lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   SYGNAŁ [Głębia Przestrzeni] - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/14753-sygnal-glebia-przestrzeni-komentarze.html)

Plomiennoluski 28-10-2014 01:14

Ja mam w sumie pytanko natury praktycznej. Dialogi / kwestie mówione, dajemy kursywa, pogrubieniem, pogrubioną kursywą, czy po prostu od myślników? Teoretycznie MG u siebie ma ciągły tekst, wolałbym nie robić pełnej samowolki, chociaż wiem że to nie do końca jest aż tak ważne. ;)

Proxy 28-10-2014 01:17

Całe życie i na całym świecie jest od myślnika i kursywą. To Pip podejmuje się samowolki :P

Zombianna 28-10-2014 01:30

Ciiiiii, Pip po prostu przemawia bardzo dobitnie ;)

Pipboy79 28-10-2014 01:30

- Od razu wiada co mój hirół mówi na głos a co niekoniecznie... :) Mam nadzieję, że jest to jakoś dla Was do przełknięcia... :)

Armiel 28-10-2014 11:01

Ja nie mam wymogów dotyczących postów, poza językiem (w miarę) polskim. Kto lubi pisać dialogi kursywą, pisze kursywą. Kto lubi pogrubiać, niech bolduje. Byle post był czytelny.

Co do pytań o korwetę sprzęt itp. - ponawiam odpowiedź, że wszystkie informacje na ten temat będę sukcesywnie (czytaj: w wolnym czasie) wrzucał w komentarzach lub postach. Zatem nie trzeba ponawiać pytań o AJOLOSA czy sprzęt.

Co do sondy - łączność z nią została przerwana, co zaznaczyłem w moim poście. Zatem nie nadaje, ani nie odbiera zakodowanych sygnałów na żadnych paśmie.

Co do stopni wojskowych - też o tym myślałem. Pojawią się niedługo. Wszystko załatwimy z Ravanesh rzutem kostkami.

Od razu informuję też, że w sesji będą rzuty - i że będą wykonywane przed komputerem przez moją zdecydowanie piękniejszą połówkę.

EDIT:

