|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-01-2007, 17:15 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Na krańcu życia i śmierci Oto komentarze do mojej sesji. Graczy proszę o zamieszczenie kart postaci.
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
15-01-2007, 17:56 | #2 |
Reputacja: 1 | Kościej, rany boskie - ŻYCIA !! Korzystaj z modułu sprawdzania pisowni, po to jest. |
16-01-2007, 16:46 | #3 |
Reputacja: 1 | Imię: Max Wiek:23 Rasa: Człowiek Historiahce by na początku nikt nie znał historii Maxa. Jedyne co na wiecie, to to ,że sam podróżyje po świecie i pogłoski o tym jak zabił sam 50 muthaninów. Teraz Max zatrzymał się w opuszczony mieście przejętym przez Speed Star znawanym przez nich Miasto- 046 (tam spotka postać Kościeja [o ile chcesz? Ja myśle, że to byłby dobry pomysł]). - Opis: Max ma ciemne włosy. 1.90 m wzorostu. Jest dość umięśniony. Na ramieniu ma długą blizne pamiątke po jednej z bitw. Max wygląda dosyć groźnie. Lubi nosić czarną opaskę na głowie (jak rambo ) Broń główna : Karabin Wyborowy, półautomatyczny. Broń dodatkowa : -Strzelba V-2b (promień ogłuszający) Broń krótka : Pistolet blasterowy klasy A Ładunki wybuchowe : Ładunek wybuchowy A.1.(X35) Pancerz : Fragmenty lekkiego pancerza, maska gazowa. Wyposażenie, dodatki: Latarka mocowana do Karabinu, flary (x3), nóż komandosa. Umiejętności : - duże szczęście (podam przykład gdy biegła na niego horda gangsterów z nożami i pałkami a mu skończyła się amunicja i sądził, że raczej nie przeżyje... z nieba spadł statek Imperium zestrzelony przez Muthanów miażdząc większośc wrogów) - 6 zmysł ( Max potrafi wyczuć sam nie wie jak różne niebezpieczeństwa, pułapki itd. nieraz uratowało mu to tyłek) - niezwykły refleks ( gdyby nie jego refleks miał by pseudo ,,Ołowiany Żołnierzyk``) Zdolności: - Celne oko ( Max choć ma dopiero 24 lata ma duże doświadczenie bojowe, często samotnie ćwiczy strzelając do pusze z dużej odległości. Dzięki częstym ćwiczeniom Max prawie nigdy nie chybia) - Idealna Kondycja ( Bohater ma kondycję, najlepszego sportowca) - Zabójca Muthan ( Max, żywi osobistą nienawiść do tej obcej rasy, dzięki temu wyjątkowe chętnie faszeruje obcych kuleczkami). |
16-01-2007, 17:25 | #4 |
Reputacja: 1 | Imie: Albenius Rasa: Muthanin Płeć: Muthanie nie rozróżniają płci (są matki i są obywatele) Wiek: 350 lat Wzrost: 367 cm Waga: 298 kg Historia: Albenius urodził się na matczynej planecie Muthan, Muthanii. Jak każdy Muthanin, na początku został wzięty do kopalni żelaza na planecie. Kiedy ujawniły się jego zdolności snajperskie i pilotażowe, został pobrany do wojska. Przez 50 lat doskonalił się w strzelaniu z karabinów snajperskich i automatycznych, pilotowaniu Muthańskich statków kosmicznych, oraz, kiedy odkrył też talent w ukrywaniu się, jego nauczyciel przekazał mu tajniki atakowania z zaskoczenia, i ukrywania się w każdych warunkach. W wieku 60 lat po raz pierwszy poszedł na wojnę. Muthanie szykowali się do ataku na Ziemię, więc zaczęli podbój układu planetarnego wokół Alpha Centauri. Jego pierwsza bitwa, o Mauritius, pokazała mu piękno wojny. Kluczem do zwycięstwa nad przerośniętymi robakami z Mauritius okazało się lotnictwo. Po podbiciu planety, Muthanie rozpoczęli budowę bazy. Albeniusa wtajemniczono w pilotowanie ziemskich statków kosmicznych i samolotów, głównie odrzutowych i tłokowych. Kiedy w ziemskim roku 2056 armia już miała wkroczyć na ziemię, Mauritius zostało zaatakowane przez armię z planety Neptun. Sprzeciwiali się atakowi Muthan na Ziemię, ale ich postulaty zostały zignorowane. Żołnierz z Neptuna był silniejszy od Muthanina. Mierzyli ponad 8 metrów wzrostu, i posiadali ciężkie działa cieplne. Obie armie były już na rezerwach, kiedy do akcji wkroczyli Muthańscy snajperzy, łącznie z Albeniusem. Pierwszy oficer z jego regimentem już byli u bram, gdy Albenius oddał celny strzał w głowę oficera. Pozostali jego towarzysze (Albeniusa) poszli w jego ślady. Kilkanaście ciał padło pod bramą. Następnie wypuszczono