Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-07-2016, 08:03   #1
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Post [Sala Odpraw] Only War/Dark Heresy - Operacja Starscream

W tym temacie będę zamieszczał materiały do sesji, zaczynając od tych już opublikowanych w Sztabie. Następnie, macie profile innych wrogów spotkanych w Rozdziale I.

Skrócony timeline Sektora Calixis.

831 -
- Zmiana Warty: podczas jednego z wieców Tymczasowej Rady Regencyjnej w Błyszczącym Pałacu, Dom Belasco przedstawia dowody na skażenie Domu Hax mutacjami, herezją i innymi przestępstwami. Dom Hax zostaje odsunięty od władzy i spacyfikowany, a Ovidius Hax i inni dziedzice skazani na śmierć. W następującym, dwutygodniowym głosowaniu na nowego Lorda Sektora zwycięża Stavros Belasco. Stolica Calixis zostaje nominalnie przeniesiona na Malfi.
- Bitwa o Granithor: Imperium dokonuje inwazji na świat-fortecę Chaosu. W tytanicznej bitwie, siły Czarnej Krucjaty zostają rozbite. Ginie Bellephrades, chaotyczny lord krucjaty, wraz ze swoim sztabem. Imperium ponosi olbrzymie straty, ale ostatecznie odnosi zwycięstwo na ostatnim polu bitwy Wojny z Chaosem.
- Koniec Wojny z Chaosem: Imperium odnosi ostateczne zwycięstwo w trzynastoletniej wojnie z Chaosytami, Xenos i anty-imperialnymi oportunistami, którzy nawiedzili sektor w tym okresie. Straty w ludziach, militariach i gospodarce są olbrzymie i doprowadzają w rychłym czasie do wielkiego osłabienia Sektora Calixis. Czasy słabości, anarchii i odbudowy trwać będą całe dziesięciolecia.
- Przemiany: Lord Sektor Stavros Belasco przekazuje większość światów Obrębu Golgenna domom sektorowym. Devayne Incorporation przejmuje Światy Surowcowe, Sojusz Cestelle Cyrus Vulpa, Ysai Ydumee i Iocanthos, Hegemonia Skaelen-Har Scintillę, odbudowany (i będący subsydiarium Belasco Deathworks) Kombinat Merovech wraca na Merov. Lord Admirał Stilgar de Valons zostaje de facto rządcą Obrębu, z nową “stolicą” w Port Wrath. Skaelen-Har rozpoczyna proces rekonstrukcji i przebudowy Scintilli w świat przemysłowo-zbrojeniowy. AdMech uzyskuje wielkie wpływy w Obrębie i rekolonizuje Siedlisko 228 jako swoją Domenę. Quaddis zostaje odbudowana przez arystokrację i zachowuje swój specjalny status. Bront oddaje się pod auspicja Departamento Munitorium i przechodzi proces jeszcze większej militaryzacji.
- Resztki Czarnej Krucjaty rozpraszają się, uciekając przed gniewem Imperialistów. Znacząca ich część ląduje na Malice, gdzie prawie doprowadzają do zwycięstwa Chaosu w wieloletniej wojnie domowej “Wrack War”. Imperium angażuje się w ramach pościgu.
- Inkwizycja i AdMech odkrywają źródło dziwnych sygnałów na skraju systemu Lathes - laboratorium Bractwa Stali (pomniejszej sekty Mechanicum), w którym heretecy pracowali nad xenotechem i maletekiem. Wspólna akcja obydwu organizacji niszczy laboratorium i obkłada Bractwo Stali klauzulą “Excommunicate Traitoris” (Light of Reason).
- Dwa Lata Stosów: niegdyś potężny kult Chaosu, obecnie zdemaskowany i w odwrocie, znany jako Zamaskowani z Malfi staje się przedmiotem totalnej obławy ze strony Inkwizycji i powiązanych z nią organizacji. W ciągu następnych dwóch lat zostaje do reszty wytrzebiony i wymazany z kart historii. Wraz z nim padają inne heretyckie bandy (jak np. Bractwo Stali) i sekty Chaosu w całym Calixis; z obławy cało wychodzą jedynie nieliczne grupy.

832 -
- Koniec “Wojny Wraków” (Februarius): po dwóch latach wojowania, siły Imperium miażdżą ostatnie resztki Czarnej Krucjaty Chaosu oraz lokalnych renegatów. Planeta Malice zostaje przekształcona w kolonię karną, na której trwają prace górnicze, budowlane oraz stoczniowe.
- Rozpuszczenie sił anty-chaotycznych z lat Wojny z Chaosem. Znaczące uszczuplenie militarnej potęgi Calixis na rzecz innych terytoriów w Segmentum Obscurus i Krucjaty Pogranicza (de facto Krucjaty Achilusa).
- Niepokoje w Askelphion (Martius): bunt przeciwko władzy Adeptus Terra na drugiej planecie systemu, inspirowany przez poszukiwanych heretyków. Ofensywa sił Inkwizycji, Imperialnej Gwardii i innych organizacji. Gubernator Planetarny zostaje obalony i stracony za oszustwa podatkowe. Gniazda herezji zostają wypalone.
- Wiec Potępionych (Aprilis): AdMech ze wsparciem Inkwizycji zwabia podstępem szereg hereteków i hereteckich kultów w pułapkę, po czym dokonuje ich eksterminacji. Kult Logików przetrwał, jednak został znów poważnie osłabiony. Wykorzystane metody budzą sprzeciw wielu frakcji Calixiańskiego Mechanicum i zaostrzają tarcia wewnątrz organizacji.
- Ostatnie Konklawe (Septembris): Lord Inkwizytor Caidin wzywa wszystkich pozostałych Inkwizytorów Ordos Calixis na generalne zgromadzenie w Tricorn. Dochodzi podczas niego do wzajemnych oskarżeń między różnymi frakcjami Purytanów i Radykałów, które skutkują wyklęciem frakcji Istvaanian za doprowadzenie do Wojny z Chaosem i inne, utajnione zbrodnie wobec Imperium. W zemście Istvaanianie dokonują zamachu w Tricorn.
- Operacja "Starscream": po opanowaniu sytuacji w Tricorn, Inkwizycja rozpoczyna pościg za zbiegłymi Istvaanianami. Na czele obławy stoi specjalna grupa pod wodzą Inkwizytora Sejana z Ordo Sicarius.



Stróżowie Inkwizycji
Inquisitorial Wardens
Klasyfikacja: siły policyjne / służba więzienna Inkwizycji.
Liczebność: nieznana ilość rozsiana po Czarnych Statkach.
Przynależność: Inkwizycja/Ordos Calixis (ogólnie, jako cała organizacja).
Opancerzenie i wyposażenie: lekkie płaszcze z flakwłókna/splotu bojowego, pełne hełmy Flak z HUD-em, maskami gazowymi, mikro-komunikatorami (micro-bead) i częściowym wytłumianiem dźwięków oraz rozbłysków (większa odporność na flashbangi i fotony).
Broń główna: strzelba powtarzalna "Slayer" lub auto-karabin Creed-9 (patrz: fotografia). Amunicja zwykła i sieciowa (do strzelby) lub przeciwpancerna (autogun).
Broń boczna: pistolet półautomatyczny Armsman-10 (stemplowany wzorem =][= i numerem identyfikacyjnym). Amunicja zwykła i dum-dum.
Broń biała: pałki teleskopowe Magistratum typu "Punisher". Okazyjnie pałki i kastety szokowe lub mono-noże.
Materiały wybuchowe: granaty typu Stun, Blind i Gas - Choke. Okazyjnie granaty Photon Flash i det-sznury/det-taśmy do wysadzania zamków w drzwiach.
Opis: Inkwizycyjni Stróżowie są formacją założoną kilka dziesięcioleci temu mocą edyktu Calixiańskiego Konklawe w celu odciążenia bardziej elitarnych sił Inkwizycji od bardziej przyziemnych zadań. Nie służą pod żadnym konkretnym Inkwizytorem ani Ordo, a pod jurysdykcją całego Konklawe jako instytucji. Nie służą Inkwizycji w polu, zapewniają bezpieczeństwo nieruchomościom Konklawe i flocie Czarnych Statków Inkwizycji. Szkoleni do działań policyjnych oraz close quarters combat. Dobrze wyszkoleni i wyposażeni, jednakże ustępują bardziej elitarnym (i znacznie mniej licznym) siłom, jak Szturmowcom Inkwizycji, elitarnym Akolitom, Agentom Tronu czy niektórym prywatnym armiom wybranych Inkwizytorów.
Po rozłamie wśród Stróżów w Pałacu Tricorn (i poważnym przetrzebieniu ich szeregów, z pierwotnej liczby ok. 2500), służba ta została "na wpół rozwiązana" - jedyne pozostałe jednostki mają ograniczać się do ochrony Czarnych Statków.


+++

Gwardziści Istvaanian
Liczebność: zerowa; grupa zniszczona.
Przynależność: Inkwizycja/Istvaanianie (Inkwizytorki Olianthe Rathbone i Amaros)
Opancerzenie i wyposażenie: pełne gwardyjskie pancerze Flak dobrej jakości, maski hełmów z zatyczkami filtracyjnymi (Filtration Plugs), foto-soczewkami i mikro-komunikatorami (Micro-beads).
Broń główna: las-karabiny dobrej jakości typu M36, M-Galaxy lub wz. Mars Mark III; wyposażone we wzmacniacze (Overcharge Packs), celowniki laserowe i selektory ognia z dodatkowymi bateriami jednostrzałowymi typu "grzejnik" (Hot-shot Charges).
Broń boczna: pistolet półautomatyczny wz. Dorcas. Amunicja zwykła i dum-dum. Ulepszone o modyfikacje rękojeści i spustów.
Broń biała: mono-noże bojowe.
Materiały wybuchowe: granaty typu Stun, Smoke i Frag.
Opis: Istvaaniańscy Gwardziści są formacją wojskową ściśle wzorowaną na Imperialnej Gwardii. Większość jej członków pochodzi spośród weteranów różnych regimentów (preferowana piechota liniowa i ciężka/grenadierzy, okazyjnie lekka, zmechanizowana/zmotoryzowana i oblężnicza), najemników i ośrodków/grup szkoleniowych pod kontrolą Istvaanian. Żołnierze tej formacji przechodzą dodatkowe szkolenie, uprawniające ich do działania w ramach akcji Inkwizycji. Podobne siły stanowią prywatne armie wielu Inkwizytorów w całym Imperium, jednakże Istvaaniańscy z Calixis są ujednoliconą, skuteczną formacją do obrony mienia i osób, prowadzenia działań wojennych i operacji specjalnych, lepiej nadając się do tego niż Stróżowie Inkwizycji - aczkolwiek ustępują w tym względzie wszelakim Szturmowcom. Silnie zindoktrynowani, pozostają absolutnie wierni swoim Inkwizytorom oraz ideałom Istvaanianizmu.
W większości pozostali wierni Istvaanianom podczas zamachu w Pałacu Tricorn (dwie kompanie - obydwie wybite), obrony ufortyfikowanej rezydencji na Protasii (jedna kompania - wybita) i atakach/obronach kilku innych miejsc (kilkanaście plutonów - wszystkie rozbite). Po wydarzeniach na Scintilli ich liczebność i stopień szacowała była na nie więcej jak jedną kompanię pod wodzą Inkwizytor Rathbone.
Szacunki te okazały się być błędne podczas ostatnich godzin Operacji Starscream na Farcast. Lady Rathbone udało się po kryjomu znacznie rozbudować swe pozostałe siły, korzystając z dużej ilości potencjalnych rekrutów oferowanych przez pogrążoną w wojnie domowej planetę. Po utracie bazy na kontynencie Kwarantanny, pozostali Gwardziści stacjonowali na pokładzie jej statku kosmicznego, gwiezdnego jachtu klasy Noblesse Hand of War.
Kilka miesięcy później formacja ta została ostatecznie zniszczona podczas Bitwy o Kantan. Większość poległa na Hand of War, który został zniszczony w starciu z Pax Behemoth, inni zaś w starciach powietrznych. Nieliczni trafili do niewoli. Uciekinierów nie było.


