Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-02-2012, 15:23   #1
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 11753 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
[Materiały i Komentarze] - CP2020 "Music is my weapon"

To temat w którym będą ukazywać się komentarze oraz materiały do sesji.

Oto pierwsza porcja tak owych.


CHICAGO
- czyli miasto, gdzie rozgrywa się akcja.
To nie jest zwykłe miasto, to potężne megalopolis. Jedno z trzech największych miast Ameryki.
Nazywane często Wietrznym Miastem lub Chicagoland. Potężne centrum biznesu, nauki i kultury. To tutaj mają swoje główne siedziby najpotężniejsze korporacje świata i tutaj także umieszczają swoje liczne fabryki i zakłady naukowe.
Centrum miasta, zwane Pętlą, to istna mieszanina wybuchowa. Sąsiadują tutaj ze sobą wysokie wieżowce korporacyjne z czynszowymi kamienicami, gdzie rządzą booster gangi i zorganizowana przestępczość. Pętla to wielki obszar ograniczony przez linię kolejki naziemnej.
To tutaj będzie się toczyć głównie przygoda (przynajmniej na początku). Obszar ten jest pełen kontrastów. Wynika to głównie z uwarunkowań historycznych. Centrum finansowe miasta otoczone było przez biedniejsze rejony. Wzrost i rozwój tego pierwszego ograniczony był przez enklawy biedy. W skutek zaniedbań władz i korporacji nie udało się nigdy zaprowadzić porządku i wysiedlić margines zamieszkujący ten rejon do innych dzielnic. Wszelkie próby kończyły się protestami i walkami z mieszkańcami. Dlatego też zawsze wycofywano się z prób wysiedlenia mieszkańców. W zamian tego rejony korporacyjne zaczęły otaczać się zasiekami, barykadami i licznymi posterunkami pilnującymi by nikt nie powołany nie wszedł do strefy. Podobnie ma się sprawa dróg pomiędzy oddzielonymi od siebie strefami korporacyjnymi. Główne arteria są zarezerwowane dla ruchu pojazdów korporacyjnych. W miejscach przecięcia z pozostałymi drogami ustawione są rogatki na których korporacyjni żołnierze pilnują porządku.
Część pętli poza strefami korporacyjnymi to mieszanina zwykłym rejonów mieszkalnych charakterystycznych dla centrum, jak typowych slamsów. Zniszczone bloki, stare kamienice i porzucone rejony fabryczne tworzą barwną mieszaninę. Poruszanie się w tym labiryncie ulic wymaga doświadczenia i wiedzy, by wiedzieć w które rejony się nie zapuszczać jeżeli nie chce się stracić życia lub majątku.
Pomiędzy tak różnymi rejonami panuje swoista symbioza. Każdy pilnuje swoich interesów i stara się nie naruszać terenów innych grup. Awantury, protesty i wojny nikomu nie są na rękę.
Pętla w roku 2022 obejmuje oczywiście dużo większy teren niż współcześnie.

Pozostałe dzielnice Chicago są bardziej jednolite i ich charakter jest o wiele bardziej przewidywalny. Są typowe dzielnice mieszkaniowe, przedmieścia z setkami podobnych domków jednorodzinnych, dzielnice fabryczne i typowe getta i strefy walki. Główne życie, interesy i sprawy toczą się jednak w Pętli.

Pętla podzielona jest na cztery mniejsze dzielnice. Granicę wyznaczają dwie potężne arterie. Nazwy mniejszych dzielnic pochodzą od stron świata. Mamy więc Pętlę Wschodnią, Pętlę Zachodnią itd.
Kilka widoczków miasta.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Windy_City.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._sunrise_1.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...erial_View.jpg

Komunikacja publiczna - wykorzystałem tekst napisany przez Johny'egoTRS. Myślę, że idealnie wpasowuje się w opis miasta i warunków w nim panujących.

