Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-12-2011, 23:35   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Karty Postaci] Astropol

Karty już prawie gotowe. Każda postać będzie miała jedną wiadomość tutaj, żebym mógł w tej, pierwszej wiadomości utworzyć spis treści i legendę (zasady pojawią się tu).

Niech nikt tu oprócz mnie nie pisze - wszelkie komentarze, pytania, czy co tam jeszcze w temacie komentarzy do Astropola.

Spis Kart Postaci:
Mośko ([Karty Postaci] Astropol)
Błysk ([Karty Postaci] Astropol)
Wicher ([Karty Postaci] Astropol)
Kamil ([Karty Postaci] Astropol)
Coca-Cola ([Karty Postaci] Astropol)
Potwór ([Karty Postaci] Astropol)
Enter ([Karty Postaci] Astropol)
Boyos ([Karty Postaci] Astropol)
Spannung ([Karty Postaci] Astropol)
Elektra ([Karty Postaci] Astropol)
Szajba ([Karty Postaci] Astropol)
Kanister ([Karty Postaci] Astropol)
Isabella ([Karty Postaci] Astropol)
Strzyga ([Karty Postaci] Astropol)
Orchidea ([Karty Postaci] Astropol)
Szympans ([Karty Postaci] Astropol)

Umiejętności i podumiejętności:
1. Jak widać istnieje 16 umiejętności pogrupowanych według przeznaczenia: Walka, Zwiad, Nauka, Spoza.
2. Najważniejszy czynnik to poziom przy nazwie umiejętności. Są cztery poziomy (nie licząc zera): Podstawowy, Zaawansowany, Mistrz i Arcymistrz.
3. Poziomy można wykupić pomiędzy misjami za Punkty Doświadczenia. Podstawowy kosztuje 10 PD, Zaawansowany 20 PD, Mistrz 30 PD, a Arcymistrz 60PD. Daną umiejętność można za jednym razem zwiększyć o jeden poziom.
4. Podumiejętności odzwierciedlają wytrenowanie w konkretnej dziedzinie. Trening następuje w czasie pomiędzy misjami - a gracze wybierają ile czasu przeznaczają na jakie podumiejętności liczone w dniach (zazwyczaj pomiędzy misjami jest 21 dni czasu gry przerwy - zazwyczaj nieodgrywamy ich).
5. Podumiejętności stanowią realny poziom danej dziedziny, gdy Poziom Umiejętności odzwierciedla możliwości postaci. Na każdy Poziom Umiejętności przypadają trzy Poziomy Podumiejętności - to są rzymskie liczby, które widzicie. Poziom Podumiejętności nie może być nigdy większy niż Poziom Umiejętności:
- Podstawowy: I-III
- Zaawansowany: IV-VI
- Mistrz: VII-IX
- Arcymistrz: X-XII

Poziom XIII:
Jeżeli już zdobędziecie Arcymistrza i poziom XII to w trakcie używania danej umiejętności możecie spróbować wejść na nawet wyższy poziom. Strzelić jednym nabojem, żeby zabić dwóch przeciwników stojących obok siebie, czy Naprawić coś bez części zamiennych. Jest to naginanie wszelkich innych praw prócz prawa szczęścia: jest 50% szansy, że wam się uda, a każda kolejna próba ma o 20% mniejszą szansę powodzenia (to znaczy tylko 3 nieudane próby na danego Arcymistrza XII). Każda udana próba zmniejsza tylko o 15% (zatem 4 udane próby na danego Arcymistrza XII).

Mentalizm:
Niestety żetony definitywnie odpadły, a z nimi dziwny system mentalizmu, który wcześniej był. Stworzyłem inny. Oparty po pierwsze na punktach posiadanych z racji poziomu danej grupy umiejętności: SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce, a po drugie na procentowej szansie mocno promującej Arcymistrzostwo. Jeżeli rzut k100 niepowiedzie się to i tak tracicie punkty za próbę. W domyśle punkty są odnawialne tak jak to Coca-Cola odgrywał - używanie mentalizmu powoduje zmęczenie i wystarczy odpocząć. Szybkość odnawiania jednak nie jest duża, żeby to ograniczenie miało sens.