+++

Lady Alecto Amaros
Klasyfikacja: Inkwizytor.
Specjalizacja: dowodzenie / close combat.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie
Wyposażenie: lekki karapaks, pistolet bolterowy wz. Ceres (różne bolty, najczęściej korzysta z Inferno), krótki miecz energetyczny, granaty (Photon Flash, Haywire i Gas - Scare), autopistolet Thollos (amunicja p.panc. i smugowa), mono-nóż wojenny. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: implant vox, implant wokalny, ulepszenie Calculus Logi, implant Logis, matryca lokalizująca, "Stróż Bólu" (jak poniżej u "Imperatrice").
Opis: Jedna z czołowych przedstawicielek Istvaanian, szczególnie ostatniej fali "młodych Inkwizytorów" z tej frakcji. Obecnie jedna z ostatnich dwóch liczących się członkiń. Okryta niesławą z powodu sponsorowania konfliktów w Marchiach Drususa (m.in. piraci "Dust Raiders" z Systemu Fydae, piractwo w systemach Rubycon, rywalizacje między Rodami Rogue Traders oraz Wolnych Handlarzy i Czarterowych Kapitanów). Znana ze skutecznego manipulowania innymi frakcjami (szczególnie Rekongregatorami) do własnych celów oraz umiejętności dyplomatycznych (przydatnych przy unikaniu odpowiedzialności przed Calixjańskim Konklawe). Obecnie sojuszniczka Lady Olianthe Rathbone i proponentka wykorzystania Mechanizmów Hyades do celów Istvaanian.
Zginęła w trakcie zamachu Istvaanian na Pałac Tricorn (ubita przez Mordaxa).
Status: KIA (Pałac Tricorn / Kopiec Sibellus / Scintilla).


Projekt "Imperatrice"
Klasyfikacja: Zabójczyni.
Specjalizacja: Walka w zwarciu / broń biała.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Amaros)
Wyposażenie: wzmacniany kombinezon typu "Stealth", mono-miecz i mono-nóż oraz mono-ostrza do rzucania, auto-iniektory z szeregiem stymulantów bojowych. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: "Stróż Bólu" (system "wyłączania nerwów", pozwalający na wytrzymanie bólu oraz olewanie krytycznych obrażeń), zmodyfikowane implanty Cortex (analiza pola walki, baza danych, HUD - sprzęgnięte z okiem, łatwe czyszczenie pamięci, tzw. "skrobanie umysłu"), MIU, bioniczne prawe oko dobrej jakości (różne tryby widzenia, system namierzający), bioniczny "kuc" bądź "ogon" (stabilizator ruchu, poprawia koordynację, zakończony iniektorem - w tym przypadku z dawkami dragu bojowego Ferwor).
Opis: Nieznana z imienia i nazwiska członkini jednego z powszechnych w Imperium tzw. "Kultów Śmierci" - wysoce brutalnych, zrytualizowanych sekt oddających cześć Bogu-Imperatorowi w balansujący na granicy herezji sposób (poprzez rytualne okaleczanie, użycie krwi oraz śmierć lub morderstwa/zabójstwa). Posiadłszy niezwykłe zdolności w dziedzinie zadawania bólu i śmierci oraz pozostawania niezauważoną, owa kultystka została zrekrutowana przez Amaros i zabrana z jej rodzimej planety. Po kilku misjach jako Akolitka, jej kartoteki (oraz pamięć) zostały wymazane, a ona sama przeszła przez wysoce inwazyjny proces w ramach Projektu "Imperatrice" - stworzenia doskonałego asasyna. Efektem tego była śmiertelnie niebezpieczna maszyna do zabijania, kompletnie pozbawiona osobowości oraz chęci i dążeń innych, jak należących do jej mistrzyni.
Zginęła w trakcie zamachu Istvaanian na Pałac Tricorn (ubita przez Abaroę i Diesela).
Status: KIA (Pałac Tricorn / Kopiec Sibellus / Scintilla).


+++

Teslohm-4127
Klasyfikacja: Eks-TechKapłan Adeptus Mechanicus.
Specjalizacja: Elektro-Kapłan.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (dawniej Inkwizytor Amaros, obecnie Inkwizytor Olianthe Rathbone)
Wyposażenie: kirys karapaksowy, pistolet Panoptic Automata (amunicja p.panc. i dum-dum) z celownikiem laserowym, mono-nóż bojowy, granaty, sieć i sfery szokowe. Wszystko dobrej jakości.
Bionika: praktycznie całkowicie zcybernetyzowany (komponenty dobrej jakości). Ilość materii biologicznej jest znikoma (niektóre organy wewnętrzne lub ich fragmenty, lewa półkula mózgowa). Znacząco wzmocniona cewka Potentia, elektro-wszczepy oraz induktory elektuażowe, wsparte przez banki energii oraz zaawansowane systemy zbierania/wydawania energii bio-elektrycznej. Zdigitalizowana świadomość.
Opis: Tech-Kapłan pochodzący ze Światów Lathes, należący do radykalnej frakcji Postępowców. Jeden z czołowych ekspertów od energii elektrycznej (i nie tylko) w całym Calixjańskim Mechanicum. Jeden z mistrzów tajemnych sztuk digitalizacji osobowości (tworzenia tzw. "Avatara Boga-Maszyny", przy czym Teslohm jest w stanie wykonywać "przelanie" na odległość, opuszczając swoje ciało jako wyładowanie energii) oraz stylu walki "lumen-mnicha" (sztuki walki wykorzystującej generowanie wyładowań elektrycznych w zwarciu i na bliską odległość). Odratowany dwadzieścia lat temu z obławy purytańskich frakcji AdMechu (Ultra-Ortodoksów i Boskiego Światła Sollex) przez Inkwizytor Amaros. Od tamtej pory służy jej wiernie, będąc uznawanym przez większość Calixjańskiego Mechanicum jako Malatek.
Wziął udział w istvaaniańskim zamachu na Pałac Tricorn. Ledwo uniknął śmierci i ulotnił się ze Scintilli. Prawdopodobnie dołączył do kadry Inkwizytor Rathbone.
Przypuszczenia sprawdziły się, kiedy został zidentyfikowany jako agent Rathbone na planecie Farcast.
Został zlikwidowany przez Durrana Morgensterna podczas bitwy w atmosferze gazowego giganta Kantan.
Status: KIA (Kantan / System Facrast / Subsektor Malfiański).


+++

Sid "Striker" Nitzkowski
Klasyfikacja: Eks-Szturmowiec IG.
Specjalizacja: ogólna/grenadier.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Amaros)
Wyposażenie: karapaks Szturmowca z ulepszeniami i pokryciem Cameleoline, zaawansowane systemy hełmu (różne tryby widzenia, gogle Preysense, voxlink, baza danych + HUD, Respirator, Namierzacz), Urządzenie Szturmowe Cadence "Spectre" (różna, najróżniejsza amunicja - w tym unikatowa), Hellpistol wz. Lucius, piłonóż, mono-nóż wojenny, różne granaty. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, skóra próżniowa, implant vox, matryca lokalizująca, implant filtracyjny.
Opis: Uniwersalny Żołnierz. Jeden z prawdziwych weteranów ostatnich dwóch dekad walk o Sektor Calixis. Rozpoczynał (i spędził tam większość służby) jako członek 1344 Kompanii Szturmowców IG, zasłużonej podczas Rebelii Siedliska 228, Inwazji Xenos na Peryferia, Bladej Krucjaty, Wojny z Chaosem i Wojny Wraków na Malice. Znaczącą część przedostatniej oraz całość walk na Malice spędził jako członek Officio Sabatorum. Od dawna posiadający poglądy zbliżone do Istvaanianizmu. Najświeższy nabytek Inkwizytor Amaros, zrekrutowany po masakrze konspiratorów z koterii "Obserwatorów" i "Błyszczącego Utrapienia" na Malice. Świetnie wyszkolony i wyposażony, bardzo doświadczony, obdarzony "szóstym zmysłem" w kwestiach bojowych.
Zginął w trakcie zamachu Istvaanian na Pałac Tricorn (ubity przez Matuzalema i Valerię).
Status: KIA (Pałac Tricorn / Kopiec Sibellus / Scintilla).


Gideon Leutze
Klasyfikacja: Eks-Szturmowiec IG.
Specjalizacja: broń ciężka / wsparcie / saper.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Amaros)
Wyposażenie: karapaks Szturmowca z ulepszeniami i pokryciem szokowym, zaawansowane systemy hełmu (różne tryby widzenia, gogle Preysense, voxlink, baza danych + HUD, Respirator, oddycharka z zapasem tlenu, Namierzacz), Szturmowy Stubber wz. Echon (różna, najróżniejsza amunicja - w tym unikatowa), Pistolet plazmowy wz. Ryza, ostrze energetyczne, mono-bagnet, różne granaty. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, skóra próżniowa, implant vox, matryca lokalizująca, system respiracyjno-filtrujący dobrej jakości, serce, syntetyczne wszczepy mięśniowe.
Opis: Gwardyjski Terminator. Były sierżant grenadierów z 616 Regimentu Oblężniczego Death Korps z Krieg. Weteran dziesiątek lat wojen pozycyjnych w najgorszych warunkach - od słynnej Bitwy o Vraks, poprzez działania na Froncie Spinward (m.in. przeciwko Orkom na Asterion i Kulth), aż po krwawe rzeźnie Wojny z Chaosem (m.in. Bront, Merov i Scintilla). Podczas ostatniego konfliktu został przetransferowany do Officio Sabatorum, gdzie nadano mu imię po jednym ze zmarłych dawno temu, zasłużonych sierżantów formacji. Po Wojnie Wraków zrekrutowany przez Inkwizytor Amaros razem z towarzyszem z oddziału, Sidem "Strikerem" Nitzkowskym. Małomówny, zdyscyplinowany i wyprany z emocji, żyjący wojną i pozbawiony ludzkich odruchów, uosabia ideał żołnierza Death Korps... i siepacza Istvaanian.
Zginął w trakcie zamachu Istvaanian na Pałac Tricorn (ubity przez drużynę).
Status: KIA (Pałac Tricorn / Kopiec Sibellus / Scintilla).
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 30-09-2017 o 18:37. Powód: Poprawki końcowe
Micas jest offline  
Stary 29-07-2016, 02:24   #2
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Rozdział II - Farcast

