|
01-12-2011, 22:35 | #1 | |
Reputacja: 1 | [Karty Postaci] Astropol Karty już prawie gotowe. Każda postać będzie miała jedną wiadomość tutaj, żebym mógł w tej, pierwszej wiadomości utworzyć spis treści i legendę (zasady pojawią się tu). Niech nikt tu oprócz mnie nie pisze - wszelkie komentarze, pytania, czy co tam jeszcze w temacie komentarzy do Astropola. Spis Kart Postaci: Mośko ([Karty Postaci] Astropol) Błysk ([Karty Postaci] Astropol) Wicher ([Karty Postaci] Astropol) Kamil ([Karty Postaci] Astropol) Coca-Cola ([Karty Postaci] Astropol) Potwór ([Karty Postaci] Astropol) Enter ([Karty Postaci] Astropol) Boyos ([Karty Postaci] Astropol) Spannung ([Karty Postaci] Astropol) Elektra ([Karty Postaci] Astropol) Szajba ([Karty Postaci] Astropol) Kanister ([Karty Postaci] Astropol) Isabella ([Karty Postaci] Astropol) Strzyga ([Karty Postaci] Astropol) Orchidea ([Karty Postaci] Astropol) Szympans ([Karty Postaci] Astropol) Umiejętności i podumiejętności: 1. Jak widać istnieje 16 umiejętności pogrupowanych według przeznaczenia: Walka, Zwiad, Nauka, Spoza. 2. Najważniejszy czynnik to poziom przy nazwie umiejętności. Są cztery poziomy (nie licząc zera): Podstawowy, Zaawansowany, Mistrz i Arcymistrz. 3. Poziomy można wykupić pomiędzy misjami za Punkty Doświadczenia. Podstawowy kosztuje 10 PD, Zaawansowany 20 PD, Mistrz 30 PD, a Arcymistrz 60PD. Daną umiejętność można za jednym razem zwiększyć o jeden poziom. 4. Podumiejętności odzwierciedlają wytrenowanie w konkretnej dziedzinie. Trening następuje w czasie pomiędzy misjami - a gracze wybierają ile czasu przeznaczają na jakie podumiejętności liczone w dniach (zazwyczaj pomiędzy misjami jest 21 dni czasu gry przerwy - zazwyczaj nieodgrywamy ich). 5. Podumiejętności stanowią realny poziom danej dziedziny, gdy Poziom Umiejętności odzwierciedla możliwości postaci. Na każdy Poziom Umiejętności przypadają trzy Poziomy Podumiejętności - to są rzymskie liczby, które widzicie. Poziom Podumiejętności nie może być nigdy większy niż Poziom Umiejętności: - Podstawowy: I-III - Zaawansowany: IV-VI - Mistrz: VII-IX - Arcymistrz: X-XII Poziom XIII: Jeżeli już zdobędziecie Arcymistrza i poziom XII to w trakcie używania danej umiejętności możecie spróbować wejść na nawet wyższy poziom. Strzelić jednym nabojem, żeby zabić dwóch przeciwników stojących obok siebie, czy Naprawić coś bez części zamiennych. Jest to naginanie wszelkich innych praw prócz prawa szczęścia: jest 50% szansy, że wam się uda, a każda kolejna próba ma o 20% mniejszą szansę powodzenia (to znaczy tylko 3 nieudane próby na danego Arcymistrza XII). Każda udana próba zmniejsza tylko o 15% (zatem 4 udane próby na danego Arcymistrza XII). Mentalizm: Niestety żetony definitywnie odpadły, a z nimi dziwny system mentalizmu, który wcześniej był. Stworzyłem inny. Oparty po pierwsze na punktach posiadanych z racji poziomu danej grupy umiejętności: SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce, a po drugie na procentowej szansie mocno promującej Arcymistrzostwo. Jeżeli rzut k100 niepowiedzie się to i tak tracicie punkty za próbę. W domyśle punkty są odnawialne tak jak to Coca-Cola odgrywał - używanie mentalizmu powoduje zmęczenie i wystarczy odpocząć. Szybkość odnawiania jednak nie jest duża, żeby to ograniczenie miało sens. Należy pamiętać, że każda z trzech grup (SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce) posiada własne punkty. Wyczerpanie punktów SpozaCiało powoduje zwykłe fizyczne zmęczenie, wyczerpanie SpozaUmysłu ból głowy i problemy z koncentracją, a SpozaSerca apatię i depresję. Tak czy inaczej wystarczy przysiąść trochę, żeby odnowić z 0 do 1. Odnawianie więcej punktów to wyjdzie w praniu co dalej. Lista jak zawsze nie jest kompletna choć starałem się jak najbardziej ogólnie wszystko wypisać. Jeśli