Korweta zwiadowcza: AJOLOS
EFSF Battleship v2.0 by Ivkol on deviantART
Klasa: ZEUS
Przeznaczenie: rozpoznanie dalekiego zasięgu.
Typ pancerza: solid – stopy osmonitu II klasa
Odporność struktury: wysoka (4)
Wytrzymałość zewnętrzna: 2, wytrzymałość strukturalna: 2, wytrzymałość wewnętrzna: 1.
Parametry techniczne: długość kadłuba: 85 metrów , wysokość: 8 metrów (2 poziomy)
Możliwość lądowania na planetach: brak odpowiedniej manewrowości
Silniki hipernapędu: tak – hipernapęd dalekiego skoku – typ: HYPRON-22 – zużycie energii – 9 JE/skok dalekiego zasięgu
Silniki okrętu: grawitacyjne – prędkość maksymalna 35 000 km / sekundę- nominalna 17 000 km / sekundę – zużycie energii 1 JE na godzinę z prędkością zbliżoną do maksymalnej (pow. 17 000 km/s), lub 1 JE na 2 godziny lotu ( z prędkością nominalną).
Silniki manewrowe - dopalacze: przyśpieszenie do 100 000 km/sekundę – zużycie energii 1 JE/ minutę używania
Manewrowość bojowa: średnia – 15 + zdolności nawigatora.
Systemy namierzania: średnie +5.
Systemy utrzymywania życia: standard – 8 osób – zużycie energii 1 JE/ 24 godziny
Uzbrojenie AJOLOSA:
12 rakiet nuklearnych o średniej mocy rażenia – siła ognia: bardzo wysoka (6)
2 działa laserowe – ty: ZEUS – moc nominalna rażenia: średnia (3) – zużycie energii 1 JE/salwa, lub skoncentrowany ogień o wysokiej sile rażenia - obrażenia: wysokie (4) – zużycie energii 3 JE/salwa
4 działa plazmowe o wysokiej mocy rażenia na średnie zasięgi (do 0,5 miliona km) – obrażenia: bardzo wysokie (5) – zużycie energii 1 JE/strzał, lub niszczycielskie (6) – zużycie energii 3 JE/salwa
60 torped fotonowych o niskiej sile rażenia – siła ognia: (2), zasięg do 1 miliona kilometrów
Tarcze: standardowe tarcze- typ KHNIGT IX – osłona – średnia – wzmocnienie struktury kadłuba +1/+2, zużycie energii: 2 JE/tura
Systemy skanowania: wysokie zaawansowanie technologiczne – typ: SSYRAN-11, (skuteczność: 9) – zużycie energii 1 JE na 6 godzin aktywnego skanu
Systemy maskowania: typ CAMELEON III – wysokie parametry maskowania – skuteczność maskowania: 7 – zużycie energii 1 JE/ 2 godziny pełnego utrzymywania maskowania
Systemy Smart: standard
Wirtualna Inteligencja: standardowa
Systemy energetyczne: Generatory typu ATARVIL – wysoka wydajność –zasoby: 900 JE , zasoby awaryjne: 50 JE – odnawialność energii: niewielka 2JE/doba przy niewielkiej prędkości lotu (do 10 000 km/sekundę) i pobliskich źródłach energii – bliskość gwiazdy do 100 000 000 km.
Systemy komunikacji: hypernadajnik średniego zasięgu
Liczba pomieszczeń:
Spis pomieszczeń:
- kokpit – miejsc siedzących: 8
- kajuty załogi – 7 sztuk – standard Federacji 8m2 powierzchni
- kajuta kapitańska – 1 sztuka (2 razy większa kubatura)
- kabina hiperskoku – 1 sztuka: wyposażona w fotele stabilizujące
- pomieszczenie rekreacyjno – jadalne – wyposażenie: standardowe gry VR, manualne, siłowania, systemy rozrywki, kuchenka z wyborem 140 potraw,
- Magazyn – tutaj przechowywane są skafandry kosmiczne (po 1 sztuce na osobę+ 2 zapasowe), aparaty tlenowe, narzędzia potrzebne do naprawy sprzętu, filtry do SPŻ (systemu podtrzymywania życia), zapasy nabojów do kuchenki (żywność syntetyzowana), drobne zapasy alkoholu, podzespoły i części do autonaprawy, robot VUR-4000 – małą jednostka zdalnie sterowana (bez SI) kierowana przez łącze neuro –id za pomocą zintegrowanego hełmu – służy do napraw w wąskim tunelu.
- Zbrojownia – tutaj przechowywana jest broń, clipy energetyczne, amunicja do broni.
- Dok myśliwców – a w nim oczywiście THUNDER (jego opis poniżej) oraz lądownik planetarny (pozwala lądować na powierzchni planet z orbity) – mieści do 6 osób, możliwość zdalnego obsługiwania zdalnie z kokpitu AJOLOSA – śluza przestrzenna – mechaniczna – rozmiar średni.
- Magazyn dla SCORPIONA – pancerza wspomaganego – osobna śluza na wystrzelenie jednostki poza AJOLOSA.
- Warsztat naprawczy – zlokalizowany w pobliżu magazynu Scorpiona i hangaru THUNDERA, wyposażenie standardowe pozwalające dokonać większości napraw bez konieczności udania się do którejś ze stacji
- 2 kapsuły ratunkowe – standard – po 4 miejsca w każdej (pozwalają utrzymać się przy życiu jakieś 100 lat wstanie hibernacji).
Opisane powyżej pomieszczenia zajmują ok 1/3 powierzchni statku. Pozostałe to pomieszczenia techniczne: maszynownia, serwerownia, ładownia (głównie zajęta przez pociski), siłowania – otwarte ogniwo energetyczne, system generowania tarcz, system maskowania, systemy celownicze, systemy skanujące itp.. itd. Do tych pomieszczeń dostać się można dwoma korytarzami technicznymi i siecią wąskich tuneli awaryjnych.