PLANETARNY DATAFAX: FARCAST


Typ: Świat Wojny (dawniej Świat Pograniczny przekształcony ze Świata Dzikiego).
Populacja: około 80 mln imperialnych kolonistów i nie więcej jak 30 mln tubylców.
Poziom Daniny: Solutio Particular.
Specjalna Adnotacja: Planeta jest w trakcie wojny domowej od ponad siedemnastu lat.
Geografia: Gorąca/Umiarkowana, dominującym klimatem na planecie jest tropikalny. Poszczególne rejony i strefy znacząco różnią się między sobą w ilości opadów, wilgotności powietrza i aktywności burzowej. Farcast (błędnie zapisywany również jako Facrast) posiada jedną główną masę kontynentalną, zawierającą liczne płytkie morza wewnętrzne o stosunkowo niewielkiej ilości wysp i archipelagów. Kontynent ten jest zdominowany przez góry (tak wysokie skaliste, jak i stołowe typu mesa / tepui), lasy deszczowe, wysoczyzny (typ paramos) i suche pola (typ sawanna). Bieguny opatrzone niewielkimi czapami polarnymi.
Typ Rządów: Imperialna Kolonia.
Planetarny Gubernator: Esteban Kang Durante (lokalnie często nazywany "El Kang"), uzurpowany przez Cecilię Eguzkine (liderkę rewolucjonistów).
Obecność Adepta: Niska; Administratum posiada biuro w stolicy, ochronę którego zapewnia komenda Arbites. Eklezjarchia utrzymuje szereg kościołów, stołeczną katedrę oraz częste misje ewangelizacyjne pośród tubylców. Departamento Munitorium utrzymuje szereg stacji wiertniczych i rafinerii.
Militaria: Fuerza Armada Planetario Farcasta (Siły Obrony Planetarnej; Słabe/Średnie), Milicia Planetario Farcasta (siły policyjne; Słabe/Średnie), Fuerza Armada Sistema Farcasta (Siły Obrony Systemowej; Słabe/Średnie), Ejército del Pueblo (siły rewolucyjne; Słabe/Średnie; o liczebności nie większej jak 250 tys. bojowników), kompanie najemnicze (po obydwu stronach konfliktu; Średnie/Dobre; nieznana, acz niewielka ilość).
Handel/Ekonomia/Addendum: Farcast jest światem niebywale bogatym we wszelkiego rodzaju paliwa (szczególnie średniogatunkowe promethium, ropę naftową, węgiel kamienny i brunatny, metan i pochodne), odkryte przed ponad trzydziestu laty przez misję eksploracyjną AdMechu. Część z nich jest obecnie zagospodarowywana przez Departamento Munitorium, lokalne władze oraz rewolucjonistów. Mimo relatywnie niegroźnego dla człowieka środowiska, Farcast posiada niską produkcję żywności - ponad 60% jest sprowadzane spoza planety (najczęściej z agry-świata Bilani, rzadziej z pobliskiego feudalnego Festusa), następne 30% stanowi hodowla i połów oceaniczny, jedyne 10% zaś pochodzi z rolnictwa. Do momentu wybuchu wojny domowej lokalna populacja i koloniści zajmowali się górnictwem, rzemiosłem, przemysłem lekkim i handlem kruszcami na niewielką, acz rosnącą skalę - obecnie te działania w większości stanęły z powodu walk i problemów społecznych.
Addendum: W annałach Inkwizycji odnotowano aktywność band Dzikich Orków oraz heretyków wyznających Rujnujące Moce na blisko położonych planetach Kuluth i Farcast. Patrz: timeline, poniżej.

Addendum 834.M41: w toku rocznej "Operacji Starscream", wojna domowa na Farcast została zakończona porozumieniem między stronami i restrukturyzacją planetarnej władzy. Doszło również do oczyszczenia kontynentu Kwarantanny z Orkoidów oraz do zniszczenia wyklętej inkwizycyjnej frakcji Istvaanian i wielu grup powiązanych. Status planety zmieniony ze "Świata Wojny" na "Świat Pogranicza".


Skrócony timeline Farcast i szerszego sektora

810.M41 - WOJNA NA KULUTH
Wybuch wojny domowej na owym pogranicznym, kolonialnym świecie dzikim. Prymitywni tubylcy opierają się kolonizacji i misjonarstwu ze strony imperialnych kolonistów. Po kilku tygodniach walk podjazdowych, znacząca część kolonistów nagle staje po stronie tubylców i dokonuje secesji wobec Imperium oraz porzucenia kultu Boga-Imperatora. (prawdopodobnie pochodzący z rozbitków bądź "odprysków" po Inwazjach na Vaxanide). dżungli pojawiają się bandy Dzikich Orków , rozochocone perspektywą walk na dwa fronty z lojalistami i rebeliantami. Lojaliści w ciągu kilku dni zostają prawie rozbici, lecz otrzymują wsparcie ze strony regimentów Imperialnej Gwardii. Przez następne pięć lat wojna ulega zmiennym pływom. Niewielkie siły lojalistów są bardzo wspierane przez Adeptus Mechanicus, w tym nietypowy statek-orkiestrę Magosa Lexela Cantusa, Voca Consensio (którego koncerty dla wojska przypominają wręcz szprycowanie stymulantami, jeśli chodzi o efekty fizyczne).

813.M41 - BUNT NA SIEDLISKU 228
Koloniści na owym pogranicznym, kolonialnym agri-świecie w Obrębie Golgenna buntują się przeciw władzy Imperium. Bunt otrzymuje wsparcie ze strony Chaosytów i zostaje krwawo stłumiony przez imperialne posiłki. W ciągu następnych kilku lat prowadzona jest rekolonizacja i rekonsekracja, tym razem z użyciem mas wiernych pielgrzymów (efektywnie nadając planecie status domeny Eklezjarchii).

815.M41 - WOJNA DOMOWA NA FARCAST
Wybuch wojny domowej na planecie bardzo podobnej do Kuluth, szerzej opisanej w reszcie materiałów dotyczących Rozdziału II.

815.M41 - BLADA KRUCJATA
Wybuch wojny domowej na stołecznej planecie Sektora, Scintilli. Walki z rebeliancką organizacją "Blade Rojowisko" rozprzestrzeniają się na cały Obręb Golgenna.

817.M41 - BITWA O KULUTH
Akolici Ordo Hereticus odkrywają pośród buntowników na Kuluth znaczące wpływy Chaosu. Lojaliści dostają wsparcie w postaci sił Inkwizycji i Astra Militarum (Tempestus Scions z 22nd Thetoid Gryphonnes, rębajłów z 55th Kanak Skull Takers, Szturmowców z 1344 Kompanii i kilku regimentów piechoty z Lo oraz Lind). Zostaje wznowiona generalna ofensywa Imperium, która od razu napotyka na trudności - rebeliantów wspieranych przez Chaos, wciąż aktywne bandy dzikich zielonoskórych oraz nowego wroga - niewielką flotyllę eldarskich korsarzy, walczących ze wszystkimi oponentami tak na lądzie, jak i w Pustce. Ordo Xenos angażuje się w pełni przeciwko nowemu zagrożeniu, podczas gdy Ordos Hereticus i Malleus uderzają w Arcywroga. W ciągu pół roku, wszyscy wrogowie Ludzkości zostają starci na proch, a Inkwizycja przeprowadza czystkę pozostałej planetarnej populacji.

817.M41 - POWSTANIE "EP"
Mniej więcej w połowie roku, po ponad dwóch latach otwartej wojny, Armia Wolności zostaje zniszczona przez siły Gubernatora Planetarnego. Przez następne miesiące rebelia rozpada się na drobne, słabe i podzielone grupki, a FAP-F przechodzi czystkę oraz marginalizację. Uformowanie MP-F. Pod koniec roku, Cecillia Eguzkine powraca na Farcast i reorganizuje rebelię w Ejército del Pueblo. Początek wojny asymetrycznej z siłami rządowymi.

817.M41 - CZARNA KRUCJATA
Koniec wojny domowej na Scintilli i znaczne ukrócenie działalności "Bladych" zbiega się z nagłym pojawieniem floty Arcywroga w samym sercu Calixis. Początek "Calixjańskiej Czarnej Krucjaty".

818.M41 - CZYSTKA NA FARCAST
Rewolucyjna wojna domowa między lokalnym rządem a (wciąż lojalnymi wobec Imperium) rebeliantami na pogranicznym świecie Farcast zostaje poważnie zakłócona przez podobną sytuację, co na Kuluth - niewielka, acz bitna część tubylców i buntowników (głównie tych, którzy wciąż byli niezależni i w opozycji tak wobec władz, jak i EP) odwraca się od Boga-Imperatora, skuszona przez demagogów Arcywroga, zaś z głębokich dżungli i gór wyłazi horda Dzikich Orków (ani chybi tego samego źródła, co na Kuluth). Dzięki mediacji ze strony Inkwizycji i imperialnego korpusu dyplomatycznego, rebelianci i władze zawierają tymczasowe zawieszenie broni i, wespół z imperialnymi posiłkami, skupiają się na walce z wrogami Ludzkości. Na Farcast przerzucone zostają siły z Kuluth. W ciągu raptem kilku miesięcy wojny podjazdowej i szybkich rajdów, obydwie wrogie formacje zostają okrążone, rozbite i wyłapane. Ledwo parę tygodni po ogłoszeniu zwycięstwa i opuszczeniu Farcast przez armię posiłkową Imperialistów, zwaśnione strony wznawiają wojnę domową (powodami były: edykt Gubernatora nakazujący bezwarunkowe rozbrojenie cywili; nowe, bardzo restrykcyjne, prawo dot. posiadania broni oraz nowa fala brutalnych czystek; mimo oporu ze strony EP i części populacji, większość "niezaangażowanych" obywateli zostaje skutecznie rozbrojona).
Addendum: region znany obecnie jako "Kwarantanna" jest rokrocznie oczyszczany przez wspólną operację FAP-F i FAS-F w celu trzebienia ew. nowych miotów Orkoidów w zarodku. Wszelkie odkryte pozostałości po siłach Arcywroga zniszczone podczas pierwszego oczyszczania pod nadzorem Ordo Malleus. Osoby spoza Inkwizycji zaangażowane w temat usankcjonowane przez Ordo Hereticus.
Ważne: Inkwizycja pozyskała dowody, iż spiskowcy wyznający Mrocznych Bogów zainscenizowali wydarzenia na Kuluth, Siedlisku 228 oraz częściowo na Scintilli i Farcast celem destabilizacji Sektora przed inwazją.

831.M41 - patrz: Skrócony timeline Sektora Calixis.

832.M41 - patrz powyżej.

833.M41 - Operacja "Starscream" odbywa się na planecie Farcast, ścigając ostatnich przedstawicieli frakcji Istvanian (Kadrę Rathbone).


Cross/Ref. - "Inwazje Orków na Vaxanide" (410-412; 507; 816.M41) "Inwazja Xenos" (815.M41), "Pogrom Xenos" (816.M41), "Pierwszy Bunt na Sinophii" (816.M41).



Geografia Okręgu Centralnego Farcast

Mapa satelitarna: http://www.vidiani.com/maps/maps_of_..._venezuela.jpg

Dla uproszczenia całego rabanu, wykorzystałem mapę Wenezueli. Okoliczne kraje (granice wyznaczone żółtymi liniami) to inne okręgi administracyjne Farcast. Aby upozycjonować fikcyjne miejsca / krainy geograficzne, użyłem rzeczywistych nazw jako punktów odniesienia. I tak:

Maracaibo, Cabimas = Imperialne Miasto (obydwa brzegi).
Lago de Maracaibo = Jezioro Kolonialne.
Golfo de Venezuela = Zatoka Pionierów.
Morze Karaibskie = Morze Lazurowe oraz położone na nim wyspy.
Cordillera de Merida = Terrańska Grań.
Prowincje Barinas, Portuguesa, Cojedes, Apure, Guarico = Paramos de Vaquero (Wschodnia, Centralna i Zachodnia Wyżyna); wielkie pola llanos, stołowe góry/wzgórza tepui i niewielkie kaniony między nimi.
Całe wybrzeże (od jeziora i gór) po prowincje Anzoategui, Sucre, Monagas i deltę Amacuro = Exterior.
Prowincje Bolivar i Amazonas = Interior; pogórza i wysokie góry, nieprzebyte dżungle.