Cytat:
Napisał JohnyTRS Zobacz post
Transport publiczny

Miejska Kolej Magnetyczna

Dane techniczne:
-Tor: betonowa szyna (kolej jednoszynowa) z napędem.
-Napęd: silnik liniowy z magnesami nadprzewodnikowymi z podziałem na izolowane sekcje.
-Sterowanie: Centralny superkomputer zarządzający, kontrolujący pracę komputerów pokładowych (1 na każdy wagon) oraz systemem sterowania silnika liniowego.

Zasada działania: Tor, wokół którego unosi się pociąg jest podzielony na krótkie, 20-metrowe odcinki. Komputer pokładowy w każdym wagonie kontroluje utrzymanie właściwej prędkości, natomiast komputer w wagonie prowadzącym (z kabiną maszynisty) współpracuje z komputerowym systemem zasilania toru. System czujników w każdym wagonie oraz na trasie pozwala dokładnie ustalać położenie każdego składu. Komputer prowadzący załącza kolejne odcinki toru przed pociągiem, dostosowując moc toru do potrzeb składu, na które składają się prędkość i obciążenie. Ze względu na zasilanie każdego wagonu możliwe jest tworzenie wielokilometrowych składów, w praktyce pociągi osiągają długość ledwie 100 metrów ze względu na infrastrukturę.
Dzięki zasilaniu sekcyjnemu wyeliminowano konieczność zasilania ciągle całej sieci, przez co uniknięto horrendalnego zużycia prądu.

Linie Miejskiej Kolei Magnetycznej (MKM) są poprowadzone pod i nad ziemią. Podziemne odcinki tras mają w zależności od głębokości okrągły bądź prostokątny przekrój. Natomiast linie biegnące nad ziemią można podzielić na wolnostojące (szyna jest zamocowana bezpośrednio do pylonów) i zintegrowane z inną infrastrukturą komunikacyjną (szyna biegnie na belkach zamocowanych do estakady drogi szybkiego ruchu. Szyna może biec obok, nad lub pod autostradą, oszczędzając miejsce).

Night City:
Większość linii działa jak zwyczajne metro i są poprowadzone pod ziemią. Ze względu na zbudowanie miasta od podstaw, a przynajmniej centrum i terenów wokół niego, możliwa była budowa tuneli metodą odkrywkową, bez udziału tarcz wiertniczych. Tunele biegną stosunkowo płytko pod powierzchnią, nieliczne linie, zbudowane później, zostały wydrążone na większej głębokości. Poza ścisłym centrum i jego otoczeniem linie MKM biegną wzdłuż autostrad rozwidlając się do poszczególnych dzielnic i osiedli biegnąc po powierzchni.

Nowy Jork:
Ze względy na silnie rozwiniętą sieć metra oraz brak miejsca pod ziemią (tunele, rury, przewody etc.) nieliczne linie MKM zostały poprowadzone na pylonach ponad poziomem ulic. Główna linia okrężna komunikuje Manhattan z Newark w New Jersey. Sieć Miejskiej Kolei Magnetycznej w Nowym Jorku jest stosunkowo słabo rozwinięta.

Korporacyjna Kolej Magnetyczna

Jest to nic innego jak Miejska Kolej Magnetyczna zarządzana przez korporacyjne konsorcjum. Linie KKM są odseparowane od Kolei Miejskich i łatwe do rozpoznania, biegną one wyłącznie po powierzchni w charakterystycznych, szczelnych tubach, okrążających całe miasto. Rury, w których poruszają się pociągi, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne (kwaśny deszcz). Korporacyjna Kolej Magnetyczna na za zadanie bezpiecznie połączyć ze sobą dzielnice korporacyjne oraz umożliwić bezpieczny dojazd do centrum niezależnie od systemu miejskiego.

Prędkość
Technika XXI pozwala „Maglevom” rozwijać prędkość 600km/h. Jednak w normalnej eksploatacji osiągalna prędkość to zaledwie 300km/h i to na nielicznych liniach, gdzie odległość między kolejnymi przystankami oraz używany tabor na to pozwala.