Należy pamiętać, że każda z trzech grup (SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce) posiada własne punkty. Wyczerpanie punktów SpozaCiało powoduje zwykłe fizyczne zmęczenie, wyczerpanie SpozaUmysłu ból głowy i problemy z koncentracją, a SpozaSerca apatię i depresję. Tak czy inaczej wystarczy przysiąść trochę, żeby odnowić z 0 do 1. Odnawianie więcej punktów to wyjdzie w praniu co dalej.

Lista jak zawsze nie jest kompletna choć starałem się jak najbardziej ogólnie wszystko wypisać. Jeśli chcielibyście użyć mocy w inny sposób piszcie ile punktów bylibyście skłonni na to przeznaczyć.

Tłumaczenie mniej zrozumiałych terminów:
- Biokineza: zmiany - chodzi tutaj o zmiany ciała np zamienienie paznokci w szpony, czy dodanie skrzeli
- Biokineza ogólnie - można ją łączyć z Medycyną dla mniejszej szansy na pomyłkę
- Uzewnergia: materializacja - można tworzyć przedmioty na jakiś czas (nawet na czas trwania misji), dałoby się wspomóc tym Naprawę
- Uzewnergia: zasilanie - prąd elektryczny trafiający bezpośrednio do maszyn potrzebujących go, ewentualnie, żeby kogoś porazić przez jakiś przewodnik
- Telepatia: ukryte myśli - można odczytywać informacje, których ofiara nie chciałaby przekazywać
- Telepatia: anonimowość - zabezpiecza przed wykryciem lokalizacji i tożsamości używającego inne moce
- Wielozmysł: podzielność uwagi - bez tego trzeba skoncentrować się i najlepiej nic nie robić przy używaniu innych mocy Wielozmysłu
- Psychoportacja: bez przypadkowego samobójstwa - dzięki temu psychoportacja niezadziała jeśli miejsce po drugiej stronie jest zabójcze dla psychoportatora

Cytat:
Podstawowy: 3; +0%
Zaawansowany: 6; +10%
Mistrz: 9; +25%
Arcymistrz: 12; +50%

Punkty MSC.
1. Biokineza:

- uzdrowienie siebie: 1p, 45%
- zmiany siebie: 4p, 10%
- uzdrowienie innych: 3p, 25%
- zmiany innych: 5p, 1%
2. Uzewnergia:
- pchnięcie: 1p, 40%
- uderzenie: 2p, 33%
- światło: 2p, 33%
- materializacja: 3p, 25%
- zasilanie: 5p, 1%

Punkty MSU.
3. Telepatia:

- odbieranie myśli: 1p, 45%
- tłumacz myśli: 2p, 33%
- ukryte myśli: 3p, 25%
- anonimowość: 3p, 25%
- łamanie zabezpieczeń: 4p, 10%
4. Wielozmysł:
- podzielność uwagi: 2p, 33%
- Odległe Widzenie: 3p, 25%
- Wizje: 3p, 25%
- Jasnowidzenie: 5p, 1%

Punkty MSS.
5. Mesmeryzm:

- zmuszanie do akceptowalnych czynów: 1p, 45%
- zmuszanie do nieakceptowalnych czynów: 3p, 25%
- zmuszenie do samobójstwa: 4p, 10%
- iluzje dla jednego: 2p, 33%
- iluzje dla wielu: 3p, 25%
6. Psychoportacja:
- blisko w trzech wymiarach: 1p, 45%
- daleko w trzech wymiarach: 3p, 25%
- w fazach: 5p, 1%
- z do 3 osób: 3p, 25%
- ponad 3 osoby: 4p, 10%
- do nieznanego miejsca: 4p, 10%
- bez przypadkowego samobójstwa: 1p, 45%
- stworzenie Kotwicy Astralnej: 6p, 45%
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 30-04-2012 o 23:31.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 12:57   #2
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Mośko

