Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-04-2014, 02:01   #1
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
[Sztab] Only War - Operacja Blackwatch

Witam wszystkich graczy i czytelników.

Ten temat jest przeznaczony do komentarzy, rozmów, planowania i wszelakich komunikatów. Ponadto, będę tutaj wstawiał materiały związane z sesją - jeśli nie trafią bezpośrednio do jej treści.

Link do tematu sesji: Operacja Blackwatch

Wstawiajcie swoje avatary. Szerokość nie większa niż 200 pixeli.

Życzę wam i sobie powodzenia w nowej sesji, forumowicze. Lets go make the Emperor proud.

Przeklejam poniżej kalendarium wydarzeń z tematu rekrutacyjnego.

818
- Inwazja na Bront (Februarius): Chaos zyskuje kontrolę nad większością systemu gwiezdnego oraz oczyszcza orbitę Bront z obrońców. Zaraz potem następują pierwsze desanty wojsk oraz bombardowania z orbity.
- Operacja Moonbreaker (Martius): do systemu Bront przybywają imperialne posiłki, które ścierają się z siłami Chaosu na orbicie i księżycu. Operacja zostaje zakończona sukcesem, siły Chaosu ponoszą klęskę, a odsiecz dociera na powierzchnię planety Bront.
- Odzyskanie Fydae (Aprilis/Maius): Imperial Navy miażdży resztę połączonych flot Kompanii Czerwonego Szakala i piratów Dust Raiders na orbicie Fydae Minos. Po kilku tygodniach walk na powierzchni planety, Imperium miażdży zorganizowany opór wroga. Do końca roku zostają wyłapane ostatnie niedobitki, a do Systemu Fydae powraca Pax Imperialis, m.in. za sprawą rodów RT Wolf i Messae.
- Chaosyci najeżdżają na system gazowego giganta Pry i zdobywają stację kosmiczną 41 Pry. W oparciu o nią konstruują tam swoją kwaterę główną oraz bazę dla floty.

819
- Czarna Krucjata sięga Ekspansji Koronus (pierwszy kwartał): Inwazje flot renegatów, mutantów i piratów Chaosu z czterech okolicznych Burz Osnowy.
- Czarni Krzyżowcy Chaosu rozpoczynają oblężenie agri-świata Cyrus Vulpa. Wstrzymanie lub opóźnienie dostaw żywności do wielu miejsc w Obrębie Golgenna.
- Chaosyci zdobywają komercyjną stację kosmiczną Port Gavinus, paraliżując Obręb Golgenna handlowo i finansowo.
- W połowie roku: Zostaje nawiązana współpraca między kilkudziesięcioma Rodami RT w celu złamania Chaosu w Koronus.
- Wielki Rajd: heretycy atakują Footfall, Port Wander i Stacje Przejścia. Koalicja RT kontratakuje. Przełamanie oblężenia Footfall prowadzi do pościgu przez Paszczę, ocalenia Port Wander i zniszczenia sił Arcywroga.
- Mroczne Mechanicum siłą i podstępem przejmuje operacje górnicze nad gazowym gigantem NDO/K4 od lojalistów.
- Koalicja uderza w pobliżu Bicza Boga-Imperatora i miażdży ostatnią znaczącą koncentrację sił piratów i renegatów Chaosu. Następnie zostaje rozwiązana. Część RT udaje się do Calixis by wesprzeć Imperium w Wojnie z Chaosem.
- Imperialne planety Obrębu Golgenna padają pod ciosami Chaosu: Sepheris Secundus, Luggnum i Sophano Prime. Imperium nie jest w stanie dłużej ich bronić z powodu blokad/oblężeń innych kluczowych miejsc, nadmiernego rozciągnięcia skąpych sił lądowych i kosmicznych oraz religijnej wojny domowej.