Przykład Night City:
Przystanki na liniach MKM położone są co 1-2km. Taka odległość nie pozwala na rozwinięcie przez skład dużej prędkości. Prędkość maksymalna jeżdżących składów wynosi 100km/h, przy czym pociągi rzadko kiedy osiągają więcej niż 70km/h. Ważnym czynnikiem ograniczającym prędkość jest zapewnienie pasażerom komfortu, dlatego składy nie mogą gwałtownie ruszać i hamować. Pociągi jeżdżące po szynach KKM posiadają prędkość maksymalną zbliżoną do składów Miejskich Kolei Magnetycznych, jednak mniejsza liczba przystanków (mniejsze ich zagęszczenie) umożliwia osiąganie prędkości maksymalnych pomiędzy przystankami. To sprawia, że podróż KKM jest zdecydowanie krótsza.

Systemy Lekkiej Kolei Lewitacyjnej silnie rozwinęły się w miastach, w których szybkie zagęszczenie tkanki miejskiej oraz brak możliwości rozwoju starych środków transportu powodował paraliż miasta. Nadziemna kolej magnetyczna była idealnym rozwiązaniem, dlatego wiele miast posiada ten system transportu, przynajmniej 1 skromną linię.

Metro:
Szybkie przekształcanie się miast w Metropolie spowodowało, że wiele dotychczasowych sieci metra stawało się z dnia na dzień przestarzałych. Dotyczyło to także Nowego Jorku, którego system transportowy przestał radzić sobie z potokiem podróżnych. Dzięki korporacyjnej gotówce możliwa była rozbudowa sieci nowojorskiego metra poprzez:
-przedłużenie istniejących stacji;
-budowa trzech nowych linii odciążających stare;
-Uruchomienie superkomputera Fujitsu BM (Fujitsu to spółka należąca do Arasaki), umożliwiającego wydajniejszą kontrolę nad siecią, skutkującą wysłaniem większej ilości składów na linie = większa częstotliwość.
Ogólnie metro utrzymuje się w miastach, w których przebudowa lub likwidacja sieci na rzecz kolei magnetycznych jest niemożliwa ze względów logistycznych i finansowych.

Zunifikowany System Opłat
Zunifikowany System to przyjęta (czyt. Narzucona przez korporacje) metoda płatności za komunikację miejską. Podstawowymi elementami systemu są bramki kontrolne na każdym przystanku oraz automaty biletowo-płatnicze.
W zależności od miasta opłaty za przejazd są różne, lecz podlegają zasadzie płacenia za przejechane stacje. W Night City jest to 50 centów za każdą przejechaną stację. Procedura wygląda następująco:

1.Z biletem:
a) Ustalenie odległości, jaką chce się przejechać (stacje i przystanki na planach są numerowane, opłata to stawka podstawowa razy ilość stacji.
b) Kupno bilety w automacie, płatne gotówką lub kartą kredytową. Bilet to kawałek cienkiego papieru z kodem kreskowym i nazwą stacji, na której został zakupiony bilet.
c) Przejście przez bramkę i zeskanowanie biletu. Od tego momentu bilet jest wprowadzony do systemu.
d) Przejazd
e) Przejście przez bramkę kontrolną na stacji docelowej. Jeżeli wysiadł się przystanek wcześniej, różnica nie jest zwracana, a bilet jest jednorazowy, przejście przez bramkę powoduje wykasowanie biletu z systemu i jego fizyczne zniszczenie przez automat bramki. Jeżeli została przekroczona liczba stacji zakodowana w bilecie (pasażer przejechał kilka stacji za daleko), bramka to zasygnalizuje. Należy wtedy iść do specjalnej bramki i uiścić karę w wysokości 20e$, wtedy bramka wypuści pasażera.