Gracz: Mośko
Archetyp: Ryzykant
Tło: Żołnierz
Atrybuty:
- Ciało: Dużo
- Duch: Średnio
- Serce: Średnio
- Umysł: Mało
Stopień Astropolski: Major Wojska
Punkty Doświadczenia: 0


Umiejętności Walki:
Broń lekka: Arcymistrz
- Rzucanie III
- Krótka V
- Automat XII
Broń ciężka: Mistrz
- CKM IV
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
- Rękawica Mocy Szaasz III
- Ciężka Broń Laserowa III
Walka w zwarciu: Podstawowy
- Broń biała jednoręczna I
- Pięściarstwo III
- Kopniaki III

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Zaawansowany
- Skradanie się V
- Ukrywanie się III
Kierowanie: Podstawowy
- Ziemskie Lądowe III
- Ziemskie Latające III
- Myślosterowanie III
- Statki Szaasz I
Kontakt:
Tropienie: Mistrz
- Las III
- Śnieg III

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura II
Nauki ścisłe:
Naprawa: Podstawowy
- Astrostatki III
- Szaasz Ssa I
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Tawerna pod Morskim Kurakiem II
- Żołnierze IV
- Dyplomaci I
- Sekcja Medyczna I
- Naukowcy II

Doświadczenie Bojowe:
- Elidin
- Fazozwierzęta
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Mutant z Folwarku
- Niemieckie Mutanty
- Borok

Spotkani Obcy:
- Elidin
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Zdzisławiak
- NN <Ekipa Remontująca Astropol>
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 11:15.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:01   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Błysk

Gracz: Marynarz
Archetyp: Ryzykant
Tło: Żołnierz
Atrybuty:
- Ciało: Dużo
- Duch: Dużo
- Serce: Dużo
- Umysł: Dużo
Stopień Astropolski: Major Wojska
Punkty Doświadczenia: 9

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Arcymistrz
- Rzucanie III
- Krótka III
- Snajper VI
- Automat X
Broń ciężka: Zaawansowany
- CKM I
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
- Rękawica Mocy Szaasz III
Walka w zwarciu: Zaawansowany
- Broń biała jednoręczna VI
- Broń biała dwuręczna VI
- Pięściarstwo VI
- Kopniaki III

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Podstawowy
- Otwieranie: Mechaniczne III
Kierowanie: Podstawowy
- Ziemskie Lądowe III
- Ziemskie Latające III
Kontakt:
Tropienie: Mistrz
- Zabudowania III
- Śnieg III

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici II
- Kosmiczna Natura II
Nauki ścisłe:
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Tawerna pod Morskim Kurakiem IV
- Żołnierze IV
- Mentaliści I
- Sekcja Medyczna II
- Sekcja Botaniczna I

Doświadczenie Bojowe:
- Elidin
- Fazozwierzęta
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Niemieckie Mutanty
- Borok

Spotkani Obcy:
- Elidin
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Zdzisławiak
- NN <Ekipa Remontująca Astropol>
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 11:20.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:05   #4
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Wicher

Gracz: Kauamarnica
Archetyp: Odkrywca
Tło: Mentalista
Atrybuty:
- Ciało: Średnio
- Duch: Dużo
- Serce: Mało
- Umysł: Średnio
Stopień Astropolski: Mentalista VII Stopnia
Punkty Doświadczenia: 3

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Podstawowy
- Rzucanie III
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze II
- Korona Błyskawic I
Walka w zwarciu: Mistrz
- Pięściarstwo VII
- Kopniaki I

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Mistrz
Kierowanie:
Kontakt: Podstawowy
Tropienie: Podstawowy

