Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-10-2012, 12:37   #1
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
[Space Cyberpunk] Flying & Killing - materiały

Kościeje, rasa łatwo mutujących zróżnicowanych obcych, z szybkim rozrodem i zewnętrznym pancerzem z kości (co ciekawe są również kręgowcami) co czyni z nich wyjątkowo odporne bestie. Podbijają światy, a dokładnie anihilują je bronią atomową, po czym biorą jeńców. Główna zmora galaktyki. Nastawienie: skrajnie wrogie.














Xilas- rasa podobna do jaszczurów, nie posiadają otworu gębowego, zamiast tego wchłaniają pokarm rozpuszczając go przez ręce , które kiedy nie są używane pokrywają się błoną mającą chronić je przed zanieczyszczeniami. Humanoidy. Komunikują się telepatycznie. Potrafią wpływać na myśli innych istot. Niektórzy ‘’niszczą umysły’’. Nastawienie: pokojowe, empatyczne




















Brutowie- brutalna rasa wojowników. Obecnie są z Ludźmi w pokoju osłabieni przez wojnę z Kościejami, zmorą galaktyki. Mają różnorodne ubarwienie skóry i oczu. Są odporni na choroby, sporej postury. Ich naskórej twardnieje zamiast schodzić przez co ich całą skóre pokrywają ‘’odciski’’ które jednak u tej rasy nie pękają. Wszystko żerni z przewagą miesożerności. Społecznie dominuje system klanowy. Nastawienie: nieufne , wrogie






























Michipuko- młoda rasa, znana poza swoimi terenami jako najemnicy. Ich przywódcami są szamani oddający cześć swoim krwawym bóstwom. Pomimo rytuałów uznawanych przez większość innych ras za karygodne zdołali wylecieć ze swojego układu wielkimi arkami, zupełnie jak zrobili to ludzie pod koniec XXIw. Plotki głoszą, że jedna z arek natknęła się na kolonię Xilas i wykorzystali łatwo wierność kilku naiwnych jednostek wykradając technologię (na arce znajdowali się również ‘’szamani wiedzy’’). Prawdopodobnie potomkowie wybranej arki nigdy nie powrócili na rodzimą planetę. Zamiast tego rozprzestrzenili się po galaktyce. Kolejna plotka mówi , że ich świat macierzysty mógł zostać pochłonięty przez Kościei. Nastawienie: neutralne złe






































Norsjanie- rasa ssaków z wysoko rozwiniętą cywilizacją. W wielu aspektach przypominają ludzi. Są podobnego wzrostu a ich społeczeństwo przechodziło podobne etapy. Ich główną frakcją rządzi król. Mają dość potężne floty. Bardzo lojalni względem siebie. Postanowili utworzyć Radę Galaktyczną, głównie do walki z Kościejami i obrony wolnego handlu. Mają wielu wybitnych filozofów i artystów. Nastawienie: neutralne dobre

















Muzanie- rasa kochająca podróże, głównie zwiadowcy i handlarze. Nie są zbyt liczebni , ale można ich spotkać w każdym kosmicznym porcie. Produkują świetne zwrotne korwetty , a ich technicy i specialiści wspomagają stocznie Syndykracji. Rozmnażają się bezpłciowo co odbiło się na ich kulturze- istnieją rody z olbrzymią tradycją i niezwykle dawnym pochodzeniem(jednak niektórzy osobnicy charakteryzują się na coś co najwalibyśmy typem żeńskim). Jednym z nich jest Blask Księżyca Salo, jedna z najpotężniejszych organizacji przestępczych w galaktyce. Nastawienie: neutralne

















Zark`Tis- czworonożna rasa. Ich społeczeństwo jest uzupełniane przez masową produkcję wszelkiej maści robotów. Nie posiadają rozległych kolonii , ale większość ich światów jest w całości zurbanizowana. Nadwyżki produkcji przeznaczają na eksport. Ich planeta macierzysta to pokryta dolinami planeta o silnej grawitacji i wielkiej ilości głebokich jezior. Stosują wyłącznie broń cząsteczkową. Ich główny pokarm to małe ojczyste skorupiaki, dla innych ras zabójcze toksyna. Nastawienie: Izolacyjne, nastawione na interesy / przedsiębiębiorcze.