2. Z kartą przejazdową:
a) sprawdzenie trasy – niewymagane;
b) doładowanie karty w automacie biletowym za pomocą gotówki lub karty kredytowej – automat umożliwia sprawdzenie stanu karty przejazdowej – niewymagane;
c) Przejście przez bramkę kontrolną, skanowanie karty, kod stacji początkowej zapisywany jest w pamięci karty;
d)Przejazd;
e) Przejście przez bramkę na stacji docelowej. Jeżeli na karcie było za mało pieniędzy do zapłaty za przejazd, bramka to zasygnalizuje i przepuści. W razie wystąpienia debetu właściciel karty jest zobowiązany do uregulowania różnicy w ciągu 30 dni. Uregulowanie różnicy to zwyczajne doładowanie karty w automacie biletowym. Kwota doładowania zostaje wtedy zmniejszona o wartość debetu.

W ciężkim XXI wieku wagony MKM nie przedstawiają dużej wartości estetycznej. Wandalizm, częste uszkodzenia mechaniczne (to nie nasza wina, że linia przebiega nad strefą walki), obraz rozpaczy dopełniają kwaśne deszcze, które tworzą malownicze, żółtawe zacieki po bokach pociągów, po wielokrotnym wystawieniu na działanie chemii powstają w pokryciu mikrowżery dodatkowo obniżające wygląd składu. Podobna rzecz ma się z magnesami nadprzewodnikowymi szyny. Wymagają one systematycznego czyszczenia przez pojazdy techniczne.

„Zarząd Systemu Nowojorskiego Metra prowadzi gruntowną modernizację torów położonych na powierzchni. W ramach modernizacji wymienione zostaną tory w najbardziej zużytych miejscach. Dodatkowo rozpocznie się montaż paneli ochronnych wokół toru, co uchroni infrastrukturę od opadów atmosferycznych. Zarząd poinformował, że zostanie zlikwidowanych kilka linii metra, które zostaną zastąpione przez właśnie budowaną linię Szybkiej Kolei Lewitacyjnej, łączącej się z linią okrężną na dolnym Manhattanie. Dla państwa mówiła Kate Smith, Network News 54.”

Ze względu na przeciążenie arterii komunikacyjnych, w szczególności głównych dróg prowadzących do centrum miast, transport pojazdami drogowymi (autobusy) ma obecnie marginalne znaczenie i w praktyce ogranicza się do niewielkich obszarów miast.
Transport zbiorowy to wdzięczny cel dla zamachowców, arabskich ekstremistów, obwiniających świat zachodni, szczególnie Stany jednoczone, o los, jaki spotkał półwysep arabski i jego okolice.

Klub Iluminacja
Miejsce w Pętli Zachodniej w rejonie ścisłego centrum. Okolica klubu uchodzi za w miarę spokojną i bezpieczną. W sąsiedztwie znajdują się osiedla mieszkalne i dwa rejony korporacyjne.
Klub cieszy się renomą i uchodzi za miejsce z ambicjami. Gromadzi ludzi kreatywnych i mocno zaangażowanych w walkę uliczną i polityczną.
Klub założył Quinton Ortiz. Latynos, były zawodnik MMA i runner o wyrobionej opinii na ulicy. Słynął z bezkompromisowego odbierania zaległości finansowych. Klub założył kilka lat temu i od tego czasu wspiera młode zaangażowane społecznie zespoły. Jego klub jest także miejscem spotkań runnerów i ich pracodawców. W wyznaczonym miejscu spotykają się obie zainteresowane strony i dobijają targów. Ortiz pobiera za to opłatę w wysokości 10% wartości zlecania. Quinto jest także menadżerem kilku zespołów, między innymi Spamboot Divison.