Źródło: http://www.worldmapsonline.com/image...hysical_lg.jpg

Rodzime formacje zbrojne

Fuerza Armada Planetario Farcasta / FAP-F

Inne przykładowe wizerunki.
Liczebność: ponad 100 tys. żołnierzy wszystkich branż i służb.
Opancerzenie i wyposażenie: pełne pancerze gwardyjskie typu Flak, standardowe utensylia i osprzęt gwardyjski, dodatkowy osprzęt i pojazdy odpowiednie dla konkretnych formacji.
Broń główna: las-karabin PDF wz. Drusus Prime, auto-karabin bojowy PDF wz. Alcher Mark IV, karabin powtarzalny Torinca-Madas "Long-arm", auto-karabin wsparcia "Adder".
Broń boczna: rewolwer wz. Gorgon "Widowmaker", pistolet Armsman-10, laspistolet wz. Mars Mark II.
Broń biała: noże zwykłe i bojowe.
Materiały wybuchowe: granaty typu Smoke, Frag i Krak, standardowy ładunek wybuchowy.
Opis: rezerwowe siły zbrojne rządu planetarnego. Uzbrojone i wyposażone w standardzie "IG-", przeznaczone do służby garnizonowej, stanu wojennego (pacyfikacja wewnętrzna bądź obrona planety przed wrogiem zewnętrznym) i okresowych Powołań regimentów IG. Solidnie wyszkolone, ze średnim morale i - jak należy się spodziewać - niedużym doświadczeniem. Od blisko dekady nie brali udziału w żadnej walnej bitwie (ostatnia miała miejsce z siłami rebelii i była zwycięska, od tamtej pory buntownicy zeszli do podziemia). Zadziwiająco niski poziom korupcji względem innych formacji na planecie.
Adnotacja specjalna: w wyniku zaognienia się konfliktu na Farcast, FAP-F poniosło straty sięgające blisko jednej trzeciej całkowitego stanu osobowego.
Adnotacja końcowa: w wyniku powyższego oraz późniejszych czystek, siły FAP-F utraciły prawie połowę stanu osobowego notowanego na rok 833.M41 (około sto tysięcy ludzi).

Fuerza Armada Sistema Farcasta / FAS-F
Liczebność (sprzed bitew na orbicie): ok. 40 łodzi różnego typu, 7 patrolowców, 2 okręty systemowe i 1 cywilna stacja orbitalna. Załogi utrzymywane w stanie szkieletowym (w tym przypadku 50%), ze stosunkiem armsmenów do załogi wynoszącym 1:7.
Opancerzenie i wyposażenie: standardowe umundurowanie i utensylia załoganta / armsmena Imperial Navy. Armsmeni posiadają jeszcze karapaksy abordażowe, tarcze marynarskie i osprzęt policyjny.
Broń główna (dla armsmenów): strzelba powtarzalna "Slayer", pistolet maszynowy wz. Martyn Mark II, miotacz płomieni wz. Anoxis "Burst".
Broń boczna: pistolet Phobos (dla załogantów i armsmenów), rewolwer abordażowy "Gniew św. Varnae" (dla armsmenów).
Broń biała: pałka teleskopowa, tonfa, chwytacz, pika abordażowa wz. Anoxis.
Materiały wybuchowe: granaty typu Stun, Choke i Smoke oraz det-taśmy (dla armsmenów).
Opis: typowa flotylla systemowa, zapewniająca minimum bezpieczeństwa dla układu pogranicznego, uzbrojona i wyposażona w standardzie "IN-". Kontrolowana przez władze planetarne Farcast. Znikome doświadczenie bojowe, przeciętne policyjne. Znacznie zmniejszona liczebność i finansowanie względem armii lądowej. Bardzo wysoki poziom korupcji, na który jest nieoficjalne przyzwolenie ze strony władz.
Adnotacja specjalna: większość łodzi oraz wszystkie statki zostały zatopione podczas walk na orbicie z powodu zaognienia konfliktu. Stacja orbitalna odniosła poważne uszkodzenia. Straty osobowe są bardzo wysokie (blisko 60% całkowitego stanu osobowego), z czego korpus armsmanów został praktycznie rozbity.
Adnotacja końcowa: pozostałości FAS-F wzięły udział w czystce Kwarantanny z Orkoidów (bombardowania z orbity) oraz próbie zatrzymania ucieczki istvaniańskiego Hand of War. W kolejnych miesiącach dokonano napraw i uzupełnień na stacji orbitalnej, jednak pełna odbudowa floty systemowej miała trwać latami.

Milicia Planetario Farcasta / MP-F
Liczebność: ok. 700 tys. funkcjonariuszy i agentów.
Opancerzenie i wyposażenie: różne typy umundurowania i oporządzenia (w tym standard gwardyjski), częściowe pancerze Flak i splotowe. Pełne umundurowanie splotowe wzmacniane kirysami karapaksowymi dla wysokich rangą oraz gwardii gubernatorskiej (formacja La Guardia).
Broń główna (Carabinieri): pistolet maszynowy "Emperor's Voice", PDW Sarus Arms Auto 20 "Noble's Shield", Krótki autopistolet wz. "Talon" Mark III (przedłużony magazynek), karabin powtarzalny Torinca-Madas "Long-arm".
Broń główna (Milicia): jak FAP-F.
Broń główna (La Guardia): auto-karabin Creed-9, ciężki pistolet maszynowy Avenger .54, las-karabin bullpup.
Broń boczna: pistolet Greyhawk .39 (wszystkie formacje), pistolet służbowy Armsman-10 (Milicia), pistolet egzekucyjny Puritan-14 (Carabinieri), laspistolet "Dervish" Mark IV (La Guardia), autopistolet służbowy Sullyman Encarmine (wszystkie formacje).
Broń biała: pałka teleskopowa, pałka szokowa, tonfa, blackjack, szoker.
Materiały wybuchowe: granaty Smoke, Stun i Choke (wszystkie formacje), granaty Frag i Krak (Milicia i La Guardia), granat Photon Flash (La Guardia), det-taśma (wszystkie formacje), standardowy ładunek wybuchowy (Milicia).
Opis: główne siły zbrojne rządu, zaangażowane w wieloletnią wojnę domową oraz działania policyjne. Rozbudowane i ulepszone po pierwszych dwóch latach konfliktu, kiedy okazało się, że rebelianci mieli swoich sympatyków w wojsku. Po czystkach i okrojeniu sił PDF, MP-F zostało podzielone na 3 formacje. Milicia, największa z nich, to de facto regularna armia, prowadząca wszelkie działania zbrojne przeciwko rebeliantom oraz policyjne / represyjne w terenie wiejskim i pośród tubylców. Carabinieri to formacja policyjna i anty-terrorystyczna operująca stricte w terenie zurbanizowanym oraz na głównych szlakach komunikacyjnych o standardzie "Imperial-" (co najmniej dwupasmowa nawierzchnia bitumiczna + metalowe ogrodzenie). La Guardia stanowi gwardię gubernatorską i zajmuje się ochroną osób i mienia z ramienia rządu. Wszystkie formacje posiadają dobre wyszkolenie, dużo doświadczenia w wojnie asymetrycznej, ochroniarstwie, działaniach policyjnych i operacjach antyterrorystycznych, a także wysokie morale.
Adnotacja specjalna: znane przypadki skorumpowania pośród Milicjantów i Karabinierów. Umundurowanie Milicji i Gwardii nie różni się stylem od PDF.
Adnotacja końcowa: w wyniku zaostrzenia się walk, zdrady znacznej części oddziałów i późniejszego ich rozbicia, siły Milicji i Karabinierów utraciły blisko trzydzieści procent stanu osobowego z roku 833.M41.


Ejército del Pueblo / EP
Przykładowe wizerunki.
Liczebność: zerowa; grupa rozwiązana (wcześniej ok. 250 tys. bojowników).
Opancerzenie i wyposażenie: sprzęt zagrabiony siłom rządowym plus opancerzenie prymitywne / low-tech.
Broń główna: j.w. plus różne uzbrojenie klasy substandard. Przewaga broni powtarzalnej i niezawodnej oraz samoróbek.
Broń boczna: j.w.
Broń biała: j.w. plus pełnowymiarowa broń low-tech.
Materiały wybuchowe: j.w. plus butla z Promethium, flaszka z Ogniowodą, petrolbomba, bomba gwoździowa, IED/fugas.
Opis: działająca już od siedemnastu lat zbrojna opozycja wobec planetarnego rządu gubernatora Durante. Z początku mieszanka buntowników wojskowo-policyjnych, najemników oraz pospolitego ruszenia. W ciągu pierwszych dwóch lat wojny domowej osiągnęła liczebność blisko siedmiuset tysięcy zbrojnych. Ta pierwotna, walna armia cierpiała na brak zaplecza przemysłowego, zamieszanie i niekompetentne dowództwo i została rozbita w kilku bitwach. Od tamtej pory zmieniła swój profil, tocząc z rządem wojnę asymetryczną (partyzantkę + akcje terrorystyczne). Liczebność i siła stopniowo wzrastają, w miarę coraz większego "dokręcania śruby" populacji cywilnej przez Milicję, Karabinierów i rządowych najemników. Słaba realna siła bojowa, bez masowego zaplecza przemysłowego. Bardzo wysokie morale.
Adnotacja specjalna: zauważono równie wysoki poziom korupcji, co w siłach rządowych. EP finansuje się przede wszystkim poprzez handel własnej produkcji narkotykami (przede wszystkim Obscurą) i alkoholem (na Farcast panuje prohibicja), tak wewnętrzny jak i międzyplanetarny (we współpracy z międzygwiezdnym syndykatem przestępczym Kasballica).
Adnotacja końcowa: w wyniku "Operacji Starscream" i zintensyfikowania wojny domowej na Farcast, siły EP doznały poważnych strat - głównie z powodu zdrady bądź dezercji znacznej (szacuje się, że nawet jednej trzeciej) części sił i ich pacyfikacji. Grupa została oficjalnie rozwiązana w roku 834.M41, lecz pewna część (około 30 tys. bojowników) odmówiła złożenia broni i została rozbita w łączonej akcji rządu i EP.

Cabaleros
Liczebność: zerowa; grupa zniszczona.
Opancerzenie i wyposażenie: pancerze low-tech i fragmenty opancerzenia splotowego, osprzęt kiepskiej jakości. Stosunkowo duża ilość pojazdów pojazdów cywilnych miejskich i terenowych.
Broń główna: pistolet maszynowy wz. Martyn MkII, karabin dźwigniowy Steadholder, auto-karabin PDF wz. Alcher MkIV, strzelba powtarzalna "Slayer".
Broń boczna: pistolet Greyhawk .39, rewolwer Westingkrup Scalptaker lub wz. Gorgon "Widowmaker", handkanona Stormchild, autopistolet wz. Talon MkIII, pistolet śrutowy "Persuader" lub "Foehammer".
Broń biała: nóż, pałka, broń miotana.
Materiały pirotechniczne i wybuchowe: petarda dymna, flara, petrolbomba, flaszka z "Wodą Ognistą", bomba gwoździowa, granat / bomba low-tech, det-sznur, butla z Promethium, IED.
Opis: Banda najmitów spoza Bractwa. W odróżnieniu od poprzednich, nigdy w nim nie była. W zasadzie jest niczym więcej jak gloryfikowanym gangiem z favelas i prowincji, który próbował sę "ustatkować" i awansować w lidze do rangi poważnego gracza na planetarnym rynku mercenari. Krążą plotki, jakoby gang miał ambicję dołączyć do Bractwa - jednak jak na razie był jedynie bandą desperatów, biedaków i nowicjuszy. Groźną, ale tylko w odpowiednich rękach bądź wobec nieprzygotowanych.
Adnotacja końcowa: w wyniku działań Inkwizycji oraz sił rządowych, grupa ta została zniszczona w udanej obławie na sponsorowany przez Istvanian kartel przestępczy.