Deimosi- pierwszy obcy kontakt w udomentowanej historii ludzkości(2130)- sonda tej rasy pojawiła się koło jednego z księżyców Marsa, w pierwszym kontakcie władze USA (dawnego Ziemskiego państwa) wyznaczyły rozkaz zestrzelenie. Myślalo , że to Chińska sonda szpiegowska. Okazało się inaczej. Odsiecz przyleciała po dwudziestu latach. Wtedy na szczęście ludźkość była już przygotawana i uzbrojona. Sonda posiadała napęd nadprzestrzenny stąd z resztek udało się odzyskać nieco technologi. Korporacja Zarela przeznaczyła krocie na przygotowanie Ziemskiej Floty do obrony macierzystego układu( co wkrótce spowodowało jej upadłość). Przez chwilę działo się coś w stylu zimnej wojny. Powolne podchody , drobne statki spiegowskie. 2150 roku w Układ Słoneczny wkroczyła flota licząca przeszło 120 statków, w tym kilka niszczycieli. Bitwa była zaciekła i w końcu ludzie odnieśli pyrusowe zwycięstwo. Spora część Ziemskich miast uległa zrównaniu z ziemią, nie mówiąc o innych wewnętrznych koloniach. Przewodniczący obcej rasy dostrzegli w ludziach potencjał jako, że cenili honor i waleczność. Zaproponowali pakt. Ludzie dostali czas na rekowalestencje i wyruszyli kolonizować inne planety. Poznali też budowę hiperwrót. Ten pakt mógł wydawać się irracjonalny , ale Deimosi potrzebowali sojusznika a reszta galaktyki im nie wybaczyła.

Potem i tak wyszli na tym źle. Deimosi może nie byli tak prymitywni jak Brutowie, ale niezbyt przestrzegali prawa istot żywych. Norsjanie przekonali ludzi do zmiany kierunku i odłęczenia od wyklętych z rady Deimosów. Tak też powstała ta niezamknięta rana między dwoma gatunkami. Nastawienie: honorowe, do ludzi pełne urazy i często niekrytej nienawiści.
 
Pinn jest offline  
Stary 30-11-2012, 16:25   #2
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Przoduje broń gaussa a klasyczna broń palna ma reduktory odrzutu i amunicję specjalistyczną , głównie wybuchową. Ludzie w pancerzach wspomaganych lub z bioniką w stosują w obu rodzajach uzbrojenia o wiele większy kaliber.

Lasery i Plazma są również popularne, ale szczególnie przy plazmie jest to coś single shot, jeśli chce się uzyskać wielką moc przebicia. Mniejsza moc nie jest pożądana, bo mniej opancerzone cele można załatwić z broni kinetycznej. Wyjątek stanowią podręczne lasery idealne to przepalania i przebijania na wylot celów organicznych, jest to jednak broń w zamierzeniu non-lethal ze względu na niską i nienatychmiastową możliwość zadania śmiertelnego strzału (z wyjątkiem głowy , serca i innych ważnych narządów); broń plazmowa czyni większe spustoszenie , jest jednak za wolna. Broń kinetyczna zapewnia dodatkowe obrażenia wewnętrzne wywołane falą uderzeniową stąd jest głównie preferowanym typem uzbrojenia.

Do zwalczania pojazdów stosuje się najczęściej broń rakietową. Rodzaj głowic jak również systemy namierzania są często bardzo zaawansowane.

BRONIE GAUSSA









BROŃ PLAZMOWA







WYJĄTEK W BRONI ENERGETYCZNEJ STANOWIĄ PRODUKTY RASY ZARK`TIS , KTÓRE SĄ BARDZO ZAAWANSOWANE, ALE PRZY TYM DROGIE I CIĘŻKO DOSTĘPNE.
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 31-12-2012 o 00:57.
Pinn jest offline  
Stary 21-12-2012, 16:03   #3
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Politercyt- syntetyczny polimer odpowiednik dzisiejszego kevlaru. Bardzo odporny fizycznie, pochłania sprawnie skoncentrowaną energię cieplną. Czasem na politercytową kamizelkę dodaje się grafeno-stalowe płyty.
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 25-12-2012 o 20:32.
Pinn jest offline  
Stary 28-12-2012, 15:17   #4
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację


Rydleci- kosmici z Mgławicy Końskiego Łba. Ich panowanie w galaktyce wynosi ponad 3000 lat. Z powodu swoich tradycji są bardzo dumni i honorowi. Mają naprawdę dużą flotę, która jest dobrze wyposażona i przeszkolona. Ich największy statek jest zdolny do eksterminacji całych planet. Ludzie mają z nimi pokojowy kontakt był to raczej mus, jako że czerwonoskórzy olbrzymi (do 2,5 m) decydują o losach galaktyki w tak dużym stopniu.
 