komandosów. Rozstawili się pod bramą, i uprzedzali każdy atak Neptuna. Po pięciu dniach walki armia Neptuna poddała się, i opuściła układ Alpha Centauri. Przygotowania do inwazji na Ziemię trwały wiele lat. W tym czasie Albenius uzyskał status Oficera, a jego falanga statków kosmicznych pierwsza uderzyła na Ziemię. Ludzie bronili się dzielnie, ale ich psychika słabła. Po pierwszym uderzeniu już podzielili się na trzy nacje. Jedni pozostali wierni ich ideom, i nadal dzielnie walczą z armią Muthan. Jednak wśród nich znaleźli się zdrajcy. Uwolnili roboty spod działania zniewalających komputerów. Wyłoniła się nowa nacja, Mechanoidy. Wysokie, potężne tytanowe roboty. Jeżeli wyposażone w działa termiczne, zabójcze dla Muthan. Jednak ziemski ołów ani lasery nie robią na Muthańskich pancerzach wrażenia, po prostu się odbijają. Ziemscy huligani stworzyli trzecią nację, tak zwaną Speed Star. Wszystkie nacje posiadają niestety działka termiczne, ale niektórzy w śladowych ilościach.. Nie wiemy dokładnie, ilu ich jest, ani po czyjej stoją stronie. Dla nas, Muthan, każdy obojętny jest wrogiem. Ja, Albenius z Muthanii zostałem przydzielony do lotnictwa, a w potrzebie do snajperów. Wygramy tę wojnę, jak każdą wcześniejszą! (+Wszystkie nacje posiadają niestety działka termiczne, ale niektórzy w śladowych ilościach.) Cechy: Jest słaby w walce wręcz, ale dobrze się ukrywa, perfekcyjnie strzela, i doskonale pilotuje. Umiejętności wrodzone: Strzelec wyborowy, doskonały mechanik, mistrz pilotażu Umiejętności nabyte: Dobrze się ukrywa, perfekcyjny atak z zaskoczenia, ostrzał pozycji z dokładnością do centymetra. Broń: Karabin wyborowy, półautomat, z celownikiem laserowym i podczerwonym. Broń dodatkowa: Promień ogłuszający Broń krótka: Blaster Ładunki wybuchowe: Zestaw 5 C4 o podwójnej mocy |
17-01-2007, 14:37 | #5 |
Reputacja: 1 | mię: Robotic Production Unit - ALPHA 038 (RPU 38) Rasa: Mechanoid Historia: Skonstruowany jako robotnik/złota rączka niedługo przed pierwszym atakiem Muthaninów. Jednak jego kariera w przemyśle budowniczym nie trwała zbyt długo gdyż został kupiony przez weterana dawnych wojen Josepha Ermi, który przebudował go w bardziej militarną wersję oraz zaprogramował mu osobowość dawno zmarłego przyjaciela (pacyfisty) oraz dał wolną wolę. Zostali przyjaciółmi troszcząc się o siebie wzajemnie. Wtedy wybuchła wojna z Muthanami. W pierwszych dniach Joseph został zabity podczas walki między ludźmi a Muthanami. RPU który stracił swego towarzysza wyruszył w świat aby znaleźć sposób by zakończyć wojnę żeby nikt już nie musiał umierać. Opis: Najczęściej chodzi przygarbiony. Z natury pacyfista woli dyskutować niż walczyć chociaż zmuszony jest w stanie zabić ale tylko aby chronić inne życie. Z pomiędzy palców lewej ręki może wysunąć Miotacz automatyczny a z prawej Strzelbę T-2B. Podłączony do palców ma paralizator. Specjalny układ zamontowany w nogach pozwala mu wykonywać dalekie skoki lecz zbyt częste korzystanie z tego układu może uszkodzić jego nogi dlatego co kilka użyć powinien być przeglądany. W korpusie ma wbudowane 4 otwierane przegrody w których morzę trzymać przedmioty. W jednej z przegród ma zestaw narzędzi a w drugiej granat dymny (w chwili obecnej). Waga: 982 Kg Wzrost: 2,0 m (zgarbiony) 2,2 (wyprostowany) Wygląd: Broń główna: Miotacz automatyczny, laserowy (lewa ręka) Broń dodatkowa: Strzelba T-2B (prawa ręka) Broń krótka: Paralizator (palce) Ładunki wybuchowe: Granat Dymny ( zamontowany w lewej części korpusu) Pancerz: Noktowizor (zamontowany w oczach), Fragmenty lekkiego pancerza Wyposażenie, dodatki: Zestaw mechanika ( zamontowany w prawej części korpusu) Umiejętności: Mechanika , Materiały wybuchowe , Wspinaczka Zdolności: Walka wręcz, Strzelanie w ruchu, Daleki skok |
20-01-2007, 14:06 | #6 |