NPC
Quinton Ortiz

http://www.mmaopinion.com/blog/wp-co...2011/02/TO.jpg
Właściciel Iluminacji. Były runner i zawodnik MMA. Menadżer Spamboot Division

Cris “Boot” Edwards
http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms...cbac592_o1.jpg
Charyzmatyczna wokalistka Spamboot Division. Autorka wszystkich tekstów i videoartów zespołu. Ponoć bardzo dobry netrunner. Agresywna i pewna siebie dziewczyna około 20 lat.

Yoshi Takamura
http://tinaholland.files.wordpress.c...mpunk-man1.jpg
Gitarzysta i autor muzyki zespołu. Chłopak Cris. Stylizuje się na szlachcica zarówno strojem jak i manierami. Głosi ideę szlachectwa dusz i często mówi o reinkarnacji. Raczej spokojny i wycofany. Zupełne przeciwieństwo Cris. Słynie z tego, że nie rozstaje się ze swoją monokataną. Jest ponoć doskonałym szermierzem. Widoczny wszczep, lewa cyberręka umożliwiająca między innymi doskonałą grę na gitarze.

Jorge “Frankie” Placente
http://www.cdn.sherdog.com/_images/f...toniosilva.JPG
Perkusista zespołu. Wysoki, ponad 2 metry wzrostu, potężnie zbudowany. Widoczne wzmocnione mięśnie i wszczepiona płyta twarzowa. Typowy solos i mięśniak. Na tle zespołu wyróżnia się wyjątkową małomównością i agresywnością. Bardzo wybuchowy i niebezpieczny.

Na pewno pojawią się jeszcze opisy kilku miejsc i temat będzie na bieżąco uzupełniany.
Wy także możecie wrzucać opisy miejscówek ważnych dla waszych bohaterów, jakieś zakłady chirurgiczne, znani fixerzy, czy inni znajomi lub dla samego miasta.

Jak pisałem na początku ograniczymy się z działaniami do Pętli, ale kto wie dokąd nas zaprowadzą wydarzenia w sesji.
Zasadniczo już teraz możemy dyskutować tutaj odnośnie waszych bohaterów, relacji ich łączących i innych koncepcji. To tak, co by oddzielić tę sesję od kończącej się "Unitry"
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 11-02-2012 o 15:47.
Pinhead jest offline  
Stary 11-02-2012, 18:36   #2
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 46790 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Jaką rolę odgrywa w mieście Policja Miejska?

EDIT:

Blokowiska Chicago w fotograficznym skrócie:




 
__________________
Życie społeczne to sztuka
wbijania innym noży w plecy
i udawania
że własne plecy ma się czyste

Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 11-02-2012 o 19:14.
JohnyTRS jest offline  
Stary 11-02-2012, 18:46   #3
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 11753 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Policja pilnuje porządku, ale poza strefami korporacyjnymi. Wszelkie śledztwa, czy interwencje spotykają się z otwartym wręcz oporem i utrudnieniami ze strony pracowników korporacji. W nielicznych sprawach obie te organizacje współpracują.
Policja to wiadomo drogówka, kryminalni, antyterroryści, antynarkotykowi itd. Każdy dział ma swoją rolę i obowiązki.
Jedyna różnica do obecnych czasów to konflikt pomiędzy nimi a korporacyjnymi.
A pytanie podyktowane jest jakąś konkretną przyczyną?
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
Pinhead jest offline  
Stary 11-02-2012, 19:16   #4
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 46790 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Przyczyną była kwestia, czy w ogóle jest jeszcze w Chicago zwykła policja. Kwestia ważna odnośnie historii mojej postaci.
 
__________________
Życie społeczne to sztuka
wbijania innym noży w plecy
i udawania
że własne plecy ma się czyste
JohnyTRS jest offline  
Stary 11-02-2012, 19:39   #5
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 19392 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Ja jam prościej najemne zbiry znajdą miejsce w każdym czasie i miejscu


Chicago, Illinois (IL) profile: population, maps, real estate, averages, homes, statistics, relocation, travel, jobs, hospitals, schools, crime, moving, houses, news, sex offenders

Warto zwrócić uwagę na demografię rasową. Prawie tyle samo białych co czarnych.