820
- Niezależna planeta Quaddis zostaje zaatakowana przez siły Slaaneshytów i prawie natychmiast podbita. Następujące potem ekscesy zdobywców okrywają niesławą ów świat (i, paradoksalnie, wiążą znaczącą większość wyznawców Slaanesha z dala od wojny).
- Rajdy Chaosytów na Seedworld AFG:218 i Orbell Quill, obydwa odparte przez obrońców.
- Nurgliści podbijają planetę Strank, bez problemu miażdżąc słaby opór dzikusów i Imperialistów w kilka dni. Znaczące ilości tubylców padają ofiarą zarazy, inni zwiększają szeregi kultu Nurgle’a.

821
- Czarna Krucjata najeżdża na cmentarny świat Granithor. Mimo fanatycznej obrony, planeta i jej księżyc, Donaris, szybko zostają zdobyte.
- Chaosyci rozpoczynają przebudowę Granithor w świat-fortecę. Blokady Valon Urr oraz Merov.

822
- Compliance of Sinophia: Imperial Navy oraz Ród Myr rozbijają znaczące siły secesjonistów z Sinophii w pobliżu Vaxanide. Zniszczony zostaje Ród Waldcroft. Rody Feckward i von Sorill zostają spacyfikowane. Bunt Sinophii stłumiony siłą przez desant Imperialnej Gwardii pod wodzą Lorda-Generała Antaeusa Drake’a. Po śmierci tamtejszego Gubernatora Planetarnego zostaje on mianowany Protektorem Sinophii i Peryferiów.
- Wojna domowa na Malfi: interwencja Inkwizycji na Malfi prowadzi do wybuchu lokalnej wojny domowej i pogrążenia się planety w anarchii.
- Nowe orcze Waaagh! przybywa na Peryferia. Przeciwko nim zostają zaangażowane znaczące siły Imperium, tak potrzebne do walk z Chaosem.
- Oblężenie Lathes i Port Wrath.

823 - przełom
- Bitwa o Światy Lathes: Ród Myr i Magos Meus Ortega z "Dziadka" przełamują oblężenie Lathes. Ginie Arcymagos Mrocznego Mechanicum. AdMech w pełni angażuje się w Wojnę z Chaosem.
- Bitwa o Port Wrath: AdMech i Flota Myr przełamują oblężenie Port Wrath. Ginie Admirał Obrębu Golgenna, Svyetlana Gorky, zdrajczyni Imperium i wyznawczyni Mrocznych Bogów. Flota Bitewna Calixis tworzy "Królewski Kołnierz" wokół systemu Scintilla, wikłając się w starcia z flotą Chaosu.
- Imperium kieruje posiłki na Valon Urr i Cyrus Vulpa.
- Ustanowienie "trójkątu logistycznego Lathes - Port Wrath - Landunder" wydatnie wspomaga wysiłki obrońców.
- Chaosyci rozpoczynają przebudowę Strank w świat-fortecę.
- Do końca tego roku zostają odparte lub powstrzymane prawie wszystkie próby ataków i rajdów Czarnych Krzyżowców poza Obręb Golgenna. Powodem jest zwiększona aktywność i siła Imperialistów, oraz koncentracja sił Chaosytów na ważniejszych celach w zasięgu ręki.