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura I
Nauki ścisłe: Podstawowe
- Technologia Szaasz III
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy
- Diagnostyka III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała: Mistrz
- Biokineza IX
- Uzewnergia III
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca: Arcymistrz
- Psychoportacja XII
- Mesmeryzm VII
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Tawerna pod Morskim Kurakiem II
- Mentaliści III
- Sekcja ksenobiologii IV

Doświadczenie Bojowe:
- Elidin
- Fazozwierzęta
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Niemieckie Mutanty
- Borok

Spotkani Obcy:
- Elidin
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Zdzisławiak
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 11:24.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:08   #5
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Kamil

Gracz: MistrzKamil
Archetyp: Odkrywca
Tło: Naukowiec
Atrybuty:
- Ciało: Średnio
- Duch: Dużo
- Serce: Średnio
- Umysł: Dużo
Stopień Astropolski: Naukowiec V Stopnia
Punkty Doświadczenia: 11

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Zaawansowany
- Rzucanie III
- Krótka III
- Automat III
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu: Podstawowy
- Kopniaki III

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Zaawansowany
- Otwieranie: Mechaniczne I
- Otwieranie: Elektroniczne I
- Otwieranie: Kryształy III
Kierowanie: Podstawowy
- Ziemskie Lądowe III
- Myślosterowanie III
Kontakt:
Tropienie:

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Mistrz
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Altereale II
- Zielarstwo III
- Kosmiczna Natura I
- Astralne Przejście III
- Gwiezdne Przejścia V
- Sztuczna Inteligencja IV
- Język Angielski III
Nauki ścisłe: Arcymistrz
- Technologia Ludzi IX
- Technologia Astropola V
- Technologia Elidinów III
- Technologia Toton Loagarów I
- Technologia Szaasz VI
- Technologia Otraska I
- Technologia Ujścia I
Naprawa: Podstawowy
- Napęd Ujściowy I
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III
- Diagnostyka III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Naukowcy V
- Żołnierze I
- Czytelnia Biblioteki Astropolskiej I
- Sekcja Medyczna I
- Dyplomaci I

Doświadczenie Bojowe:
- Elidin
- Fazozwierzęta
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz

Spotkani Obcy:
- Elidin
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Zdzisławiak
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 20-01-2012 o 10:24.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:15   #6
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Coca-Cola

Gracz: Pinn
Archetyp: Ryzykant
Tło: Mentalista
Atrybuty:
- Ciało: Dużo
- Duch: Dużo
- Serce: Mało
- Umysł: Średnio
Stopień Astropolski:
- Mentalista III Stopnia
- Szeregowiec Wojska
Punkty Doświadczenia: 3

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Zaawansowany
- Krótka III
- Automat VI
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu: Podstawowy
- Broń biała jednoręczna III
- Pięściarstwo III

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Podstawowy
- Skradanie się I
Kierowanie:
Kontakt: Podstawowy
- Niższa Empatia III
Tropienie:

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura I
Nauki ścisłe:
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała: Arcymistrz
- Uzewnergia X
- Biokineza III
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Tawerna pod Morskim Kurakiem I
- Mentaliści I
- Cywile II

Doświadczenie Bojowe:
- NN <Cienisty Potwór>
- Borok

Spotkani Obcy:
- NN <Cienisty Potwór>
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 25-01-2012 o 11:26.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:18   #7
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Potwór

Gracz: Potwór
Archetyp: Odkrywca
Tło: Zwiadowca
Atrybuty:
- Ciało: Dużo
- Duch: Mało
- Serce: Średnio
- Umysł: Średnio
Stopień Astropolski: Major Wojska
Punkty Doświadczenia: 4

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Zaawansowany
- Krótka VI
- Snajper VI
- Automat VI
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu: Podstawowy
- Broń biała jednoręczna III
- Pięściarstwo III

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Mistrz
- Skradanie się VI
- Ukrywanie się VI
- Otwieranie: Mechaniczne VI
Kierowanie:
Kontakt: Zaawansowany
- Niższa Empatia III
- Wyższa Empatia I
Tropienie: Mistrz
- Zabudowania VI

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura I
Nauki ścisłe:
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Żołnierze (w tym byli współpracownicy) V
- Cywile I
- Naukowcy II

Doświadczenie Bojowe:
- NN <Cienisty Potwór>
- Borok

Spotkani Obcy:
- NN <Cienisty Potwór>
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 25-01-2012 o 11:29.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:22   #8
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Enter

Zginął w służbie ojczyzny.
Poświęcił się, żeby ratować współpracowników.
Dopadły go boroki w maszynowni Nagorii.

Gracz: Cold
Archetyp: Salonowiec
Tło: Naukowiec
Atrybuty:
- Ciało: Mało
- Duch: Mało
- Serce: Dużo
- Umysł: Dużo
Stopień Astropolski:
- Naukowiec III Stopnia
- Korpus Personelu Naukowego
Punkty Doświadczenia: 10

Umiejętności Walki:
Broń lekka:
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu:

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Podstawowy
Kierowanie:
Kontakt:
Tropienie:

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Zaawansowany
- Ziemia III
- Astropol III
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura I
- Sztuczna Inteligencja I
Nauki ścisłe: Mistrz
- Technologia Ludzi IX
- Technologia Astropola V
- Technologia Ujścia I
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III
- Diagnostyka III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

Doświadczenie Bojowe:
- Borok

Spotkani Obcy:
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 21-01-2012 o 14:21.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:26   #9
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Boyos

Zaginął w akcji w Astrum.

Gracz: Boyos
Archetyp: Śledczy
Tło: Elektromechanik
Atrybuty:
- Ciało: Średnio
- Duch: Mało
- Serce: Średnio
- Umysł: Dużo
Stopień Astropolski:
- Astromechanik III Stopnia
- Korpus Personelu Naukowego
Punkty Doświadczenia: 0

Umiejętności Walki:
Broń lekka:
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu:

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Podstawowy
Kierowanie: Podstawowy
- Ziemskie Lądowe III
Kontakt:
Tropienie:

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici II
- Kosmiczna Natura I
- Sztuczna Inteligencja I
Nauki ścisłe: Podstawowy
- Technologia Ludzi III
- Technologia Astropola II
Naprawa: Mistrz
- Mechanika VI
- Elektronika VI
- Astrostatki II
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

Doświadczenie Bojowe:


Spotkani Obcy:
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 18-01-2012 o 11:40.
Anonim jest offline  
Stary 03-12-2011, 13:29   #10
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Spannung

Gracz: JohnyTRS
Archetyp: Odkrywca
Tło: Elektromechanik
Atrybuty:
- Ciało: Dużo
- Duch: Średnio
- Serce: Mało
- Umysł: Średnio
Stopień Astropolski: Astromechanik III Stopnia
Punkty Doświadczenia: 23

Umiejętności Walki:
Broń lekka: Podstawowy
- Krótka III
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze III
Walka w zwarciu:

Umiejętności Zwiadu:
Cień: Podstawowy
- Otwieranie: Mechaniczne III
- Otwieranie: Elektroniczne III
Kierowanie: Podstawowy
- Ziemskie Lądowe III
Kontakt:
Tropienie:

Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
Nauki ścisłe: Zaawansowany
- Technologia Ludzi IV
- Technologia Ujścia I
Naprawa: Mistrz
- Mechanika IX
- Elektronika IX
- Napęd Ujściowy I
Medycyna: Podstawowy
- Pierwsza Pomoc III

Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała:
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca:
Wiara (Spozadusza):

--------------------------------------------

Czas wolny i znajomości:
- Naukowcy II
- Cywile I
- Czytelnia Biblioteki Astropolskiej I

Doświadczenie Bojowe:
- Borok

Spotkani Obcy:
- Borok
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-01-2012 o 11:38.
Anonim jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172