lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Komentarze] Bramę otwieramy o świcie (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/16089-komentarze-brame-otwieramy-o-swicie.html)

Magnesus 06-05-2016 11:53

Ups, też trochę zaspałem, sorry za brak odpowiedzi. Z jakiegoś powodu nie dostałem powiadomienia na maila o nowych postach...

Glimdor 09-05-2016 10:24

Wybaczcie ale nadal nie pojmuję: o co w tym chodzi?

[Dorzucam wyniki: 4, 4, 4, 6]
A: 6, 1, 4, 4, 4, 6.
B1: 2, 1, 1, 1.
B2: 3, 5, 6 ,3.

Nimsarn 11-05-2016 11:22

Cytat:

Napisał Glimdor (Post 631024)
Wybaczcie ale nadal nie pojmuję: o co w tym chodzi?

[Dorzucam wyniki: 4, 4, 4, 6]
A: 6, 1, 4, 4, 4, 6.
B1: 2, 1, 1, 1.
B2: 3, 5, 6 ,3.

Ciąg liczb A jest ciągiem podstawowym - z niego gracze mogą dowolnie wybierać wyniki. MG dla użytku własnego wybiera zawsze pierwszy z lewej.

Ciąg B1 to ciąg bonusowy ułatwiający - gracze mogą z niego wybrać (wykorzystać) dowolny wynik jeśli posiadają jakąś bonifikatę dodatnią, np: +k albo +2k... MG jak wyżej wykorzystuje pierwszy z lewej.

Ciąg B2 z kolei jest bonusowym ciągiem utrudniającym - gracze muszą wybrać z niego wynik jeśli są obarczeni bonifikatą ujemną, np: -k, -2k... Wynik ten zastępuje wynik z ciągu A! Mogą przy tym wybrać sobie bardziej korzystny dla siebie wynik. Analogicznie jak wcześniej MG wybiera pierwszy z lewej.

Bonifikaty dodatnie i ujemne się wzajemnie znoszą.

Co do dorzucania wyników, jak pisałem w rekrutacji gdy w którymś ciągu (A, B1 lub B2) liczba dostępnych wyników spadnie do dwóch, to jako MG dorzucam brakujące - dla ciągu A do 6, dla ciągu B 12. Przy wynikach ciągu B automatycznie nowe wyniki dzielę na 1 i 2.

Nimsarn 30-05-2016 07:12

Przepraszam za długi weekend - już wracam :P

Nimsarn 16-06-2016 14:03

Przyspieszam akcję - wybaczcie...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172