824
- Nowa fala ataków i posiłków Chaosu. Oblężenie Merov i Valon Urr. Inwazja Mrocznego Mechanicum na Turanshush (z miejsca odparta). Rajdy na Landunder i Skorgulian, odparte wielkim kosztem.
- Zostaje ustanowiony drugi front, z centrum dowodzenia na Turanshush. Siły Imperium po szybkim natarciu grzęzną w przedłużających się kampaniach lądowych na Granithor i Bront.
- Pierwsza Bitwa o Merov: odsiecz AdMechu, Rodu RT Myr i Kosmicznych Marines z Kapituły Piorunu Khana na Merov. Znaczące straty po obu stronach. Zniszczenie floty kosmicznej wroga i intensywna kampania lądowa. Poświęcenie stołecznego kopca na rzecz unicestwienia sił Khornistów (w tym większości Chaos Marines obecnych na tej planecie) i wielu innych Chaosytów. Odsiecz wycofuje się z planety z powodu przybycia posiłków wroga, i kieruje się na Dreah. Rozpad Kombinatu Merovech.
- Bitwa o Quaddis: siły Piorunu Khana, Rodu Myr i "udziałowców" odzyskują planetę Quaddis z rąk Chaosu i miażdżą armię Slaaneshytów. Ginie ich przywódca, lord Chaosu o przydomku Sensate.
- Bitwa o Valon Urr: odsiecz Imperium prowadzi do zniszczenia armii Tzeentchian, klęski Chaosu w tym systemie i zabezpieczenia północnego skraju Obrębu Golgenna.
- Bunty więźniów na Kommitzar i innych koloniach karnych (prawdopodobnie inspirowane przez agitatorów Chaosu), natychmiast krwawo stłumione przez Adeptus Arbites.
- Druga Bitwa o Merov: Myrowie i Piorun Khana powracają ze znacznymi siłami Imperium na Merov. Przełamanie oblężenia planety i zniszczenie floty kosmicznej wroga oraz jego sił naziemnych prowadzą do zwycięstwa obrońców.
- Bitwa o Strank: Piorun Khana, Myrowie i inne siły Imperium dokonują inwazji na Strank. Po ciężkich walkach, wojska i twierdze Chaosu zostają zniszczone, w tym pokaźna armia Nurglistów. Ginie “Arcykapłan Plagi”, Czarnoksiężnik CSM i lider Nurglistów. Mimo sukcesu, przez następne lata Strank gnębią powracające, wysoce śmiertelne i zakaźne plagi.
- Mediacja na Malfi: Vern Chorda-Myr zostaje wytypowany do rozwikłania problemu wojny domowej na Malfi. Negocjacje (i otwarte działania Inkwizycji) prowadzą do “aktywacji” potężnego kultu Chaosu, znanego jako Zamaskowani. W całym Sektorze Calixis dochodzi do zamachów, zdrad i sabotaży ze strony uśpionych agentów tegoż kultu. Gubernator Planetarny i część rodów arystokratycznych (w tym znaczna część rządzącego Domu Maken) dołaczają do buntu po stronie kultystów.
- Interwencja sił Imperium i Inkwizycji nie dopuszcza do wsparcia buntowników malfiańskich przez siły Chaosu spoza systemu i prowadzi do ich krwawej klęski. Dom Belasco wychodzi na prowadzenie. Stavros Belasco zostaje nowym Patriarchą-Eminencją Malfi i przeznacza całą potęgę swej planety na rzecz wojny z Chaosem. Walka z Zamaskowanymi nadal absorbuje znaczącą większość sił i środków Inkwizycji do końca wojny (a nawet dalej).
- Space Hulk Chaosu, powód wyjątkowej mobilności sił wroga i źródło nieustających jego posiłków, wpada w zasadzkę Imperial Navy i Inkwizycji w pobliżu Malfi. Drużyny straceńców dostają się na pokład konstruktu, detonując na nim potężne bomby i zostawiając silne nadajniki astropatyczne. Eskorta konstruktu zostaje zniszczona, a on sam pokonany, ucieka. Imperial Navy angażuje się w pościg, ściągając swoje najlepsze okręty do tego zadania.

