Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-02-2010, 20:22   #1
 
BrodaPL's Avatar
 
Reputacja: 1 BrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodzeBrodaPL jest na bardzo dobrej drodze
Komentarze: Zobmiaki Reaktywacja!

MATERIAŁY DOTYCZĄCE SESJI:


STATYSTYKI
ATRYBUTY:
*Siła - Siła, udźwig, używanie bronie, walka w ręcz.
*Wytrzymałość - Męczenie się, odporność na ból, odporność na obrażenia, gazy itp.
*Zwinność - Skakanie, bieganie, gibkość itp.
*Szybkość - Szybkość, refleks.
*Zręczność - Chodzi o dłonie, zdolności manualne np. np otwieranie zamków lub jakieś precyzyjne działania.
*Percepcja - Wzrok, słuch, węch, dotyk, a nawet tajemniczy "szósty zmysł".
*Intelekt - Umiejętności techniczne. Jeżeli bardzo słabo to gracie tępaka, jeżeli przeciętnie, to wasza postać nie powinna mieć zdolności przywódczych i wpadać na genialne rozwiązania.

UMIEJĘTNOŚCI:

*Pistolety (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Pistolety maszynowe (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Shotgun'y (Si/Wt) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Karabiny (Zr,Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Broń snajperska (Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Broń ciężka (Si) - Obsługa, znajomość i strzelanie.

*Walka bronią (Zw,Si) - Ciosy, uniki, kombinacje, znajomość i "obsługa"
*Rzucanie (Zr,Si) - celność rzucania, a także łapania.
*Sprint (Zw,Wt) - szybkość rozpędzania się, szybkość sprintu i jego "stabilność".
*Skradanie się (Zw,Pe) - Umiejętność cichego skradania się i dobrego ukrywania (kamuflaż).
*Um. Pilotażu (Zw,Pe) - Prowadzenie samochodów, samolotów, łodzi i taczek

*Elektronika (Int) - Umiejętności z zakresu elektryki i elektroniki.
*Mechanika (Int) - Umiejętności z zakresu mechaniki( maszyny, mechanizmy).
*Chemia (Int) - Umiejętności z zakresu chemii, materiały wybuchowe, leki, kwasy, gazy itp..
*Komputery (Int) - obsługa i znajomość komputerów, łamanie zabezpieczeń.
Saper (Int) - umiejętność podkładania i rozbrajania bomb.
*Medyk: (Int) - tak jak poniżej:
1. Pierwsza Pomoc -opatrywanie ran ciężkich i leczenie draśnięć.
2. Leczenie ran Ciężkich -opatrywanie ran krytycznych i leczenie ran ciężkich.
3. Leczenie ran Krytycznych - opatrywanie i leczenie wszystkich rodzajów ran, schorzeń i urazów. Bardzo obszerna znajomość wszelkich dziedzin medycyny.

PERKI:

*Rzeźnickie zapędy - Dobry wa walce bronią białą. (premie do trafień i uników podczas walki w zwarciu) (wymaga zajebista Walka bronią)

*Szybki Bill - Potrafisz bardzo szybko biegać i rozpędzać się.(wymaga zajebista szybkość)

*Szybkie przeładowanie - Przeładowujesz bronie dużo szybciej.(wymaga zajebista szybkość)

*Prawie jak Lucky Luke - Wyciągnięcie pistoletu lub pistoletu maszynowego trwa ułamek sekundy. (wymaga zajebista szybkość)

*Pomocnik - Jeśli pomagasz komuś w jakiejś złożonej czynności, to jej wykonanie trwa dużo krócej.

*Medyk polowy - Opatrujesz i leczysz szybciej, ponad to ostrzał i chaos nie robi na tobie wrażenia. Potrafisz leczyć leczyć rany nawet jeżeli brakuje Ci kilku medykamentów (nie znaczy, że możesz leczyć gołymi rękami). (wymaga medyk poziom 3)

*Doświadczony strzelec - Gdy poświęcisz turę na strzał mierzony, możesz pominąć utrudnienia spowodowane czynnikami pogodowymi, lub poruszania się celu. (wymaga zajebiste um. Broni snajperskiej)

*Head Shoter - Większa szansa na trafienie kogoś w głowę! (wymaga zajebiste um. strzeleckie z jakiegoś rodzaju broni)

*Twardziel - Utrudnienia spowodowane bólem są dużo mniejsze. (wymaga zajebista wytrzymałość)

*Silne plecy - Możesz unieść na prawdę dużo! (wymaga zajebista siła/wytrzymałość)

*Akrobata - Jesteś bardzo gibki, masz premię do uników, upadków z wysokości i robienia akrobacji. (wym. zajebista zwinność)

