mają swoich liderów, jednakże nie jest to nikt wyróżniający się.
Stosunek do obcych: Kolejni przybywający uchodźcy są ewidencjonowani i wciągani na listę, według której ma odbyć się wpuszczanie na szlak dalej idący w stronę Misji.
Sprzęt: Na Bramie za żywność można kupić wszystko. Od amunicji, przez sprzęt rolniczy, do kobiet.
Żywność: Brak, bądź bardzo ograniczona. Wydaje się, że większe zapasy mogą posiadać Tarczownicy.
Zapotrzebowanie: Dramatyczne zapotrzebowanie na żywność i tylko odrobinę mniejsze na leki.




Legenda:

Do bramy prowadzi asfaltowa drogą przez gruzy. Dookoła większość budynków została zrównana z ziemią. Mur, który dzieli teren wykonany jest z grubych blach, betonu i drutu kolczastego. Co jakiś czas można dostrzec przechodzącego obok strażnika. Tarczownicy dbają jednak o to, żeby uchodźcy, którzy znaleźli się przy bramie nie rozchodzili się na boki i zostawali na terenie prowizorycznego obozu, który mogą kontrolować.

W namiotach beczkowych obozują Tarczownicy. Są one mocno strzeżone i żaden z uchodźców nie ma do nich wstępu. Trzymani są w nich również aresztowani uchodźcy.

Pozostali żyją w kilkupiętrowym, rozpadającym się budynku. Każda z grup zajmuje osobne piętro i rzadko się ze sobą mieszają.

Przy pompie siedzi kilkunastu uchodźców żebrząc o gamble i wodę. Strzeże jej kilku tarczowników. Mają tam stroje ochronne, detergent i myjkę ciśnieniową. Są przygotowani do czyszczenia skutków Opadu. Użycie sprzętu jest płatne i w razie widocznych śladów Opadu na oporządzeniu obowiązkowe.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 20-06-2014, 14:09   #38
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu

Imię, nazwisko, pseudonim: Tilda

Wiek: Po dwudziestce.

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Kobieta jest bardzo atrakcyjna, jednakże łatwo tego nie zauważyć spod ciężkiego, wojskowego kombinezonu i warstwy brudu jaka ją pokrywa. Na ramieniu nosi długą strzelbę, a przy pasie rewolwer. Czasami widać ją z dawną policyjną tarczą.

Skrócona wersja historii: ???

Profesja: Żołnierz

Najważniejsze umiejętności: Kobieta dowodzi prawie dwudziestką ludzi. Podwładni zdają się ją szanować i wykonywać rozkazy bez szemrania. Niewątpliwie jest dowódcą z powodu jej zasług, nie z nadania.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 27-06-2014 o 01:18.
Lost jest offline  
Stary 27-06-2014, 01:18   #39
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 804 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu

Imię, nazwisko, pseudonim: Gareth

Wiek: Przed pięćdziesiątką.

Krótki opis wyglądu, cechy szczególne: Pierwsze co zwraca uwagę w Garethcie, to jego oszczędność w ruchach. Mężczyzna emanuje spokojem i pewnego rodzaju naturalną umiejętnością ciągnięcia ludzi za sobą. Mówi w sposób zdradzający rodowód z federacji, jednakże nie będący przy tym pretensjonalny.

Skrócona wersja historii: - Mam na imię Gareth. - Mężczyzna uważnie przyglądał się Frayowi. - I Ci ludzie wybrali mnie na swojego przywódcę.

Profesja: Mechanik i przywódca uchodźców.

Najważniejsze umiejętności: Mężczyzna nie jest żołnierzem, jednakże umie obchodzić się z bronią. Ponadto z łatwością jego spokój i opanowanie, pomagają mu uzyskać u ludzi posłuch. Jednakże jego największym konikiem i pasją jest mechanika.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169