826
- Bitwa o Haddrack: Space Hulk Chaosu zostaje złapany ponad planetą śmierci Haddrack w Marchiach Drususa i angażuje się w bitwę ze ścigającymi go okrętami Imperial Navy i Rogue Traders. Ostatecznie, po długiej i brutalnej wymianie ognia (oraz użyciu przez Imperium dużej ilości Atomików), konstrukt Arcywroga zostaje zniszczony za cenę dwóch wielkoformatowych okrętów IN i wielu uszkodzeń oraz strat w załodze dla innych (w szczególności RT).
- Bitwa o Sleef: większość sił kosmicznych i naziemnych Orków zostaje wreszcie wyparta na martwy świat Sleef. Obecność tylu zielonoskórych prowadzi do rozdarcia delikatnej na tej planecie zasłony między światem realnym a Immaterium, powodując masywną inwazję demonów i innych potworów z Osnowy. Imperium korzysta z tej sytuacji, wykonując na planecie Exterminatus. W tym czasie, grupa bitewna Imperial Navy niszczy pozostałe okręty Orków, ponosząc jednak przy tym całkiem spore straty (krążownik klasy Dominator i trzy niszczyciele klasy Cobra). Mimo strat, operacja zostaje zakończona pełnym sukcesem - destrukcją orczego Waaagh! i przywróceniem pokoju na Peryferiach po tylu latach nieustających najazdów Xenos i buntów Sinophiańczyków. Zdewastowane Sleef zostaje wpisane do indeksu światów zakazanych przez Inkwizycję.
- Po zniszczeniu Orków i Space Hulka, Imperium przeznacza całe swe siły na Wojnę z Chaosem, organizując odsiecze dla Bront i Cyrus Vulpa oraz uderzenie na Królewski Kołnierz.

827
- Bitwa o Cyrus Vulpa: Imperium sprowadza dodatkowe posiłki na ten świat i organizuje szeroko zakrojoną ofensywę w głównym rejonie walk. Bitwa zostaje zwyciężona za cenę olbrzymich strat, a Chaos zostaje wyparty z planety.
- Bitwa o Bront: mobilizacja olbrzymich sił Chaosu zgromadzonych na Bront skutkuje kulminacją wieloletniej kampanii na tej planecie. W masywnej bitwie, wojska Arcywroga zostają zdruzgotane przez siły Imperium. Niedobitki przechodzą do wojny partyzanckiej, Zagrożenie zostaje wyeliminowane do końca roku.
- Zdobycie Donaris, księżyca Granithor, przez siły drugiego frontu. Ustanowienie tam silnej fortecy i garnizonu dla wojsk imperialnych.

828
- Pod naporem Floty Bitewnej Calixis i okrętów z Floty Segmentum Obscurus, Królewski Kołnierz zostaje przełamany. Flota Chaosu traci inicjatywę i dzieli się na trzy fragmenty, które wycofują się do systemów Scintilla i Pry oraz do Port Gavinus.
- Bitwa o Surowce: zmasowany kontratak IN, IG oraz Astartes na trzy najważniejsze światy górnicze w Obrębie Golgenna (i całym Sektorze Calixis): Sepheris Secundus, Luggnum i Sophano Prime. Zbiega się on w czasie z rebelią populacji, wciąż lojalnych wobec Imperium. Po ciężkich walkach na wszystkich trzech planetach, lwia część sił lądowych Chaosytów zostaje zniszczona, a okręty przegnane. Po odzyskaniu planet, Imperium natychmiast przeprowadza przyspieszoną odbudowę i rekolonizację. Do końca roku zostaje wznowione wydobycie i eksport.
- Bitwa o Scintillę: do systemu stołecznego przybywają posiłki, z marszu wygrywając bitwę kosmiczną. Imperium przeprowadza systematyczne ofensywy i kontrofensywy na Sothus, Lachesis oraz Scintilli (m.in. na Pustkowiach, w Mieście Gunmetal i w Kopcach Sibellus, Tarsus oraz Tenebra), miażdżąc siły Chaosu i Bladego Rojowiska doszczętnie, mimo wysokich strat. System zostaje wyzwolony, a flota Chaosu ucieka.