*Oparcie - Strzelając serią, lub długą serią z broni ciężkiej kara do celności jest dużo mniejsza. (wymaga zajebista siła/wytrzymałość)

*Szósty zmysł - Dostajesz czasem od mg dodatkowe informacje, a ponad to masz premię do wykrywania pułapek. (wymaga zajebista percepcja)

*Prawie jak MacGyver - Potrafisz obejść się bez kilku brakujących narzędzi. MG czasem podpowiada co trzeba zrobić lub jak coś można wykorzystać. (wymaga Zajebiste um. techniczne x2 )

*Barbarzyńca - Podnosi siłę i wytrzymałość na +3, podnosi walkę bronią na +3. Obniża intelekt na -1, obniża na -1 następujące umiejętności:Um. Pilotażu, Elektronika, Mechanika, Chemia, Komputery, Saper, Medyk. Różnicę z obniżonych umiejętności i atrybutów możesz dodać odpowiednio do innych umiejętności i atrybutów. (wymaga zajebista siła lub wytrzymałość)

*Spaliniarz - Potrafisz uruchomić niemal każdy pojazd spalinowy ( o ile jest to możliwe). Naprawa silnika to dla Ciebie chleb powszedni, chociaż może czasem zająć dużo czasu. Siedząc za kółkiem potrafisz robić naprawdę niezwykłe manewry, a ponad to masz mniejsze utrudnienia do strzelania z pojazdów. (wymaga zajebiste um. pilotażu i co najmniej dobre um. mechaniki)


EKWIPUNEK:
PISTOLETY
-Colt M1911
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 7 {Waga: 1080g {Zasięg skuteczny: 50 m
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-Beretta 92
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 15 {Waga: 0,955 kg {Zasięg skuteczny: 50m
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-Glock17
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 625g {Zasięg skuteczny: 55m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-Glock18
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 624g {Zasięg skuteczny: 55m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa, Duża automatyczna

-Mk 23 SOCOM
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 12 {Waga: 1,1 kg {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-Desert Eagle
{Kaliber: Magnum .357/.44/.50 {Poj. Magazynka: 9/8/7 {Waga: 1,5 kg {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-Colt Python
{Kaliber: .44/.454 Causul {Poj. Magazynka: 6/6 {Waga: 1233 g {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-Obrzyn
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Podwójny {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-PWD-17
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 24 {Waga: 742g {Zasięg skuteczny: 100m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa / normalna automatyczna


PISTOLETY MASZYNOWE
-MP5
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-MGP-F2
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30,32,40 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna

-MGP-F3
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25,32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna

-Uzi
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-Ingram MAC
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna

-H&K UMP
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna

-MMsaw9
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30x2,32x2,40x2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny, Automatyczny x2 {Szybkostrzelność: Duża automatyczna


STRZELBY
-Mini Shotgun
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------

-Dubeltówka

{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, podwójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-Remington
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------

-Mosberg
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 7 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------

-SPAS-12
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany, Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-AMX Combat Shotgun
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 9 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany, Podwójny {Szybkostrzelność: ------

-Usas-12
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo niska automatyczna

-AS12 Suprime
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 18 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna


KARABINY
-M16 A2
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Duża pistoletowa

-M4 A2
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna

-TAR-21
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-AK-47
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-FN-FAL
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-Combat SMG R4
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 32,60 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna

-MWS 8
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa

-SU-16
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 10,30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa

-M14
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna


KARABINY SNAJPERSKIE
-M28
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: -------

-SG550
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny ,Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-Dragunow
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-G3SG1
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna

-M6 208 A1
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa

-M180A2
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------

-M107
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa

-Spartan S-8
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 10, 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa

-20MX Destroyer
{Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 14 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa


BROŃ CIĘŻKA I WYRZUTNIE
-M249
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 50, 100 {Waga: 7,5 kg, {Zasięg skuteczny: 1000m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna

-M60
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 10,51 kg {Zasięg skuteczny: 1000m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-Browning M2
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 100, ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna

-*Minigun
{Kaliber: 7,62mm/5,56mm {Poj. Magazynka: ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Automatyczny {Szybkostrzelność: Ekstremalnie wysoka automatyczna

-Smartagun
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 120 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pięciostrzałowy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna

-LMG M88
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 40, 100 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-ICW 720
{Kaliber: 7,62mm + 20mm {Poj. Magazynka: 30 + 6(20mm) {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny + Pojedynczy 20mm {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna + Bardzo wolna pistoletowa(20mm)

-LAW A2
{Kaliber: ?? {Poj. Magazynka: Jednorazowy {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: ------

-RPG-7
{Kaliber: Granat RPG {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------

-M79
{Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------

-UKM2000
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 8,9 kg {Zasięg skuteczny: 1500m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna

-M240
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100, 200 {Waga: 12,5 kg {Zasięg skuteczny: 800 m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna


OSPRZĘT DO BRONI
-M203
{Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------

-M020 A3
{Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 4 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------

-Dwójnóg: "Niezastąpiony podczas strzelania z broni ciężkiej i snajperskiej." Zapewnia większą stabilność broni.
-Trójnóg: Zapewnia dużą stabilność broni. Niestety jest bardzo ciężki.
-Pasek naboi: "Uniwersalny pasek na naboje. Dzięki niemu szybciej załadujesz broń." 32 miejsca
-Szybki ładowacz (g12): "Stworzony specjalnie dla miłośników dubeltówek." Umożliwia załadowanie do strzelby dwóch naboi na raz.
-Szybki ładowacz (rewolwery): Umożliwia załadowanie do kolta 6 naboi na raz.
-Celownik kolimatorowy: "Mały celownik kolimatorowy. Celne strzelanie jeszcze nigdy nie było tak proste." Zwiększa celność.
-Celownik laserowy
-Celownik optyczny: Umożliwia skuteczniejsze wykorzystanej broni snajperskiej.
-Zaawansowany Celownik optyczny: "Marzenie każdego snajpera!Nocne polowanie? Żaden problem!" Jest wyposażony w dalmierz i noktowizor i termowizje.
-Latarka: Latarka podwieszana.


RZUCANE I MATERIAŁY WYBUCHOWE
-Granat odłamkowy
-Granat obronny
-Granat gazowy: "Potrafi wypalić nawet najtwardsze płuca. "
-Granat kwasowy
-Koktajl Mołotowa
-Pipe bomb

-Mina p. piechotna
-Mina p. pancerna
-Mina Chemiczna: "Nowoczesna mina chemiczna. Zastosowana w niej substancja potrafi spowodować prawdziwe spustoszenie w żywym organizmie."
-Claymore
-C4 1kg
-C4 4kg


AMUNICJA
-40mm HE
-40mm VHE : Posiada mniejszy zasięg, lecz więcej materiału wybuchowego.
-40mm dymny
-40mm kumulacyjny
-20mm ogłuszający : Powala i ogłusza cel.
-20mm wybuchowy
-20mm nabój
-20mm snajperski
-Rpg wybuchowy
-Rpg uniwersalny
-Rpg kumulacyjny

-9mm
-45ACP
-.357 Magnum
-.44 Magnum
-.454 casull
-.50 AE
-5.56mm
-7.62mm
-8mm
-.50cal
-Gauge 12


BROŃ BIAŁA
-Rura: "Zwykła żelazna rura. Raczej poszukaj sobie czegoś lepszego..."
-Nóż
-Tasak
-Bagnet
-Maczeta: "Prawie jak miecz."
-Łom: "Klasyczny i niezawodny łom firmy S&O. Poczuj się jak Gordon Freeman!"
-Siekiera: "Siekiera strażacka. Nadaje się do rąbania... nie tylko drewna."
-Piła spalinowa: "Piła spalinowa model "PowerClaw-D4". Czysta przyjemność z cięcia!"
-Piła elektryczna: "Niewielka, lekka i poręczna łańcuchowa piła elektryczna firmy S&O. Producent gwarantuje niezawodność i łatwość obsługi."
-Saperka: "Bardzo wszechstronny przedmiot."
-Toporek: "Doskonały do rozłupywania... drewna."

PANCERZE
-Kamizelka kevlarowa: "Zwykła kamizelka kulo odporna.Można ją spotkać w wielu miejscach. Dawniej używana przez policję. "
-Pełna Kamizelka kevlarowa: "Kevlarowa kamizelka z dodatkową ochroną na ręce. Po jej wprowadzeniu rozeszła się jak ciepłe bułeczki."
-Getry kevlarowe
-Hełm kevlarowy
-Kombinezon kevlarowy: "Pełny skafander ze wzmacnianego kevlaru(tors, nogi, ręce). Wykorzystywany przez komandosów chcących zachować pełną sprawność ruchową."
-Kamizelka Dragon Skin: "Kamizelka wykonana z płytek ceramicznych obszytych uelastycznionym kevlarem. Zatrzyma prawie każdy pocisk, wytrzymuje nawet wybuch granatu.
-Pancerz wojskowy: "Pełny pancerz ochronny(głowa, tors, nogi, ręce). Odporny na większość ataków." Niemożliwe jest jednoczesne noszenie Pancerza wojskowego i Egzoszkieletu.