Obce formacje zbrojne

Armsmeni Dynastii Machenko

Wpis na Calixpedii.
Liczebność: zerowa; grupa rozbita / pojmana + rozwiązana.
Opancerzenie i wyposażenie: zbliżone do MP-F (te same źródła produkcji / zakupu).
Broń główna: strzelba bojowa wz. Lucius Mk22c, krótki las-karabin wz. Mars Mark III.
Broń boczna: pistolet Phobos, kompaktowy laspistolet wz. Mars Mark I.
Broń biała: tonfa, pałka teleskopowa, pałka, szoker.
Materiały wybuchowe: granaty Blind i Choke.
Opis: największa formacja najemna na powierzchni Farcast; wyposażona, wyszkolona i opłacana przez Dynastię Machenko do ochrony interesów owego domu sektorowego w całym Calixis. Obecność na planecie związana z kontraktem na zagospodarowanie, wydobycie i ochronę złóż Promethium, jaki Machenko zawarli z Departamento Munitorium. De iure stanowią oni największe siły Adeptus Terra na planecie (jako podwykonawcy). Jakość formacji określana korporacyjnym mianem "cost effective". Niskie morale i doświadczenie.
Adnotacja specjalna: wysoki poziom korupcji. Okazyjne tarcia z EP, lecz szybko łagodzone przepływem dóbr i finansów. Oficjalnie sojusznicy rządu, nieoficjalnie dbający wyłącznie o interes własny.
Adnotacja końcowa: w wyniku chaosu politycznego i nietrafionych inwestycji, grupa ta została zmasakrowana przez Obersoldaten GmbH. Ocalali członkowie zostali ujęci przez siły Imperium i osadzeni w areszcie. Cała farcastańska branża Dynastii została wyklęta przez centralę megakorporacji i rozwiązana.


Ochroniarze Kasballiki

Wpis na Wh40k Wiki.
Liczebność: nie więcej jak 5 kompanii.
Opancerzenie i wyposażenie: fragmenty opancerzenia Flak, pancerze low-tech i Gutterforged, osprzęt kiepskiej jakości / niedostosowany do długoterminowego pobytu w dziczy Farcast. Nieznana ilość pojazdów cywilnych terenowych i zwykłych oraz wojskowych nieopancerzonych/nieuzbrojonych.
Broń główna: kompaktowa strzelba 273 Meglodon-3, auto-karabinek wz. Zayth, broń szturmowa "Harbinger".
Broń boczna: handkanona Scatheros-16 "Blackheart", handkanona "Judgeslayer", pistolety śrutowe "Foehammer" i "Persuader".
Broń biała: pałki zwykłe i teleskopowe, kastet, obciążona rękawica, elektrokilof.
Materiały wybuchowe: det-sznur, petrolbomba, bomba gwoździowa, granaty Smoke, Choke i Scare, IED.
Opis: zbieranina najmitów, wyrzutków i recydywistów na usługach największej zorganizowanej grupy przestępczej w Calixis: syndykatu Kasballica. Dosyć słabo wyposażeni, o niejednolitym wyszkoleniu i słabym morale. Skuteczni jedynie w atakach z zaskoczenia, w przewadze liczebnej bądź innych sprzyjających okolicznościach. Na Farcast zajmują się ochroną interesów "barona" Kasballiki imieniem Siemion "Szlug" Kazik.
Adnotacja specjalna: chociaż "baronia" Kazika pozuje na legalny interes, to korzysta w pełni z korupcji wszystkich stron konfliktu. Zamieszana w handel bronią i narkotykami, a także we wszelakie "usługodawstwo" i inne szemrane interesy. Posiadają w tym względzie chwiejny monopol, zagrożony obecnością Amarantynowego Syndykatu.
Adnotacja końcowa: w wyniku "Operacji Starscream", Kasballica opowiedziała się po stronie rządu i Inkwizycji w walkach z Istvaanianami i innymi grupami przestępczymi. W konsekwencji zwycięstwa bloku sprzymierzeńców uzyskała monopol w półświatku farcastańskim i rozbudowała siły swych ochroniarzy z 3 do 5 kompanii.


Brutal Deluxe

Liczebność na Farcast: zerowa (wcześniej 1 batalion - około trzystu ludzi).
Opancerzenie i wyposażenie: pancerze karapaksowe fragmentaryczne lub pełne, włącznie ze standardem Szturmowca. Sprzęt standardowy gwardyjski plus wyposażenie terenowe odpowiednie do warunków planetarnych i kosmicznych. Szybkie wozy terenowe typu Tauros standard, Tauros Venator i Tauros Advector, autocykle bojowe, transportery piechoty typu Rhino.
Broń główna: autostrzelba Hax-Orthlack "Hammerer", autopistolet szturmowy Hax-Orthlack "Rapid Strike", ciężki las-karabin Tanure "Omega Blast", bolter wz. Locke.
Broń boczna: ciężki autopistolet bojowy Hecuter 9/5, laspistolet szturmowy wz. Triplex "Fury", pistolet bolterowy wz. Ceres.
Broń biała: różna z ulepszeniami Mono, Shock Discharger i Exterminator.
Materiały wybuchowe: granaty Blind, Photon Flash, Toxic, Gunmetal Solid Frag, Krak, det-taśma, Fycelina, meltabomba.
Opis: kompania najemna uznawana za najbardziej elitarną w całym Sektorze Calixis, złożona z wojowników pochodzących z wszelkich możliwych źródeł (od weteranów IG/IN, poprzez gangersów z najbrutalniejszych miast-kopców, kończąc na emerytach/wyrzutkach z bojowych pionów Adeptus Terra i Adeptus Mechanicus). Sztandarowy członek "Bractwa", luźnej organizacji zrzeszającej legalne kompanie najemne w Calixis, Koronus i na Froncie Spinward. Świetnie wyposażeni, o wszechstronnym wyszkoleniu, olbrzymim doświadczeniu i relatywnie wysokim morale. Bezapelacyjnie najlepsi żołnierze fortuny w regionie. Niedawno przybyli na Farcast celem założenia "biura obsługi klienta" i przeprowadzenia "badania środowiskowego". Podobnie jak inni najemnicy, nastawieni neutralnie do wszystkich frakcji. Ostatnio zawarli kontrakt szkoleniowo-ochroniarski z Dynastią Machenko.
W walkach z pionkami Istvanian i Obersoldaten ponieśli znaczące straty i zmuszeni byli ewakuować sie z planety, pozostawiając jedynie jednostke specjalną "Jaguar".
Po blisko dwóch miesiącach nieobecności przybyli razem z siłami Lazerhawks i Rogue Traders aby wymierzyć zemstę.
Adnotacja specjalna: niepotwierdzone (wg. ogółu Calixis, potwierdzone wg. Tricorn) kontakty z Inkwizycją jako źródło rekrutów, wsparcie bojowe i kryjówka/przykrywka.
Adnotacja końowa: Po unicestwieniu sił Istvaanian i ich marionetek, kompania opuściła Farcast, zostawiając nań jedynie przedstawicielstwo w Imperialnym Mieście.

Lazerhawks

Liczebność na Farcast: zerowa (wcześniej 1 batalion - około czterystu ludzi).
Opancerzenie i wyposażenie: przemieszane fragmenty pancerzy typu Flak i splotowego, okazyjnie fragmenty pancerza karapaksowego. Ulepszenia przeciw laserom i innej broni energetycznej. Multi-spektralne gogle wysokiej jakości, odporne nawet na granaty typu Blind. Autocykle bojowe, bojowe wozy piechoty typu Testudo.
Broń główna: ciężki las-karabin Tanure "Omega Blast", Hellgun wz. Voss, las-karabin wz. Triplex-Phall.
Broń boczna: laspistolet szturmowy wz. Triplex "Fury", Hellpistol wz. Voss.
Broń biała: mono-nóż bojowy.
Materiały wybuchowe: granaty Blind, Photon Flash, Las, det-taśma, Fycelina.
Opis: Stosunkowo świeżo uformowana grupa weteranów ostatnich wojen. Specjaliści od broni laserowej, werbujący się spośród byłych Gwardzistów i, rzekomo, mający kontakty z Boskim Światłem Sollex - kultem Trybiarzy dedykowanym "badaniom nad optyką" (co w ich języku znaczyło spopielanie wrogów Omnissiaha laserami). Ostatnimi laty kompania ta zapracowała sobie na renomę solidnej, zdyscyplinowanej i efektywnej. Potwierdza to pasmo sukcesów na szeregu misji stabilizacyjnych po Wojnie z Chaosem na planetach Obrębu Golgenna. Ich obecność na pograniczach związana jest z dywersyfikacją źródeł przychodów i promowaniem marki.
W związku z wystawieniem do wiatru przez fałszywy kontrakt od Istvanian, friendly fire z Brutal Deluxe oraz późniejszą walke z Obersoldaten, liczebność Lazerhawks spadła z 2 pełnych plutonów do jednego. Obecnie ewakuowani z planety.
Po blisko dwóch miesiącach nieobecności przybyli razem z siłami Brutal Deluxe i Rogue Traders aby wymierzyć zemstę.
Po unicestwieniu sił Istvaanian i ich marionetek, kompania opuściła Farcast, zostawiając nań jedynie przedstawicielstwo w Imperialnym Mieście.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 30-09-2017 o 18:54. Powód: Zmiany końcowe
Micas jest offline  
Stary 11-08-2016, 21:31   #3
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Formacje przybyłe na Farcast w Rozdziale II

Armsmeni Amarantynowego Syndykatu
Wpis na Wh40k Wiki.
Liczebność: zerowa; grupa zniszczona.
Opancerzenie i wyposażenie: fragmenty opancerzenia Flak i splotowego, osprzęt w standardzie "IG-". Dodatkowy sprzęt terenowy dostosowany do Farcast. Nieznana ilość pojazdów cywilnych terenowych i nieopancerzonych/nieuzbrojonych wojskowych.
Broń główna: auto-karabin Hax-Orthlack "Taurus", auto-karabin wsparcia "Adder", autostrzelba.
Broń boczna: handkanona "Stormchild", ciężki pistolet Tranter .54.
Broń biała: noże zwykłe i bojowe, pałki zwykłe i teleskopowe.
Materiały wybuchowe: granaty Smoke, Frag i Krak, det-taśma, standardowy ładunek wybuchowy.
Opis: najemne zbiry, byli piraci oraz armsmeni floty komercyjnej, wyszkoleni i wyposażeni do standardu pozwalającego im na paramilitarne akcje lądowe. Niedawno przybyli na Farcast i starają się trzymać niski profil, aczkolwiek jednocześnie konkurując z Kasballiką o czarny rynek dóbr i usług. Obecność organizacji w Subsektorze Malfiańskim jest nietypowa - jej bazą operacyjną pozostaje Otchłań Hazeroth, przeciwległy kraniec Calixis.
W wyniku porozumienia między Kasballicą, rządem i Inkwizycją, Syndykat został wyparty ze swych interesów w Paramos de Vaquero. Pozostałości farcastańskiej branży w całości uciekają do prowincji Interior.
Adnotacja specjalna: Inkwizycja posiada podejrzenia / dowody na istnienie tajemniczej i przerażającej rasy Xenos znanej jako Slaught, która rezyduje w Hazeroth i kontroluje Syndykat jako szare eminencje. Nieznany jest cel pobytu Syndykatu na Farcast.
Adnotacja końcowa: w wyniku przedłużającego się konfliktu z siłami rządowymi / Inkwizycją oraz Postrzępionym Zapytaniem, farcastańska komórka Syndykatu została zniszczona.


Operatorzy Postrzępionego Zapytania
Wpis na Obsidian Portal.
Liczebność: zerowa; grupa zniszczona.
Opancerzenie i wyposażenie: pełne lekkie karapaksy oraz zaawansowane pancerze splotowe, osprzęt w standardzie "IG+". Dodatkowy sprzęt terenowy dostosowany do Farcast. Nieznana ilość pojazdów nieznanego typu.
Broń główna: karabinek szturmowy "Fangmouth", las-karabin wz. Roth "Lightning".
Broń boczna: laspistolet wz. Mars Mark III, krótki autopistolet wz. "Talon" Mark III.
Broń biała: mono-nóż bojowy..
Materiały wybuchowe: granaty Blind, Hallucinogen i Krak, det-taśma, Fycelina, bomby xeno-warp (Xenotech/Maletek).
Opis: świetnie wyszkoleni i wyposażeni agenci należący do Postrzępionego Zapytania, syndykatu przestępczego zamieszanego w szereg różnorakich herezji. Ich obecność na Farcast jest niewielka i w pełni zakonspirowana.
Adnotacja specjalna: zaobserwowano starcia między Postrzępionym Zapytaniem a Amarantynowym Syndykatem w dziczy. Ponadto, operatorzy eliminują wszelkie siły, które ich przypadkiem bądź celowo odkrywają. Nieznany jest cel ich pobytu na Farcast.
Adnotacja końcowaa: w wyniku przedłużającego się konfliktu z siłami rządowymi / Inkwizycją oraz Amarantynowym Syndykatem, farcastańska komórka Pytajników została zniszczona.

Obersoldaten Kompanie GmbH
Liczebność: zerowa; pozostałości batalionu ewakuowały się z Farcast.
Opancerzenie i wyposażenie: pełne lekkie karapaksy z ulepszeniami przeciwko toksynom i płomieniom, osprzęt w standardzie "IG+". Dodatkowy osprzęt dostosowany do operacji w próżni i warunkach zero-g. Pełne wyposażenie w pojazdy wojskowe w standardzie IG (zwiadowcy typu Sentinel i Tauros, BWP typu Chimera, lotnictwo typu Valkyrie i Vulture, wsparcie bojowe typu Bane Wolf, WZT typu Trojan).
Broń główna: autostrzelba Hax-Orthlack "Hammerer", ciężki pistolet maszynowy Avenger .54, bolter wz. Scourge MkII, szturmowy Stubber wz. Echon MkIII, DMR Hax-Orthlack "Righteous" (poszerzony magazynek).
Broń boczna: pistolet wz. Dorcas, pistolet bolterowy wz. Ceres, cieżki autopistolet bojowy Hecuter 9/5.
Broń biała: różna z ulepszeniami Mono, Tox Dispenser (standardowe toksyny typu Tox-Jack) i Exterminator.
Materiały wybuchowe: granaty Toxic, Krak, Rad, det-taśma, Fycelina.
Opis: Stara, pokaźna i niegdyś poważana grupa. Były członek Bractwa (calixjańskiej gildii najemników, do której należy Brutal Deluxe - i każda inna licząca się, *zalegalizowana* kompania). Od dłuższego czasu OK prowadziła praktyki na granicy legalności. W końcu podczas wojny domowej na Scintilli, jeszcze przed najazdem Chaosu, Kompanie splamiła się wieloma przestępstwami - złamaniem kontraktu, walką po obydwu stronach konfliktu (przy czym jedną stroną była władza imperialna a drugą heretycka rebelia), grabieżą rządowych rezerw złota, uśmierceniem wielu niewinnych (w tym prominentnych) obywateli Imperium oraz brutalnością przekraczającą nawet dopuszczalne limity Bractwa. Obersoldaten zostali przez Bractwo skreśleni z listy członków... co oznaczało, że od tamtej pory byli ściganymi przestępcami, tak przez siły porządkowe jak i inne kompanie z Bractwa. Do tej pory uniknęli sprawiedliwości. Nie przez ucieczkę, tylko przez rozwalanie wszystkich, którzy ich dopadli. Przez okres Wojny z Chaosem nie służyli w siłach heretyków, ale wciąż kontynuowali swoje szemrane praktyki zawodowe, nie raz i nie dwa nadużywając imienia Bractwa.
Adnotacja specjalna: Obersoldaten cieszą się nieoficjalną protekcją, zaopatrzeniem i kontraktami ze strony Hegemonii Skaelen-Har, jednego z domów sektorowych i wiodącego potentata na rynku przemysłu ciężkiego (czy też bardzo ciężkiego): statków, okrętów, satelit, stacji kosmicznych itp. Stanowią dodatkowe zabezpieczenie i kartę przetargową podczas "agresywnych negocjacji", kiedy standardowe siły bezpieczeństwa megakorporacji nie wystarczą.
Adnotacja końcowa: w wyniku działań wojennych, kompania utraciła połowę stanu osobowego i zmuszona była uciekać z Farcast przed gniewem swych pro-imperialnych wrogów.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 30-09-2017 o 18:56. Powód: Zmiany końcowe
Micas jest offline  
Stary 28-09-2016, 21:59   #4
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Kadra Rathbone

Lady Olianthe Rathbone
Calixipedia - Calixis Wikia
Klasyfikacja: Inkwizytor.
Specjalizacja: mastermind / close combat / stealth
Przynależność: Istvaanianie.
Wyposażenie: zaawansowany kombinezon stealth + ochrona oraz sprzęt wspomagający, pistolet bolterowy Sacristan, broń cyfrowa, miecz ze stali lathjańskiej (prawdopodobnie energetyczny), szereg rozmaitych przedmiotów odpowiednich dla danej sytuacji / misji.
Opis: De facto ostatni Inkwizytor z objętej klauzulą Excommunicate Traitoris radykalnej frakcji Istvaanian. Była członkini Kabały Tyrantine, objęta wyrokiem Carta Extremis przez Lorda Inkwizytora Caidina. Jeden z głównych celów Operacji Starscream. Podczas zamachu w Pałacu Tricorn utraciła prawdopodobną większość zasobów, w tym ludzkich, i straciła jeden z Mechanizmów Hyades. Wiadomo na pewno, że ma w planach odnalezienie pozostałych istniejących konstruktów tego typu celem użycia ich do manipulowania Gwiazdą Tyrana. Ostateczny cel nieznany (spekuluje się sprowadzenie na Calixis kolejnych lat zamętu i wojen w ramach istvaaniańskiej ideologii oraz zemstę na Ordos Calixis).
Po ucieczce z Tricorn / Sibellus / Scintilli i krachu frakcji Istvaanian widziano ją razem z jej kadrą i elektro-kapłanem Teslohmem w Subsektorze Malfiańskim, na świecie pogranicza/wojny Farcast.
Zginęła w pułapce fałszywego Mechanizmu Hyades (a de facto plazmowej bomby) podczas bitwy w atmosferze Kantana.
Status: KIA (Kantan / System Facrast / Subsektor Malfiański).

Annabelle Lia Waldcroft
Klasyfikacja: Eks-arystokratka / Asasyn.
Specjalizacja: socjalna / skrytobójstwa / Medicae.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Rathbone)
Wyposażenie: synskóra, bron cyfrowa, nieznana bron skrytobójcy, rozne toksyny i trucizny; odtrutki, zaawansowany medikit i stymulanty; nieznany sprzęt polowy/infiltracyjny. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: implant vox, implant volitor, matryca lokalizująca, respiracyjny implant filtrujacy, wtyczka cerebralna, implant pamięciowy, nieznane implanty wykorzystywane podczas kontaktow personalnych.
Opis: jedyna osoba wyższego stanu w Kadrze Rathbone. Pomniejsza córka Rodu Waldcroft, arystokratycznej rodziny ze Scintilli, niegdyś potężnej i sytuowanej (była głównym rywalem Domu Hax do objęcia urzędu Lorda Sektora Calixis), obecnie zaś wydziedziczonej i wymazanej z kart historii za dwukrotny bunt przeciwko władzom sektora i Adeptus Terra (Blada Krucjata / wojna domowa na Scintilli oraz drugi bunt Sinophii na Peryferiach). Wiadomo, że Annabelle Lia nie miała związku z pierwszą rebelia (przebywała rownież na Malfi w tym okresie, bez sensownego kontaktu z macierzą), zaś drugiej robiła czarny PR na salonach Malfi (ani chybi aby odzyskac łaskę Lorda Sektora Mariusa Haxa). W ramach "podziękowania", została uznana razem ze swoimi krewniakami za zdrajczynię Imperium. Od śmierci uratowała ją Inkwizytor Rathbone, u której słuzy jako kadrowa specjalistka od brudnej roboty i salonowych gier.
Zginęła w trakcie Operacji Starscream na Farcast (spalona na stosie przez Sejana).
Status: KIA (Farcast / Subsektor Malfiański).

Ann "Pistol"
Klasyfikacja: Desperado.
Specjalizacja: pistolety / heretek.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Rathbone).
Wyposażenie: wzmacniany kombinezon splotowy typu "Stealth", para ciężkich pistoletow typu Ripper, nieznana ilość i rodzaj innej broni pistoletowej i/lub cyfrowej, ostrze energetyczne, różne granaty, zestawy standardowych, namaszczonych i hereteckich narzedzi mechanicznych i elektronicznych. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, skóra próżniowa, implant vox, implant volitor, matryca lokalizująca, respiracyjny implant filtrujący, "stróż bólu", MIU, nieznane implanty pozwalające na manipulacje technologią, nieznane implanty przyspieszające refleks oraz ogólna prędkość i wydolność organizmu.
Opis: Były ganger/gangerka (płeć nieustalona, celowo utrzymywana androgyniczność) z Nova Castilla, stołecznego kopca na Fenksworld. Nazwisko nieznane. Obiekt jest recydywistą najwyższego sortu wg. Lex Imperialis i Credo Omnissiah, poszukiwany przez służby porządkowe Nova Castilla/Fenksworld, Divisio Immoralis, Adeptus Arbites i Collegiate Extremis z AdMechu za szereg przestępstw (od włamań do zabójstw) popełnionych za pomocą nieusankcjowanych manipulacji wszelaką technologią. Obiekt umknął pogoni dwa lata temu i został oczyszczony z zarzutów dzięki wcieleniu do Kadry Rathbone. Obecnie pełni rolę kadrowego hereteka, hakera, zawodowego włamywacza i pistolero.
Zginął/zginęła w trakcie Operacji Starscream na Farcast (podczas obławy przeprowadzonej przez Mordaxa Lestourgeona).
Status: KIA (Farcast / Subsektor Malfiański).

"Warchild"
Klasyfikacja: Eks-Szturmowiec IG.
Specjalizacja: ogólna / szturmowiec / grenadier.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Rathbone).
Wyposażenie: karapaks Szturmowca z ulepszeniami i pokryciem szokowym, zaawansowane systemy hełmu (różne tryby widzenia, gogle Preysense, voxlink, baza danych + HUD, Respirator, oddycharka z zapasem tlenu, Namierzacz), Granatnik automatyczny wz. Voss (najróżniejsze granaty kontaktowe i czasowe - w tym unikatowe), Dostosowany pistolet bolterowy "Mauler" (bolty Stalker i Kraken), dwa piłonoże. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, skóra próżniowa, implant vox, implant volitor, matryca lokalizująca, system respiracyjno-filtrujący dobrej jakości, serce, syntetyczne wszczepy mięśniowe, "stróż bólu", osprzęt celowniczy typu TCI (pochodzenie nieznane - prawdopodobnie zagrabiony z ciała jednego z Tech-Gwardzistów Skitarii z AdMech).
Opis: "Młodsza kopia" Gideona Leutze. "Warchild" to pseudonim, imię i nazwisko nieznane (prawdopodobnie nie istnieje). Niewiele wiadomo na temat obiektu. Weteran oddziałów specjalnych i black ops (prawdopodobnie służył w Officio Sabatorum przed zwerbowaniem przez =][=). Podobnie jak Krieganin, do którego bywał przyrównywany pośród Istvaanian, pochodzi z jednego ze światów wojny (pewnym jest, że z jednego z calixjańskich - prawdopodobnie z Kulth na Peryferiach) i od najmłodszych lat zmuszony byl walczyć o życie i parać się żołnierka przeciw wrogom Ludzkości. Pozbawiony emocji i rozbudowanego ego, ślepo posłuszny przełożonym i wyjątkowo sprawny w boju, służy za "mocny argument" Kadry Rathbone.
Zginął podczas bitwy w atmosferze Kantana z ręki Kaarela Cotanta.
Status: KIA (Kantan / System Farcast / Subsektor Malfiański).

Gaston Weller
Klasyfikacja: Eks-Gwardzista.
Specjalizacja: ogólna / saper / AT.
Przynależność: Inkwizycja/Ordo Hereticus/Istvaanianie (Inkwizytor Rathbone)
Wyposażenie: lekki karapaks Enforcer, kustomowy ciężki auto-hellgun z podwieszaną ciężką strzelbą na śrut kalibru .8, Ciężki autopistolet bojowy Hecuter 9/5, mono-nóż wojenny, różne granaty i materiały wybuchowe, nieznana broń przeciwpancerna. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, implant vox, implant volitor, matryca lokalizująca, respiracyjny implant filtrujący.
Opis: żołnierz-weteran podchodzący z pogranicznego świata o nazwie Modra. Karierę wojskową zaczynał jako poborowy w Armii Obronnej (modrańskim PDF) i szybko zaczął nabierać doświadczenia w walce z anty-imperialnymi "aktywistami" i inwazją Kosmicznych Orków z Waaagh! Grimtoof. Za skuteczność wcielony do tamtejszych służb specjalnych, a później jako sierżant do nowego, Pierwszego Regimentu Modrańskich Grenadierów (ciężkiej piechoty IG), gdzie przeszedł intensywny trening saperski i przeciwpancerny. Swoje zdolności szlifował na wielu polach bitew z Orkami i Severańskim Dominatem na całym Froncie Spinward. Zwerbowany przez Rathbone rok temu wprost z pól bitewnych Kulth. W przeciwieństwie do swoich pobratymców, lubuje się w broni laserowej - od Rathbone dostał nawet dyspensę, aby stworzyć unikatowy, heretecki egzemplarz las-karabinu typu hot-shot (ze znaczacym udziałem kadrowego hereteka).
Poległ z ręki Christophera "Blackhole'a" Blaine'a podczas bitwy w atmosferze Kantana.
Status: KIA (Kantan / System Farcast / Subsektor Malfiański).
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 01-10-2017 o 03:46. Powód: Zmiany końcowe
Micas jest offline  
Stary 28-09-2016, 22:01   #5
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
NPC na Farcast

Siemion "Szlug" Kazik

Klasyfikacja: baron Kasballiki / agent Inkwizycji.
Specjalizacja: Seneszal/Akwizycjonista (wg. RT), Desperado/Cult-Stalker (wg. DH1).
Przynależność: Kasballica (oficjalnie) / Inkwizycja (Ordo, frakcja i Inkwizytor nieznane; podejrzewane: Ordo Hereticus lub Ordo Excorium lub Ordo Sicarius, jedna z frakcji radykalnych, Inkwizytor Silas Marr).
Wyposażenie: Urządzenie miotające strzałki Cadence "Widower" (igły standard Tox i Micro-Blast), Kompaktowa strzelba 273 Meglodon-3 (śrut kondensacyjny i gazowy [duszący]), ubiór splotowy, tarcza refrakcyjna wz. Bront, broń cyfrowa, kabel pamięciowy, szoker, różny sprzęt do prowadzenia komercji i archiwistyki (np. personalny cogitator).
Bionika: implant vox, implant volitor, wtyczka cerebralna, implant pamięciowy najlepszej jakości, "światło złodzieja", implanty inter-rogówkowe, matryca lokalizującą, Scribe-tines najlepszej jakości.
Opis: obiekt pełniący rolę tzw. "barona" syndykatu przestępczego Kasballica w systemie Farcast. Nazwisko jest pseudonimem, alter ego obmyślonym na potrzeby skutecznej infiltracji syndykatu - obiekt jest bowiem tajnym agentem Inkwizycji dosyć wysokiego stopnia (Agent Tronu, kwalifikowany do udziału w inkwizytorskiej Kadrze) o kryptonimie J-24. Brak informacji o mocodawcy, przekonaniach i przynależności zakonnej. Akta mowią o wyjątkowej przebiegłości, umiejętnościach socjalnych i oddaniu sprawie Inkwizycji oraz szerszego Imperium. Ślady działalności obiektu (w ramach różnych alter ego) z przeszłości wykryte na: Scintilli, Malfi, Alactrze, Port Gavinus, 41 Pry, Kessae, Port Wander, Footfall. Szeroka znajomość i kontakty w: półświatku, domach sektorowych, Marchiach Drususa, Ekspansji Koronus.
Status: aktywny (Okręg Centralny / Farcast / Subsektor Malfiański).

Esteban Kang Durante

Klasyfikacja: Planetarny Gubernator na Farcast.
Specjalizacja: Generalissimo sił zbrojnych Farcast / eks-pułkownik IG.
Przynależność: Adeptus Terra (korpus Imperialnych Dowódców).
Wyposażenie: mundur splotowy [ulepszenie: wzmacniane naramienniki] i/lub lekki pancerz wspomagany Lidhl [ulepszenia: heraldyka lumenowa, pole szokowe, tunika balistyczna], laspistolet oficerski "Emperor's Voice", buława dowódcza, nóż-trofeum z zębu Krakena Pustki. Inne wyposażenie nieznane. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: implant vox, wtyczka cerebralna, implant pamięciowy, matryca lokalizująca, implanty inter-rogówkowe, system respiracyjno-filtrujący dobrej jakości, implant głosowy.
Opis: znany pośród Farcastan jako "El Kang", Durante jest pułkownikiem IG (twórca i dowódca Pierwszego Farcastańskiego Regimentu Partyzantów) w stanie spoczynku i obecnie panującym Gubernatorem na Farcast. Jego dożywotnia kadencja została przypieczętowana trzydzieści pięć lat temu poprzez aklamację na Zgromadzeniu Planetarnym i zatwierdzona bez oporów przez korpus Imperialnych Komandorów Adeptus Terra. Ledwo dwa lata później Zgromadzenie zostało przezeń rozwiązane, a jego członkowie otrzymali inne posady rządowe bądź "zniknęli z radaru". Trzy kolejne lata później nastąpił wybuch wojny domowej, kiedy El Kang przeprowadzał coraz ściślejsze kontrole, czystki i konsolidację władzy nad planetą i jej służbami. Typ "oświeconego dyktatora" o poglądach nacjonalistycznych i absolutystycznych. Wizjoner i mówca. Tyran i okrutnik. Popularny pośród wielu mieszczan i mundurowych, znienawidzony przez opozycję i chłopów. Zadeklarowany, wręcz nienawistny przeciwnik rebeliantów z EP, w szczególności jej liderki. Polityczne relacje z IG, AdMech i Munitorium bardzo dobre, z Ministorum napięte (wini kościół za nieoficjalne wspieranie rebelii). Poważne i nieoficjalne (głównie rozpowszechniane przez opozycję, EP i "wrogów imperialnego narodu Farcast") oskarżenia o korupcję, nadużycia władzy i inne przestępstwa.
Status: aktywny (Imperialne Miasto / Okręg Centralny / Farcast / Subsektor Malfiański).

Cecillia Eguzkine

Klasyfikacja: Mówczyni Rady Szlacheckiej (była liderka rewolucjonistów na Farcast).
Specjalizacja: eks-szlachcianka / eks-"Niosąca Pochodnie" od Missionaria Galaxia.
Przynależność: Rada Szlachecka na Farcast (dawniej Ejército del Pueblo).
Wyposażenie: DMR wz. Armageddon (naboje Amputator i Penetrator), Ręczny miotacz płomieni wz. Mezoa (paliwo błogosławione i Tox), Pancerz termiczny "Frost" [ulepszenia: pokrycie Cameleoline, maskowanie Preysense, tunika balistyczna], Ostrze Quicksilver, Pole refrakcyjne wz. Mars, nieznany inny sprzęt/broń. Wszystko najlepszej jakości.
Bionika: opancerzenie podskórne i czaszkowe dobrej jakości, implant vox, wtyczka cerebralna, matryca lokalizująca, bioniczny system respiracyjny dobrej jakości, implant głosowy, implant pamięciowy, implanty inter-rogówkowe, "światło złodzieja".
Opis: reformatorka i obecna przywódczyni ruchu EP na Farcast. Wyrosła z jednej z lokalnych rodzin arystokratycznych, prominentów Zgromadzenia Planetarnego, popadłej w niełaskę u obecnego Gubernatora i wydziedziczonej. Dowiedziawszy się o losie rodziny, Eguzkine wykorzystała swój status doświadczonej i zaufanej misjonarki (de facto tzw. "Niosącej Pochodnię") z Missionaria Galaxia do przybycia na Farcast, otrzymania nieoficjalnego wsparcia ze strony pewnych kościelnych koterii przeciwko "krwiożerczemu tyranowi". Pierwsze lata wojny spędziła w dziczy, podburzając dzikusów do walki z władzą (i nie tylko, gdyż tubylcy pod pojęciem władzy dokonywali pogromów osadników bez zważania na przynależność polityczną). Po klęsce tzw. Armii Wolności, Eguzkine wyszła z cienia i objęła kierownictwo nad rewolucją, nakierowując ją ideologicznie i dokonując reformacji w ruch EP. Obecnie prowadzi wojnę asymetryczną z siłami rządowymi, pozostając nieuchwytna - acz obecna - w samym Okręgu Centralnym (niebezpieczny, acz wysoce propagandowy proceder). Oskarżana przez niektórych o spowodowanie "zniknięcia" dawnych liderów rebelii, bezlitosne duszenie wszelkich dewiacji ideologicznych w ruchu oraz o potajemne kontakty z półświatkiem (w tym utrzymywanie handlu narkotykami).
Adnotacja końcowa: w wyniku "Operacji Farcast" i walk z siłami pro-istvaniańskimi, Eguzkine zawarła ugodę z El Kangiem i doprowadziła do zniszczenia zdrajców we własnej organizacji. Po zakończeniu walk rozwiązała EP i zajęła miejsce jako Mówczyni odtworzonej Rady Szlacheckiej na Farcast w ramach kompromisu wypracowanego przez Inkwizytora OS, Jethro Sejana.
Status: aktywna (Okręg Centralny / Farcast / Subsektor Malfiański).