829
- Inwazja na Siedlisko 228: siły Imperium miażdżą zgromadzone wojska Chaosu, jego bazy i flotę systemową w wielkiej bitwie. Klęska Chaosytów jest druzgocząca i znacznie pogarsza ich sytuację w całej wojnie. Planeta zostaje poddana skrupulatnemu wypalaniu Skazy oraz rekonsekracji przez Eklezjarchię i Inkwizycję.
- Bitwa Flot: generalny szturm Imperial Navy na pozycje flot Chaosu w systemie Pry oraz w rejonie Port Gavinus. W obydwiu starciach Imperium tryumfuje (mimo bolesnych strat), niszcząc kompletnie floty Chaosu oraz wspierających ich Mrocznych Eldarów z Kabały Karmazynowych Nieszczęść i najemnych Orków.
- Ostatni Gambit: Chaosyci wykonują ostatni zmasowany atak, na cel biorąc sobie Iocanthos i Ysai Ydumee, do tej pory będące jedynie obiektem sporadycznych rajdów. Niewielkie zgrupowania transportowców ze skromną eskortą bez większych problemów przedzierają się przez linie wroga i dowożą siły inwazyjne na obydwie planety.
- Bitwa o Iocanthos: szybkie siły Chaosu desantują i rozpoczynają masowe niszczenie/grabież plantacji kwiatów Ghostfire, czyniąc olbrzymie szkody (które w przyszłych latach skutkować będą wielkimi niedoborami narkotyków bojowych nie tylko w Calixis ale i w reszcie Segmentum Obscurus). Siły tubylców nie są w stanie ich powstrzymać, Port Suffering zostaje zrujnowane podczas walk. Dopiero odsiecz IN/IG i przepędzenie floty Chaosu przypieczętowuje los agresorów i pyrrusowe zwycięstwo Imperium.
- Bitwa o Ysai Ydumee: Chaos dokonuje rajdu na ten świat pogranicza i przeprowadza rozmowy dyplomatyczne z ostatnią liczącą się siłą Bladego Rojowiska w sektorze. Imperium kontratakuje i miażdży obydwie siły, formalnie i realnie kończąc Bladą Krucjatę oraz istnienie Bladego Rojowiska.
- Lord Sektor Marius Hax pada ofiarą zamachu w Błyszczącym Pałacu. Lidera zamachowców, arcy-heretyka Coriolanusa Vestrę dosięga sprawiedliwość ze strony Inkwizycji.

830
- Bitwa o Granithor: Imperium dokonuje inwazji na świat-fortecę Chaosu. W tytanicznej bitwie, siły Czarnej Krucjaty zostają rozbite. Ginie Bellephrades, chaotyczny lord krucjaty, wraz ze swoim sztabem. Imperium ponosi olbrzymie straty, ale ostatecznie odnosi zwycięstwo na ostatnim polu bitwy Wojny z Chaosem.
- Koniec Calixiańskiej Czarnej Krucjaty: Imperium odnosi ostateczne zwycięstwo w trzynastoletniej wojnie z Chaosytami, Xenos i anty-imperialnymi oportunistami, którzy nawiedzili sektor w tym okresie. Straty w ludziach, militariach i gospodarce są olbrzymie i doprowadzają w rychłym czasie do wielkiego osłabienia Sektora Calixis. Czasy słabości, anarchii i odbudowy trwać będą całe dziesięciolecia.
- Resztki Czarnej Krucjaty rozpraszają się, uciekając przed gniewem Imperialistów. Znacząca ich część ląduje na Malice, gdzie prawie doprowadzają do zwycięstwa Chaosu w wieloletniej wojnie domowej (znanej również jako "Wojna Wraków"). Imperium angażuje się w ramach pościgu.



Tutaj zaś macie link zewnętrzny (Wh40k Wiki) do mapy całego Sektora Calixis:
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2...alixis-map.jpg
Planeta Malice jest w prawym dolnym rogu, w Hazeroth Abyss.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 18-04-2014 o 17:40. Powód: Przeklejenie materiałów z rekrutacji.
Micas jest offline  
Stary 07-04-2014, 19:29   #2
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Siemka


-Witam wszystkich i dzięki za przyjęcie do gry. Udanej zabawy życzę i Wam i sobie
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 17-04-2014, 16:17   #3
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
-Ok, co do te mapki powiem tyle, że dobrze trafiło, że mam niebieski kolor bom daltonista i prócz chyba jeszcze tych czarnych to reszta mi się zlewa z tłem...