chcielibyście użyć mocy w inny sposób piszcie ile punktów bylibyście skłonni na to przeznaczyć. Tłumaczenie mniej zrozumiałych terminów: - Biokineza: zmiany - chodzi tutaj o zmiany ciała np zamienienie paznokci w szpony, czy dodanie skrzeli - Biokineza ogólnie - można ją łączyć z Medycyną dla mniejszej szansy na pomyłkę - Uzewnergia: materializacja - można tworzyć przedmioty na jakiś czas (nawet na czas trwania misji), dałoby się wspomóc tym Naprawę - Uzewnergia: zasilanie - prąd elektryczny trafiający bezpośrednio do maszyn potrzebujących go, ewentualnie, żeby kogoś porazić przez jakiś przewodnik - Telepatia: ukryte myśli - można odczytywać informacje, których ofiara nie chciałaby przekazywać - Telepatia: anonimowość - zabezpiecza przed wykryciem lokalizacji i tożsamości używającego inne moce - Wielozmysł: podzielność uwagi - bez tego trzeba skoncentrować się i najlepiej nic nie robić przy używaniu innych mocy Wielozmysłu - Psychoportacja: bez przypadkowego samobójstwa - dzięki temu psychoportacja niezadziała jeśli miejsce po drugiej stronie jest zabójcze dla psychoportatora Cytat:
Ostatnio edytowane przez Anonim : 30-04-2012 o 22:31. | |
03-12-2011, 11:57 | #2 |
Reputacja: 1 | Mośko Gracz: Mośko Archetyp: Ryzykant Tło: Żołnierz Atrybuty: - Ciało: Dużo - Duch: Średnio - Serce: Średnio - Umysł: Mało Stopień Astropolski: Major Wojska Punkty Doświadczenia: 0 Umiejętności Walki: Broń lekka: Arcymistrz - Rzucanie III - Krótka V - Automat XII Broń ciężka: Mistrz - CKM IV Broń energetyczna: Podstawowy - Ogłuszacze III - Rękawica Mocy Szaasz III - Ciężka Broń Laserowa III Walka w zwarciu: Podstawowy - Broń biała jednoręczna I - Pięściarstwo III - Kopniaki III Umiejętności Zwiadu: Cień: Zaawansowany - Skradanie się V - Ukrywanie się III Kierowanie: Podstawowy - Ziemskie Lądowe III - Ziemskie Latające III - Myślosterowanie III - Statki Szaasz I Kontakt: Tropienie: Mistrz - Las III - Śnieg III Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III - Astropol I - Kosmici I - Kosmiczna Natura II Nauki ścisłe: Naprawa: Podstawowy - Astrostatki III - Szaasz Ssa I Medycyna: Podstawowy - Pierwsza Pomoc III Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem II - Żołnierze IV - Dyplomaci I - Sekcja Medyczna I - Naukowcy II Doświadczenie Bojowe: - Elidin - Fazozwierzęta - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Mutant z Folwarku - Niemieckie Mutanty - Borok Spotkani Obcy: - Elidin - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Zdzisławiak - NN <Ekipa Remontująca Astropol> - Borok Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 10:15. |
03-12-2011, 12:01 | #3 |
Reputacja: 1 | Błysk Gracz: Marynarz Archetyp: Ryzykant Tło: Żołnierz Atrybuty: - Ciało: Dużo - Duch: Dużo - Serce: Dużo - Umysł: Dużo Stopień Astropolski: Major Wojska Punkty Doświadczenia: 9 Umiejętności Walki: Broń lekka: Arcymistrz - Rzucanie III - Krótka III - Snajper VI - Automat X Broń ciężka: Zaawansowany - CKM I Broń energetyczna: Podstawowy - Ogłuszacze III - Rękawica Mocy Szaasz III Walka w zwarciu: Zaawansowany - Broń biała jednoręczna VI - Broń biała dwuręczna VI - Pięściarstwo VI - Kopniaki III Umiejętności Zwiadu: Cień: Podstawowy - Otwieranie: Mechaniczne III Kierowanie: Podstawowy - Ziemskie Lądowe III - Ziemskie Latające III Kontakt: Tropienie: Mistrz - Zabudowania III - Śnieg III Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III - Astropol I - Kosmici II - Kosmiczna Natura II Nauki ścisłe: Naprawa: Medycyna: Podstawowy - Pierwsza Pomoc III Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem IV - Żołnierze IV - Mentaliści I - Sekcja Medyczna II - Sekcja Botaniczna I Doświadczenie Bojowe: - Elidin - Fazozwierzęta - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Niemieckie Mutanty - Borok Spotkani Obcy: - Elidin - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Zdzisławiak - NN <Ekipa Remontująca Astropol> - Borok Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 10:20. |