Lista pomniejszych enpeców:
- Kobal Aizdar (Rogue Trader; Lord-kapitan Pax Behemoth)
- Aquila Tomaso (szefowa Departamento Munitorium na Farcast)
- Traggat Loege (Starszy Arbitrator; komendant posterunku Adeptus Arbites; późniejszy członek Rady Czterech, organu sprawującego władzę na Farcast)
- Anna "Blondyna" Roverti (szefowa Zimnej Gildii na Farcast)
- Vance Nikeos (kapitan Brutal Deluxe)
- Daggion Mekhetu Deepstar (Rogue Trader; Lord-kapitan Ostatniej Szansy)
- Tiburtius Valentinianus (wysłannik Kościoła Peryferyjnego z Alactry; obrany Arcybiskupem Farcast i członkiem Rady Czterech)

Martwi enpece:
- Pablo Vasquez (sędzia z nadania rządu lokalnego)
- Adalberto Mascona (majster dokerski z Imperialnego Miasta, świadek Rathbone)
- O-775 (serwitor dokerski z Imperialnego Miasta, świadek Kadry Rathbone)
- Ivan Dvortsov (gangster z Imperialnego Miasta; "wasal" Kasballiki)
- Rodrigo Gomez (Kapitan Floty FAS-F; kapitan Defensor del Farcast)
- Paulina Legrand (sabotażystka i trenerka partyzantów z EP)
- Patricia Destri (chłopka pańszczyźniana ze wsi Meguila; świadek Rathbone)
- "Cecilia Eguzkine" (sobowtór / dublerka / pozorantka)
- "Dagon Caidin" (klon dawno zmarłego Dagona Caidina, lider Koterii Caidinowców na Farcast)
* Koteria Caidinowców (grupa inkwizycyjnych Akolitów i Agentów Tronu od Lorda Inkwizytora Caidina)
- Teofil Varrn (major, zastępca dowódcy Obersoldaten Kompanie GmbH)
- Helmuth von Bergstoff (podpułkownik, głównodowodzący Obersoldaten)
- Inigo Iglesias (kapitan MP-F, zdrajca od Istvanian)
- Armando Le Paz (audytor Dynastii Machenko; dyrektor na Farcast)
- Harnold Terrence (szef armsmenów Dynastii Machenko)
- Sybilla Guyet (sekretarz gubernatora; szefowa urzędu planetarnego)
- Marko Rodriguez (Padre Familii Rodriguez, pomniejszego producenta narkotyków)
- Eusebio Ortega (głowa Kartelu Ortega, poważnego gracza na rynku dragów)
- Valer Cantano (przemytnik z Imperialnego Miasta; współpracownik Zimnej Gildii)
- Juan Antonio Bandera (generał FAP-F, zdrajca od Istvanian)
- Sigvon Umberhair (major, dowódca istvaniańskich gwardzistów)
- Ché (agent i zaopatrzeniowiec EP; późniejszy lider radykałów tejże frakcji)
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 30-09-2017 o 19:05. Powód: Zmiany końcowe
Micas jest offline  
Stary 28-10-2016, 14:30   #6
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Rozdział II - Aktywa Ekipy

Chimera
Typ: bojowy wóz piechoty (napęd gąsienicowy).
Uzbrojenie: Multilaser (wieża; wersja z DH1), Ciężki Flamer wz. Mezoa (front), Ciężki Stubber "Bulldog" (właz górny), 6x Zamykany luft strzelecki (burty kabiny pasażerskiej; dla broni pistoletowej i karabinowej; kable zasilające do broni laserowej), Rakieta typu Hunter-Killer.
Ulepszenia: Przystosowanie do Trudnego Terenu, Lemiesz/Pług, Wzmocnione Poszycie/Struktura.
Załoga: 4 (Kierowca, Strzelec przedni, Strzelec wieżowy, Strzelec cekaemu/operator vox castera/dowódca).
Pasażerowie: 12 z osprzętem.
Transport: skrzynie z osprzętem / kanistry z paliwem (dach), 2 autocykle przytroczone łańcuchami (burty).

Autocykle "Dnepr" i "Ural"
Typ: Ciężkie motocykle wojskowe.
Uzbrojenie: brak.
Ulepszenia: Przystosowanie do Trudnego Terenu.
Załoga: 1 (Kierowca).
Pasażerowie: 1.
Transport: juki z osprzętem / ekstra paliwem.

Amunicja do broni pokładowej
2 akumulatory do Mlasera (2x60; Chimera).
1 butla paliwa standard do Hflamera (1x20 wystrzałów; Chimera).
5 skrzynek z nabojami do "Bulldoga" (1x50 zwykłe ammo, 4x50 smugowe; Chimera).

Ekwipunek drużynowy
- Drusine Incense; 0.5kg; Rare; RT/FAC; 97; Nearby characters with Pure Faith reduce Fear rating of daemons and psykers to 1. Negates Incorporeal and Phase traits. Burns for 1d10+20 minutes (2 sztuki).
- Comm Leech; 1kg; Very Rare; DH2; 175; A tool to intercept transmissions. If the Tech-Use test is failed by more than [Int bonus] degrees, all targets become aware that someone is trying to intercept the signal.
- Signal Jammer; 2kg; Rare; OW; 203; A device that jams communication signals. Basic models are obvious; more advanced ones can work undetected.
- Static Generator; 3kg; Very Rare; OW; 203; Jams all frequencies within 30 meters. Very obvious.
- Krytron-plasma Detonator; 0.5kg; Rare; FAC; 97; +20 to Demolition tests to Place Explosives. May spend a Fate point to cancel an accidental detonation.
- markery stroboskopowe na podczerwień (3 sztuki).
- przenośny auspex do wykrywania min
- De-Tox (3 dawki).
- Medikit (plus 6 dawek Stimm).
- serwoczaszki z pict-recorderami i auspexami (spełniające funkcje dronów) [2 sztuki].
- 2 Opancerzone namioty "żukowe" (6-osobowe)
- Zestaw Krzykaczy (tryby głośne i ciche)
- Melta Bomb 12 kg Very Rare (2 sztuki).
- Demolition Charge; 1kg; Scarce; OW; 201; An explosive charge. Does 3d10X+(2*kg). Blast radius is kg*5. Setting and defusing requires a Tech-Use test (see OW 133) [5 kilo].
- Moździerz wz. Locke (6 granatów Frag, 2 petardy dymne, 1 flara "Gwiezdna")
- 2 jednorazowe wyrzutnie RPG (Frag)
- 2 jednorazowe wyrzutnie RPG (Krak)

Pseudonimy przykrywek

Nota: Jeśli nie opisano inaczej, pseudonim tyczy się personaliów z Brutal Deluxe.
Jethro Sejan - Pan Jones
Matuzalem - Isaac Enoch
Kaarel Cotant - Eryk Smith
Durran Morgenstern - Zigfrid Marrken (Administratum)
Christopher Blaine - Joe Labero
Mordax Lestourgeon - Vasily Chernov
Dieter Diesel - Terrence Weber
Cortez Abaroa - Miguel Cordoba

Straty osobowe
Kelvar Lezer (pseud. Patrice LeMans; poległ w ataku Obersoldaten na baze BD)
Zak Eres (pseud. Zach Carver; poległ w ataku rakietowym podczas spotkania z EP)
Valeria Flavia (pseud. Brzytwa / La Viuda; poległa podczas zamachu na dowództwo Obersoldaten GmbH)
Bruno Falker (pseud. Mel Jericho; zdezerterował po robieniu za istvaniańskiego informatora)

Pojazdy utracone
Valkyrie Sky Talon
Typ: transporter wojskowy typu VTOL (zmodyfikowany / wzmocniony).
Uzbrojenie: Ciężki bolter wz. Accatran (dziób), 2x Wyrzutnia minirakiet Frag (skrzydła), Rakieta typu Hunter-Killer (korpus).
Ulepszenia: Opancerzony Kokpit, Systemy Namierzania, Wyrzutnia Wabików.
Załoga: 1 (Pilot).
Pasażerowie: 0.
Transport: 1 pojazd gabarytów Chimery lub mniejszych.
Adnotacja: strącony podczas bitwy w atmosferze Kantana.

Baza Jaguarów

Lokalizacja: Wygasły, zarośnięty wulkan w prowincji Interior. Element krańcowy większego łańcucha wzgórzowo-górskiego, położonego w niezagospodarowanej dżungli.

Elementy:
- Krater / Komin (dość ciasny wlot dla pojazdów wielkości Valkyrie; wymaga Pilotażu i/lub Wspinaczki z liną)
- Grota wodna (centrum wulkanu, spory staw wodny okolony skalistą "plażą"; lądowisko/parking dla pojazdów)
- Korytarz 1 (do rozpadliny; człowiek się pomieści; wymagana Wspinaczka)
- Korytarz 2 (do groty wielkiej; motocykle się mieszczą)
- Rozpadlina (blisko szczytu, pozostałość po stożku pasożytniczym; antena vox + kabel do groty wielkiej; punkt widokowy)
- Grota wielka (obozowisko: namioty, utensylia, "sala odpraw", vox-stacja, itp.)
- Korytarz 3 (do groty małej; motory się mieszczą)
- Korytarz 4 (do wyjścia A; motory się mieszczą)
- Korytarz 5 (do wyjścia B; dla grotołazów, tylko lekki ekwipunek osobisty się zmieści... ledwo)
- Grota mała (logistyka: skład, warsztat)
- Wyjście A ("główne"; motory się mieszczą; wychodzi na półkę skalną w połowie wulkanu, skąd prowadzi ścieżka wgłąb gór/skalistych wzgórz; zejście do podnóża wulkanu wymaga Wspinaczki i jest niemożliwe dla pojazdów)
- Wyjście B (awaryjne; patrz korytarz 5; wychodzi do zarośniętego "ślepego zaułka" między wulkanem a wzgórzem)

Zasoby i Cechy:
- Szybkorosnąca flora zdatna do spożycia z Bioniką Gastralną + bogate źródło wody wysokozmineralizowanej (samowystarczalność żywieniowa dla całej ekipy)
- Wyziew geotermalny na skraju Korytarza (zagospodarowany; generuje prąd elektryczny; niezależność energetyczno-termiczna dla ekipy - do pewnego stopnia)
- Oświetlenie wewnętrzne i, tym samym, instalacja elektryczna
- Kamuflaż (skały wulkaniczne odporne na skanowanie elektroniczne [vox, termo, infrared, itp.; w obydwie strony]; flora i siatki kamuflujące wejścia)
- Najlepszy punkt widokowy w okolicy
- Brak łatwego podejścia (oraz całkowity brak dróg koniecznych dla większości pojazdów)
- Lekkie fortyfikacje (skałobeton i flakdykty w wejściach i korytarzach; przesieki/zasieki wokół wulkanu/w dziczy, w tym z drutu kolczastego)

Kryjówki

Imperialne Miasto:
- Pustostan na styku dzielnic, przy głównej arterii tranzytowej i burdelu "Trzy Koła" ("prezent" od Szluga)
- Ślepy zaułek w kanałach pod zachodnim centrum

Okręg Centralny:
- Baza w wulkanie (patrz wyżej; ściśle tajna)
- Opuszczona wodna grota (południowo-zachodnie Jezioro Kolonialne)
- Grota górska (zachodni skraj Terrańskiej Grani)
- Opuszczona przystań rzeczna (prowincja Interior; najbliżej bazy w wulkanie)

Spalone:
- Baza Brutal Deluxe w kanionie (Paramos de Vaquero, Wyżyna Zachodnia)
- Baza Brutal Deluxe u Dynastii Machenko (Exterior)
- Kontener mieszkalny we wschodnich favelas (Imperialne Miasto)
- Stary magazyn w zachodniej przystani (Imperialne Miasto; zniszczony w trakcie walk)
- Stary magazyn w jednym z miasteczek (prowincja Exterior; zniszczony w trakcie walk)
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 30-09-2017 o 19:21. Powód: Zmiany końcowe
Micas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172