Ogólne informacje Menu główne: System walki Statystyki graczy Leksykon postaci Stan konta misji: 14 950 kredytów Historia transakcji: Zakupy na targu Omegi - 5 150 k. Przelew (z: komputer kapitana; do: <prywatny numer konta>) - 30 000 k. Mapy statku: Legenda: 1 – śluza powietrzna 2 – stanowisko pilota 3 – mapa galaktyki 4 – stanowisko nawigatora 5 – kwatery załogi 6 – schody na poziom 2. 7 – stołówka 8 – zbrojownia 9 – stacja medyczna 10 – pokład obserwacyjny 11 – toalety 12 – kuchnia 13 – właz do maszynowni 14, 15, 16, 17 – sypialnie 18 – składowisko śmieci ze śluzą powietrzna 19 - sala odpraw i główny terminal komunikacyjny 20 – stanowisko kapsuł ratunkowych 21 – magazyn 22 – biuro kapitana Zawartość zbrojowni: Aktualnie posiadane jednostki medi-żelu: 3 Maksymalna pojemność zasobnika: 4 Cytat:
|
System walki (bez umiejętności) OGÓLNE ZAŁOŻENIA Akcja: Akcją jest: Strzal Użycie mocy Ruch Atak wrecz Zmiana broni Wykonanie akcji konczy ture postaci. Postac może wykonać maksymalnie jedna akcje na ture. Inicjatywa: Przyporzadkowanie numerow postaciom biorącym udział w walce. Kolejne losowanie bez zwracania. Siatka na mapie: Jedna kratka na mapie to 2,5mx2,5m. Ruch: Postac deklarujaca ruch w turze, przebiec moze maksymalnie odleglosc 2 kratek.. Wyjatki: mech YMIR, elkorowie, mech Atlas (1 kr./ture). Uwaga: ruch wyczerpuje akcje. Rozmiary: Rozmiar wpływa na obrażenia i PT w walce wręcz. a) duzy – kroganin, yahg, elkor, mech YMIR b) sredni – wszystkie poza wyżej i nizej wymienionymi c) maly – volus, mech FENRIS, varren WALKA Wartości zycia i tarcz bohaterow: Sa one jednakowe z wartościami archetypu danej postaci z ME3 Multiplayer. Uzyskanie finalnej liczby punktów zycia i punktów tarcz dokonuje się poprzez sumowanie wartości bazowych i wynikających z ekwipunku oraz talentow. Test na celnosc: Rzutem na celnosc jest 1k100. W zaleznosci od celności wyróżniamy tu dwa tryby: 1) dla celności większej niż 50 - Poziom Trudnosci (PT) jest zależny od broni. Przykład: strzelba Katana IV ma celnosc 70. Jeśli wynik x< lub rowny 70 - postac trafia. Jeśli >70 pudluje. 2) dla celności mniejszej niż 50 - w wypadku broni o niższej celności niż 50, PT testu na celnosc wynosi 50, a celnosc broni stanowi karę do wyniku. Test na atak wrecz: Rzutem na sukces ataku wręcz jest 1k100. PT: a) dla rozmiaru przeciwnika „duży”: 25 b) dla rozmiaru przeciwnika „średni”: 50 c) dla rozmiaru przeciwnika „mały”: 75 Obrazenia zadawane w wyniku ataku wrecz: a) dla rozmiaru „duzy” - 75 b) dla rozmiaru „sredni” - 50 c) dla rozmiaru „maly” - 25 Sa to wartości bazowe, do których dolicza się ewentualne bonusy z ekwipunku czy drzewek umiejetnosci. Uzycie mocy: Uzycie mocy, o ile nie wiaze się ze strzalem, nie wymaga testu i zawsze konczy się sukcesem, o ile wroga postac nie znajduje się za oslona. Obrazenia: Zadanie obrazen nastepuje po udanym teście celności. Liczbe obrazen określa roznica obrazen broni i ochrony przed obrażeniami pancerza atakowanego. W wypadku zadania obrazen moca biotyczna/technologiczna, role ochrony przed obrażeniami odgrywa wspolczynnik ochrony biotycznej/technologicznej. Cytat:
Zasieg w walce: Bazowy zasieg strzalu/mocy to 4 kratki. Wyjątek: dla strzelby - 2. Oddalenie dalsze niz 4 pola od celu strzalu rowna sie -10 pkt do testu celności za kazde pole. Nie dotyczy karabinow snajperskich. PT podczas strzalu na sasiednie pole wynosi 90 lub, jesli wskaźnik celności postaci jest wyższy, wartość tego wskaźnika. Wyjatki: strzelba zawsze ma PT: 100, karabin snajperski -25. Oslony: Oslona chroni całkowicie przed strzałami i mocami, które wykonywane sa przez postaci znajdujące się w linii prostej za oslona. Kazda akcja ofensywna powoduje wychylenie się zza oslony. W takim wypadku postac jest traktowana, jakby nie była za oslona od chwili, gdy zaatakuje, do czasu, aż nastapi jej kolejna tura. Ukrycie się za oslona, jak i wychylenie się, nie marnuje akcji. Granaty: Zasieg rzucenia granatu wynosi bazowo 4 kratki. Zasieg uderzenia granatu obejmuje pole, na które został rzucony i pola sąsiednie. Granat zadaje bazowo 150 pkt obrazen. Druzyna może posiadac przy sobie bazowo maksymalnie 5 granatow. Cooldown: Czas cooldownu to 1 tura. Jest on równoczesny, co oznacza, ze uzycie jednej mocy blokuje na kolejna ture dostep do wszystkich. Przegrzanie: Użycie broni X razy pod rząd (, gdzie X oznacza liczbe strzalow do przegrzania broni), skutkuje przegrzaniem. Przegrzanie trwa jedną turę i uniemożliwia korzystanie z broni. Dla dwucyfrowych wartości strzalow do przegrzania, przesuwamy przecinek o jedno miejsce w lewo. Regeneracja zdrowia i tarcz: Tarcze regenerują się w całości po każdej skończonej walce. Zdrowie nie regeneruje się samoczynnie. Ograniczenia biotyki/technologii: Moce majace na celu rzucenie/podniesienie przeciwnika o rozmiarze „dużym” koncza się automatyczna porazka, pod warunkiem ze postac atakujaca nie posiada tej rozwiniętej do poziomu 4. Hakowanie mechow YMIR jest możliwe od 3. poziomu umiejetnosci „Hakowanie SI”. System ran: Klasyfikacja ran zalezna jest od stopnia utraty zycia (uwaga: do zycia tarcze się nie wliczają). Klasyfikacja ran: <100% - brak odniesionych ran. <75% - drobne rany, nie potrzeba leczenia. <50% - mocniejsze zranienie. Wymaga 1 medi-zelu. <20% - silne zranienie. Wymaga hospitalizacji w stacji medycznej. EKWIPUNEK Statystyki broni: Obrazenia: ilość zadawanych obrazen w ciągu jednej tury. Strzaly do przegrzania: zob.: „Przegrzanie” Wskaznik celności: zob. „Celnosc”. Statystyki pancerza: Ochrona przed obrażeniami: wartość odejmowana od otrzymywanych obrazen. Bonus do tarcz: wartość dodawana do punktów tarcz postaci. Ochrona biotyczna/technologiczna: wartość odejmowana od otrzymywanych obrazen z mocy biotycznych/technologicznych. Statystyki wzmacniacza biotycznego: Bonus mocy: jest to wartość dodana do obrazen zadanych przeciwnikowi podczas ataku biotycznego. Bonus do cooldownu: z kazda tura sumujemy ten bonus. Gdy osiągnie wartość 100 zapewnia ture pozbawiona cooldownu, w wypadku nastepnego uzycia mocy. Bonus trwania: j. w. Gdy dojdzie do stu, po uzyciu mocy, czas jej trwania wydluza się o jedna ture. Tak wiec wtedy np. umiejetnosc „Podniesienie” unosi przeciwnika w powietrzu na 2 tury, a nie bazowa 1. Jeśli po osiagnieciu wartości 100 uzyta zostanie moc niepowodujaca czasowej konsekwencji (jak Rzut), wartość przestaje się kumulowac. Statystyki omni-klucza: Bonus do tarcz: wartość dodana do tarcz postaci. Bonus do cooldownu zdolności technologicznych: jak przy biotyce. Bonus do leczenia: przy uzyciu medi-zelu leczy o X% więcej obrazen, gdzie X oznacza wartość liczbowa opisywanego bonusu. Ulepszenia amunicji: Można posiadac maksymalnie dwa aktywne ulepszenia amunicji na postac. Można uzywac wszystkich rodzajow amunicji poza: anty-biotyczna/anty-technologiczna, dewastujaca i oslepiajaca. Wyjatek: amunicje wybuchowa określa tylko wspolczynnik „Premia do obrazen”, jednak jej uzycie liczyc się musi z podwójnie przyspieszonym tempem przegrzewania się broni. Ulepszenia broni: Na te chwile niedostępne. Ulepszenia pancerza: Na tę chwilę niedostępne. Ulepszenia granatow: Można posiadac maksymalnie jedno 1 aktywne ulepszenie granatow. Wyrozniamy nastepujace typy ulepszeń granatow: a) kriogeniczny – ma szanse na zamrozenie wszystkich przeciwnikow na polu, na które został rzucony i na polach sąsiednich. Szanse na zamrozenie określa procent podany w statystyce ulepszenia. b) fuzyjny – zadaje X dodatkowych obrażenia od toksyn, gdzie X jest wartoscia ze statystyk ulepszenia. c) zapalający – zadaje X obrazen na kazda ture. Czas jego dzialania to 5 tur. X jest wartoscia ze statystyk ulepszenia. Omni-żel i medi-żel: Omni-żel nie jest traktowany w kategoriach mechaniki. Medi-żel leczy 150 pkt. Obrażeń (uwaga: nie tarcz, tylko zdrowia). Maksymalnie drużyna może posiadać 5 jednostek medi-żelu przy sobie. |
Statystyki postaci graczy (także: opisy umiejętności + ekwipunek) Klasa: Turian Soldier Życie: 700 Tarcze: 1219 Obrażenia z ataku wręcz: 58 Umiejętności: Cytat:
Cytat:
Klasa: Volus Protector Vanguard Życie: 178 Tarcze: 718 Obrażenia z ataku wręcz: 29 Umiejętności: Cytat:
Cytat:
Klasa: Asari adept Życie: 575 Tarcze: 625 Obrażenia z ataku wręcz: 58 Umiejętności: Cytat:
Cytat:
Klasa: Turian Ghost Infiltrator Życie: 575 Tarcze: 956 Obrażenia z ataku wręcz: 58 Umiejętności: Cytat:
Cytat:
|
AGANA TEMI Agana Temi (ur. 1633 r. kalendarza ziemskiego na Thesii) – starsza komandos asari, znana biotyczka, mediatorka podczas Wojny Pierwszego Kontaktu; w 1899 r. wysunięta przez konfederację Republik Asari jako kandydatka na WiDMO. Znana z operacji wywiadowczych w Układach Terminusa. Jej miejsce pobytu, jak i przebieg kariery, są utajnione przez Radę Cytadeli od 1923 roku. Źródło: extranet Akta Rady Cytadeli: Imię: Agana Nazwisko: Temi Pochodzenie: Thessia Wiek: 551 Specjalizacja wojskowa: Adept Rodzina: <brak danych> Życiorys: W 1688 agentka Temi wpadła w konflikt ze swoją rodziną i opuściła ją. Tło konfliktu nieznane. Na lata 1690 - 1815 datuje się jej działalność kryminalną; szczegóły w większości nieznane. Działania te odbywały się w większości poza obszarem Rady Cytadeli. W 1815 roku agentka Temi zaciąga się do wojska. Jej szybki awans i wyjątkowa skuteczność implikują wysunięcie jej kandydatury na Widmo ze strony Republik Asari. Przebieg kariery WiDMA: 1900 - 1905: rozbijanie zbrojnych grup piratów w Systemach Terminusa 1905 - 1908: zadania kontrwywiadowcze w szeregach batariańskich łowców niewolników. 1908: odznaczenie honorowe Rady Cytadeli za misję z lat 1905-1908. 1908 - 1980: utajnione działania infiltracyjne na terenie Systemów Terminusa; misja przerwana. 1980-1982: działania wywiadowcze na Omedze skupione wokół osoby Arii T'Loak. Misja zakończona; fałszywa tożsamość spalona. 1982 - 1999: kontynuacja misji w Układach Terminusa. 1999: rozprawa przeciw Aganie Temi ws. zabójstwa salariańskiego Widma Eremicka Tau. Wyrok uniewinniający. 1999 - 2001: urlop na życzenie spędzony na Thesii. 2001 - 2066: kierowanie ekipą badawczą w obrębie przekaźnika Omega-4. 2066-2157: misje infiltracyjne wśród grup najemniczych Omegi. Samowolne opuszczenie misji. 2157: nieformalna mediacja między turianami a ludźmi, która po dwóch miesiącach otrzymała oficjalną prawomocność od Rady Cytadeli. 2158: odznaczenie od Rady Cytadeli za mediację podczas Wojny Pierwszego Kontaktu. Jednocześnie rozprawa przeciw Aganie Temi ws. jej samowolnego opuszczenia przydzielonej misji. Wyrok: usunięcie z szeregów Widm. Rok 2159 stanowi przerwę w karierze agentki. 2160: przywrócenie do służby. 2160 - 2183: misje inflitracyjne wśród najemniczych grup Omegi; podejrzenie spalenia tożsamości. 2184: pierwszy, drugi i trzeci brak kwartalnego raportu. Fałszywe osobowości: dr Annaya Jannuve - osobowość stworzona na potrzeby misji mającej na celu badanie przekaźnika Omega-4. Nieaktualna, niespalona. Doktor z jednego z uniwersytetów Thesii, przydzielona przez tenże do badań nad działaniem przekaźnika Omega-4. Baies Ditrire - osobowość stworzona na potrzeby misji inflitracji Arii T'Loak. Osobowość spalona. Była najemnik Zaćmienia, lojalna współpracowniczka Arii T'Loak; prawdopodobnie również kochanka. Irarise Meveni - osobowość stworzona na potrzeby misji infiltracji grup najemniczych Omegi. Narodzona na Omedze dziewczyna z ulicy, była striptizerka w klubie Overmind (pod kontrolą Błękitnych Słońc), szukająca możliwości przeżycia. Uwagi: Agentka Temi przed swoim wstąpieniem w szeregi wojska asari była dwukrotnie karana w przestrzeni galaktycznej; raz w roku 1759 za udział w batariańskiej grupie łowców niewolników i drugi raz w 1815 roku za przemyt czerwonego piasku na Cytadelę. Do dziś podejrzewana jest o utrzymywanie kontaktów ze swoją wspólniczką, zbiegłą Ardat-Yakshi o nieznanych danych personalnych, której nigdy nie udało się pojmać. Notatka radnej Tevos: Ostatni zarzut oddalić. Agana po raz ostatni kontaktowała się z Ardat-Yakshi w roku 1835. Źródło: Militarna Baza Danych WiDM; ściśle tajne. TARGAT Wiadomości Jahleeda Targat jest jednym z bossów Krwawej Hordy na Omedze. Jego oddział to niemal wyłącznie vorche, w większości posługujący się miotaczami ognia. Gdy Jahleed wraz z dwójką swoich wspólników podpadli Krwawej Hordzie, to właśnie Targat wraz ze swym bratem Krudtarem mieli za zadanie rozwiązać kwestię volusa. Atak był zupełnie niespodziewany i zmusił Jahleeda do ucieczki z Omegi. Podczas pościgu zginęli obaj jego wspólnicy, on sam zaś cudem ocalał. Targat jest dość nietypowy jak na kroganina, przynajmniej tak wynika z opowieści Jahleeda. Często hamował psychopatyczne skłonności brata i stawiał raczej na przemyślane działania niż nagły, agresywny zryw. We wspomnieniach volusa jest bardzo metodyczny i dokładny; sprawia wrażenie perfekcjonisty. Jednocześnie, mimo swego przedziwnego opanowania, jest zdecydowanie lojalny wobec swoich ludzi i całej Krwawej Hordy i nie ma żadnych skrupułów przy wykonywaniu najbardziej nawet brutalnych zadań. Wiadomości zebrane w trakcie gry Targat zdawał się bardzo spieszyć, gdy ponownie Jahleed się na niego natknął. Według informacji źródeł volusa zbierał znaczne ilości różnego rodzaju materiałów i wynajął ogromny frachtowiec. Ciężko powiedzieć w jakim celu. Prawdopodobnie opuścił już Omegę, bo wynajęty statek zniknął z doku. CHARLES PITCHFORD Wiadomości Jahleeda Lat 42, starszy doker w porcie lotniczym Omegi. Sprzedaje na lewo informacje na temat ruchu podróżnych i statków w swoim sektorze, ale ma też dostęp do informacji z innych sektorów. Jedno z najtańszych, a wcale nie nie najgorszych źródeł informacji na Omedze, poza tym stary znajomy Jahleeda, któremu jednak po jego powrocie na Omegę nie okazał szczególnej sympatii. Nie żeby kiedyś było inaczej, ale w zachowaniu dokera jest coś dziwnego. Interesuje się wysoko przetworzonym jedzeniem z dużą zawartością tłuszczu, ziemską ligą baseballową i soft porn z asari w strojach klaunów. BAHRAM GAFMEWAR Bahram Gafmewar (ur. 2138 r. kalendarza ziemskiego na Khar'shanie, zm. 2179 r. tamże) - batariański naukowiec, lekarz, wykładowca akademicki, autor kilkunastu monografii. Doktor habilitowany nauk medycznych uniwersytetu w Khar'shanie. Oskarżony w 2178 r. o działalność agenturalną na rzecz Przymierza Systemów w trakcie tak zwanego procesu pięćdziesięciu. Został uznany winnym i skazany w 2179 r. na śmierć, odebranie tytułu naukowego i damnatio memoriae w kronikach Uniwersytetu w Khar'Shanie. Wyrok wykonano poprzez strzał w tył głowy natychmiast po zasądzeniu. Źródło: extranet Wiadomości Jahleeda Jahleed poznał Bahrama jakiś czas po postawieniu mu zarzutów na Khar'Shanie. Zaoferował pomoc w przemyceniu go na Omegę razem z towarem, jaki wtedy odbierał. Dzięki swoim konotacjom załatwił spreparowany wyrok trybunału wojennego i uznanie Gafmewara za zmarłego. Krótko po tym batarianin założył na Omedze prywatną klinikę, zapożyczając się u lokalnych lichwiarzy. Jednym z pożyczkodawców był m. in. Jahleed Von, który, żartobliwie czy nie, stwierdził, że pewnego dnia upomni się o swoją dywidendę od działalności. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:42. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0