Pinn jest offline  
Stary 31-12-2012, 00:55   #5
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Ród Wingstone- mający za sobą 100 lat panowania, ród potentatów handlowo-przemysłowych. Produkują głównie sprzęt użytku domowego oraz meble. Słynną z oryginalnego wzornictwa oraz wysokiej ergonomiczności. Harrison Wingston zarządza całą spółką mając ją w swojej własności. Posiada dwie- córki uzdolnioną, przedsiębiorczą Lee oraz nieszczęsną i buntowniczą Lain (młodszą). Według oficjalnych źródeł ta druga padła ofiarą tekno-psychola (odrutowańca) gustującego w wojskowych miotaczach ognia. Obecnie cała rodzina jest w żałobie.
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 31-12-2012 o 13:39.
Pinn jest offline  
Stary 08-01-2013, 21:48   #6
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Death Road Ministry- gang motocyklowy działający w Faybank na planecie Sybilla Prime. Niebezpieczni goście, szczególnie ci w ciężkich opancerzonych motocyklach. Strzegą swojego terenu (Westend) zdecydowanie i mocno, nawet Straż tam nie zagląda( przynajmniej tak mówią, po prawdzie to po prostu tak zapuszczony zakątek miasta , że go olewają- to świat Syndykracji, nie trzeba dbać o biednych; należy chronić tych którzy posiadają odpowiednią ilość kredytów). Produkują prochy, sami też ćpają na potęgę. Głównie Drax (najczęściej palona substancja o okresie pełnego wrażeń wystrzału do 8 godzin, zażycie nakładającej się dawki może prowadzić do zawału) oraz DMGA (wbrew temu co powiedziała Lee, to psychodelik wprowadzający w stan schizofrenicznej manii). Jak na gang są dobrze uzbrojeni. Większość członków jest rasy kaukaskiej.
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 08-01-2013 o 21:52.
Pinn jest offline  
Stary 05-02-2013, 17:14   #7
 
Rebirth's Avatar
 
Reputacja: 1 Rebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputacjęRebirth ma wspaniałą reputację


Sirius Arms Personal Adaptable Multi Amunition Launcher (SA PAMAL)

Produkowana tylko na zlecenie przez Sirius Arms ręczna wyrzutnia pocisków. Nigdy oficjalnie nie wyszła z fazy eksperymentalnej, a jej nabywcy muszą podpisać szereg dokumentów, m. in. zakaz odsprzedaży, zakaz używania jej na ludziach, oraz świadomość ryzyka jej użytkowania. Uznawana jest przez jedną z najgroźniejszych broni ręcznych przez człowieka. Również amunicja jest produkowana tylko na zamówienie.
Broń ta wyrzuca specjalne kuliste pociski, które są emiterami zabójczego promieniowania UV-C o skrajnej długości fali. W wyniku jej gwałtownego uwalniania, dochodzi do mutacji i destabilizacji komórek żywych organizmów na poziomie ich DNA. Czas uwalniania zależy od amunicji, ale waha się od kilku do kilkunastu sekund. Jednocześnie broń przy aktywacji trybu wystrzału otwiera specjalną osłonę fotochromową-przechwytującą, która wychwytuje promieniowanie zwrotne. Osłona ta de facto jest najdroższą częścią w broni. Cylinder mieści osiem pocisków. Każdy musi być specjalnie naładowany. Ładowanie może odbywać się wewnątrz broni (około 32 minut) lub w zewnętrznych stacjach (czas zależny od jakości, przy wysokiej klasy ładownicach czas ten wynosi około 8 minut). Istnieje też specjalny moduł polaryzujący, w który można wyposażyć tą broń. Po spolaryzowaniu fotonów i naświetleniu celu specjalną wiązką, można skupić całe promieniowanie na tymże celu. Amunicja może być aktywowana z różnym opóźnieniem czasowym. Jest też typ amunicji który przyczepia pocisk do celu poprzez trwałe, polimerowe zaciski. Posiada regulowaną siłę wyrzutu. Maksymalny zasięg to 620 m, skuteczny do 480 m .
Broń nie jest pozbawiona wad i kontrowersji. Poddaje się w wątpliwość skuteczność osłon przechwytujących, jak i zanotowano przypadki odczepiania się komór z amunicją. Broń jest dosyć ciężka, a także bywa że broń aktywuje amunicję z błędnym czasem.
 
__________________
Something is coming...

Ostatnio edytowane przez Rebirth : 05-02-2013 o 17:49.
Rebirth jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172