MEDYKAMENTY I PROCHY
ŚRODKI LECZNICZE:
-Apteczka pierwszej pomocy: Ubogi zestaw medykamentów do opatrywania drobnych i średnich ran.
-Polowy zestaw opatrunkowy: Bogaty zestaw medykamentów do opatrywania wszystkich rodzajów ran.
-Torba lekarska: Zestaw podstawowych medykamentów do opatrywania i leczenia drobnych, średnich i ciężkich ran.
-Duży Zestaw medyczny: Bogaty zestaw zaawansowanych medykamentów do opatrywania i leczenia wszystkich rodzajów ran.
-StimPack (autokity): Zastrzyk szybko leczący drobne i średnie obrażenia.
-Zestaw szybkiego leczenia: Mały zestaw ekstremalnie silnych środków szybkiego leczenia. Leczy wszystkie rodzaje ran.
-ENHS Beta: Eksperymentalny Środek leczniczy do stosowania przed walką. Po upływie kilku godzin od zażycia mogą wystąpić działania nie pożądane.
-Zestaw pozłamaniowy: Zestaw zaawansowanych medykamentów do leczenia wszelakich rodzajów złamań.

LEKI PRECYZYJNE:
-"Perlaksim" (tabletki): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin.
-"PainKiller" (zastrzyki, autokity): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo uzależniający.
-"Viroxil" (zastrzyki): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy.
-"Rad-X 116" (tabletki): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed kontaktem z promieniowaniem.
-"Rad-C 211" (tabletki): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem.
-"Prekobryna" (zastrzyki): Ekstremalnie silny antybiotyk.
-"Hexozepan" (autokity): Silny środek uspokajający.
-"Nergomecyna" (zastrzyki, autokity): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie regenerując tkanki nerwowe.
-"Pluripotenaxol" (maść): Środek przyspieszający regenerację tkanek.
-"Respironal" (zastrzyki, autokity): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu. Zwiększa wydolność płuc.
-"Bioxoted" (tabletki): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn chemikaliów.
-"UZA Antidutum" (zastrzyki, autokity): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże groźne toksyny i związki chemiczne.

PROCHY:
-"Go Power!"(tabletki) : Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający.
-"OR-14"(tabletki): Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne zmęczenie.
-"Delirium"(tabletki): Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja, +zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko uzależniający.
-"Dopalacz"(zastrzyki): Bardzo silny środek pobudzający. Ekstremalnie podnosi Siłę i wytrzymałość, lecz silnie otępia i powoduje drżenie rąk(+++siła, +++wytrzymałość, - zręczność, ---intelekt). Czas działania do 40 minut, po czym wywołuje stan silnego przemęczenia(osłabia wszystkie współczynniki). Silnie uzależniający.
-"Supersoldier"(zastrzyki, autokity): Silny środek pobudzający i wyostrzający zmysły (+siła, +wytrzymałość, +++szybkość, +zwinność, +zręczność, +percepcja, -intelekt). Czas działania do 2 godzin, po czym wywołuje bardzo nie przyjemne efekty uboczne. Silnie uzależniający.

EKWIPUNEK "LOWTECH"
-"WD tabs": Środek odkażający wodę. Wiąże się z zanieczyszczeniami i wytrąca je.Jedna
tabletka starcza średnio na 1 litr zanieczyszczonej wody.
-Flary: "Flary oświetlające „Solar Flame” firmy S&O. Praktycznie nie do ugaszenia!"
-Wytrychy: "Praktyczny zestaw do otwierania mechanicznych zamków. Niezbędnik każdego szanującego się złodzieja."
-Kanister 20L : "Aluminiowy kanister na benzynę lub inne substancje. Pojemność: 20L.
-Kanister 5L: "Polimerowy kanister firmy S&O przechowa dla Ciebie każdą substancję!"
-Lina: "Stara ale jara! Producent zapewnia, że wytrzyma nawet największe obciążenia."
-Lina Stalowa: ...
-Lina Polimerowa: "Firma S&O zapewnia, że lina jest w stanie wytrzymc nawet największe obciążenia. Lina stosowana przez wojsko."
-Taśma: "Taśma izolacyjna firmy S&O. Jest nie zastąpiona gdy uszkodzi się jakiś kabel. Przydatna w każdym domu, firmie, biurze, czy bunkrze."
-Latarka: "Latarka wodo odporna firmy S&O. „Pwer Beam 3000” rozświetli Ci każdą drogę! "
-Maska przeciw gazowa: "Maska przeciw gazowa firmy S&O, z anty refleksem i możliwością zamontowania aż trzech filtrów! S&O to Jakość i Zaufanie!"
-Manierka: Pojemność 1L
-Lornetka: ...
-Narzędzia: "Standardowy zestaw narzędzi i części dostosowany szerokiej gammy zastosowań. Niezbędnik każdego mechanika gospodarza. Umożliwia przeprowadzanie wielu napraw w domowym zaciszu."
-Baterie (bat): Standardowe paluszki AA o przedłużonym działaniu.