-Ale mapka fajna

-Hmm... A generalnie to ile jest do tego lądowiska na mapie?
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 18-04-2014, 00:07   #4
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
A generalnie to ile jest do tego lądowiska na mapie?
Jakieś siedemdziesiąt metrów w linii prostej, na oko. Trzeba by to zmierzyć, a skali nie mam. Postacie zajmują ok. 1,5m.

+++

Przeklejam tutaj informacje o planecie, na której toczy się walka. Wprowadziłem retcon w sprawie populacji - poprzednie wartości były zbyt duże jak na peryferyjny świat o niewielkiej wadze.

PLANETARNY DATAFAX
[MEDIA]http://oi61.tinypic.com/2rf7v4i.jpg[/MEDIA]
Populacja: około 13 mln (dawniej ok. 98 mln)
Stopień daniny: Aptus Non (dawniej Exactis Tertius)
Notyfikacja specjalna: Imperium nie sprawuje realnej kontroli nad Malice od ponad 150 lat.
Geografia/Demografia: główny klimat planetarny suchy umiarkowany, o bardzo niskim stopniu wilgotności powietrza. Atmosfera przepełniona jest zanieczyszczeniami wynikłymi z powodu dziesięcioleci intensywnych działań wojennych. Temperatury pozostają w strefie umiarkowanej, ze średnią amplitudą od -15 do +20 stopni C. Planeta posiada ubogie zasoby wodne, tak naziemne, jak i podziemne, z powodu wyeksploatowania i innych czynników. Środowisko naturalne jest ograniczone i nieprzyjazne z powodu działań wojennych, rabunkowej eksploatacji i skażeń wynikłych z użycia broni masowego rażenia oraz innych czynników. Gospodarka rolna na większą skalę nie istnieje. Zasoby mineralne w większości wyeksploatowane. Większość dawnych ośrodków przemysłowych i miast jest pogrążona w ruinie lub zniknęła z powierzchni planety. Pozostałe, wespół z kilkudziesięcioma wrakami rozbitych statków próżniowych, stanowią jedyne koncentracje ludności.
Ważne: planeta posiada niezbadaną tendencję do przyciągania statków uznanych za zaginione lub utracone w Otchłani Hazeroth, które prawdopodobnie pojawiają się w systemie dzięki prądom Osnowy i rozbijają się na powierzchni planety, gdzie są szabrowane i/lub przejmowane przez tubylców. W związku z natężeniem tych rozbitych i ponownie zagospodarowanych statków, wojna domowa na Malice została nazwana "Wojną Wraków".
Typ rządów: brak - planeta pogrążona jest w anarchii, podczas gdy poszczególne grupy tubylców utrzymują własne systemy rządów, bazujące głównie na despotyzmie (nominalnie planeta posiadała Gubernatora z nadania Adeptus Terra, jednakże urząd ten został zniesiony w wyniku braku kontaktu z Imperium i wybuchu wojny domowej).
Imperialny Komandor: brak (patrz wyżej).
Obecność Adepta: brak (patrz wyżej).
Militaria: jako świat wojny, Malice jest wysoce zmilitaryzowana, nawet po nieuniknionym przez lata zmniejszeniu intensywności działań wojennych i rozpadzie głównych frakcji. Podejrzewa się, że znacząca większość każdej z setek grup reprezentuje sobą potencjał militarny, czego świadectwem są nieustające utarczki pomiędzy nimi.
Handel/Ekonomia/Addendum: Malice nie przejawia już praktycznie żadnej wartości dla Imperium pod kątem ekonomicznym czy strategicznym. Handel i gospodarka na jej powierzchni ograniczone są do barteru, łowiectwa, recyklingu i zbieractwa na niewielką skalę. O istnieniu poszczególnych plemion nie decydują posiadane nadwyżki zasobów na handel a siła militarna pozwalająca na udane łupieżcze rajdy lub anihilację/asymilację innych grup.
Notyfikacja specjalna 2: nieregularne raporty sprzed co najmniej trzydziestu lat wskazują na bytność nieokreślonych Xenos, prawdopodobnie zorganizowanych i posiadających zaawansowaną technologię.
Notyfikacja specjalna 3: planeta została podporządkowana przez odłam sił Arcywroga, pozostały po niedawnej wojnie w Obrębie Golgenna. Trwa imperialna pacyfikacja, kryptonim Blackwatch.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 18-04-2014 o 15:47. Powód: Uzupełnienie o materiały
Micas jest offline  
Stary 26-04-2014, 21:57   #5
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
-Jak to wygląda z HP u mnie? Ile z ilu mi zostało po tych postrzałach? Wpływa to jakoś na mojego hiroła?
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-04-2014, 22:44   #6
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
-Jak to wygląda z HP u mnie? Ile z ilu mi zostało po tych postrzałach? Wpływa to jakoś na mojego hiroła?
Nie mam zielonego pojęcia... bo nie wysłałeś mi jeszcze mechanicznej karty postaci.* Z doświadczenia jednak powiem Ci, że postacie mają zazwyczaj między 10 a 15 Żywotności, a poważny wpływ na postać mają dopiero obrażenia krytyczne (to jest: poniżej 0 Żywotności).