03-12-2011, 12:05 | #4 |
Reputacja: 1 | Wicher Gracz: Kauamarnica Archetyp: Odkrywca Tło: Mentalista Atrybuty: - Ciało: Średnio - Duch: Dużo - Serce: Mało - Umysł: Średnio Stopień Astropolski: Mentalista VII Stopnia Punkty Doświadczenia: 3 Umiejętności Walki: Broń lekka: Podstawowy - Rzucanie III Broń ciężka: Broń energetyczna: Podstawowy - Ogłuszacze II - Korona Błyskawic I Walka w zwarciu: Mistrz - Pięściarstwo VII - Kopniaki I Umiejętności Zwiadu: Cień: Mistrz Kierowanie: Kontakt: Podstawowy Tropienie: Podstawowy Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III - Astropol I - Kosmici I - Kosmiczna Natura I Nauki ścisłe: Podstawowe - Technologia Szaasz III Naprawa: Medycyna: Podstawowy - Diagnostyka III Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mistrz - Biokineza IX - Uzewnergia III Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Arcymistrz - Psychoportacja XII - Mesmeryzm VII Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem II - Mentaliści III - Sekcja ksenobiologii IV Doświadczenie Bojowe: - Elidin - Fazozwierzęta - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Niemieckie Mutanty - Borok Spotkani Obcy: - Elidin - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Zdzisławiak - Borok Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 10:24. |
03-12-2011, 12:08 | #5 |
Reputacja: 1 | Kamil Gracz: MistrzKamil Archetyp: Odkrywca Tło: Naukowiec Atrybuty: - Ciało: Średnio - Duch: Dużo - Serce: Średnio - Umysł: Dużo Stopień Astropolski: Naukowiec V Stopnia Punkty Doświadczenia: 11 Umiejętności Walki: Broń lekka: Zaawansowany - Rzucanie III - Krótka III - Automat III Broń ciężka: Broń energetyczna: Podstawowy - Ogłuszacze III Walka w zwarciu: Podstawowy - Kopniaki III Umiejętności Zwiadu: Cień: Zaawansowany - Otwieranie: Mechaniczne I - Otwieranie: Elektroniczne I - Otwieranie: Kryształy III Kierowanie: Podstawowy - Ziemskie Lądowe III - Myślosterowanie III Kontakt: Tropienie: Umiejętności Nauki: Wiedza: Mistrz - Ziemia III - Astropol I - Kosmici I - Altereale II - Zielarstwo III - Kosmiczna Natura I - Astralne Przejście III - Gwiezdne Przejścia V - Sztuczna Inteligencja IV - Język Angielski III Nauki ścisłe: Arcymistrz - Technologia Ludzi IX - Technologia Astropola V - Technologia Elidinów III - Technologia Toton Loagarów I - Technologia Szaasz VI - Technologia Otraska I - Technologia Ujścia I Naprawa: Podstawowy - Napęd Ujściowy I Medycyna: Podstawowy - Pierwsza Pomoc III - Diagnostyka III Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Naukowcy V - Żołnierze I - Czytelnia Biblioteki Astropolskiej I - Sekcja Medyczna I - Dyplomaci I Doświadczenie Bojowe: - Elidin - Fazozwierzęta - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz Spotkani Obcy: - Elidin - Toton Loagar - Toton - Czarnoboganin - Szaasz - Zdzisławiak Ostatnio edytowane przez Anonim : 20-01-2012 o 09:24. |
03-12-2011, 12:15 | #6 |
Reputacja: 1 | Coca-Cola Gracz: Pinn Archetyp: Ryzykant Tło: Mentalista Atrybuty: - Ciało: Dużo - Duch: Dużo - Serce: Mało - Umysł: Średnio Stopień Astropolski: - Mentalista III Stopnia - Szeregowiec Wojska Punkty Doświadczenia: 3 Umiejętności Walki: Broń lekka: Zaawansowany - Krótka III - Automat VI Broń ciężka: Broń energetyczna: Podstawowy - Ogłuszacze III Walka w zwarciu: Podstawowy - Broń biała jednoręczna III - Pięściarstwo III Umiejętności Zwiadu: Cień: Podstawowy - Skradanie się I Kierowanie: Kontakt: Podstawowy - Niższa Empatia III Tropienie: Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III - Astropol I - Kosmici I - Kosmiczna Natura I Nauki ścisłe: Naprawa: Medycyna: Podstawowy Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Arcymistrz - Uzewnergia X - Biokineza III Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem I - Mentaliści I - Cywile II Doświadczenie Bojowe: - NN <Cienisty Potwór> - Borok Spotkani Obcy: - NN <Cienisty Potwór> - Borok Ostatnio edytowane przez Anonim : 25-01-2012 o 10:26. |