EDIT: Podejrzyjcie też Crime. Widać jak przestępczość maleje. W zasadzie w CP przyszłości może być podobnie. To trochę pasuje do opisu Pinheada. W korporacyjnych dzielnicach panuje porządek. W slumsach przestępczość nie wychodzące zazwyczaj poza slumsy. W zwykłych rewirach w miarę spokojnie. Prawdziwa klasa średnia przymiera.
 
__________________
"It's not the best choice, it's Spacers Choice."

Ostatnio edytowane przez Pinn : 12-02-2012 o 11:35.
Pinn jest offline  
Stary 12-02-2012, 16:37   #6
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 19392 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Jaka muzyka będzie dla was kwintesencją CP? Dla mnie to acid house, acid techno. Akurat szczyt tych gatunków przypadał na główne wydania CP2020. Musze przyznać kieruję się tu swoimi preferencjami. Ta muzyka całkowicie trafiła w moje gusta. Ach kwaśny Roland TB-303 Świetnie się przy tym pisze. Oczywiście nie samą elektroniką (undergroundową) człowiek żyje. Gustuje również w jazzie, rocku i muzyce klasycznej. A wy?

[media]http://www.youtube.com/watch?v=w9ZhIxqwsy4[/media]
 
__________________
"It's not the best choice, it's Spacers Choice."
Pinn jest offline  
Stary 12-02-2012, 18:11   #7
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 11753 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Pinn o muzyce w CP już chyba rozmawialiśmy. Moim zdaniem nie ma jakieś jednego dominującego gatunku.
W tej sesji na pierwszy plan niewątpliwe wysunie się niewątpliwie klasyczny punkrock z ewentualnymi elementami elektronicznymi.
Ale na pewno inne gatunki nie znikną i będą obecne. Przecież wiadomo, że czarni zawsze kiwać się będą w hiphopowych rytmach, a do takiego korpa pasuje mi na przykład coś klasycznego lub jakiś klimatyczny jazz.
Muzyka ma tą siłę, że bardzo mocno oddziałuje na psychikę i tworzy klimat.
Umiejętnie dobierając utwory można wytworzyć odpowiedni nastrój. Inna muzyka pasuje do pościgu, czy strzelaniny, a inna do biznesowych negocjacji.
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
Pinhead jest offline  
Stary 12-02-2012, 19:19   #8
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 46790 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Niedługo najpewniej wstawię kilka własnych artów prezentujących moją wizję cyberpunkowego Chicago.
 
__________________
Życie społeczne to sztuka
wbijania innym noży w plecy
i udawania
że własne plecy ma się czyste
JohnyTRS jest offline  
Stary 17-02-2012, 16:19   #9
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 19392 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Pinhead- musiałem zapomnieć, że o tym rozmawialiśmy choć coś mi świtało.
 
__________________
"It's not the best choice, it's Spacers Choice."
Pinn jest offline  
Stary 18-02-2012, 02:09   #10
 
Lechu's Avatar
 
Reputacja: 54533 Lechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputacjęLechu ma wspaniałą reputację
Witam was moi mili. Jak zapewne się domyślacie chwile przyszłej niedoli będziemy dzielić razem. Kłania się (pewnie niejedyny) solista naszej drużyny ochroniarskiej. Mam nadzieję, że damy radę a bagno, w które wdepniemy nie będzie aż tak głębokie jak można się spodziewać. Jako, że fajnie by było aby nasi BG się znali można ustalić wspólny adres oraz ewentualną historię naszego poznania się. Pozdrawiam i czekam aż będziemy gotowi do akcji!
 
__________________
[Samouczek] Szarpanie krawędzi obrazów by Lechu...
[Samouczek] Przezroczystość by Lechu...

---> Zapraszam do "Kuferka Skarbów"
Lechu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170