*

EDIT: Wstawiam tutaj dla potomności kopię wizerunku tubylczego armsmana.
[MEDIA]http://s13.postimg.org/b6cacaojb/Metro_Soldier.jpg[/MEDIA]
Upload by: postimage.org.
Autora i pochodzenie macie na "obrasie".
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 27-04-2014 o 11:56. Powód: Obras
Micas jest offline  
Stary 28-04-2014, 16:18   #7
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
-Hmm... Spoko chłopaki oni latają w samych hełmach i goglach to ich będzie można rozwalać tuzinami
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 30-04-2014, 17:12   #8
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Nie od razu Rzym zbudowano... I nie od razu graczom w papę trza dawać. Cierpliwości. Mam jeszcze parę asów w rękawie. Tych normalniejszych, i tych bardziej paskudnych. Może jeszcze mnie zdążycie znienawidzić.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
Stary 23-05-2014, 12:52   #9
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Hej, Iakovich.
Ty grasz?
Bo przydały by się rozkazy.
Właśnie usiadłem do pisania posta, ale zdałem sobie sprawę, że Maverick zaczął wydawać rozkazy w obecności komisarza. Jeśli już tu nie zaglądasz to niech będzie, nie pierwszy raz dostanie naganę, ale wierzę, że Mistrzu, przejmując nad nim kontrolę, nie odpali mi kulki w łeb za podważanie jego autorytetu : P
Natomiast jeśli grasz to adekwatne jest aby twój post był pierwszy. Wiesz.. polecenie by Maverick celował w wieże, rozkaz przerzedzenia serwitorów nim do nas dotrą.. takie tam.
 
Arvelus jest teraz online  
Stary 23-05-2014, 22:42   #10
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Iakovich ma wpisane w profilu: Zainteresowania - "aktualnie dziecko i rpg(jak mam czas)" - a to wiele tłumaczy, bo jak jego pociecha ma kolkę czy coś, to rozumiem, że do wchodzenia na forum nie ma ani głowy ani czasu.
@Micas
Jeżeli Iakovich się nie zjawi, to może na czas tej akcji my zNPCujemy postać komisarza? Wyda rozkazy, rozdzieli funkcje, itp. W końcu to nasza gra,a ty i tak masz sporo eNPeCów do prowadzenia. Takie rozwiązanie ułatwi nam sprawę - będzie się łatwiej wyrobić czasowo.
 
Azrael1022 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172