EKWIPUNEK "HITECH"

-Noktowizor: "Teraz żadna ciemność nie będzie stanowić dla Ciebie przeszkody."
-Multi Comp: "Jedno z najnowszych osiągnięć elektroniki i oprogramowania. Może operować zestawami danych, łamać hasła oraz służyć do wielu innych zastosowań." Wymaga komputery dobrze.
-Czujnik ruchu: "Czujnik ruchu firmy S&O posiadający moduł bluetooth 2.0 dzięki czemu
może działać bezprzewodowo."
-MERS Battery: "MRES Battery- (Mobile Rechargable Energy System) Bardzo nowoczesny
akumulator wykorzystujący najnowsze zdobycze polimerowych technologii. Bateria może
oddawać energię o różnym natężeniu i napięciu do 5 urządzeń na raz. Znacznie skrócony
został czas ładowania, a pełna wydajność szacowana jest na co najmniej dziesięć lat
użytkowania. Szeroko stosowana przez wojsko. Jest mała, lekka i poręczna, lecz mocą
dorównuje kilku zwykłym ołowiowym akumulatorom."
-Spawarka: "Spawarka energetyczna „Atomic Power 3000” firmy S&O. Jej największą zaletą jest mobilność i niewielki ciężar. Producent zapewnia, że można nią z powodzeniem spawać nawet pod wodą."
-Zaawansowany Narzędzi: "Rozbudowany zestaw zaawansowanych narzędzi i części dostosowany bardzo szerokiej gammy zastosowań."
-Krótkofalówka: ...
-Detonator: ...
-Telefon komórkowy: "Niestety cierpi na chroniczny brak zasięgu."
-Lornetka zaawansowana: Wyposażona w dalmierz, termowizje, noktowizję i bardzo duży zoom cyfrowy. Wymaga zasilania.

PRZECIWNICY:

ZOMBIE
Prawie zawsze atakują w grupach. Wiecznie głodne, nienasycone i agresywne.
Potrafią biegać. Dość wytrzymałe i szybkie.


SMOKER
Posiada bardzo długi „język” którym chwyta ofiary. Silny, wytrzymały i dość szybki.


HUNTER
Potrafi się skradać i skakać na duże odległości. Bardzo szybki i zwinny.


BOOMER
Gruby, i powolny. Rzyga wydzieliną, która wytwarza
Paraliżujące opary. Wybucha przy bezpośrednim starciu i po otrzymaniu ciężkich obrażeń. Bardzo silny, lecz powolny i
niezdarny.


TANK
Ekstremalnie silny i wytrzymały skurczybyk.


PLUGER
Potrafi latać, i pluje silnie żrącą wydzieliną, która utlenia się, tworząc
Dławiący gaz. Wbrew pozorom jest dość silny i zwinny.


POZOSTAŁE:

*^*SAMOCHÓD*^*
BROŃ:
-Dubeltówka (Spider) 0/0
-M28 (Zwiadowca) 0/0
-USP45 (Medyk) 12/12
-Obrzyn (Medyk) 0/0
-Uzi (Chemik) 0/0
-M240 (SWAT) 0/0
-Mina p. piechotna (SWAT) x2
-Łom (Spider) x1
-Nóż x1
-Tasak x1

AMUNICJA:
-20mm wybuchowy x4
-20mm nabój x3
-9mm x60
-5.56mm x0
-7.62mm x14
-8mm x23
-.50cal x7
-Gauge12 x15
-.45ACP x57

CHEMIKALIA:
-Wielkie wiadro z benzyną (ok.120l) 35l

INNE:
-Kanister 5l 4l
-Saperka (Spider) x1
 

Ostatnio edytowane przez BrodaPL : 19-02-2010 o 16:13.
BrodaPL jest offline  
Stary 11-02-2010, 20:30   #2
 
Roni's Avatar
 
Reputacja: 1 Roni ma wyłączoną reputację
Dobrze sie czujesz?
 
Roni jest offline  
Stary 11-02-2010, 20:34   #3
 
Minty's Avatar
 
Reputacja: 1 Minty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumny
Witam wszystkich.
Jako, że nasi BG znają się już trochę czasu, wkleję kartę w tym wątku. Miło by było, gdyby reszta z Was zrobiła to samo .
Mam nadzieję, że będzie się nam ciekawie grało.



Imię: Buch Latviesu
Dane: 33 lata, mężczyzna.
Klasa: Medyk.
Awatar:



Historia: Urodzony w Filadelfii, ma korzenie litewskie, jednak wie, że w dzisiejszych
czasach ma to małe znaczenie. Mimo wszystko nie utracił swej świadomości narodowej.
Przed rozpoczęciem całego tego bajzlu miał żonę Sarę i dwie córeczki, Nicole i Julię.
kontakt z rodzicami zerwał jeszcze jako nastolatek, toteż nie obchodzi go to, oc sie
teraz z nimi dzieje.
Dawniej pracował jako ortopeda w prywatnej klinice medycznej w Los Angeles.
W Las Vagas znalazł się z powodu wieczoru kawalerskiego swego znajomego, Franka
Patrinsa. Od wybuchów jednak stracił z nim jakikolwiek kontakt.
Posiada doktorat z medycyny.

Charakter:
- Cyniczny (lata pracy z ludźmi jęczącymi na każdym kroku z powodu byle pękniętej kości
wyrobiły w nim specyficzne spojrzenie na świat).
- Bywa empatyczny (cecha każdego szanującego się pana doktrora)
- Dowcipny (przekonacie się ;])
- CIekawski (cecha ta najbardziej widoczna jest w jego podejściu do zombie. Uważa je
oczywiście za krwiożerce bestie, jednak zwykł okeślać je też jako "niespotylkanie
interesujące". Pała niezwykłą chęcią, aby zdadać "żywego" zombiaka).

Atrybuty:
- Zręczność: Dobrze
- Percepcja Dobrze
- Intelekt Dobrze

Umiejętności: ( 8 / 8 )
-Pistolety: Idealnie (3)
-Medyk: Leczenie ran krytycznych (6)

-Chemia: Dobrze (1)
-Sprint: Dobrze (1)

-Broń snajperska: Beznadziejnie (-1)
-Broń ciężkaL: Beznadziejnie (-1)
-Saper: Beznadziejnie (-1)

Perk: Medyk polowy

EKWIPUNEK:
PODRĘCZNY
- Pistolet Colt 1911 7/7
- Beretta 9mm 15/15
- Colt Peac Maker .357 6/6
- Nóż x1
- .45ACP (7) x4
- 9mm (15) x3
- 357. (6) x1
- Pain killer x3
- Stim Pack x3
- "Scyzoryk" z imbusami, śrubokkrętami i kluczami.
- Zapalniczka benzynowa.
- Latarka.
- Zestaw szybkiego leczenia 100%

W PLECAKU
- .45ACP x14
- 9mm x31
- 357. x2
- Puszka z konserwą turystyczną x5
- Manierka z wodą 1l
- Grzałka
- Paczuszka kawy (200 g)
- Mapa drogowa stanu Nevada.

-Apteczka pierwszej pomocy 100%
-Torba lekarska 90%

-"Perlaksim"(tabletki x2): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku
środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin.
-"PainKiller"(autokity x1): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo
uzależniający.
-"Viroxil"(zastrzyki x1): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy.
-"Rad-X 116"(tabletki x7): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed
kontaktem z promieniowaniem.
-"Rad-C 211"(tabletki x2): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem.
-"Prekobryna"(zastrzyki x3): Ekstremalnie silny antybiotyk.
-"Hexozepan"(autokity x1): Silny środek uspokajający.
-"Nergomecyna"(zastrzyki x1): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie
regenerując tkanki nerwowe.
-"Pluripotenaxol"(maść 60ml): Środek przyspieszający regenerację tkanek.
-"Respironal"(zastrzyki x2): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu.
Zwiększa wydolność płuc.
-"Bioxoted"(tabletki x3): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn
chemikaliów.
-"UZA Antidutum"(autokity x2): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże
groźne toksyny i związki chemiczne.

-"Go Power!"(tabletki x14) Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość,
+intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający.
-"OR-14"(tabletki x1) Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym
działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne
zmęczenie.
-"Delirium"(tabletki x1) Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja,
+zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko
uzależniający.
 

Ostatnio edytowane przez Minty : 12-02-2010 o 09:59.
Minty jest offline  
Stary 12-02-2010, 15:14   #4
 
Roni's Avatar
 
Reputacja: 1 Roni ma wyłączoną reputację

Imię: Maks Wilanowski
Pseudonim: Maks
Mężczyzna, lat 30, Chemik wojskowy

Charakter:
-samotnik
-inteligent
-jak się z kimś pozna to miły i zabawny
-bardzo niespokojny
-lubi stawiać na swoim

Historia:
Miał córkę, syna i kochającą żonę. Lecz przyszła wojna. Wszyscy zginęli. Tylko on cudem przetrwał. Jako że jest po studiach chemicznych i pracował jako chemik w wojsku, miał małe laboratorium w piwnicy. Jako że przeprowadzał testy z wąglikiem i jadem kiełbasianym, ściany były ogromnie wytrzymałe oraz sterylne. Gdy wybuch zdmuchnął dom razem z rodziną, Maks siedział w piwnicy i przeżył. Miał zapasy na kilka dni. Poczekał aż promieniowanie opadnie i wyruszył w drogę, niszcząc wszystkie kolonie bakterii. Włóczył się po świecie, aż znalazł grupkę osób. Wyraźnie go potrzebowali.

-Karabiny: Zajebiście
-Chemia: Zajebiście

-Pistolety maszynowe: Dobrze
-Walka bronią: Dobrze
-Saper: Dobrze
-Sprint: Dobrze


-Broń ciężka: Beznadziejnie
-Um. Pilotażu: Beznadziejnie
-Elektronika: Beznadziejnie

Atrybuty:
-Siła: Dobrze
-Zwinność: Dobrze
-Intelekt: Dobrze

Perki:
-Head Shoter

Ekwipunek podręczny/używany:
-SU-16 10/10
-Uzi 32/32
-Nóż x1
-Granat obronny x1
-5,56mm (10) x2
-5,56mm (30) x1
-9mm (32) x1

Ekwipunek w plecaku:
-Zestaw Chemiczny
-StimPack x1
-Lornetka x1
-Krótkofalówka +bat. 1
-Racja żywnościowa 1
-Taśma klejąca 3m
-Manierka (1l) 0.5
-Manierka (1l) 0.5
-5,56mm (luzem) x23
-9mm (luzem) x41
 

Ostatnio edytowane przez Roni : 12-02-2010 o 18:46.
Roni jest offline  
Stary 12-02-2010, 16:20   #5
 
SWAT's Avatar
 
Reputacja: 1 SWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputację
1) Cyrus "SWAT" Parker

2)Dane personalne: M, 38

3)Klasa: Żołnierz wsparcia, Sierżant

4)Avatar:
5)Historia:
Człowiek bez historii. Stracił pamięć i obudził się w podziemiach kasyna.
Miał ponoć być wojskowym i nazywać się Cyrus Parker. Przynajmniej inicjały na mundurze na to wskazywały, oraz na jego rangę, sierżant. Znajomi mówili mu SWAT.
Nie wiedział dlaczego, ale zajebiście znał się na broni ciężkiej i ładunkach wybuchowych.
Do tego dochodziła jego struktura ciała. Był niemożliwie umięśnionym skurwielem, choć nie wyglądał jak stały bywalec siłowni.
W kieszeni kamizelki znalazł starą czapkę khaki z napisem "Born to kill".
Były tam również okulary przeciwsłoneczne z 1972r. Z czapką, jak i z okularami nigdy się nie rozstawał.
Ponadto od czasu do czasu zapalić lubił trawkę. Nie był uzależniony. Po prostu to lubił.
W podziemiach kasyna starał się uczyć cywili obsługi różnych CKM'ów, ale wszyscy go wkurwiali, albo on wkurwiał ich.
Nie układało mu się w kontaktach z innymi ludźmi, chociaż portfelu miał zdjęcie pięknej dziewczyny podpisane Kacy.
Na odwrocie pisało "I Love YoU Cyrus ". SWAT nigdy się nie dowiedział kto to taki.

6)Charakter:
- chłodny w kontaktach międzyludzkich
- małomówny
- pomocny
- posłuszny rozkazom, choć nie musi się z nimi zgadzać
- kłótliwy
- trzyma się swoich zasad
- arogancki
- kreatywny

7)Atrybuty (3 punkty)
- Siła 3
- Wytrzymałość 1
- Zręczność -1

8) Umiejętności (Żołnierz 7p. / Medyk 8p. / Inżynier 8p.)
- Walka bronią 1
- Sprint 1
- Broń ciężka 3
- Saper 3
- Pistolety 1
- Chemia -1
- Elektronika -1

9)Perki (1 punkt)
- Oparacie 1

10)Ekwipunek
Podręczny/używany:
-M249
+Dwójnóg
-5,56mm 50
-Bagnet
-Granat odłamkowy 2
-Kamizelka Kev.

W plecaku:
-Atlas Drogowy
-Racja żywnościowa 1
-Manierka 0.5
-Latarka
-Taśma
-Krótkofalówka
-Manierka 0.5
-Flary 1
-StimPack 1
-PainKiller 1
-5,56mm 100
-Łom
-C4 0.5kg
-Claymore 1
-Granat odłamkowy 2
 
__________________
Po prostu być, iść tam gdzie masz iść.
Po prostu być, urzeczywistniać sny.
Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć.
Po prostu być, po prostu być.

Ostatnio edytowane przez SWAT : 14-02-2010 o 17:46.
SWAT jest offline  
Stary 13-02-2010, 19:05   #6
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Jack Mayers aka. "Jackie"
lat 20
żołnierz zwiadowca

Historia:
Cytat:
Czy dam sobie radę? No ba. Chłopie, urodziłem się w Nowym Jorku, a to już o czymś świadczy. Szczególnie, że w tłocznym mieście przeżycie tych wszystkich atrakcji, jakie nam fundowała przyroda i sąsiedzi (lub ufaki jak niektórzy twierdzą) nie było łatwe.
Tam była regularna walka o przeżycie. Jak widzisz ja żyję. Czy umiem strzelać? Nie. Chłopie, miałem coś koło 10 lat jak się wziąłem za strzelectwo. Wtedy jeszcze było względnie spokojnie. Moich rodziców było stać, żeby
mnie wysłać do porządnej szkoły, a tam dbali o talenty. Wysłali mnie na trochę turniejów, kilka nawet wygrałem. Ze dwa lata temu wujek mi załatwił udział w treningu SWAT'u. Niektórzy twierdzili, że w strzale snajperskim przewyższam sporo z ich oficerów. No ale za młody byłem, żeby mnie przyjęli.
Dziewczynę? Miałem. Ale jak schodziłem do schronu nie udało mi się jej znaleźć. Niestety. Podejrzewam, że nie żyje, ale nie tracę nadziei.
Co byś jeszcze chciał o mnie wiedzieć? Samochód umiem prowadzić. Pływać, może nie najlepiej, ale umiem. Wspinaczką też się trochę zajmowałem. Wyłącznie amatorsko. W szkole? Z fizyki i z matmy byłem niezły, z reszty gorzej, ale jakoś szło. No i w-f lubiłem, się ma rozumieć.
Mówię Ci przecież, że dam sobie radę. Znajdziemy Ci tę Strefę 51, czy cokolwiek trzeba.
Atrybuty:
-Zwinność: dobrze
-Szybkość: dobrze
-Percepcja: dobrze

Perki:
- Doświadczony strzelec

Umiejętności
- Broń snajperska: Zajebiście
- Pistolety: dobrze
- Sprint: dobrze
- Skradanie się: dobrze
- Saper: dobrze
- Rzucanie: dobrze
- Komputery: dobrze
- Broń ciężka: beznadziejnie
- Shotgun'y: beznadziejnie

Ekwipunek podręczny/używany:
-Glock18 15/15
-Dragunow 10/10 z lunetą i podstawką
-9mm (15)x1
-7,62mm (10)x2
-Granat obronny x1
-Granat dymny x1
-Bagnet x1
-PainKiller x1
-Mundur polowy

Ekwipunek w plecaku:
-Stimpack x1
-WD Tabs x4
-"Bioxoted"(tabletki x1)
-"UZA Antidutum"(zastrzyki x1)
-"Go Power!"(tabletki x2)
-"Delirium"(tabletki x1)
-Racja żywnościowa 2
-Krótkofalówka +bat.
-Noktowizor x1
-Lornetka x1
-Manierka (1l) 0
-Manierka (1l) 0.5
-tłumik x1
-7,62mm (luzem) x10

Awatar się jeszcze szuka.
Pytanie: czy mogę nosić zdobyczny mundur S.W.A.T.u? Bez kamizelki oczywiście.
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
Stary 13-02-2010, 21:29   #7
 
SWAT's Avatar
 
Reputacja: 1 SWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputację
Najpierw jakiś znajdź.
 
__________________
Po prostu być, iść tam gdzie masz iść.
Po prostu być, urzeczywistniać sny.
Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć.
Po prostu być, po prostu być.
SWAT jest offline  
Stary 14-02-2010, 10:27   #8
 
Minty's Avatar
 
Reputacja: 1 Minty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumny
Kiedy zaczynamy? Bo jak widać moja historia była robiona wciągu kilku minut, a skoro czekamy już drugi dzień, to mogłem stworzyć coś, co w ogóle da się nazwać kartą postaci, a nie...
Więc kiedy?
 
Minty jest offline  
Stary 14-02-2010, 10:45   #9
 
SWAT's Avatar
 
Reputacja: 1 SWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputację
I tak masz lepszą od mojej.
 
__________________
Po prostu być, iść tam gdzie masz iść.
Po prostu być, urzeczywistniać sny.
Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć.
Po prostu być, po prostu być.
SWAT jest offline  
Stary 14-02-2010, 12:16   #10
 
Minty's Avatar
 
Reputacja: 1 Minty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumny
Powinna być lepsza od mojej poprzedniej . Czyli dużo, dużo lepsza od tej.
 
Minty jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172