Jednostka
Myśliwiec
http://www.ossus.pl/images/thumb/9/9...44px-Aurek.jpg
Nazwa: Thunder
Klasa; Thunder
Przeznaczenie: działania systemowe
Typ pancerza: solid – stopy osmonitu I klasa (lekkie)
Odporność struktury: średnia (2)
Wytrzymałość zewnętrzna: 1, wytrzymałość strukturalna: 1, wytrzymałość wewnętrzna: 0.
Parametry techniczne: długość kadłuba: 6 metrów , wysokość: 2 metry
Możliwość lądowania na planetach: tak, utrudniony pilotaż w gęstych atmosferach
Silniki hipernapędu: brak
Silniki okrętu: plazmowe – prędkość maksymalna 220 000 km / sekundę- bojowa: 100 000 km / sekundę – zużycie energii 1 JE na godzinę z prędkością zbliżoną do maksymalnej (pow. 150 000 km/s), lub 1 JE na 2 godziny lotu (z prędkością bojową).
Manewrowość bojowa: wysoka – 20 + zdolności nawigatora.
Systemy namierzania: średnie +5.
Systemy utrzymywania życia: brak – konieczność podłączenia własnej SPŻ
Uzbrojenie THUNDERA:
4 rakiety nuklearnych o niskiej mocy rażenia – siła ognia: wysoka (4)
1 działo laserowe – typ: FIRESWORD – moc nominalna rażenia: średnia (2) – zużycie energii 1 JE/salwa, lub skoncentrowany ogień o wysokiej sile rażenia - obrażenia: wysokie (3) – zużycie energii 3 JE/salwa
1 działo protonowe średniej mocy: LANCER – moc rażenia (3), zużycie energii 1 JE/strzał – możliwość prowadzenie ognia w tył przez pasażera.
15 błędników - systemy zagłuszania rakiet +5 do manewrowości bojowej w przypadku ataku rakietami, niweluje systemy samrt rakiet lub analogiczne
Tarcze: standardowe tarcze- typ KNIGHT IX – osłona – niska – wzmocnienie struktury kadłuba +1 zużycie energii: 2 JE/tura
Systemy skanowania: brak
Systemy maskowania: brak
Systemy Smart: standard
Wirtualna Inteligencja: brak
Systemy energetyczne: bateria subjonowa – średnia wydajność –zasoby: 50 JE , zasoby awaryjne: brak
Systemy komunikacji: nadajnik planetarny (zasięg systemowy)
Liczba pomieszczeń:
Spis pomieszczeń:
- kokpit – miejsc siedzących: 1
- miejsce dla pasażera -1 (pasażer ma możliwość obsługi działa protonowego)

Proxy 31-10-2014 23:35

Mimo starań, do dziś nie udało mi się dobrnąć do podręcznika Głębi Przestrzeni i dowiedzieć się jakie umiejętności (poza swoją specjalizacją) mają Esperzy. Pomożesz Armielu? :D

Armiel 01-11-2014 00:49

Nie pomogę Proxy bo Ty masz tylko moc, którą wybrałeś w specjalizacji. Opiszę Ci to w wolnej chwili.

Nie opieram mocy ESPERÓW na zapisach i regułach z Głębi Przestrzeni.

Proxy 01-11-2014 01:26

Oko, to chciałem wiedzieć. :)

Lomir 05-11-2014 09:56

Armiel - czyli jak dobrze rozumiem, jak mamy czas do dziś z postami i jak komplet ich się pojawi do 20:00 to jest szansa dziś na odpis? Bo coś takiego pisałeś wcześniej w komentarzach.

Proxy 05-11-2014 10:25

Ja zostałem na koniec, ale wrzucę odpiskę do 20 :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172