30-04-2012, 22:25 | #7 |
Reputacja: 1 | Strzyga Gracz: F.leja Archetyp: Tło: Żołnierz Atrybuty: - Ciało: Średnio - Duch: Średnio - Serce: Średnio - Umysł: Dużo Stopień Astropolski: Punkty Doświadczenia: 0 Umiejętności Walki: Broń lekka: Mistrz - Rzucanie III - Krótka IX - Snajper VI - Automat VI Broń ciężka: Podstawowy Broń energetyczna: Mistrz - Ogłuszacze IX - Ciężka Broń Laserowa VI - Astropolski System Naprowadzania Myślowego III Walka w zwarciu: Podstawowy - Pięściarstwo III - Kopniaki III Umiejętności Zwiadu: Cień: Mistrz - Skradanie się IX - Ukrywanie się IX - Otwieranie: Mechaniczne IX - Otwieranie: Elektroniczne III - Otwieranie: Kryształy III Kierowanie: Podstawowy - Ziemskie Lądowe III Kontakt: Tropienie: Mistrz - Las IX - Step IX Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III Nauki ścisłe: Naprawa: Medycyna: Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem V - Żołnierze IV - Naukowcy II Doświadczenie Bojowe: - Mutant z Folwarku Spotkani Obcy: |
30-04-2012, 22:26 | #8 |
Reputacja: 1 | Orchidea Gracz: Agape Archetyp: Tło: Mentalista Atrybuty: ? - Ciało: Średnio - Duch: Średnio - Serce: Dużo - Umysł: Dużo Stopień Astropolski: Mentalista III Stopnia Punkty Doświadczenia: 0 Umiejętności Walki: Broń lekka: Mistrz - Rzucanie III - Krótka IX - Snajper VI - Automat VI Broń ciężka: Broń energetyczna: Walka w zwarciu: Umiejętności Zwiadu: Cień: Mistrz - Skradanie się IX - Ukrywanie się IX - Otwieranie: Mechaniczne IX - Otwieranie: Elektroniczne III - Otwieranie: Szyfrowe III Kierowanie: Kontakt: Tropienie: Zaawansowany - Zabudowania VI - Skalisty VI Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III Nauki ścisłe: Naprawa: Medycyna: Podstawowy - Pierwsza Pomoc III Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Arcymistrz - Uzewnergia IX - Biokineza XII Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem V - Żołnierze IV - Naukowcy II Doświadczenie Bojowe: - Mutant z Folwarku Spotkani Obcy: |
30-04-2012, 22:27 | #9 |
Reputacja: 1 | Szympans Gracz: Zara Archetyp: Tło: Żołnierz Atrybuty: - Ciało: Średnio - Duch: Dużo - Serce: Średnio - Umysł: Mało Stopień Astropolski: Kapitan Wojska Punkty Doświadczenia: 0 Umiejętności Walki: Broń lekka: Zaawansowany - Rzucanie III - Krótka VI - Snajper III - Automat III Broń ciężka: Broń energetyczna: Walka w zwarciu: Mistrz - Zbroje III - Broń biała jednoręczna VI - Broń biała dwuręczna III - Pięściarstwo IX - Kopniaki IX Umiejętności Zwiadu: Cień: Arcymistrz - Skradanie się XII - Ukrywanie się XII - Otwieranie: Mechaniczne XII - Otwieranie: Elektroniczne IX - Otwieranie: Szyfrowe III - Otwieranie: Kryształy I - Otwieranie: Organiczne I - Otwieranie: Wola I Kierowanie: Kontakt: Podstawowy - Niższa Empatia III - Lingwista I Tropienie: Zaawansowany - Step III - Śnieg III Umiejętności Nauki: Wiedza: Podstawowy - Ziemia III Nauki ścisłe: Naprawa: Medycyna: Umiejętności Spozy: Mentalizm Spozaciała: Mentalizm Spozaumysłu: Mentalizm Spozaserca: Wiara (Spozadusza): Zaawansowany - Regeneracja III -------------------------------------------- Czas wolny i znajomości: - Tawerna pod Morskim Kurakiem V - Żołnierze IV - Naukowcy II Doświadczenie Bojowe: - Mutant z Folwarku Spotkani Obcy: Człowiek Cudu: - Regeneracja - Ci, którzy walczą w imię dobra doznają ochronę Opatrzności - każde cierpienie musi być oddane, aby dusze czyśćcowe prędzej doznały Zbawienia, a nieliczne z nich ulegną natychmiastowej naprawy tak ciała jak i duszy i umysłu. |