Reputacja: 1 | Imię: Advenced Assasian Infiltrator 46 „Uriel” Rasa: Mechanoid (Droid) Historia: Advanced Assasian Infiltrator 46 został zbudowany w 2196 r. przez ludzi do walki ze Speer Stars. Zwykle miał dostać się do jednej z siedzib SS i wyłączyć wszystkie systemy obronne. Miał wtedy sztuczną inteligencję, choć dosyć niewielką – ciągle był zależny od swojego twórcy, Mathew Trunka. 23 września 2197 roku warsztat Trunka zaatakowały mechanoidy. Najpierw wyłączyły wszystkie roboty stworzone przez Trunka, a potem zajęły się nim i strażnikami. Po zabiciu wszystkich ludzi zainstalowały wszystkim robotom znacznie rozszerzoną SI i włączyły je. Większość „nowonarodzonych” droidów i androidów przyłączyła się do Mechanoidów, a część chciała „poznać świat”. AAI 46 dołączył do robotów – uznał to za lepszy początek egzystencji niż szlajanie się bez celu po świecie, którego nie zna. U Mechów trafił do KLR-7, technicznego androida, który miał się nim zająć. Wgrał AAI dane o świecie, trochę go przebudował i AAI otrzymał kilka zadań na rzecz Mechanoidów. Robił to, co potrafił – ponownie zajął się dywersją, tym razem w szeregach Muthianów, którzy zdawali się mu być największymi przeciwnikami robotów. Mijały kolejne miesiące, aż w końcu AAI uznał, że powinien odłączyć się od Mechanoidów, przynajmniej na jakiś czas. KLR-7 zmodyfikował jego pancerz, przerobił kilak broni tak, by AAI mógł się nimi sprawnie posługiwać i droid był gotów wyruszyć w drogę. „Ochrzcił” się ‘Uriel’ i ruszył w świat wojny. Opis: AAI 46 ma 1,20 m wysokości i 1m szerokości. Ma cztery odnóża i trochę humanoidalny korpus. Niewielka, okrągła głowa ma zielony, świecący pas w miejscu oczu, pod którym znajdują się kamery i noktowizor. Od korpusu odchodzą dwa odnóża, do których przymocowane są miotacz laserowy (z prawej) i karabin (z lewej). Z tyłu, na plecach ma pojemniki na amunicję i baterie, a z przodu, pod obudową są dwa niewielkie zbiorniki na ciecze i cztery na inne przedmioty (tam też trzyma ładunki wybuchowe). U jego dołu, między kończynami zamontowano generator E.M.P. Cały pancerz jest czarny, a Uriel ogólnie przypomina pająka. Broń główna: karabin wyborowy, półautomatyczny Broń dodatkowa: Lekki miotacz laserowy Broń krótka: Generator wiązki E.M.P. Ładunki wybuchowe: 35 sztuk A.1. Pancerz: noktowizor, części lekkiego pancerza Wyposażenie, dodatki: latarka (wbudowana w „odwłok”, z którego odchodzą odnóża), 2x nadajnik (pluskwa: mikrofon+kamera), 2x odbiornik (10x20cm, ekran+głośnik), Umiejętności: Latanie - AAI może latać, a pozwala mu na to wbudowane w niego urządzenie, ukryte w dolnej jego części. Według danych, modyfikuje pole magnetyczne tak, że Uriel unosi się w powietrzu i może poruszać się w każdym kierunku. Nie działa nad wodą. Celownik – zainstalowany w AAI 46 automatyczny celownik ustawia wybraną broń na któryś z celów. Dzięki temu AAI może coś robić i jednocześnie strzelać. Hacking – w droidzie zainstalowano urządzenie i oprogramowanie, dzięki którym może podłączać się do elektronicznych urządzeń i nim sterować. Dzięki temu może np. łamać hasła i przejmować kontrolę nad innymi robotami (choć nie nad bardzo skomplikowanymi modelami). Zdolności: Ślepe maszyny – zainstalowany w AAI najnowszy nadajnik, Karo-2K, pozwala ukryć się przed wszystkimi elektronicznymi urządzeniami (oprócz kamer). W miejscu jego pobytu na ekranach pojawia się wtedy puste pole. Działa 10 minut. Kamuflaż – specjalne opancerzenie pozwala na stanie się praktycznie niewidocznym. Uriel staje się po włączeniu programu „przezroczysty” (światło odbijające się na nim z tyłu jest przeprowadzane do przodu, co sprawia wrażenie niewidzialności) dla oczu i kamer. Jednak bystry wzrok może uchwycić jego kontury. Pancerz termiczny – pancerz AAI 46 jest wzmocniony i odpowiednio ogrzewany, co chroni go przed wysokimi i niskimi temperaturami. |
22-01-2007, 18:42 | #7 |
Reputacja: 1 | Proszę o usunięcie powyższego posta. Zaczynamy sesję o godzinie 19.00 DZISIAJ!!
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
22-01-2007, 19:58 | #8 |
Reputacja: 1 | Ten post napisał mój kumpel (hehe taki już jest). |
24-01-2007, 20:36 | #9 |
Reputacja: 1 | Sesja w raze co zaczęta...
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |