19-02-2012, 20:41 | #11 |
Reputacja: 1 | Ok, "Unitra" zakończona. Teraz tylko od was zależy kiedy ruszymy z "Music is..." Z tego co wiem, to mamy dwóch solosów i jednego glinę. KP mechaniczną część mam od Pinna i Lecha. Aha, twoja KP Pinn przepadła mi, a dokładniej skasowałem ją jak robiłem porządek w skrzynce. Jakbyś mi ją przesłał jeszcze raz byłbym wdzięczny Tak jak napisał Lechu warto zacząć omawiać szczegóły waszej znajomości. Z mojej strony jest taka propozycja (na razie bardzo luźna, bo znam postać tylko Pinn), abyście mieszkali w jednym lokum. Wspólne mieszkanie pozwoli zaoszczędzić kasę i wzmocni więzi między wami. To nie jest w żadnym razie warunek konieczny, a tylko sprawa do przemyślenia.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
20-02-2012, 12:07 | #12 |
Reputacja: 1 | Jak dla mnie wystarczy znajomość z ulicy i częste spotkania. Jej! Będziemy ostro kosić skoro mamy takie bojowe klasy postaci Sam mówiłeś, że liczyłeś na w Unitrze na kogoś mocniejszego. Mam nadzieję, że sobie porządnie pozabijamy :P Ostatnio edytowane przez Pinn : 20-02-2012 o 19:55. |
20-02-2012, 20:09 | #13 |
Reputacja: 1 | Zauważyłem pewną rzecz ważną ale nie określaną w CP 2020 z racji stereotypii charakterów (z założenia). W tej sesji mamy być razem, nie pozabijać się jak w Unitrze. Dobrze by było wiedzieć po jakiej stronie jesteśmy. D&D akurat lubię za jej charaktery( bo dalej to nie mój klimat, chyba że złymi postaciami). Ja to jak zawsze prawie, chaotyczny neutralny z domieszką zła. A wy? Oczywiście nie musicie mówić Ale w pewien sposób fajnie zarysuje to grę sił i moim zdaniem pozwoli na ciekawsze interakcję wiedząc kto jest kim od razu zamiast czekać aż to wyjdzie w praniu przez co możemy słabiej roleplajować. Rzecz jasna nie każe wam traktować tego jako żelazne pręty kratki. To tylko takie rozeznanie, jak bardzo moralnie będziemy degeneratami. Przecież CP 2020 to nie D&D , no ale motyw charakterów jest dość czytelny. Dwa kolumny, moralności i nie wiem wolności. Jasna i ciemna strona mocy itp. Mówiąc prościej: jak będę kradł auto , to chce wiedzieć od początku jak zareaguje postać Johnego. W sesji tego nie widać , ale w realu w pewien sposób można poznać takie uwarunkowanie. Mówiąc jeszcze prościej, jak niektórzy moi znajomi: kumaty/ społeczniak. Nie stoję za tym, ale w pewien sposób od razu można zobaczyć kto jak zareaguje na np. przestępstwo. If you know what I mean Ostatnio edytowane przez Pinn : 20-02-2012 o 20:15. |
20-02-2012, 20:42 | #14 |
Reputacja: 1 | Najpierw wyjasnij łopatologicznie te całe haracteery to pogadamy
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
20-02-2012, 21:10 | #15 |
Reputacja: 1 | A google to nie masz Charaktery - Dungeons & Dragons - POLTERGEIST Oczywiście nie kieruj się wszystkim co tam pisze. Chodzi tylko o zarys Masz tam opisy wg. redaktorów, do mojej pasuje najlepiej to (Stanley też się pod to łapał oczywiście, choć Bell przynajmniej w zamyśle ma być składniejszy): Chaos i Neutralność. Tak naprawdę to niebezpieczna mieszanka. Już myślisz, że wiesz o tej postaci wszystko, gdy nagle poznajesz ją z całkowicie innej strony. Postacie takie są nieobliczalne. Burze nastrojów w najmniej oczekiwanych momentach potrafią położyć każdą zaplanowaną akcję. Plany i rozkazy są dobre dla takiej postaci tylko do momentu, w którym wpadnie na lepszy i bardziej korzystny dla siebie pomysł. Postać taka jest niebezpieczna, ponieważ w większości sytuacji najpierw myśli o sobie, jednocześnie wymagając pełnej pomocy od innych. PS: To tylko przykładowy opis. Nie należy tego łączyć z Bellem. A co tam... przecież nie musicie lubić mojej postaci Ostatnio edytowane przez Pinn : 20-02-2012 o 21:23. |
21-02-2012, 20:00 | #16 |
Reputacja: 1 | To jak kiedy zaczynamy? |
22-02-2012, 00:41 | #17 |
Reputacja: 1 | Pinn moim zdaniem dedekowe określenie charakteru średnio przystaje do rzeczywistości cyberpunka. Lepiej już dać krótki opis postaci i jej zachowania niż bawić się w coś takiego. Poza tym takie przedstawienie pomoże wam stworzyć podstawy waszej znajomości. Co do tego kiedy startujemy, to ciężko powiedzieć i muszą tutaj zabrać głos Lechu i Johny. Czekam na ich postacie, a potem muszę jeszcze uzupełnić pierwszy post. EDIT: Postać Lecha już mam. Czekamy zatem jeszcze tylko na Johny'ego. Pinn prosiłbym być uzupełnił mechanikę w panelu sesji. Cyferki pod ręka będą mi bardzo pomocne.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman Ostatnio edytowane przez Pinhead : 22-02-2012 o 00:49. |
22-02-2012, 11:08 | #18 |
Reputacja: 1 | Cyferki, cyferki :P Oczywiście dałem to w opisie, bo nie ma przykładu karty do CP 2020. Czy tylko ja dałem mniej pkt. niż to zalecane 80? Przy 80 bylibyśmy pół-bogami. Nawet genetycznie modyfikowani nie mają tak dobrze. Pinhead rozumiem, że skoro wymagasz cyferek pobawimy się trochę w mechanikę Potrafisz ją udźwignąć? Nie używałeś jej cały czas dla wygody(nie licząc naszego dramatycznego zakończenia )? Aha, też się zgodzę z tymi charakterami (wiedziałem , że to powiesz ) ale to bardziej taka zabawa, nie traktuje tego tak poważnie. Po prostu będziemy wiedzieć czego się spodziewać. Opisał bym się jakoś swoje wzorce behawioralne :P ale postać jest zawsze dla mnie otwarta, dlatego w moim przypadki char. z D&D dobrze ją określają. Ostatnio edytowane przez Pinn : 22-02-2012 o 11:21. |
22-02-2012, 12:02 | #19 |
Reputacja: 1 | Pinn 80 pkt. ma służyć temu, żebyście byli znaczącymi graczami w tej całej zabawie. Nie chciałeś 80 pkt. to ja nie będę nalegał, żebyś je miał A co do mechaniki to w Unitrze też ją stosowałem. W takim sensie, że patrzyłem na to co mogą wasze postacie i co potrafią i jaka jest szansa na wykonanie danej akcji. Rzuty faktycznie pojawiły się tylko w ostatniej scenie. Jak będzie w tym scenariuszu, to zobaczymy. Rzuty mogą się pojawić, ale to zależy od waszych akcji i odwagi. Chciałbym aby ta sesja była bardziej filmowa i nazwijmy to hollywoodzka. Efekty specjalne, strzelaniny i wybuchy itd. To jak będzie zależy w dużej mierze od was, od waszej współpracy. Tak samo zresztą jak w Unitrze.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
22-02-2012, 12:09 | #20 |
Reputacja: 1 | Jak mało pkt. ma znaczyć, że łatwo zginę to robię omni-BG Mamy bojowe klasy więc powinno być ostro. Oczywiście w dużym stopniu od ciebie zależy jak możemy sobie na to pozwolić. W Unitrze nie szarżowałem, bo nasze postacie nie były wojownikami ulicy. Tu jeśli przyzwolisz z chęcią pobawię się w GTA IV i będę kosił wrogów zza osłony. Ty ustawiasz jakby to rzecz poziom trudności walki. Nie wiem na ile mogę sobie pozwolić, ale skoro mówisz o efektach specjalnych z chęcią się zabawię. Dodaj jeszcze wybuchające beczki itp. !!! *** Swoją drogą, co sądzisz o porównaniu PBF RPG do gier komputerowych. W moim mniemaniu (ostatnio właśnie przechodzę drugi raz GTA IV z dodatkami) można by pozwolić sobie na taką konwencje. Jeśli wiesz o co mi chodzi. Styl PBF podchodzący pod takie GTA. Misje, zleceniodawcy, efektowność walki jak i samych zleceń, koszenie wrogów z automatu, zarobiona kasa którą wydajemy na ciuchy, broń i posiadłości plus oczywiście wystawny styl życia i panienki(lub panowie). Aha i coraz lepsze wszczepy! Luźniejszy klimat(chodź możemy iść właśnie w twardy świat mężczyzn) , oczywiście wszystko w świecie CP2020. Niby są biedni i bogaci ale niektórzy gangsterzy dorównują korpom. A no i rzecz jasna awans od ulicznego zbira na gustownie ubranego hitmana z nowoczesną snajperką w ręku. No i jeśli się uda ten sarkastyczny humor jak właśnie w GTA IV Zobaczymy jak wyjdzie ta sesja, ale czumu nie iść kiedyś w tą stronę? IMO mnóstwo zabawy. To ustala konwencje, a to plus(coś jak kolory w Neuro- taki gangsterski chrom). Co wy na takie coś? Lubicie GTA ? PS: Zawsze mnie to dziwiło ale podręcznik CP 2020 jasno prawie jasno określał bycie do dobrej stronie. Nawet przy podaniu propozycji gry gangiem piszą nie o przestępcach a o milicji obronnej. I te ideały. Tfu ! Czemu nie podali propozycji gry mafią? Może przeoczyłem ten punkt. To już bardziej taka dyskusja na temat samego podręcznika. Ostatnio edytowane przez Pinn : 22-02-2012 o 12:30. |